1) vytvoříme brush který chceme aby neco dělal a aby jsme ho mohli propojit se scriptama
poté klikneme pravym myšítkem na 2D plochu (ten Brush musí být označený)najedeme na script -> brushmodel pokud by se jednalo o model a ne brush
tak script -> model
radiant_1.png 632.62K
70 Počet stažení
pokud jste to udělaly zprávně tak to poznáte ve 2D v tom brushi script_brushmodel viz obrázek
radiant_2.png 633.98K
74 Počet stažení
poté necháme stále označený ten brush a zmackneme "N"
key dame "targetname"
value je nazev targetname tam napiseme napr trap1 tewnto nazev nesmi byt v jedne mape vicekrat takze pro kazdy script_brushmodel ci script_model
musi byt jiny nazev napr. trap1,trap2 atd.
radiant_3.png 670.68K
44 Počet stažení
tak ted musime udelat tlacitko ktere tento dany script_brushmodel ci script_model bude aktivovat
takze udelame brush který bude v místě aktivace najdeme texturu trigger je ve filtru textures -> locale -> tools
viz. obrazek
radiant_4.png 554.07K
44 Počet stažení
pote klikneme zase ve 2D pravym mysitkem a najedem na trigger->use_touch
radiant_5.png 553.95K
45 Počet staženípoté zase zmáckneme "N"
a opet do krey napiseme "targetname"
a value zase jedinecny nazev pro danou mapu nesmi se opakovat ja zvolil trap1_aktiv pro orientaci abych vedel ze to tlacitko ma byt
pro prvni past
radiant_6.png 585.79K
31 Počet stažení
a pokud toto mate hotove muzete nejakemu cloveku ktery vam udela scripty poslat mapu
aby na to mohl napsat scripty.
PS. nejlepe u toho napsat popisky kde buou napsany value "hodnoty" aby se scripter lepe zorientoval
ja bych tedy napsal
past 1 posun dolu targetname pro brush ktery se ma hybat trap1 a aktivace trap1_aktiv
Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#1
Odesláno 30.07.2011 - 17:27
#2
Odesláno 30.07.2011 - 17:46
Este by som dodal, ze trigger_multiple sa aktivuje, ked donho hrac vojde, trigger_use_touch(aspon myslim) sa aktivuje ked hrac v triggeri stlaci F(alebo ine tlacitko nastavene na USE).
#3
Odesláno 30.07.2011 - 17:52
Petxi Remi pouziva napr multiple
#4
Odesláno 30.07.2011 - 17:53
co? ako? ved multiple sa aktivuje ked donho vojdes...
#5
Odesláno 30.07.2011 - 17:54
Díky
#6
Odesláno 30.07.2011 - 18:00
tak ano omlouvam se chyba na me strane jdu to opravit
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních