Skočit na obsah

Sdělení! - Globální informace

Spuštěny nové servery. Více info >>ZDE<<
Sraz 2024. Více info >>ZDE<<
Po domluvě s klanem KaP jsme znovu zprovoznily společný TeamSpeak Server Připojit
4GF client >>ke stažení ZDE<<
Podpora 4GF a s tím nový účet>>více info ZDE<<

Vítejte na For Gamers Fusion

Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
  • Psát nová témata a odpovídat na ně
  • Přehled o nových tématech, která jsem nečetl(a)
  • Psaní si s přáteli na Live Chatu
  • Vytvořte si vlastní profil a spravujte nové přátelé a pište si soukromé PM
  • Stanete se členy herního portál 4GF.cz
Guest Message by DevFuse
 

Jak připravit mapu na scripty


5 odpovědí na toto téma

#1
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Online
1) vytvoříme brush který chceme aby neco dělal a aby jsme ho mohli propojit se scriptama
poté klikneme pravym myšítkem na 2D plochu (ten Brush musí být označený)najedeme na script -> brushmodel pokud by se jednalo o model a ne brush
tak script -> model

Přiložený soubor  radiant_1.png   632.62K   70 Počet stažení

pokud jste to udělaly zprávně tak to poznáte ve 2D v tom brushi script_brushmodel viz obrázek

Přiložený soubor  radiant_2.png   633.98K   74 Počet stažení

poté necháme stále označený ten brush a zmackneme "N"
key dame "targetname"
value je nazev targetname tam napiseme napr trap1 tewnto nazev nesmi byt v jedne mape vicekrat takze pro kazdy script_brushmodel ci script_model
musi byt jiny nazev napr. trap1,trap2 atd.

Přiložený soubor  radiant_3.png   670.68K   44 Počet stažení

tak ted musime udelat tlacitko ktere tento dany script_brushmodel ci script_model bude aktivovat
takze udelame brush který bude v místě aktivace najdeme texturu trigger je ve filtru textures -> locale -> tools
viz. obrazek

Přiložený soubor  radiant_4.png   554.07K   44 Počet stažení

pote klikneme zase ve 2D pravym mysitkem a najedem na trigger->use_touch

Přiložený soubor  radiant_5.png   553.95K   45 Počet staženípoté zase zmáckneme "N"

a opet do krey napiseme "targetname"
a value zase jedinecny nazev pro danou mapu nesmi se opakovat ja zvolil trap1_aktiv pro orientaci abych vedel ze to tlacitko ma byt
pro prvni past

Přiložený soubor  radiant_6.png   585.79K   31 Počet stažení

a pokud toto mate hotove muzete nejakemu cloveku ktery vam udela scripty poslat mapu
aby na to mohl napsat scripty.
PS. nejlepe u toho napsat popisky kde buou napsany value "hodnoty" aby se scripter lepe zorientoval
ja bych tedy napsal
past 1 posun dolu targetname pro brush ktery se ma hybat trap1 a aktivace trap1_aktiv

#2
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
Este by som dodal, ze trigger_multiple sa aktivuje, ked donho hrac vojde, trigger_use_touch(aspon myslim) sa aktivuje ked hrac v triggeri stlaci F(alebo ine tlacitko nastavene na USE).

#3
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Online
Petxi Remi pouziva napr multiple :)

#4
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
co? ako? ved multiple sa aktivuje ked donho vojdes...

#5
Magr

    Private 1st Class

  • Člen
  • 46 Příspěvků:
1
Offline
Díky :)

#6
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Online
tak ano omlouvam se chyba na me strane jdu to opravit :)





1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních