Skočit na obsah

Sdělení! - Globální informace

Spuštěny nové servery. Více info >>ZDE<<
Po domluvě s klanem KaP jsme znovu zprovoznily společný TeamSpeak Server Připojit
4GF client >>ke stažení ZDE<<
Podpora 4GF a s tím nový účet>>více info ZDE<<

Vítejte na For Gamers Fusion

Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
  • Psát nová témata a odpovídat na ně
  • Přehled o nových tématech, která jsem nečetl(a)
  • Psaní si s přáteli na Live Chatu
  • Vytvořte si vlastní profil a spravujte nové přátelé a pište si soukromé PM
  • Stanete se členy herního portál 4GF.cz
Guest Message by DevFuse
 

Mapa - DeathRun

DeathRun

  • Nemůžete odpovědět na toto téma
4 odpovědí na toto téma

#1
Memi

    Recruit

  • Holky :)
  • 3 Příspěvků:
7
Offline
Zdravíčko :)
Ráda bych na Vašem serveru prezentovala svoji mapu CoD4 DeathRun. Skrtipty už mam hotové. Jen si stále nevím rady, jak odstranit červený odlesk a nevím, jaké se zde používají spawny. A tak Vás tímto prosím o radu :)
Předem děkuji
Memi

#2
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3638 Příspěvků:
5035
Offline
červené odlesky se řeší texturou light grid volume a entitama jmenem reflection probe pote jak tu mapu s tímhle zkompiluješ tak dej compile reflections

#3
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3638 Příspěvků:
5035
Offline
P.S. Teď mi R3mien řekl že je lepší použít spíš texturu light grid sky že ji stačí přetáhnout přes celou mapu

#4
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
Spawny

-----------------------------------

Jumperi - DM spawn(mp-dm-spawn) - odporucujam co najviac
Aktivator - TDM spawn(mp-tdm-spawn) - staci jeden

-----------------------------------

moznost cislo 2:

umiestni DM spawn(mp-dm-spawn), oznac, otvor entity okno, zmen hodnotu "classname" podla teamu nasledovne:

Jumperi - "classname" , "mp_jumper_spawn"
Aktivator - "classname" , "mp_activator_spawn"

//vkladaj text bez "" !
//ak v mape mod nenajde spawny "mp_jumper_spawn", pouzije DM spawny, ak nenajde "mp_activator_spawn", pouzije TDM spawny...

Příspěvek upravil PetX: 26.10.2011 - 15:20


#5
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
a daj do mapy "labyrint" z nejakej priehladnej textury proti lag jumpu...

napriklad "clip" alebo "clip_player"

aby si zabranil lag jumperom preskakovat jednotlive pasti...





1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních