←  Call of Duty 4 : Modern Warfare

For Gamers Fusion

»

Ranč - MAPA

, uživatelova fotka PetX 20.02.2011

nejsem zrovna na abstraktni umeni takze to nevypada moc prirozene...

Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek
Odpovědět

, uživatelova fotka Brnda 21.02.2011

da se na tem dum vylest nebo najak jumpnout???ale inac je to vyborne
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 21.02.2011

nn neda, zatim vim jen o jednom jumpu(na strechu), mam ho tam nechat?
Odpovědět

, uživatelova fotka K4r3l01 21.02.2011

pokud nemusis tak bych ho tam nenechaval protoze pak vidim ty kempi na strese a to je pak o nicem
Odpovědět

, uživatelova fotka CharlieGoodEye 22.02.2011

Zobrazit příspěvekPetX dne 2.02.2011 - 21:11 napsal:

ta se mi tam nechce davat, tohle je obrovsej model(to mam osazene travou za 5 minut) a vysoka trava je malilinkej to bych delal hodinu xD
ale na druhe strane bude pole(psenicne) a tam bude vyssi trava...
vyber model>editor>n>napis model_scale (nebo jen modelscale, ted si nevzpomenu) 1.5 nebo vic, spodni cast posunes pod "podlahu" a mas vysokou travu a nepouzil jsi zadny novy model
:)

Mapa pekna, kolik hodin uz ma?
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 22.02.2011

modelscale poznam, ale pak to je takovy divny... zvetsi se totiz i stebla travy a pak je moc "tlusta", radsi to udelam takhle...

Citovat

Mapa pekna, kolik hodin uz ma?
coze? xD
Odpovědět

, uživatelova fotka CharlieGoodEye 22.02.2011

U cloveka bych se ptal, kolik ma let... otazka, jestli mas cca prehled, kolik hodin ta mapa uz zabrala

Anebo vezmi misto prefab jen model (vyskocis ze slozky prefabs, zkocis do slozky raw/xmodel a tam toho je... nektere travy jsou dokonce uz sparovany dohromady aby zabrali vetsi plochu, vyberes jednu, posadis si ji nekam nad mapovaci prostor, X krat zkopirujes, nejak rozestavis, vsechny oznacis (filtrem docasne vypnes ostatni objekty a evtl. vypnes oznacovani skyboxu) a pak tlacitkem z listy nahodnou velikost a rotaci a mas to.

Nebo uplne jinak, udelej tam nekde pole :)to muze byt do urcite miry opakujici se a je behem par minut. To ani nejlepsi sedlak tak rychle nezmakne :)
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 22.02.2011 - 23:53
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 23.02.2011

ja tam mam nejvetsi model travy jakej sem nasel :-)
ale jinak tahle trava se mne osobne celkem libi, je to takove "svezi" a nevis kde bych vzal vetsi model psenice? vse co jsem poslal Karlovi bylo spatne, rikal ze to nema textury nebo co...
Odpovědět

, uživatelova fotka CharlieGoodEye 23.02.2011

Cece... tu jsem teda nikdy nehledal, ale pokud tam neni, tak si udelej vlastni material, hod do Asset Manageru, to se ti pak objevi v Radiantu a mas to. Pak uz jen hodis K- IWI (haha, vtip, slaby, ja vim) do IWD mapy a hotovo je. Do mapy do vlozis jako decal, aby se tim dalo prochazet a muzes kolem toho udelat foilage brush, takze kdo tim bude prochazet, tak bude sustit.
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 23.02.2011 - 21:17
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 24.02.2011

tohle mne vubec nenapadllo, ale neumim udelat v assest manageru decal :-(
Odpovědět

, uživatelova fotka CharlieGoodEye 24.02.2011

Heh, kdyz se podivas do nastaveni Asset Manageru, tak tam je maly checkbox a ma nazev "decal" ^_^

EDIT....
Ted jsem to precetl znovu (jeste napul spim). Otevres Asset Manager>otevrit soubor>levels.gdt>NewEntry
Material Type - world phong
Sort - sumak
Surface Type - Grass je tomu asi nejblize, defakto jde o to, jak se bude textura chovat, kdyz do ni strelis
usage - sumak

Pak vyberes ColorMap (TGA nebo DDS), TileBoth, NoMipBilinear, a zbytek nechas jak je

+ zaskrnes slovicko "decal" a pokud to nepomuze a budes narazet do brushe, tak uplne dole jsou dalsi checkerboxy, kde najdes nonColliding a nonSolid (zkus nejdriv nonColliding, kdyz nic, tak nonSolid)
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 24.02.2011 - 11:53
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 24.02.2011

udelam z toho patche non-colliding v radiantu a je to bez problemu :-)
Odpovědět

, uživatelova fotka CharlieGoodEye 24.02.2011

Ono je to vsechno tezky nebo slozity, ale kdyz to jednou zmaknes, tak po druhe uz vetsinou vis co delat a pak uz jen kopirujes existujici a menis drobnosti....
Odpovědět

, uživatelova fotka DevonCZ 3.04.2011

Heh. Nádherná mapa!!! povedla se ti... Od toho prvního obrázku ses hodně pohnul a to k lepšímu
Odpovědět

, uživatelova fotka DevonCZ 5.04.2011

petx chtěl sem se zeptat. co dělat když vkládám model a hodí mi to error ???
Odpovědět

, uživatelova fotka K4r3l01 5.04.2011

Junior zaloz topic s tou chybovou hlaskou pak to poresime
Odpovědět

, uživatelova fotka Drak 5.04.2011

Zase další pékná mapa Petx =D. Doufám že si mě pamatuješ, byl sem snad před rokem na kasanosu a zrovna si dělal mapu ze Stargate s bránou ;)
Odpovědět

, uživatelova fotka K4r3l01 5.04.2011

petx delal pred rokem mapu na stargate???co vim tak prvni kdo delal mapu pro stargate sem delal ja
Odpovědět

, uživatelova fotka Drak 5.04.2011

Zobrazit příspěvekK4r3l01 dne 5.04.2011 - 15:48 napsal:

petx delal pred rokem mapu na stargate???co vim tak prvni kdo delal mapu pro stargate sem delal ja

Tak možná ty, byla to taková budova, spousta posuvnejch dveří a brána s portem ještě nikam i panel to mělo na portál....Petx dělal hodně jump mapy no
Odpovědět

, uživatelova fotka DevonCZ 5.04.2011

tady to máš ... PS: až tu mapu dodělám tak taky snad tak budete hodnotit :-)
Odpovědět

, uživatelova fotka DevonCZ 5.04.2011

jak přidat obrázek ???
Odpovědět

, uživatelova fotka K4r3l01 5.04.2011

zaloz novy topic tady se probira mapka na ktere pracuje petx tak pls udelej topic a jinak nejlepsi je vkladat obrazky ve formatu png a vlozit ho jako prilohu
Odpovědět

, uživatelova fotka PetX 10.04.2011

Ahoj lidi, jen chci oznamit, ze ted kdyz je venku tak hezky, tak se mi u pc uz sedet nechce :P takze dokonceni mapy odkladam na neurcito...
Odpovědět