←  Call of Duty 4 : Modern Warfare

For Gamers Fusion

»

hrani SaD jako TDM s bombou (Termixi pekne...

, uživatelova fotka Medvěd 7.01.2012

Zdravim chtel bych rozpoutat debatu nato jak nekteri hraci hraji SaD je to tymova hra a de tam o polozini bomby nebo o hlidani plantu ne si sednout na resp a cekat jaky rusher mu dobehne na musku pohle meho by se to melo trestat todle, ostatni hraci sou z toho otraveni a dochazi akorat k hadkam na servru timhle bych chtel i pozadat nektere hrace aby se zamysleli na co se chteji prvne pripojit jestli na TDM nebo SaD
Odpovědět

, uživatelova fotka Severus Snape® 7.01.2012

Medvěd má pravdu ... alebo ešte prípad kedy Attack na S&D vybehne z respu bez bomby a zatiaľ čo pobehujú po mape a hrajú TDM tak bombu im niekto zničí ...
Odpovědět

, uživatelova fotka aaale® 7.01.2012

ja suhlasim, mozno aj ja cas od casu blbnem, ale predvcerom rano som si chcel zahrat, siel som na 26, bol tam nuketown boli sme dva v dva. ty dvaja co boli proti mne mali attack a bombu nechavali na respe kazde kolo a hrali to presne ako TDM zakempili a cakali. velmi ma tesi ze si Medved napisal, lebo ma to dost vytocilo. Ospravedlnujem sa ak hram obcas aj ja divne, ale to co zazivam v poslednom case na SaD je nepochopitelne. Neviem akym sposobom by sa to dalo trestat, obzvlast rano, ked ziadneho admina som nevidel nikde, ale od toho su tu sikovne hlavicky.
Odpovědět

, uživatelova fotka Pravarukadabla 7.01.2012

Medo souhlasím s tebou že by bylo méně hádek. Ale proč hráči nejdou na TDM ale na SAD z mého názoru je prostý na TDM nemají tolik xp za hru jako na Sad je to můj názor a tím kazí hru ostatním loví XP Delta
Odpovědět

, uživatelova fotka TeRmIxXx 7.01.2012

Největší problém tu je ten, že jak už jsem někde psal minule 90%procent hráčů jsou xphrabači. A tím že budou hrát týmově a hlídat plantera, popřípadě plant na ně nezbyde tolik jako když se zakempí na respu a postřílí tam ty kteří se snaží k tomu plantu dojít! Je jim uplně jedno jestli team vyhraje nebo prohraje. Hlavně že oni si vykempí své killy.
Odpovědět

, uživatelova fotka Medvěd 7.01.2012

Delto tohle si myslim tez jak na 54 zvysili expy tak tam nalezlo hracu zajimaveho typu a nechodi tam kvuli tomu ze si chteji zahrat to SaD (kde maji za plant a defuz vic expu) ale zahrat si TDM a snad si i vyexpit zbrane i lvly
Odpovědět

, uživatelova fotka mnaauuu 7.01.2012

hmm..
Odpovědět

, uživatelova fotka Medvěd 7.01.2012

no a jeste bych chtel apelovat na adminy tim nechci v zadnem pripade naznacit ze nedelaji co maji jestli by to nemohli nejak trestat treba jen ty hrace oznycit nebo nechat zhoret jen aby je ta komunita donutila hrat ten mod na kterej se pripojili
Odpovědět

Guest_Ibiza_* 7.01.2012

To by chtělo dát stan za attack i za def kterej se spustí maximálně když jste na místě tak 10 sekund... myslim že by to hodně pomohlo..

TDM s bombou to je vlastně demolition ne? :D (nevztahuje se k tématu..)
Příspěvek upravil Ibiza: 7.01.2012 - 14:37
Odpovědět

, uživatelova fotka TeRmIxXx 7.01.2012

nebo třeba dát na zkoušku možnost VIP hráčům takového hráče kicknout, nebo nedej bože označit. Což je mi jasný že neprojde :-) Ale nešlo by udělat že kdo bude kempit tak samosebou stan nad hlavou, ale po zmizení stanu by byl hráč automaticky OZNAČEN? popřípadě nějak jinak postižen, třeba po stanu by byl zhulen?
Odpovědět

, uživatelova fotka aaale® 7.01.2012

a myslite to aj nattack aj na def? lebo teraz su tie stany spravene prisnejsie na attack.?
Odpovědět

, uživatelova fotka Medvěd 7.01.2012

no ono to bude tim ze mas stan jen za attack
Odpovědět

, uživatelova fotka PrasoPes 7.01.2012

Opravdu se to dramaticky zhoršilo po zvýšení bodování. Je sice fajn, že je 54 plná, ale je to spousta náplav, kteří přišli expit a ne hrát SaD. Na malých mapách už se hraje v postatě TDM. Takže za mě body za kill upravit zpátky, nebo aspoň snížit, body za operace s bombou nechat.
Odpovědět

, uživatelova fotka Player 7.01.2012

Zobrazit příspěvekSeverus Snape® dne 7.01.2012 - 12:47 napsal:

Attack na S&D vybehne z respu bez bomby a zatiaľ čo pobehujú po mape a hrajú TDM tak bombu im niekto zničí ...
třeba já bombu automaticky neberu, protože se nepovažuju za tak dobrého hráče, abych bombu sám odnesl k plantu, plantnul a uhlídal ji (sám proto, protože většina týmu běží jinam) a proto nechci bombu zanést někam, odkud by ji tým už ani nezískal zpět. Bombu přebírám výhradně až "uprostřed" mapy po něčí smrti..takže to není proto že bych hrál TDM

no a občas se takových lidí najde víc a bomba se zapomene na respu, pak se pro ní vracíme, když si toho včas všimneme :)

Zobrazit příspěvekaaale®/LuciusMalfoy dne 7.01.2012 - 12:52 napsal:

boli sme dva v dva. ty dvaja co boli proti mne mali attack a bombu nechavali na respe kazde kolo a hrali to presne ako TDM zakempili a cakali.
podle mě daleko horší je, když je to třeba těch 2v2/3v3 a protivníci mají DSka ;) to jdou pak sami proti sobě, protože tě to ze serveru vynervuje na /quit dřív, než jít si pro kempu :) DS při málo hráčích je dost slabý, nečestný, až ubohý a kempení to naopak přidává..přece se nenecháš nepozorovaně oběhnout a ještě u toho sám budeš dělat rámus.. ;)

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 7.01.2012 - 12:54 napsal:

Největší problém tu je ten, že jak už jsem někde psal minule 90%procent hráčů jsou xphrabači. A tím že budou hrát týmově a hlídat plantera, popřípadě plant na ně nezbyde... Je jim uplně jedno jestli team vyhraje nebo prohraje. Hlavně že oni si vykempí své killy.
na jednu stranu se nemůžeš divit xp hrabačům co si chtějí zkusit nové zbraně, chtějí vyexpit na nervák/masku apod, když sou až od tak vysokého levelu :)

bohužel expy za "týmovou" hru jsou jen na assassination za ochranu VIP ale na SaD za ochranu plantera není nic tak proč to dělat že :) a tam se navíc ty expy ještě snížily z asi 300 na 50 takže to k týmový hře taky moc nemotivuje (300 je pravda že by zas přemotivovalo.. :))

týmový hře by možná pomohlo míň xp za kill ale víc xp za vyhrání kola, pokud by se týmově nekempilo aby výhra měla větší šanci..no a pokud by se to nezneužívalo, že všichni dead by pak přešli do týmu s víc živýma lidma pro expy a navíc by se takhle dalo expit. Teoretickou myšlenku řešení týmové hry bohužel takhle odsoudí vyčůranost ;)

Zobrazit příspěvekMedvěd dne 7.01.2012 - 13:00 napsal:

no a jeste bych chtel apelovat na adminy tim nechci v zadnem pripade naznacit ze nedelaji co maji jestli by to nemohli nejak trestat treba jen ty hrace oznycit nebo nechat zhoret jen aby je ta komunita donutila hrat ten mod na kterej se pripojili
Kempa shoří už teď, ale jak to chceš jinak trestat a hlavně posuzovat? na SaD jsou hráči, kteří nosí bombu a mají za úkol ji položit, aniž by přitom honili killy (tady bohužel někdo veme bombu, jde mimo plant pro killy, často umře s bombou u nepřítele a už ji nezískáš zpět), proto by měl mít planter víc xpů, aby mu to bylo vynahrazeno. Další typ je obránce který má přikempit někde u první křižovatky, monitorovat situaci, hlídat defenzivní rushery aby neoběhli do zad a hlídat planterovi záda, předek, boky, ... další typ hráče je rusher co se snaží někde stranou proběhnout a zlikvidovat nepřítele ze zad či z boku, je prostě taktickou výhodou pomoct při přečíslení soupeře. předposlední typ je hráč co doprovází plantera a hlídá ho nablízko, čistí mu cestu. poslední typ je hráč, co má za úkol zabít co nejvíc nepřátel a má volno kam které kolo půjde, obvykle spojené s rusherem, ale nemusí být pravidlem...

všichni tihle typy hráčů hrají týmovou hru a to že poslední typ nemá úkol co by někomu připadal dostatečný na SaD, plní jednu z nejdůležitějších rolí při SaD protože jednoduše bomba se lépe plantuje a brání při 1v5 než při 5v4 že...no a běžný lidi si o nich ale řeknou, že to je TDM hráč tak ho vyhodit. To nejde. Ano je problém, když přijde opravdovej TDM hráč, nebo když se sejde víc typů posledního popsaného stylu, ale tak už to na publicu chodí - tým při zápase většinou je vyrovnanej a má z každého "povolání" trochu...

každá hra potřebuje různorodost, ve WoW taky např. při boji potřebuješ tanka - někoho, kdo schytá ránu, nedělá velkou škodu nepříteli ale chrání křehké ale silnější spoluhráče, healera - někoho, kdo ty rány léčí a pak dmg dealery - ti kteří se starají o zabití a tím úspěch...

SaD se dá dohrát přes výbuch bomby tak i vystřílením soupeře, což je často daleko lepší a schůdnější možnost pro slabší tým nebo pro tým s méně hráči, protože pak je pro ně plantnout hlídaný plant hodně těžké, ale proto to není TDM, je to jen další z taktik hry, které se musí respektovat

OW na 4GF je hodně pro-rusherské (např. ochrana vyhazování granátů po spawnu apod), chápu, že lidi, co rádi rushují nemají rádi ty, co udělají totéž a jsou v tom lepší, nebo dělají opak a jsou v tom taky lepší...nikdo nerad umírá ;) ale každej hraje jinak, od toho jsme lidi a ne boti ;)


Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 7.01.2012 - 13:16 napsal:

nebo třeba dát na zkoušku možnost VIP hráčům takového hráče kicknout, nebo nedej bože označit. Což je mi jasný že neprojde :-) Ale nešlo by udělat že kdo bude kempit tak samosebou stan nad hlavou, ale po zmizení stanu by byl hráč automaticky OZNAČEN? popřípadě nějak jinak postižen, třeba po stanu by byl zhulen?
Jen to proboha prosím ne. VIP jsou často příliš agresivní když jim hra nejde, kolikrát sem to viděl. A proto zneužívání by bylo velmi časté.

Stan při kempu je a vydrží i ještě asi tak dvě vteřinky po kempu, což je dost na varování soupeře a upozornění kde si dávat pozor, mnohdy to bezpečně stačí na průstřel & kill

už sem tu někde psal, že bránící hráč je ve výhodě, když někam zaběhne a zakempí se a útočník ho vidí, nemůže čekat až def vyjde, protože by uhořel, takže už takhle je útočník donucen se hýbat a je značně v takových situacích znevýhodněn, tohle by jim ještě přidalo - nikdy se ti nestalo, že třeba ty sám si dostal stan aniž bys kempil? jen si třeba někomu radil a bum stan, nebo si chvilku dýl mířil na někoho a bum stan...nikdy? představ si, že nejsi kempa, máš třeba nejvíc naběháno, někoho někde uvidíš, zamíříš, vystřelíš, přijde tam další, vystřelíš ale nehýbeš se u toho a najednou máš stan + zhulení - to pak si rovnou můžeš hodit granát pod nohy ;) a nebo si představ, že kvůli delší přestřelce budeš do konce kola označen...co je to za férovost? hodně velké zvýhodnění obránce a pak se divte, že attack hraje jak hraje...navíc bylo by to v podstatě legální WH...


Zobrazit příspěvekPrasoPes dne 7.01.2012 - 13:26 napsal:

Na malých mapách už se hraje v postatě TDM.
to je hodně i kvuli počtu hráčů ;) na malé mapě 10vs10 můžeš šlápnout na 30 nepřátelských granátů po spawnu a 10 nerváků, když si počkáš chvilku na respu proti granátům a rusherům, každej z tebe udělá kempu...tomu by mohlo pomoct max. menší kapacita serverů, ale zas..charakter hráče neovlivníš, pokud bude chtít vzít DS a kempit, udělá to a ty ho nepřinutíš jinak...a pokud bys dal stan každému, kdo se zastaví na tři vteřiny a více, můžeme rovnou všichni zapnout WH a zrušit pravidla a nějakej morální "kodex"
Odpovědět

, uživatelova fotka KopA HnojE 7.01.2012

Plně souhlasím s Medvědem. To co se děje ted na SaD to do nebe volající, ne že se nesanží plantovat, ale ani nechodí defus aby neumřeli. A pokud někdo ničí bombu, tak to je vůbec už netrápí. Akorát mě nenapadá jak je donutit hrát daný typ hry.
Odpovědět

, uživatelova fotka P1gi3 7.01.2012

Je pravda čo tu píšete če attack niekedy zakempy na vlastnom respe popripade sa vykašle na bombu ale uvedomte si že aj keď si to niekedy neuvedomujete aj vy robíte to isté a do toho sa musím pripojiť aj ja donedávna som bol toho istého názoru ako vy ale začal som si uvedomovať aj vlastné chyby a nielen chyby tých čo ma raz za čas zabijú. A ak máte problém z kempami na SaD tak si treba uvedomiť že na každý kemp existuje aj "proti kemp" poprípade dobre hodený nade a treba tieto veci vyžívať na to aby ste tie kempy vyhnali z kempov a potom zastreliť :D a netreba to brať ako otázku života a smrti to že sa vám trocha skazia štatistiky neznamená nič vážne v reálnom živote a hráme aby sme sa zabavili ak vám to nejde oddýchnite si na pol hodinku a puste sa do toho znova a uvidíte že to bude lepšie :D
Odpovědět

, uživatelova fotka Wiliam Wallace 7.01.2012

chcete dat stan na def? ste v pohode? alebo nieco fetujete? ved ked brani tak brani a hlíííída planty!!!!!!!!!!!!!!
co sa tyka camperov za attack tak ano je to proti modu ale je tam nastaveny anticamp a toho cloveka to pochvilke oznaci aj ked nezhori ale superi uz vedia ze tam je neviem stale co riesite, neustale dennodenne nejake problemy uz Vám ta hra leze vela do hlavy a rozculuje Vas vsetko od hmotnosti zbrane, taky a onaky perk a mnozstvo inych somarin namiesto toho aby ste si zahrali tak ako ide zivot raz hrate so super ludmi ktory vedia ako to maju hrat a raz hrate s ludmi ktory tomu nerozumeju respektive su to spinavci ktory kazia hru ale aj taky musia byt. AGRRRRRRRRRRRRRRRRR
Odpovědět

, uživatelova fotka spajk ツ 7.01.2012

souhlasil bych tady s velkou vetsinou některé návrhy jsou opravdu zajímavé :)
me se taky občas stane že se ukempnu :) ale nedelam to záměrně každý kolo. hráči tohodle typu jsou převážně hráči TDM co oběvili vysoký bodovaní u SaD a udelali si z toho svůj mod jak už je v názvu topicu "TDM s Bombou" těchto hráčů přibívá a ne a ne se jich zbavit :) nikdo jim do hlavy nenatluče že hrají SaD a ne TDM.. asi ani neni normální zbůsob jak tenhle problém vyřešit. Mě se určitě líbil Termixuv navrh a nebo za mě upravit bodováni ubrat za kill pridat za Plant/Defuse, ale tenhle zákrok by jsme pocítili všichni i ti normální hráči a ne jen kemperi..
jsem zvědav co vás napadne a jak se to vyvrbí :)
Odpovědět

, uživatelova fotka Dejv 7.01.2012

jj souhlas wiliku za atack stan jo ale za defend NE nesmysl a melo by se trestat to nebrani bomb je to sileny VELKY PLUS
Odpovědět

, uživatelova fotka Smoky® 7.01.2012

a panove uvedomujete si proc tam ty lidi co by meli na hrat na TDM lezou na SAD jednoduche reseni - POMER bodu za cas straveny na serveru 4:1 sad vs tdm to co dosahnete na sadu za 15minut neudelate na tdm pomalu ani za hodinu
to je ten duvod proc vam tam lezou taci lidi , ale remik ma v merku nejaky upravy , tak bych to nechal na nem
Odpovědět

, uživatelova fotka GEORGE.cz 7.01.2012

Jako vo taktice to je jak pise player ale nekdo to stou taktikou prehani.A jeste ktomu pridani za plant no toby zase kazdej bral bombu a letel bezhlave plantovat.A def to by bylo zase same dratovani a bezhlave by uzikali odplantovat.Tim nemyslim stary hrace ale ty nove co to neumy nebo honi xp.Nechat to jak to je a prekousnout par map nez se sejde parta lepsich respektive starych hracu kteri to umneji hrat.
Odpovědět

, uživatelova fotka Jecmen 7.01.2012

Já bych si zase mohl stěžovat na to, že vemu bombu, napíšu, jdeme A, a nikdo semnou nejde, každej si běží kam chce... prostě je to na každym jak k tomu přistoupí.
Odpovědět

, uživatelova fotka Wiliam Wallace 7.01.2012

treba pochopit ze SAD ake by ste chceli mat a hrat mozte mat iba pri dohodnutom zapase dvoch klanov, Na verejnom serveri ako je #54 nikdy SAD nebude fungovat ako by ste chceli.
A tu mate naozajstny nazor na tuto temu :

http://www.youtube.c...h?v=XHEFbX81XWQ
Odpovědět

, uživatelova fotka Medvěd 7.01.2012

snizeni expu za kill nevim jestli je to reseni ale ted udelat 1500000 expu na dalsi lvl to mozna udelam v lete
Odpovědět

, uživatelova fotka Anti-Klokanhero 7.01.2012

pade čtverka se hodně změnila jak se zvětšil exp... s bombou se dá většinou v klidu doběhnout k plantu a plantnout... jenže celej team je někde pryč... hráč tam umře a defuse je v pohodě když team je mimo... Každej si tam hraje sám na sebe ... já bych stan nastavil tak... že když ho prostě hráč dostane tak ho to zabije ihned...
Odpovědět

, uživatelova fotka Briki 7.01.2012

snizeni expu na 54 zredukuje hrace kteri tam jsou jen kvuli expum... prinese snahu o plant pripadne defuse a niceni bomby...
je to snaha o "taktickou hru" byt s megarushery a megakempery, ale aby byla alespon snaha s tou bombou neco delat...
Odpovědět

, uživatelova fotka Medvěd 8.01.2012

uvidi se Briki jestli to pomuze bud to vilidni servr nebo to hraci pochopi to je ted na nich jak se k tomu postavi ale vcera uz bylo videt jak plno hracu mnuci kde maji expy za killy
Odpovědět

, uživatelova fotka J&hule 8.01.2012

méďo ti co na 54 jsou kvůli killům :smile93[1]: tak jim nic nedojde páč to ani chtít nebudou chápat prostě chtějí jen expy a myslím že si všichni oddychnem až takoví (S) hráči tam nebudou :heead:
Odpovědět

, uživatelova fotka Briki 8.01.2012

bohuzel v soucasne chvili resi expy i hraci, u kterych bych to ani necekal...
prisla spousta novych hracu, kteri si server pochvaluji ne kvuli expum, ale kvuli mapam a celkove zmene oproti origu...

takze zvyseni expu vedlo k oziveni 54, ale snizeni jen lehce zredukuje pocet hracu.. nebudeme uz asi hrat 13vs13 (v takovem poctu se SaD hrat neda), ale zahrajeme si...

Odpovědět

, uživatelova fotka Gladiator 8.01.2012

Bohužel jsou tací co jim jdou za vzor!! A nebudu jmenovat,těch co se to týče se ozvou !
Ale jinak maš naprostou pravdu !!!
Hráč vezme bombu a najednou "hraje sám",a sám to se nedá že!!

Otázka jak přesvědčit TDM hráče ke spolupráci při plantování ??
Za plant a defus dostatek bodů?
Za kill minimum !!
Příspěvek upravil Gladiator: 8.01.2012 - 11:43
Odpovědět

, uživatelova fotka Player 8.01.2012

a nebo kdyby to šlo dát lidem v okolí plantera nějaké plusové body, teoreticky by pak všichni chodili s planterem, ale podle mě to nehrozí :) tak by neměl být problém, kdyby to šlo..
Odpovědět

, uživatelova fotka Jecmen 8.01.2012

Zobrazit příspěvekPlayer dne 8.01.2012 - 12:02 napsal:

a nebo kdyby to šlo dát lidem v okolí plantera nějaké plusové body, teoreticky by pak všichni chodili s planterem, ale podle mě to nehrozí :) tak by neměl být problém, kdyby to šlo..

to je velmi zajímavý nápad :) třeba jen trošičku bodů, tak že by to ty lidi přímo nenutilo snim chodit....
Odpovědět

, uživatelova fotka Player 8.01.2012

já si myslím, že by to moc lidí nedonutilo..respektive ne tolik, aby to bylo drastické přečíslení, kdyby 5 obránců šlo na A a 5 na B, že nemusí se bát toho, že by na jeden plant přišlo všech 10 nepřátel.

Na druhou stranu je nutnost rozdělit pole do všech tří cest, čili aby ne všichni šli s bomb carrierem ale někdo i jinudy, aby právě obránce se musel taky rozdělit a tihle hráči by byli mírně v nevýhodě - ale to jen za předpokladu, že by šli touto cestou dobrovolně, pokud by šli touto cestou z "TDM úmyslu" potom by byli dobře "penalizováni", každopádně by to mohlo přinést aspoň dalšího 1-2 doprovodné lidi, co by pomohli osamocenému carrierovi..ale jde i o to, kolik bodů se dá - pokud málo, nebude to motivovat a bude to jako na assassinationu (+50 za kill nic neni i přes to že je to 50% bodů za kill, nezíská to každej ale jen ten kdo nakonec zabije), kdyby se dalo moc, budou zas všichni chodit s carrierem a bude se tak moct i expit..pokud je za plant pořád 400 tak za asistování 200 by nebylo špatné, ovšem zas to nepochytí případ, kdy k carrierovi přijdeš až u plantu - takže nějaká forma pro opravdu věrné pomocníky za přídavné body za kill blízko carriera a za hlídání při plantování by nebylo od věci, dále by pak mohly být bonusové body za zabití v blízkosti plantnuté bomby jako motivace hlídat tu bombu a na druhou stranu pro obránce nějaké bonusové body za kill u plantu, aby hlídali (jinak by se všichni pořád přehazovali k attacku kterej by měl možnost získat za kolo víc bodů)
Odpovědět

, uživatelova fotka TeRmIxXx 8.01.2012

Zobrazit příspěvekPlayer dne 8.01.2012 - 12:02 napsal:

a nebo kdyby to šlo dát lidem v okolí plantera nějaké plusové body, teoreticky by pak všichni chodili s planterem, ale podle mě to nehrozí :) tak by neměl být problém, kdyby to šlo..
Nad tímhle už jsem taky přemejšlel. Myslím že by to udělat šlo něco jako ve stylu HaS když ste rekvizita a hledačí okolo vás proijdou přičte vám to bodíky. Jako řešení donutit lidi běhat s bombou by to byl. ale za následek by to mělo vymření celého teamu po dobře hozeném granátu.

je fakt že stím zhulením nebo označením jsem to taky moc nedomyslel. tam by to bylo dobré kdyby to šlo nastavit že by tě to zhulilo po určitém počtu stanů za mapu. že by to neodnes někdo kdo se jen zapomene, ale odnes by to ten kdo to dělá pravidelně.


Glade to že by se dalo víc xp za plant a defus, by jak se psalo vejš vedlo zase jen k bezhlavému plantu a defusu za každou cenu. Dá se říct že tady moc řešení které by náš problém vyřešily není. Asi to prostě bude chtít si obrnit nervy.

Ale nemuselo by bejt špatný kdyby šlo nastavit nějaký ty bonusový body za to když tým plantne a ubrání, tudíž vyhraje. že by dostal body za výhru teamu. samozřejmě když plantne ale neubrání tak nic. To by zase dostal body defens kterej by zase jako tým bombu zneškodnil. A taky kdyby tým vyhrál, ale nestihl plantnout tak taky žádný plus body. Potom by se mohli snížit body za kill a vyrovnávali by to tyto body za team hru. Takže hráči aby měli xp museli by se naučit hrát jako team, a ne každej na sebe.
A jesli jsem napsal nesmysl, tak to berte jako rozveselení .-)
Odpovědět

, uživatelova fotka Player 8.01.2012

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:

ale za následek by to mělo vymření celého teamu po dobře hozeném granátu.
a nedej boze nervaku...pravda no, ale zalezelo by tam hodne na nastavene vzdalenosti...pokud by to bylo (napr pro srovnani na vacantu) tak, ze pokud by to dalo xp nejen lidem ve stejne mistnosti, ale i tem v te nejblizsi chodbe vedle te mistnosti, bylo by to v poradku (na tu vzdalenost uz granat neni smrtelnej) ale zas aby to nebylo tak velke pasmo aby nedostavali xp hraci pres pul mapy co delaji uplne neco jineho..a nebo ti by potom dostali bonusové body jen pokud by někoho killnuli jako odměna za ochranu zad plantera apod ale nedostali by jiné bonusové body třeba za ten plant apod pokud by to bylo na tu větší vzdálenost..to by se domyslelo kdyby se to chtělo udělat..

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:

je fakt že stím zhulením nebo označením jsem to taky moc nedomyslel. tam by to bylo dobré kdyby to šlo nastavit že by tě to zhulilo po určitém počtu stanů za mapu. že by to neodnes někdo kdo se jen zapomene, ale odnes by to ten kdo to dělá pravidelně.
nevím jak u vás ale když hraju tak vidím stan u nepřítele třeba jen 3x za mapu a vždy na jiném místě, tak asi i u jiného hráče, tak nevím, jestli by to pomohlo...pokud to vídáš u stejného hráče víckrát za mapu tak asi ano

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:

Ale nemuselo by bejt špatný kdyby šlo nastavit nějaký ty bonusový body za to když tým plantne a ubrání, tudíž vyhraje. že by dostal body za výhru teamu. samozřejmě když plantne ale neubrání tak nic. To by zase dostal body defens kterej by zase jako tým bombu zneškodnil. A taky kdyby tým vyhrál, ale nestihl plantnout tak taky žádný plus body. Potom by se mohli snížit body za kill a vyrovnávali by to tyto body za team hru. Takže hráči aby měli xp museli by se naučit hrát jako team, a ne každej na sebe.
A jesli jsem napsal nesmysl, tak to berte jako rozveselení .-)
pokud by to nespustilo hromadné přehlašování hráčů do týmu 2 vteřiny před koncem pak by to šlo, jinak ale by to bylo asi hodně zneužívané..taky sem to někde nedávno psal možna někde tady vejš a hned i s tím, že by to bohužel nejspíš vyčůranost hráčů tímhle způsobem pohřbila, jinak by to byl samozřejmě dobrej nápad snažit se vyhrát kolo, což by byl hlavní přísun bodů..

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:

Nad tímhle už jsem taky přemejšlel. Myslím že by to udělat šlo něco jako ve stylu HaS když ste rekvizita a hledačí okolo vás proijdou přičte vám to bodíky.
hele to by pak nebylo špatný, kdyby šlo třeba za každou vteřinu / 5 vteřin apod co jsi u carriera abys dostával nějaké menší množství bodů (případně čím dýl si, tím by se to množství za časovou jednotku zvyšovalo) ať si každej vybere "potřebuju hodně bodů, celou cestu půjdu s ním" nebo "tady to rushnu středem a po vyčištění se přidám k planterovi" to by bylo lepší - body za zásluhy...ne jen "ha už plantuje rychle k němu ať mám body taky", případně by se body za ten plant počítali každému podle času stráveného s planterem...třeba "šel si s ním celou dobu, dostaneš 80%", "tys s ním byl polovinu cesty, dostaneš 40% bodů", "tys s ním byl 2 vteřiny až při plantu, nedostaneš nic"...
Odpovědět

, uživatelova fotka TeRmIxXx 8.01.2012

Nápady jsou to dobrý, ale jestli na to bude odpovídat někdo z adminu tak bych to viděl že odpověď asi bude taková že sme se tu hezky rozepsali, ale codko má takové mantinely že to nepůjde udělat.
Odpovědět

, uživatelova fotka 9mm_pastyr 8.01.2012

Osobně nejsem žádnej super hráč, hraju prakticky jenom TDM nebo SD. Přiznám se , že častěji SD, protože si tam líp zahraju. Nedivte se lidem co expujou, neomlouvám to, ale je docela nuda, když zkušení hráči na vyšším lvl z 19ti možných kol tam šestkrát pošlou nuke, pak ion a zbytek kol mě někdo sundá plynem, proti kterýmu nemám masku..... možná zákaz nebo omezení těchhle věcí by taky k něčemu byl, nemyslíte?

Všichni tu chcete hrát, podle mě takticky dobře navrženou variantu, a dle mého tyhle věci k tomu nepasují.
Odpovědět

, uživatelova fotka Player 8.01.2012

Zobrazit příspěvekTeRmIxXx dne 8.01.2012 - 19:25 napsal:

Nápady jsou to dobrý, ale jestli na to bude odpovídat někdo z adminu tak bych to viděl že odpověď asi bude taková že sme se tu hezky rozepsali, ale codko má takové mantinely že to nepůjde udělat.
no a nebo že je to hodně časově náročný (což už jen po přečtení je vidět :D :() tak že se s tím teď nelze zabývat :) ale časem třeba... :)

Zobrazit příspěvek9mm_pastyr dne 8.01.2012 - 20:45 napsal:

Všichni tu chcete hrát, podle mě takticky dobře navrženou variantu, a dle mého tyhle věci k tomu nepasují.
10vs10 na vetsine map se stylem hrani cod nejde hrat takticky a taktika je tak hodne teoretickym pojmem ;) bohuzel :( je to arkada no, od taktiky jsou tu jine hry :)
Odpovědět

, uživatelova fotka smudla 9.01.2012

Zdař bůh,
Chce to najít kompromis, osobně hraju pro zábavu a xp a xlrstats mě nezajímají , u mě jde vyloženě o to se odreagovat, pokecat na TS, zasmát se a přijít na jiné myšlenky.
Jedna věc je obchodní hledisko a druhá hráči a jejich kvalita. Jestliže servery budou prázdné není to dobře. Cílem je ty servery naplnit. Což se asi daří a podařilo se.
Druhá věc je xlrstats , kdy tento nápis vyjede asi 100x za kolo po každým killu. To mě osobně tak štve , že jsem si omezil chat na 2řádky :).
Hráč ,který hraje na xp a xlrstats - vám přestřihnout drát nepůjde, :D.
Za neplnění úkolů mapy by hráč měl dostat záporné body ,aby se mu to jeho xlrstats trochu zhoršilo :) a tímhle ho popohnat
k plnění úkolů mapy.
Odpovědět

, uživatelova fotka Ovce 9.01.2012

hlavně po tom co se zvíšily xp a hrači zjistili že jim DM a TDM moc nevináší tak se asi 15 hráčů přeneslo na S&D, to by takový problém nebyl ale jde o to že jak se přesunu přinesli si sem i naviky z DM a TDM kde se prostě na team moc zřetel nebere ....
Odpovědět