Funguje to takto:
Admin kill:
Kazdy hrac ziskava extra body za admina. Admin ovsem neziskava body za bezneho hrace. Admin ziskava body i za dalsiho admina.
Eagle kill:
Hrac, ktery zpusobuje pravidelny odliv lidi ze serveru diky svym schopnostem neustale vsechny nechat daleko za sebou je vybran do programu Eagle Player. Nechceme takove lidi odhanet ze serveru, naopak, kdo dokaze zvednout latku jeste vys je taky vitanym hracem. Ale zaroven nechceme aby se kvuli takovym jedincum vsichni hromadne odpojovali. Pro tento pripad mame Eagle kill. Takovy hrac nedostava extra body za admina, nedostava extra body za ostatni eagle hrace a je defakto na nem, jak se s tim vyporada. Ostatni jak admini tak neadmini za Eagle kill ziskavaji extra body.
5kill:
Za kazdych 5 killu bez smrti ziskava kazdy hrac extra body. A kdyz se hraci dari, tak ziska i vic, kdyz se mu povede 10 killu bez smrti nebo dokonce 15 killu bez smrti. Takovou odmenu ziskavaji vsichni hraci bez vyjmek.
1st blood kill:
Ten je za +20, jentak

Marathon:
Za kazdych 1000m ubehnutych ziska kazdy hrac extra body. Povazujte za antikemp.
Nahodne zvuky:
Kazdy hrac a to bez rozdilu vydava nahodny zvuk prozrazujici jeho pozici. Pro variaci je v modu asi 5 nebo 6 zvuku, od zvoneni stare nokie, pres kaslani az buhvi co

Stan a kecalek:
Vyjmecne odmeny pro obzvlast problemove hrace. Jde o to, ze pokud nekdo ma porad problem s modem nebo hracema a citi hluboke nutkani to vsem ne-/pravidelne sdelovat do chatu, tak nedostane kick, ale ostatni si na nem muzou poradne smlsnout. Admin pres AACP mu muze kdykoliv udelit "kecalka". To by byla ta jemnejsi verze odmeny.
Pro perma kempy mame navic i stan. Je ruzovy a vybrana kempa ho dostane od admina pres AACP. Takovy hrac pak beha po mape se stanem kolem pasu. A kdykoli ho nekdo sejme, tak se stan presune z mista smrti na jeho dalsi spawn, takze lze pomerne dobre odhadnout, kde se kempa narodila

Viz video jak takova kempa muze vypadat:
http://www.youtube.c...h?v=1Hq8_3j8gE0