Tactical mod pro CoD4!!!
Marsal_Konev
31.01.2011
Jak již většina stálých hráčů ví, připravujeme pro Vás Tactical mod. Zde Vám dáváme příležitost přispět návrhem co by jste si přáli či nepřáli v tactical módu.
Seznam změn co můžete čekat od tohoto módu:
Žádám přispěvatele do tohoto tématu aby dodržovali pravidlo kvůli přehlednosti!!!
Seznam změn co můžete čekat od tohoto módu:
- při vysokém skoku si zlomí kotník a nebude moci již dále běžet a jen pomalým pohybem půjde
- při delším běhu je rozkmitané míření
- nevyskočí tak vysoko
- není označeno kde je bomboviště
- zadržení dechu při zamíření sniperkou
- možnost nechtěného zabití (team kill)
- vědomé střílení do vlastních bude trestáno!
- nemožnost střílení při výskoku
- Bude vybrán seznam map do tohoto modu
- nemožnost odhalovače výbušnin
- zakázán martydom
- při hraní tohoto modu bude vyžadováno přítomnost na TS v místnostech dle teamu (pro tento mod budou vytvořeny místnosti)
- nedostupný harpointshop ani hardpointy
- při postřelení hráč krvácí (pokud se neobváže obvazy umře - nutnost nastaveni klávesy)
- prohledavání mrtvoly na obvazy
- zásahy použity z normal modu
- náhodně se zasekne zbraň (třeba nastavit klávesu "vyčistit zbraň")
Žádám přispěvatele do tohoto tématu aby dodržovali pravidlo kvůli přehlednosti!!!
- pište jen návrhy či přání nastavení, diskuze můžete vest v jiném topicu
epidem
31.01.2011
Předělal bych bod 8 - nemožnost střílení při výskoku
Ve skutečnosti to určitě možné je, jenom bych předělal přesnot střelby a u těžkých zbraníchbych uvítal možnost upuštění zbraně
BTW
zatím to vypadá velmi slibně
Příspěvek upravil Marsal_Konev: 31.01.2011 - 23:58
Důvod úpravy:: Co jsem psal o podpisech ČTETE!!!
Ve skutečnosti to určitě možné je, jenom bych předělal přesnot střelby a u těžkých zbraníchbych uvítal možnost upuštění zbraně

BTW


Příspěvek upravil Marsal_Konev: 31.01.2011 - 23:58
Důvod úpravy:: Co jsem psal o podpisech ČTETE!!!
Col!ar
31.01.2011
Já bych možná jen nějak nastavil různost skoků(myslím výšky) protože je něco jinýho skákat s kulometem nebo sniperem a neco jinýho zase s uzíkem
teda doufám že to jde
jinak taky souhlasim s epidem s tim skákánim to možné je
Příspěvek upravil Marsal_Konev: 31.01.2011 - 23:51
Důvod úpravy:: Co jsem psal o podpisech ČTETE!!!



Příspěvek upravil Marsal_Konev: 31.01.2011 - 23:51
Důvod úpravy:: Co jsem psal o podpisech ČTETE!!!
Spaghetyn
1.02.2011
- nemožnost střílení při výskoku = som za 
- odstránil by som informácie otom kolky sú ešte na žive + aby sa nezobrazovalo či ste niekoho zabili
- nejakým spôsobom odlíšiť nepriateľov od priateľov aj na vätčšiu vzdialenosť

- odstránil by som informácie otom kolky sú ešte na žive + aby sa nezobrazovalo či ste niekoho zabili

- nejakým spôsobom odlíšiť nepriateľov od priateľov aj na vätčšiu vzdialenosť

Wiliam Wallace
1.02.2011
co sa tyka zamedzeniu strelby vo vyskoku (viem ze je to kvoli hopsalkom
) tak prvy vyskok strelba povolena (z poza rohu napr) ale pri druhom a viacerych vyskokoch zamedzena.. nieco podobne ako spagi ma napadlo nedavat vysledky vobec az na konci ukazat tabulku kto ako skilloval
a takisto ako spagi pisal neukazovat kolko je este nažive v danom kole hracov .... takisto by som nepovolil tichu chodzu (v reale to neni mozne tak hrajme co najviac real
), ja osobne by som uvital aj zbran kušu keby to bolo mozne. Ak sa da nastavit tak za teamkill by som dal trest nasledujuce kolo bude oznaceny na zabitie pre supera
A co sa tyka vykrvacania tak by som tam dal poslednych 10 sekund este zit na zemi ako v last stand . ak by sa dalo aj zmenit nightvision na thermal camera ale to by bol asi problem viz příloha.
Posledna vec ma napada ci by sa tam nedalo zakomponovat vietor pri velkych vzdialenostiach pri pouziti sniper aby clovek musel aj s vetrom pocitat.
Dufam že nie všetko je blbost
Příspěvek upravil Marsal_Konev: 1.02.2011 - 08:30
Důvod úpravy:: Wille přehlednost !




Posledna vec ma napada ci by sa tam nedalo zakomponovat vietor pri velkych vzdialenostiach pri pouziti sniper aby clovek musel aj s vetrom pocitat.
Dufam že nie všetko je blbost

Přiložené soubory
-
thermal-lionesses_1757280i.jpg (25.37K)
Počet stažení: 194 -
various_1757295i.jpg (20.57K)
Počet stažení: 187
Příspěvek upravil Marsal_Konev: 1.02.2011 - 08:30
Důvod úpravy:: Wille přehlednost !
---Kenny---
1.02.2011
-pro vyskok bez strelby sem taky pro
-urcite zrusit perky nechalbych jen c4,bandolier,claymory s tim ze je neuvidi ani spoluhraci + jen u urcitych zbrani (jestli to de)
-delsi kolo 3 min sou malo jestli se ma hrat teamove a taktizovat
-zrusit bodovou tabulku de o vyhru teamu ne o jednotlivce
-zredukoval bych snipy na 1 max 2 na team
-samozrejme nastavce nechalbych jen red dot
-urcite zrusit perky nechalbych jen c4,bandolier,claymory s tim ze je neuvidi ani spoluhraci + jen u urcitych zbrani (jestli to de)
-delsi kolo 3 min sou malo jestli se ma hrat teamove a taktizovat
-zrusit bodovou tabulku de o vyhru teamu ne o jednotlivce
-zredukoval bych snipy na 1 max 2 na team
-samozrejme nastavce nechalbych jen red dot
Smoky®
1.02.2011
skakani prvni skok nechat pri dalsim schovat zbran, jestli by sel treba casovac jeden normalni skok s velmi nizkou presnosti jednou za 20s jinak shovavat zbran
Nobody*Cz*
1.02.2011
jedina vyhrada -nutnost byt na TS,ale pokud jde o taktikal mod,chapu.nevlastnim sluchatka s mikrakem,o to tady jde
jinak vše OK
dle jakych kriterii se budou vybirat mapy?
vyskok rovna se schovat zbran
jinak vše OK
dle jakych kriterii se budou vybirat mapy?
vyskok rovna se schovat zbran
mnaauuu
1.02.2011
THE_UNIT
1.02.2011
Zdravím, takže
-skování zbraně při výskoku to bych bral
-na ten zlomenej kotník bych dal 1x dlahu
-při skráceném běhu na tymhle modu se několikrát stalo, žě jsem se pri výdechu jakoby kousnul velice nepríjemné
-v prípedě že jsi udýchaný nejde ani vylést na jakykoliv předmět to bych taky jaksi krapet pozměnil
-ten nadad s tou kuší se mi velice zamlouva
-zrušení perku ¨bonzák¨ se mi už tak nezamlouva a cleyky ktery ti odpravi kamarada (spoluhrače)taky nejsou to pravy oříškoví
-zato zrušení perků 3x nad, 3x stun, martyr bych uvítal
-a jine perky bych i pridal napríklad větší zasobníky, set pro stříhání bomby, injekce adrenalinu pro spoluhrače těžce zaněného
a jestli by to bylo možné přidat jeden řádek z perky př. použítí: rychre prebíjení a silná munice nebo teflon. munice a menší rozptyl a někteé upravil: delší bech bych upravil stylem 3x delší vídrž ae kompletně bez možnosti střílet až v případě zastavení osoby vzít zbraň do ruk ae nwm jak to pujde skombynovat z běhy na krátký vzdálenosti
-a jako bonus
ae to asi nepujde jak je v swat4 zajimani rukojmí to by se mi fakt zamlouvalo
-ted k trestům za TK (jak to vidí UNITEK
): 3xTK v jednom kole kick, 5xTK na jedné mapě ban řekněme 15-20min.
-lepší rozpozníní hráčů na větší vzdálenosti je problém, dovolil bych si vavrdnout barevne odliseneé pruhy (pásky) na rukávech ve smyslu SS
-tabulka výsledku jen na konci s tím že na začátku každé mapy by bylo videt kolik je hráčů v druhém týmu kdo bude chtit muže si to pomatovat aby věděl kolik jich ještě zbývá a nebo to zapomene
-minymapka vypnuta jen malej kompas jak to bylo na testu.
-kamufláže zbraní bych nijak zvlaště neřešil to nema na hrani výceméně zadný vliv, nebylo by špaté aby zbraně mohly mít tlumič + red dot z volitelným filtrem (v zakladu přez red dot vidíte lépe ve tmě)např.:jak bylo zníněno termovize nebo lepší viditelnost ve smouku, a ACOG bych v tomto případě vypustil úplně a lamomet asi také
-kdyby šli nady nejen hazet ae take kutalet po zemy jako bowlingonou kouly
-čas na jedno kolo bych buť vůbec nedaval (ryziko zbytecného protahování hry) a nebo 20min.
-při zásahu by za postřelenou osobou mohla být vidět krvavá stopa
malej dodatek kdyz de ze schodu tak kraval jak svina a i z malich prekazek jak kdyby skakal budvi z ceho
jo a jestě při zasahu se ti rozhodí míření to beru ae trosku zedukovat pls
víc už me nenapada
-skování zbraně při výskoku to bych bral
-na ten zlomenej kotník bych dal 1x dlahu
-při skráceném běhu na tymhle modu se několikrát stalo, žě jsem se pri výdechu jakoby kousnul velice nepríjemné
-v prípedě že jsi udýchaný nejde ani vylést na jakykoliv předmět to bych taky jaksi krapet pozměnil
-ten nadad s tou kuší se mi velice zamlouva
-zrušení perku ¨bonzák¨ se mi už tak nezamlouva a cleyky ktery ti odpravi kamarada (spoluhrače)taky nejsou to pravy oříškoví
-zato zrušení perků 3x nad, 3x stun, martyr bych uvítal
-a jine perky bych i pridal napríklad větší zasobníky, set pro stříhání bomby, injekce adrenalinu pro spoluhrače těžce zaněného
a jestli by to bylo možné přidat jeden řádek z perky př. použítí: rychre prebíjení a silná munice nebo teflon. munice a menší rozptyl a někteé upravil: delší bech bych upravil stylem 3x delší vídrž ae kompletně bez možnosti střílet až v případě zastavení osoby vzít zbraň do ruk ae nwm jak to pujde skombynovat z běhy na krátký vzdálenosti
-a jako bonus

-ted k trestům za TK (jak to vidí UNITEK

-lepší rozpozníní hráčů na větší vzdálenosti je problém, dovolil bych si vavrdnout barevne odliseneé pruhy (pásky) na rukávech ve smyslu SS
-tabulka výsledku jen na konci s tím že na začátku každé mapy by bylo videt kolik je hráčů v druhém týmu kdo bude chtit muže si to pomatovat aby věděl kolik jich ještě zbývá a nebo to zapomene

-minymapka vypnuta jen malej kompas jak to bylo na testu.
-kamufláže zbraní bych nijak zvlaště neřešil to nema na hrani výceméně zadný vliv, nebylo by špaté aby zbraně mohly mít tlumič + red dot z volitelným filtrem (v zakladu přez red dot vidíte lépe ve tmě)např.:jak bylo zníněno termovize nebo lepší viditelnost ve smouku, a ACOG bych v tomto případě vypustil úplně a lamomet asi také
-kdyby šli nady nejen hazet ae take kutalet po zemy jako bowlingonou kouly
-čas na jedno kolo bych buť vůbec nedaval (ryziko zbytecného protahování hry) a nebo 20min.
-při zásahu by za postřelenou osobou mohla být vidět krvavá stopa
malej dodatek kdyz de ze schodu tak kraval jak svina a i z malich prekazek jak kdyby skakal budvi z ceho

jo a jestě při zasahu se ti rozhodí míření to beru ae trosku zedukovat pls

víc už me nenapada

Guest_Thunder_*
6.02.2011
Nebudu zde vypisovat to s čím souhlasím a co se mi líbí, to žádný smysl nemá a pokud možno by se tohoto měl držet každý přispěvovatel viz. jak psal Maršal s těma podpisama, aby v tom tady nebyl nepřehledný chaos. No prvotní věc co mě tak nějak hodně trknula, bylo to, že při prvních dnech testování si velká většina hráčů brala převážně těžký kulomet. Zbraněmi s menší damage, prakticky nešlo na jednu dávku zabít a to mě vede k návrhu na upravení HP resp. jeho snížení. Na zváženou bych dal, jestli by nešlo udělat, aby kulky v rámci team kill měly menší damage, než kulky proti nepříteli, aby si to případně hráč mohl uvědomit a "včas" zastavit palbu. Ano dá se namítnout že toto není extra reálné, nicméně mi to přijde mnohem více user friendly aspoň pro začátek, protože upřímně být s Barbie v jednom teamu, by dle zkušeností nemuselo více hráčů slabších povah vydržet bez zdravotní újmy. Logicky by se ale toto dalo vyřešit výše zmiňovaným rozpoznávacím znamením na rukávu či třeba zbrani. Napadlo mě, že by nebylo složité udělat, aby zbraně v jednom teamu měly vždy přiřazeny jeden skin
.. podstatnou nevýhodou pro skin na zbrani by bylo, že by ten skin nebyl viditelný zezadu, kdežto ta výše zmiňovaná páska by byla viditelná prakticky z jakéhokoliv úhlu.
Příspěvek upravil Thunder: 6.02.2011 - 16:10

Příspěvek upravil Thunder: 6.02.2011 - 16:10
CharlieGoodEye
7.02.2011
Paska by mozna sla, ale bylo by to soucasti skinu hrace, takze by to videl kazdy. A timpadem (pokud teda tactical mod bude soucasti OW modu) by byla paska i na jinych serverech. Nehlede na to, ze by to s nej pravdepodobnosti rozsirilo mod a pokud OW mod je s limitem na tesno... asi bych nasel lepsi vyuziti zbyvajiciho mista.
Friendly fire je podle me bud zapnuty a pak at si to kazdy hlida sam anebo vypnute a neni co resit
spis nastavit sikovne hitlocations a zbrane. Takze treba rana do nohy neznamena smrt, ale clovek padne na zem, ruka vystreli zbran....torso a hlava kaput, torso s vestou 2x a kaput... ale to jentak co me zrovna napada
Friendly fire je podle me bud zapnuty a pak at si to kazdy hlida sam anebo vypnute a neni co resit


spajk ツ
7.02.2011
ano. konence napad(y) ktery posunou CoD4 torchu jinam, moc pekny co tu vsichni pisete ale aby to taky nekdy bylo
ja bych akorat teda vykazal martyr a Perk na 3nady protoze jestly to bude az takovy HC ze to bude komplet bez oznaceni zadna minimap nic tak kazdy instinktivne nasadi Perk na 3nady a bude se hazet a hazet. a na takovym "Tactical Modu" by nebylo pekny kdyby kazdyho zabijely randomy.

Guest_Thunder_*
7.02.2011
Proti třem stunům a třem granátům jsem dlouhodobě všude, takže logicky umocněno v tactical modu jsem rozhodně za, a k zakázání martyru bych se také přimlouval za zrušení těchto dvou "triple" noob perků.
Libunda
7.02.2011
Marty zakázaný je.
Jo a teď jsem si vzpomněl, že když mod testovat, tak jsem v prvních chvílích postřílel pár svých.
Tím navazuji na příspěvek výše, že by měli být spoluhráči lépe značení.
Jo a teď jsem si vzpomněl, že když mod testovat, tak jsem v prvních chvílích postřílel pár svých.
Tím navazuji na příspěvek výše, že by měli být spoluhráči lépe značení.
Guest_Thunder_*
7.02.2011
Tak u zbabělců války(sniperů) je to označení asi nejproblematičtější, tam jedině, že by ho hráči v teamu viděli jinak než soupeř. Zase ono Brndič když je v podmínkách pro hru účast na TS, tak inteligentnější hráči dokáží popsat kde jsou...
Příspěvek upravil Thunder: 7.02.2011 - 15:53
Příspěvek upravil Thunder: 7.02.2011 - 15:53
Brnda
8.02.2011
jo libu to by bylo fajn mit tam jmena ale co potom FF(friendli fire.Nejak tak)???to uz by tam nemuselo byt
John_RamboCZ
9.02.2011
Nevím jestli to zde zaznělo četl jsem to jenom letmo, ale dal bych tam hodně velké, ale opravdu hodně velké a propracované mapy, aby se mohl pořádně jako tým rozejít a a nebylo tak snadné objevení celé skupiny.
Faye ツ
17.02.2011
Brnda
19.02.2011

PetX
20.02.2011
Co mas proti mojim mapam? jinak velkou a propracovanou mapu neni snadny vytvorit, protoze cod ma ruzne limity(pocet modelu, brushu,...) v origo mapach tyto limity pravdepodobne neplati a proto jsou tak propracovany, udelat takovou velkou a propracovanou mapku jako jsou origo je nemozny...
CharlieGoodEye
21.02.2011
Nejlepsi je okamzik:
- udelas zalohu, zacnes tvorit, par hodin utece, chces se kouknout
- ulozit
- zkompilovat (podle pc a mapy od 5ti min do hodiny BSP, pak Reflections nakonec FF a zone)
- jen cekanim ztratis klidne pul hodiny, nez to zkompliujes, nez to nakopirujes kam to patri, spustis....
- pak connect na mapu a bum! zadna zmena, nic noveho!
a jdes hledat chyby, znovu kompilovat, koukas uz na to okno, jake chyby to pise, vetsinou tomu nikdo nerozumi, zkoumas, hledas, vezmes zalohu a postupne odmazavas co jsi udelal aby jsi nasel chybu a nekdy (!), nekdy to ani nenajdes, protoze kdyz zkopirujes brush, otocis ho a zkopirujes znovu, tak ve vyjmecnych pripadech se sice zkopiruje ale mikromilimetr toho brushe se protahne obema smery do nekonecna a to proste nenajdes. Ani nevymazes. Proste nic. Nemas zalohu? Awwww, to je ale blby... takovyho casu a nic z toho....
A pak staci dat blbe jeden spawn a mas to v chatu, mapa na hovno, spawn blbej, kempove, jdu jinam, nebo udelas blbe nejakou chodbu, protoze nevis, jak se lidi zacnou pohybovat na mape kdyz ji tvoris, tak to pak je za$rany chodby, neudelas neviditelnou zed kolem obrazu (aby tam nebyla zadna hrana, viditelna ano, ale je pod neviditelnou deskou), hraci se o ne budou zasekavat jako by tam byla velka zed a zase uvidis "dpc, zasek"....
Nejlepsi a bez diskuze 1.place je kdyz to bez varovani spadne
coz taky neni nenormalni. Takze porodnich bolesti takove mapy je nespocet, proto kdyz si chce nechat cas na detaily apod, nechte mu ten cas, opravdu to pak ocenite. Jen pro zajmavost, udelej ty mapy dve. Az budes mit hotovo, tak vyhazej vsechny detaily a to co to dela pekny a upload na server. Nech to tak par dni a pak to vymen za novou, co kdo na to rekne. Bez toho to nejspis nikdo moc neoceni, protoze to pozadi neznaji (ale to se neda zazlivat).
- udelas zalohu, zacnes tvorit, par hodin utece, chces se kouknout
- ulozit
- zkompilovat (podle pc a mapy od 5ti min do hodiny BSP, pak Reflections nakonec FF a zone)
- jen cekanim ztratis klidne pul hodiny, nez to zkompliujes, nez to nakopirujes kam to patri, spustis....
- pak connect na mapu a bum! zadna zmena, nic noveho!
a jdes hledat chyby, znovu kompilovat, koukas uz na to okno, jake chyby to pise, vetsinou tomu nikdo nerozumi, zkoumas, hledas, vezmes zalohu a postupne odmazavas co jsi udelal aby jsi nasel chybu a nekdy (!), nekdy to ani nenajdes, protoze kdyz zkopirujes brush, otocis ho a zkopirujes znovu, tak ve vyjmecnych pripadech se sice zkopiruje ale mikromilimetr toho brushe se protahne obema smery do nekonecna a to proste nenajdes. Ani nevymazes. Proste nic. Nemas zalohu? Awwww, to je ale blby... takovyho casu a nic z toho....
A pak staci dat blbe jeden spawn a mas to v chatu, mapa na hovno, spawn blbej, kempove, jdu jinam, nebo udelas blbe nejakou chodbu, protoze nevis, jak se lidi zacnou pohybovat na mape kdyz ji tvoris, tak to pak je za$rany chodby, neudelas neviditelnou zed kolem obrazu (aby tam nebyla zadna hrana, viditelna ano, ale je pod neviditelnou deskou), hraci se o ne budou zasekavat jako by tam byla velka zed a zase uvidis "dpc, zasek"....
Nejlepsi a bez diskuze 1.place je kdyz to bez varovani spadne

Pokky
23.02.2011
Bylo by dobré aby zdi byli zdi ... ne jako v Open-Warfare 10cm cihlová nebo betonová zeď průstřelná jako jeden list kancelářského papíru.
Guest_Thunder_*
23.02.2011
Což o to, to bych tolik neřešil, kdyby x věcí bylo aspoň průstřelných stejně... nejhorší je, že na x mapách neprostřelíš ani ten papír a na některých mega easy i železobetonovou zeď, to mi vadí mnohem víc, ten nereálný průstřel různých materiálů a textur.
Příspěvek upravil Thunder: 23.02.2011 - 17:54

Příspěvek upravil Thunder: 23.02.2011 - 17:54
PetX
23.02.2011
Citovat
Nejlepsi je okamzik:
- udelas zalohu, zacnes tvorit, par hodin utece, chces se kouknout
- ulozit
- zkompilovat (podle pc a mapy od 5ti min do hodiny BSP, pak Reflections nakonec FF a zone)
- jen cekanim ztratis klidne pul hodiny, nez to zkompliujes, nez to nakopirujes kam to patri, spustis....
- pak connect na mapu a bum! zadna zmena, nic noveho!
- udelas zalohu, zacnes tvorit, par hodin utece, chces se kouknout
- ulozit
- zkompilovat (podle pc a mapy od 5ti min do hodiny BSP, pak Reflections nakonec FF a zone)
- jen cekanim ztratis klidne pul hodiny, nez to zkompliujes, nez to nakopirujes kam to patri, spustis....
- pak connect na mapu a bum! zadna zmena, nic noveho!
Citovat
Nejlepsi a bez diskuze 1.place je kdyz to bez varovani spadne
coz taky neni nenormalni.

Citovat
Což o to, to bych tolik neřešil, kdyby x věcí bylo aspoň průstřelných stejně... nejhorší je, že na x mapách neprostřelíš ani ten papír a na některých mega easy i železobetonovou zeď, to mi vadí mnohem víc, ten nereálný průstřel různých materiálů a textur.
George®
25.02.2011
Thunder dne 23.02.2011 - 18:46 napsal:
No fail to samozřejmě je no, takže si na to radši dáme... 

Průstřelnost materiálů je tu fakt unreal, auto neprošiješ m82 a betonovej zátaras m4 jak prd :-).
Zkusil bych nepřesnost zbraní + dráha letu po balistické křivce, něco jako ve stalkerovi, tam se to opravdu velmi blíží realitě.
Ale je mi jasný že to bude asi taky unreal to vyrobit :-).
Perky bych taky zrušil, ale hezký by byly 2x atachment. Nicméňě granátů voják nafasuje kolik unese, takže nerálný to není, ale taktický taky moc ne.
Ty lékárničky jsem už někde viděl a dost to zpestřuje hru. Jak vás někdo načne, tak vás klidně za 2 minuty může fackou dorazit když neseženete fáč. :-)
Zasekávání zbraní opět viz. stalker, ale tam je to daný dlouhodobým užíváním bez údržby. Což mi u tohoto typu hry přijde nepatřičné.
Vždy začínáš kolo s novou čistou zbraní a pochybuju že se něco jako AKU zasekne třeba po 300 ranách.
Glocka (kterýho tu bohužel nějak autoři cod4 zapoměli dát)snad ani není možné zaseknout. To samé ak47, nevim o dalších zbraních že by se nějak zvlášť zasekávaly, jednoranka snipa r700 nebo odvozená m40 se taky nemůže seknout ledaže by obsluha byla z ůstavu sociální péče :-)
Jinak pády z výšky bych odměňoval zlomeninou, neléčitelnou na bojišti do konce kola, maximálně se někam dobelhat s možností sřelby pouze pistolí.
Další nápady mě nevyskakují tak to ukončím.
Zdar a pevný nervy vývojářům.
Máte můj nehynoucí obdiv.
Ještě mě napadlo že je celkem běžné, když vás v boji někdo zraní a zůstanete ležet, tak vás spolubojovníci mohou odtáhnout z linije palby nepřítele, tedy když ještě nejste mrtví.
John_RamboCZ
28.02.2011
Některe věci jsou moc měkné odtáhnou kámoše, ale víš co to dá nastavování kolik hodin vlastně týdnů práce. Jo nechci tě nějak urazit nebo hanit tvůj přispěvek, ale v Cod4 to nikdy nedotáhneš ůprava modů k realitě, tak jak si to představuješ. Něco půjde, ale něco ne. Taky se na tohle musí myslet.
spajk ツ
2.03.2011
Pokky dne 23.02.2011 - 17:28 napsal:
Bylo by dobré aby zdi byli zdi ... ne jako v Open-Warfare 10cm cihlová nebo betonová zeď průstřelná jako jeden list kancelářského papíru.
tohle je opravdovej problem nicmene nic moc stim asi delat nejde.. vemte si takovej District v klidku tam prostrelis celej Barak z respu na resp nejvic me štve ze to delaj vseci dokonce i nekdo z adminu nevahal to prostrilet skrz celou budovu

George®
4.03.2011
John_RamboCZ dne 28.02.2011 - 18:54 napsal:
Některe věci jsou moc měkné odtáhnou kámoše, ale víš co to dá nastavování kolik hodin vlastně týdnů práce. Jo nechci tě nějak urazit nebo hanit tvůj přispěvek, ale v Cod4 to nikdy nedotáhneš ůprava modů k realitě, tak jak si to představuješ. Něco půjde, ale něco ne. Taky se na tohle musí myslet.
Jen sem myslel že když to schytáš, že nemusíš být hned KO. Pokud dostaneš ránu do nohy že bys zůstal na zemi a přítel by ti donesl lékárnu.
Je mi naprosto jasné že cod4 má své meze, jako všechno na světě :-)
Proto mě překvapuje to zasekávání zbraní. Za sebe mohu říct že jsem proti.
Co se týče SaD je to blbost. Na TDM/DM bych už o tom zauvažoval, když si magor veme m60 + bandalír + rychlý přebíjení a mydlí to skrz zdi jak blázen, tak by zasloužil aby se mu to seklo a on to musel 30 sec rozebírat a vyndavat seklej náboj. :-)
A ta balistika by sice byla pěkná, ale nevim jak moc je to vůbec možné vytvořit, když už tu někdo mluvil o větru a dešti tak jsem si taky přihodil.
Problém je v tom že na vzdálenost na kterou to začíná být znát, tak se pokud vím v Cod4 ani nedá střílet, viz některé mapy kde se snipeři postupně k sobě blíží dokud nejsou na dostřel.
Nevím jestli je to opraveno nebo ne, nebo je to chyba ve hře neodstranitelná, ale je to celkem komické že někdo udělá mapu tak velkou že se nedá přestřelit.
Zdar vaší práci.
Knight (Shane)
5.04.2011
Ahojte, Já bych do hry zasadil i medika jestli to pujde a jestli se chcete vyvarovat hazeni granatu po začatku tak udelat pro to jiný styl hry už sem neco napsal nekde jinde a stim stylem hry by to bylo neco jako v těch příšerkách že by se nekdo rozmistil a ty druhy by se narodili jinde a jestli by to šlo tak třeba slanit z vrtulniku jako v singlplayeru, když šlo zasadit M14 silncescopmod do hry tak by toto šlo taky ne (ale to sám nevim jestli ne nic sem neřek
) u toho slanovani mužete namitas střelby do vrtulniku tam by to meli nastarosti odtřelovači a muži s težkým samopalem kteři by kryli vysadek a šli by naposled a ty dole by je pak kryli ze zdola(jelikož každa rana prozradi střelce) a u RPG bych dal možnost že by šla vybouchnou předčaste po zasahu ... aby tam nenapachala tolik škody(pak by byl rychli konec)
pořadi pro vysadek by byl asi SpecOps solider heavyguner sniper .. přičemž by je moha kryt sama heli jako v normalnich hrach když si ji zavolate.
Zajda

pořadi pro vysadek by byl asi SpecOps solider heavyguner sniper .. přičemž by je moha kryt sama heli jako v normalnich hrach když si ji zavolate.
Zajda
Knight (Shane)
26.04.2011
Jeste me napadlo to že by jsi dotyčný hráč mohl postavit svou zbran což je ve smyslu přidelat si na zbran vice veci např. : ,,na M4 s EOTECH a tlumic'' a taky kolik zasobniku do hlavni a kolik do zalohove pak granaty a tydle vydle
... ale to by bylo omezene postavou každa ma jine vybaveni tudíž bych jeste treba dal moznost vybrat si postavu před začatkem hry. Nešlo by to ?


Ice Golem
27.04.2011
Já bych ještě zkonkrétnil toho medica jakého tu zmiňoval Knight St. Procedure:Na začátku mapy by se automaticky vybral Medic (do každého týmu 1) s neomezeným množstvím obvazů které použije na spoluhráče a s omezeným množstvím obvazů které použije na sebe.Takže by byla větší spolupráce.Když bude spoluhráč potřebovat obvaz a nebude ho mít,tak si zavolá Medica a ten ho obváže
.

Knight (Shane)
29.04.2011
Assassin dne 27.04.2011 - 20:05 napsal:
Já bych ještě zkonkrétnil toho medica jakého tu zmiňoval Knight St. Procedure:Na začátku mapy by se automaticky vybral Medic (do každého týmu 1) s neomezeným množstvím obvazů které použije na spoluhráče a s omezeným množstvím obvazů které použije na sebe.Takže by byla větší spolupráce.Když bude spoluhráč potřebovat obvaz a nebude ho mít,tak si zavolá Medica a ten ho obváže
.
