Vítejte na For Gamers Fusion
![]() |
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#601
Odesláno 14.03.2014 - 10:01

Aby bylo jasno: ze se dnes objevili (částečné) patchnotes 0.9.0, tak to bylo kvuly tomu, ze se objevil patch 0.9.0 na supertestu. Podle pravidelného planu (v predchazejicich patchich to tak bylo), to znamená, že společný test by měl přijít příští čtvrtek. Nicméně, tento patch (oprava) je neco jineho nez obycejny patch a zpoždění je nevyhnutelné. Storm uvedl, že test přijde za 2-3 týdny.
- Optimalizace World of Tanks je prováděna průběžně
- Není zrejme nutné kompletne rebalancovat arty
- Výběr map v týmovych bitvach přijde po 0.9.0
- Aktuální množství Artin v bitvách je 1-3 na tým
- ještě není jistý, zda konfrontace bude úplně vyřazena, nebo jen dočasně vypnuta - Storm uvádí, že v konfrontaci je nutne opravit MM ale ted na to nemaji dost lidi. (pracuji na 0.9.0 a HD modelech)
- podle Storma, bitvy v konfrontaci jako 15 RhB vs 15 ISU nejsou způsobeny vadným MM, ale jsou způsobeny tím, že existuje příliš mnoho vozidel tohoto druhu ve frontě
- Roaming : " az to bude tak to bude "
- Podle Storma ,"epicka" část 0.9.0 jsou HD tanky a historické bitvy
-Přesné znění nových týmových bojových ocenění (medaily) a jak bylo zmeneno oceneni "Ocelova zed" budou zveřejněny az prijde test, ale v podstatě, do oceneni Ocelova zed se nebudou pocitat zasahy HE
- Storm potvrzuje, že rychlost T7 byla zvysena
- nové stromy, kere a tráva "az to bude tak to bude"
- T7CC a Mk.VIc nebyly buffnuty dříve jen proto, že se k tomu oddělení nedostalo (nemeli cas)
- Způsob jak bude fungovat MM v historických bitvách je jednoduchy: každý stroj bude mít svoji speciální HB MM vahu, oba týmy maji mit stejnou váhu a hardcap MM kazdeho tymu na soucet vah
- Pevné nastaveni (SS: jako 5xPanzer IV a 1x Tiger vs 5x T - 34 a 1x IS ) pro historické bitvy nebudou, protože by způsobil fronty
- Charakteristiky tanku v historických bitvách se nezmění ve srovnání s náhodnými bitvami. Bude pouze omezení na tanky v boji (jake tanky muzou byt v bitve), omezeni konfigurace (veze, dela, motory) a historické nastavení munice
- Bez ohledu na to, historické bitvy nebudou odstraněny - nebude nerovnováha mezi stranami ???,
a pokud se ukáže, že je HB nepopulární, tak to není dostatečný důvod pro jejich odstranění
-Dynamické rozlišení znamená, že rozlišení uzivatelskeho rozhrani (HUD) zůstane stejne, zatímco rozliseni textury a hry může byt nižší s cílem zvýšit FPS
- ještě není známo, kdy (pokud vůbec) se objevi E-10 ve WoT, momentalne to neni v planu
- Storm potvrzuje, že leak (unik info) o T7CC a Vickers Mk.VIc je správné
- Video o vylepšene grafice 0.9.0 vyjde jakmile bude vývoj dokončen
- Na nových modelech, rotující části jako jsou ventilátory nebudou animovaný (SS : to je v pořádku, v reálném životě by jste je z venku stejne nevideli)
- Modely zničenych tanku budou, jak to bylo doposud (predkresleny (pre-rendered)) a nemění se to podle toho jak byl váš tank byl zničen. (M8ii: kdyz vas znici tak jako doposud naskoci zniceny model, nebude nijak animovany)
- WTE-100 autoloader nebude animovaný
- T-62 nebude mít animaci automatického vyhazovací nabojnic
- Zdá se, že "malé" tanky (nižších úrovní), bude mít lepší příjem v historických bitvach, 50% kreditní bonus a 20% XP bonus
- Budou ocenění pro historické bitvy
- test 0.9.0 přijde za 2-3 týdny
- Nové HD modely tanku budou mít zmeneny kolizní model (SS : jedna důležitá věc, kterou si musite uvědomit je fakt, že VŠECHNY repasované (predelane) vozidla budou mít různé kolizni modely - jinými slovy i když nebudete používát HD textury budete stejne používat nový kolizni model)
- Části tanku, které budou odpadavat z tanku přijde když se zavede Havok, ne v 0.9.0
- "Britsky Sherman" (SS : Firefly) přijde v letošním roce
- pro WG je časový rozvrh pro realizaci HD tanku velmi přísny a ponechává velmi malý prostor pro změny jinych modelu
- Grafické vylepšení (které nejsou ted uvedeny v 0.9.0 patchnotes) jsou nové shadery a přechod z SSAO (screen space ambient occlusion, http://en.wikipedia....bient_occlusion) do HBAO (Horizon based AO, http://www.twistedsa...SIGGRAPH08.pdf)
- SMAA anti-aliasing nebude protože se jedná o standardní (stary) render
- HP (hit pointy) Ammoracku (vybuchu munice) nebudou zmeneny (SS : V souvislosti s odletujici věží)
- Vývojáři nestihli vcas (do 0.9.0) dokončit možnost otáčení tanku vzhůru nohama "na strechu"
- v 0.9.0 nebudou zadne jine zmeny tanku krome T7CC a Mk.VIc
- Vývojáři již mají statistické údaje o tom jak nerf TD (alfa DMG) ovlivňoval hru, ale Storm rika, ze to nemůže říct
- rozptyl u strelby sigma nebylo v nedávné době změneno (SS : nejsem si jist zda to znamená, že dříve, nebo v 0.9.0 ) (M8ii: podle me se mini, ze to nebylo zmeneno od 0.8.6 kdy se to nastavilo ze sigma 1,1 na sigma 2,0 = vic strel jde ke stredu zamerovace jako predtim (sigma 1,1))
- Dynamické vlastnosti tanku v garáži, nebyly zapomenuty, udelaji se pozdeji
- LOD (level of details) HD tanku se nebude skládat ze starých textur (aktuální) ale z textur na novych HD modelech po menší rozlišení textur podle vzdalenosti v jake se bude tank od vas nachazet
- Je možné, ze se objevi nové historické věže když budou vozidla přepracovány do HD
- Zatim nebude možné mít čety v historických bitvach, později budou i cety
- Nové shadery nezpůsobí zvýšení FPS
- pravidlo v MM, ze budete s tankem v tymu ve spodku stejne jako top, bude v historickych bitvach zakazano
- heatmaps, ktere se objevili na americkem serveru (SS : nejsem si jistý, na kterým serveru byl tento příspěvek, wotlabs ?) jsou podle Storma neplatne
(M8ii: http://www.vbaddict.net/heatmaps/ , podle me by to melo byt OK. Meli tam zaznamy (replaye http://www.vbaddict.net/replays/), podle kterych se vykreslovali stopy (cary na mape) jak se jednotlive tanky pohybuji po mape, tedy by to melo sedet)
Změny tanků T7 CC a Mk.VIc v patchi 9.0
T7 CC
- Maximální rychlost vpřed změněna z 38,6 na 56 km/h
- Maximální rychlost vzad změněna z 16 na 20 km/h
- Počet munice změněn z 1100 na 1350 nábojů
- Rychlost střelby 450 až 550 ran/min
- Maximální dostřel z 350 na 395 m
- Penetrace z 22 na 27 mm
Mk.VIc
- Maximální dostřel z 350 na 395 m
- Penetrace z 25 na 27mm
#602
Odesláno 15.03.2014 - 10:09


http://worldoftanks....gf-bonus-codes/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 15.03.2014 - 10:13
#603
Odesláno 15.03.2014 - 11:41

Provedena oprava chyby pri zobrazovani hodnoceni tridy 5, 4 a 3.
Ke stazeni 2 verze, verze 1 je plne textova, verze 2 je kombinace textu a grafiky. Reset statistik v 6:00 SEČ Zobrazované hodnocení WN8 a XWN8.
Vice uvidite na obrazkach.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Crabtr33 statistiky CZ+ v2.13 verze 1 + verze 2
Tento mod je inspirovan statistickym modem Locastana a statistikami YasenKrasen. Vice mene se snazim kombinovat vyhody obou modifikaci, ale zaroven je mym cilem zobrazovat pouze opravdu prospesne pridavne informace. Konfig je nastaven na barveni pouze vybranych polozek, prilis mnoho ruznych barev totiz jiz neplni ucel "zvyraznovac" duleziteho, ale jak cirkus

Soucasti teto modifikace je i Crabtr33 rozsirena CZ.
Design zprav a servisniho kanalu 2.13.1
(Obrazky z verze 8.10 v2.00, provedeny jen kosmeticke zmeny a hodnoceni je WN8.)

[8.11]Crabtr33 statistiky CZ+ v2.13.1 - Uloz.to
[8.11]Crabtr33 statistiky CZ+ v2.13.1 - Webshare.cz
Design zprav a servisniho kanalu 2.13.2
(Obrazky z verze 8.11 v2.13.2)

[8.11]Crabtr33 statistiky CZ+ v2.13.2 - Uloz.to
[8.11]Crabtr33 statistiky CZ+ v2.13.2 - Webshare.cz
Instalace:
1. Rozbalte archiv pomoci 7-zip
2. Cely adresar "\res_mods\" zkopirujte do adresare se hrou.
Poznamka:
Po instalaci aktualizace se vam denni statitika zresetuje. V rozsirene verzi nejsou zobrazeny vsechny mozne polozky. Servisni kanal by byl prilis obsahly a neprehledny. Pokud nekomu z vas nejake udaje chybi, pak si muzete konfiguraci "\res_mods\0.8.11\scripts\client\mods\exel\exel.cfg" dle prilozeneho readme "\_support\Available macros.txt" upravit sami. Upravu doporucuji delat pomoci editoru Notepad++.
Nastaveni barevnych rozsahu skupin WN8 je dle Noobmetru, tedy verze 2.

#604
Odesláno 15.03.2014 - 13:52

Jak ziskavat QR kody
1. Klikni pravým tlačítkem - a zkopirovat url odkaz
2. najdi si stranku " QR code url decoder "
3. vložto do pole s URL na teto strance např.:
http://blog.qr4.nl/O...de_Decoder.aspx
4. vyjde ti nejaky odkaz
5. HOD ho to browseru ( prohlizece ) a mas leták s kodem

#605
Odesláno 15.03.2014 - 16:22

Přímý přenos začne v 19.00
http://worldoftanks....inals-march-15/
#606
Odesláno 16.03.2014 - 18:27

#607
Odesláno 16.03.2014 - 21:50

#608
Odesláno 16.03.2014 - 23:58

http://worldoftanks....rms_of_service/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 17.03.2014 - 00:09
#609
Odesláno 17.03.2014 - 08:52

#610
Odesláno 17.03.2014 - 23:01

#611
Odesláno 18.03.2014 - 11:25

- Podle vývojářů nerf TD (alfa DMG) v 0.8.11 způsobil pokles množství TD v bitvách vysokych tieru
- Podle vývojářů je situace kolem TD tato: na začátku byly TD vlastně docela nepopulární i přes jejich alfa DMG a kamo výhodu. Změnilo se to až s velkým Nerfem artin, po kterem určitý počet hráčů artin zacalo hrat s TD
- Jeden z důvodů proc se prejmenuje "potenciální poskozeni" je fakt, že vývojáři připravuji zavedení odměny pro "soaking" do poškození (SS : "tanking" ve Warcraft)
(M8ii: Warcraft jsem nikdy nehral, netusim co to ma byt, SS, nebo nekdo jinej to vysvetli =) )
- Zdá se, že animované efekty jako je například automatické vyhazovani nabojnic jsou plánovány pro "střední" budoucnost (ne prilis vzdalena ale ani moc blizka budoucnost)
- Po 0.8.6 nedošlo k žádné změně v přesnosti a rozptylu strel v zamerovacim kruhu (M8ii: sigma je porad 2,0)
- V 0.9.0 budou nové prémiové a nepremiove hangáry, budou "velmi cool"
- Nezávislé zavěšení kol se objeví na přepracovych HD modelech tanku
- ASAP pro 0.9.0 přijde během několika příštích dnů
- V určitém okamžiku v budoucnosti bude masivní rebalanc vozidel
- T-54 HD model bude mít (vyrobni) stitek na zadní straně
- beton-prubojne naboje ve WoT nebudou
- delostrelecke granáty vybuchující ve vzduchu a delostrelecke granáty létajíci mimo zamerovaci kruh byly způsobeny nějakou chybou v serverovem spojení mezi uzly v prubehu určiteho distribučního nastavení
- 122mm IS nemají historické zlaté (goldove) naboje v historických bitvách ? "Jak hrozné"
- Jména tanku na minimapě: az to bude tak to bude
- Zdá se, že "potenciální poskozeni" bude přejmenováno na "poskozeni, odrazene pancirem" nebo něco takového
- Historické bitvy budou mít oddělené statistiky stejne jako týmove bitvy
- Podle Storma, konfrontace ma být vypnuta a to nejen vypnuta ve výchozím nastavení (hracem), protože těch pár lidí, kteří by ji meli zapnutou by stále trpěly na dlouhé fronty a problémy s MM a hodně by breceli
- V 0.9.0 bude opravena chyba kdy se na kartě misi nezobrazovalo správně pocitani misi
- Podle Overlorda, World of Tanks: Blitz je prakticky připraven k bete
17.3.2014
- Storm nezna zda konstantni refresh (obnoveni) garáže (SS: krátka "synchronizace" každých několik sekund) bude opraven, ale tvrdí, že to není kriticke
- Storm si je naprosto jistý, že nebyly žádné změny přesnosti del po 0.8.6 (M8ii: porad je to sigma 2,0)
- Potvrzene ze supertestu 0.9.0: dělostřelecké bugy, chyby (strely letajici mimo zamerovaci kruh nebo panubohu do oken) jsou již opraveny
#612
Odesláno 18.03.2014 - 11:37



#613
Odesláno 18.03.2014 - 11:44

#614
Odesláno 18.03.2014 - 16:34

na to nemám slov, po kazdé když vytáhnu objecta 704, tak tam minimalně 8 TD potkám a není vyjímkou hrát 12 TD vs 12TD



#615
Odesláno 19.03.2014 - 11:42

http://worldoftanks....r-paypal-users/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 19.03.2014 - 11:43
#616
Odesláno 19.03.2014 - 13:08

#617
Odesláno 19.03.2014 - 13:13

#618
Odesláno 19.03.2014 - 13:23

#619
Odesláno 19.03.2014 - 17:55

#620
Odesláno 20.03.2014 - 18:54

Připravte své japonské tanky a předveďte nepřátelům, jak vypadá skutečný bojovník!

Tankisté,
bušidó, tedy „cesta bojovníka“, je japonský morální kodex, kterým se po většinu dějin japonska řídili samurajové. Tato unikátní sada zásad, zahrnující i určité principy rytířství, čest, věrnost a nepřekonatelné ovládání bojových umění, byla rozhodujícím faktorem při vytváření jedné z nejelitnějších válečnických kast světové historie. Tento týden proto věnujeme Japonsku a jeho bojovníkům! Připravte si svá nejlepší japonská vozidla a staňte se opravdovým samurajem s celou řadou našich misí, bonusů a slev!
Trojnásobek zkušeností za první vítězství dne
Tvrdý trénink přináší zkušenosti. A zkušenosti jsou klíčem k úspěchu!
+50 % kreditů získaných pomocí všech standardních japonských vozidel 2. až 5. úrovně
Každá cesta začíná prvním krokem. A vaše první kroky budou bohaté!
30% sleva na všechna standardní japonská vozidla 6. a 7. úrovně
Po vašem zasvěcení je čas vybrat si skutečnou zbraň …a se slevou!
Mise
Vidím je!
Odměna 50 000kreditů
Požadavky
- Pouze tanky 4. úrovně a vyšší
- Pouze náhodné bitvy
- Zničte během jediné bitvy minimálně dva japonské tanky
Cesta bojovníka
Odměna Trojnásobek zkušeností za bitvu
Požadavky
- Pouze japonské tanky
- Pouze náhodné bitvy
- Jednou denně
- Jednou na vozidlo
- Vyhrajte bitvu
- Umístěte se v žebříčku 5 nejlepších hráčů vlastního týmu podle získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiové účty apod. se do určování pořadí nepočítají).
Následování cesty
Odměna 75 000kreditů
Požadavky
- Pouze japonské tanky
- Pouze náhodné a týmové bitvy
- Jednou denně
- Získejte celkem 25 000 zkušeností
- Umístěte se v žebříčku 10 nejlepších hráčů vlastního týmu podle získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiové účty apod. se do určování pořadí nepočítají).
Tyto bonusy budou k dispozici od 22. března, 06:10 do 25. března, 06:00 SEČ (GMT+1).
Do bitvy, tankisté!
Zobrazit celý článek
#621
Odesláno 21.03.2014 - 11:24

Zjistěte, co na Vás čeká ve hře World of Tanks prostřednictvím naší série videí Deníček vývojářů! http://www.worldofta...aries-graphics/
http://youtu.be/vWN7ak3oAx0
Upozornění: Titulky jsou dostupné v češtině. Aktivace/přepnutí titulků pomocí tlačítka CC.
Toto video se zabývá plánovaným vývojem World of Tanks pro rok 2014. Konkrétní změny v připravované herní aktualizaci 9.0 jsou uvedeny na stránce Ve vývoji.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 21.03.2014 - 12:00
#622
Odesláno 21.03.2014 - 13:09

TWEETSTANKSWGLGRANDFINAL
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 21.03.2014 - 13:09
#623
Odesláno 21.03.2014 - 13:23

Dle všeho jsou zde : http://ftr.wot-news....m-wargaming-eu/ a budou je postupně uvolňovat, ale neví se kdy a v jakém pořadí.
#624
Odesláno 21.03.2014 - 16:15


Příspěvek upravil GEORGE.cz: 21.03.2014 - 17:19
#625
Odesláno 21.03.2014 - 16:21

- Pokud jde o WoT Blitz, " vývojáři jsou více obeznámeni s iOS než s operačním systémem Android ", to je důvod, proč iOS verze přichází dříve (bude i android verze)
- Pokud jde o modely T-54, Tiger a Sherman, dnes zveřejnene: každý z nich je trochu graficky odlišny. Je to úmyslné: graficky vývojáři můžou odsledovat, ktery budou hraci preferovat (v testu 9.0) a ten pak bude v oficialnim patchy 9.0
- V prvním kole testu 9.0 budou pouze 3 modely HD (T-54, Tiger, Sherman), zbývajících 7 přijde v 2. kole testu
- Ostatní modely (tech zbylych 7 a nasledne i dalsi tanky) budou zřejmě přepracovány následne podle stylu z těchto tří variant (podle variantu, ktery budou hraci nejvic preferovat)
- HD barva na tanku Tiger je historický Panzergrau (ocelovo siva)
- HD korba T-54 je "nova" (se stitkem na zadi), T-54 bude mít i starší korbu jakmile budou implementovany alternativní korby
- HD T-54 tvar věžičky je správny, T-54 mela několik typů tvarů a mantletu
- Skutečnost, ze HD model T-54 nemá díry v kolech (a další dva modely HD je maji) je chyba (bug) a bude opravena
- V současné době je nejlepe vymodelovany (materiálove, např. kov jako takovy) HD tank je Sherman. Fakt, ze vypadá trochu jako plastová hračka je vlastně historicky, vypadá hodně podobně jako skutečné vozidlo (Tiger je trochu horší)
- Test 9.0 vyjde "během několika dní" (Evilly uvádí, že pokud půjde vše dobře - ještě tento týden ale nebude to regulerni kompletni test 9.0, spíše cast kompletniho testu komponentů, které jsou již dokončene) (M8ii: prvni kolo testu obsahuje 3 HD tanky, ve druhem kole testu bude pridano dalsich 7 tanku (pokud budou dodelane))
- Storm uvedl, že skutečnost, že Tiger1 ve hře vypadá velmi hladký (barva je lesklá a hladká) je historický, tak jako vozidlo i vypadalo (pokud nebyl premalovan 50 krát)
- Všechny německé modely budou tmavsi, budou překresleny podle toho jak vypada HD Tiger (jaky si vyberou hraci v testu)
- Q : "Chceš rez a špinavé vzhled? A: Jdi hrát jinou hru" (SS: War Thunder)
- War Thunder Tiger model vypadá opravdu dobře, protože podle Storma, to byl predvadeci model, kde bylo použito mnoho polygonů, zatímco pozdnější modely mají výrazně méně polygonů
- Na HD modelu Maus se pracuje
- Hlavním cílem testu 9.0 bude testování historických bitev
- HD IS-3 přijde buď v 9.1 nebo 9.2
- Zdá se, že hranatost modelu IS-3 je správna tak jak je to teď
- V letošním roce bude vylepsena grafika (Improved graphics) převedena na DirectX 11
- Podpora DX11 přijde po podpore vice jader (multicore) ve hre
- Podle BigAngryCata, byl malý problém s texturou Shermana. Zdá se, že první myšlenka byla, že pod škrábancemi v laku by měla být viditelna barva základního nátěru. Ukázalo se, že Američané ve skutečnosti nepotřebovali použít základní nátěr protože ve skutečnosti povrch pancire byl trochu "drsný" a barva "nasakla" do něj, vytváří velmi perzistentní vrstvu nátěru
- Alternativní korby přijdou v 9.4 nebo pozdeji
- Tanky prevedene do HD modelu budou mít nezávislé zavěšení kol
21.3.2014
- První kolo britských HD modelů: Centurion Mk.7 a Tortoise
- Churchill HD přijde po 9.0, stejně jako IS
- Zatim prémiovy Churchill nebude v historických bitvach, možná později
- Novy HD hangár se skládá z reálných prvků, byl vytvoren v souladu s reálnými hangáry a opravnami
- U HD modelů, pasy nejsou ve výchozím nastavení (dafaultne) špinavé od bláta protože "zablácene pasy vypadaji opravdu divně na písku a sněhu"
- Je možné, že seznamy vozidel pro historicke bitvy v 9.0 nemusí být konečný (SS: napriklad chybí Nashorn)
- Nepremiovy nový hangár se nezobrazí v 1. kole testu, ještě se na nem pracuje
- Noční bitvy byly zcela zruseny ("hráči nic nevideli")
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 21.03.2014 - 20:39
#626
Odesláno 22.03.2014 - 10:28

Test server již ke stažení
http://dl.wargaming...._install_ct.exe
Nový herní mód se blíží a je čas ho otestovat! Tým vývojářů potřebuje vaši zpětnou vazbu, proto se všichni zapojte !
Je v našem zájmu poskytnout vám co nejlepší zážitek ze hry a k tomu nyní potřebujeme vaši pomoc! Zapojte se do veřejného testování, sdílejte s námi vaše názory a připomínky a přispějte tak k maximálnímu vylepšení připravované herní aktualizace.
Vaše případné připomínky a stížnosti zhodnotíme a posoudíme ještě před spuštěním konečné verze!
Veřejného testu se mohou zúčastnit hráči, kteří se registrovali před 1. březnem 2014. Abyste se zapojili do veřejného testu, nemusíte být zkušenými testery, musíte mít pouze vůli vyzkoušet všechny nové prvky a zaslat nám vaše případné připomínky a návrhy!
Hlavní prvky veřejného testu historických bitev:
- Historické bitvy
- Nové funkce verze 9.0, včetně odlétávající věže při výbuchu beden s municí
- 3 tanky přepracovány do HD (T-54, Tiger I, M4 Sherman)
- 150 tanků přepracováno pro technologii PBS (Physically Based Shading)
- Mapy přepracované pro technologii PBS (Physically Based Shading)
- Veřejný test využívá novou grafickou technologii PBS - Physically Based Shading, která bude základem pro další grafická vylepšení během roku 2014, jako budou HD modely tanků.
- Veřejný test bude zahrnovat některé z HD modelů tanků připravovaných na vydání v aktualizaci 9.0, stejně jako některé nové grafické prvky jako odlétávání věží při výbuchu munice nebo realistické chování podvozku u HD modelů tanků. Budeme se snažit sledovat vaše reakce na tyto nové funkce, abychom mohli provést potřebné úpravy před vydáním aktualizace 9.0.
- Hlavním zaměřením tohoto testu je technická stránka nových prvků a herní mód historických bitev. Prosíme, napište nám Vaše reakce a názory, které jsou pro nás při vylepšování těchto přídavků velmi důležité.
Když je čas na veřejný test herní aktualizace vývojáři vydají novou, testovací verzi klienta. Tuto verzi si můžete stáhnout dle instrukcí uvedených níže. Prosíme, dodržujte všechny instrukce, abyste si nezpůsobili problémy s vašimi hráčskými účty.
Váš testovací účet je za normálních okolností kopií vašeho herního účtu, což znamená, že všechna vozidla a výzkum, která jsou dostupná na hlavním účtu, budou též dostupná na účtu testovacím. Prosím berte v úvahu, že:
- Testovací účet je oddělený od vašeho normálního – běžného účtu.
- Všechna ocenění a výzkum, kterých dosáhnete v testovací verzi, nebudou převedeny na váš běžný účet.
- Na testovacím serveru nemůžete provádět žádné finanční transakce ani platby.
- 100 000 000 volných ZK
- 100 000 000 kreditů
- 20 000 zlaťáků
Na testovací server se vztahuje stejná EULA a obecné podmínky veřejného uživatele jako tomu je pro hlavní server hry World of Tanks. Vztahují se na vás stejná omezení a pravidla jako v běžném herním klientovi.
Zpětná vazba
Poté, co se přihlásíte na testovací server, můžete hrát jak dlouho chcete. Neváhejte, vyzkoušejte všechny nové herní prvky!
Poté co budete chvíli hrát, prosím napište nám své reakce a názory do specializovaných sekcí fóra: první je rozdělana na jednotlivé významné části testování a druhá je určena pro hlášení chyb. Náš komunitní tým bude sbírat vaše reakce a předá je vývojářům hry.
Především prosíme o reakce tohoto druhu:
- Bugy/závady ve hře. Zůstali jste někde trčet? Hra vám padá po provedení určité akce? Oznamte nám to!
- Odůvodněné námitky o vozidlech a herní mechanice. Máte pocit, že něco nefunguje tak, jak by mělo? Neváhejte a řekněte nám co!
- Je něco, co se vám obzvláště líbí? Předělané statistiky vozidel? Potvrďte vývojářům, že jste s vylepšením spokojeni a že se mohou soustředit na jiná vylepšení.
Chcete se zapojit? Následujte instrukce uvedené níže!
- Stáhněte si instalaci testovacího klienta.
- Ujistěte se, že umístíte kopii testovacího herního klienta do složky, která se bude lišit od složky, kde máte uložené data běžného herního klienta World of Tanks. Uložte a spusťte instalaci. (9,2 MB)
- Spusťte kopii hry, herní spouštěč stáhne dodatečná data.
- Přihlaste se a začněte hrát. Nezapomeňte své reakce napsat do speciální sekce fóra.
- Aby bylo testování co nejefektivnější, pokud bude testovací server plný, budete zařazeni do fronty.
- Testovací server bude pravidelně restartován dle následujícího plánu:
- První cluster: 06:00 SEČ (05:00 GMT) každý sudý den v měsíci, restart bude trvat přibližně 25 minut.
- Druhý cluster: 06:00 SEČ (05:00 GMT) každý lichý den v měsíci, restart bude trvat přibližně 25 minut.
- Hlavní databáze: 04:30 SEČ (03:30 GMT) každý den a restart bude trvat přibližně 2 minuty.
- První cluster: 06:00 SEČ (05:00 GMT) každý sudý den v měsíci, restart bude trvat přibližně 25 minut.
- Na testovacím serveru může dojít k neplánovaným restartům a údržbě.
- Nezapomeňte! Jedná se o testovací server! Budete se potýkat s herními chybami a nedostatky. Vše, co najdete v testovací verzi, se může před vydáním herní aktualizace změnit.
Úplný seznam změn je uveden v příslušné sekci Poznámek k herní aktualizaci.
Tankisté, děkujeme vám za účast ve veřejném testu! Hodně štěstí a bavte se!
Zdroj: http://worldoftanks....orical-battles/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 22.03.2014 - 10:31
#627
Odesláno 23.03.2014 - 19:44

#628
Odesláno 24.03.2014 - 15:20

#629
Odesláno 25.03.2014 - 11:37

Info k aktualizaci opět nikde není na ofiko webu, tak jen ze zdrojů
- nová garáž ( měla by být aktivní od 2.4 do 6.4. )
- hotfix mizejích střel artyn ( snad je to tak správně pochopeno a přeloženo )
Zdroj: http://ftr.wot-news....-wg-eu-as-well/
Po teto male aktualizaci nemusi hra nabehnout kvuli modum zkusit adstranit mody a hra by mela jet.
Podle zjisteni informaci od ruznych hracu, to vetsinou delaj mody zvuku ale neni to u vsech stejne, u nekterych to muzou delat i jine modifikace!
Edit. Jakákoliv modifikace může dělat problémy, takže odstranit vše a postupně vracet, dokud nezjistíte která modifikace to dělá.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 25.03.2014 - 11:45
#630
Odesláno 25.03.2014 - 11:56

TAK POTVRZUJU, ZAMĚŘOVAČ A HITZONY FUNGUJOU, ALE PO PŘIDÁNÍ ZVUKŮ HRA NEJDE, TAKŽE TO DĚLAJÍ ZVUKY
Příspěvek upravil spo ♛: 25.03.2014 - 12:06


#631
Odesláno 25.03.2014 - 11:58

Vážení tankisté,
V důsledku naší dlouhodobé snahy zlepšit vaše herní zážitky došlo k nedávné změně minimálních i doporučených systémových požadavků.
Aktuální systémové požadavky jsou vypsány níže; provedené změny jsou pak označeny tučným písmem:
Minimální systémové požadavky:
Operační systém: Windows XP / Vista / 7 / 8
Procesor: 2,2 GHz s podporou SSE2 instrukcí
Paměť RAM: 1,5 GB pro Windows XP, 2 GB pro Windows Vista / 7
Grafická karta: GeForce 6800 / ATi X1800 s 256 MB RAM a podporou DirectX 9.0c
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c
Volné místo na disku: 16 GB
Připojení k internetu: 256 kbit/s
Doporučené systémové požadavky:
Operační systém: Windows XP / Vista / 7 / 8 – 64-bit
Procesor: Intel Core i5-3330
Paměť RAM: 4 GB a více
Grafická karta: GeForce GTX660 (2 GB) / Radeon HD 7850 (2 GB), DirectX 9.0c
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c
Volné místo na disku: 30 GB
Připojení k internetu: 1024kbit/s a výše (pro hlasovou komunikaci)
zdroj: https://eu.wargaming...em-requirements
#632
Odesláno 25.03.2014 - 12:59


#633
Odesláno 25.03.2014 - 13:17



#634
Odesláno 25.03.2014 - 13:51

#635
Odesláno 25.03.2014 - 17:37



http://en.wikipedia.org/wiki/PL-01
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 25.03.2014 - 20:37
#636
Odesláno 25.03.2014 - 20:21

Storm zveřejnil seznam změn, které budou provedeny v historických bitev na základě výsledků aktuálně běžícího testu. Ty budou zahrnovat:
- Přidány zmeny stran (stejně jako u náhodných bitev) - Němci v Kurska se již nebudou začínat vždy na jihu, bude to náhodne
- Všechny bitvy budou mít zvysenou maximální hodnotu MM vahovych bodů o 50 až 100 procent aby se zvýšilo množství tanků v boji
- Nastaveni munice se pro některé tanky změní, budou mít méně nepouzitelnych HE naboju, některe budou mít více zlatých naboju (ale Storm uvádí, že je důležité aby se to neprehnalo pokud jde o celkovou cenu naboju)
- Některé stroje budou mít v některých bitvách hardcap, například tanky Tiger a SU-152 v Kursku (M8ii: maximalni pocet urcitych tanku v bitve, jenom priklad: 2x Tiger, 3x SU152),
- MM váhy Pantheru a Tigru v Kursku budou opraveny (jsou příliš nízké)
Přepracované nastaveni tanku pro jednotlivé bitvy
Balaton:
přidáno SU-85, odstraneno SU-76,
Pridan Nashorn a Jagdpanzer IV, odstranen Jagdtiger
Ardeny -
E8 dostane kanon 76 mm M1A1, přidán M4 Sherman se 105mm
odstranen Tiger I, přidan M10/Panther (Premium), Panzer IV kanon se změnil na L/48
Kursk - přidan prémiovy Churchill, odstranen Panzer II
Také pouze pro tanky nizkych tieru budou samostatné speciální mise v historických bitvach (jako další stimul pro hrace)
Z diskuse :
- SU-85 v operaci Balaton je historický
- Marder nebude přidán do Kurska, byl by příliš slaby (na jednu ranu)
- T-70 zůstane jako jediný scout (zvěd) v Kursku
- Využití (moznost MM), kde za jistých podmínek je to mozne přepsat (prekrocit) nastaveni HB a nasazovat tanky v nejvyšší konfiguraci do bitev byla opravena - chyba má něco do činění s přepínáním instance serveru
- Dynamický koeficient odměn (např. XP/Kreditni příjmovy bonus v závislosti na aktuálním počtu vozidel ve frontě), není možny
- Nikdo vám nebude branit ve výběru populárních tanku (SS : jako napr. Tiger), ale pocitejte, ze budete mít vetsi frontu a delsi cekani na bitvu (v souvislosti oznamenim hardcapu v nekterych bitvach)
- Jagdtiger byl odstraněn z operace Balaton, jak se ukázalo, Jagdtiger tam historicky nebojoval
9.0 Perspektiva historickych bitev (HB)
to, co následuje je třetí článek o budoucnosti historických bitev od Storma, ktere byly zveřejněny před dvěma hodinami nebo tak nějak. Tady je to, co napsal:
Po vzrušené debatě o HB, bych se rád s vámi podělil o plány na další rozvoj. Nyní, v 9.0 nebudeme zavádět žádné zásadní změny. K dispozici budou jen drobné korekce. Ale pro nasledujici budoucí verze jsme shromáždili několik zajímavých nápadů :
- Masově používány (nizke tier) tanky budou mit schopnost respawnu na bojisti. 2,3 nebo 4 krát (to bude předem stanoveno), hráč si výbere respawn bod (point) z několika možností (nepřítel nebude moci ovládat všechny respawn pointy body najednou).
- Masově používány (nizke tier) tanky budou mit prémiové postavení, pokud jde o posádky, např. . že bude možné použít posádky z jiných tanku stejného národa a třídy
-za třetí, o cem mnoho hráčů mluvilo a co ma WG stále "v rezervě": tanky budou mit 2 ruzne charakteristiky (vlastnosti). Jedny pro random bitvy a dalsi pro HB (HP, rychlost horeni, dohled, prostupnost terénem, hodnoty otaceni korby a veze). Mechanismus boje zůstane stejná ( SS : např. ne "hardcore mód"), ale umožní to lepší balancivani charakteristik tanku, aniž by byla ovlivněn hlavní problém - úroven (trier) tanku.
Na konci budou existovat dvě různé sady vyvážení (balancu) pro každy "historicky" tank - jeden pro random (náhodne) bitvy, jeden pro HB.
Tyto plány přijdou "až se to udělá" v tomto roce. (neni presny datum)
Z diskuse :
- Storm uvádí, že zatímco HE naboje nejsou pouzitelne (vhodne) v historických bitvách, jejich problém není s timto spojen. Vývojáři by rádi aby byly HE naboje přitažlivější pro hráče, ale nemaji zadny napad jak to udělat, aby se nebuffly (nezvysila sila) Artilerie, co je co by nechteli aby se stalo.
- (Připojeno k bodu výše) zřejmě dat artileriim oddělené HE naboje od zbytku hry není možnost
- Cilem navrhovaneho respawnu pro tanky nizkych trieru je "větší dynamika bitev, vetsi vliv tanku nizkych trieru na bitvy, méně kempeni"
- Zkoušky výše uvedeného mechanismu vypadají slibně
- zatím jeste není známo zda tam budou speciální mapy pro historické bitvy
- Různé triery v stejnych bitvach (jedna bitva v Kursku z T-70 vs Panzer III, další z Tiger vs SU-152) pravděpodobně uz nebudou
- Zdá se, ze jsou plánovány v Klanovych valkach bunkry a nálety, možná v budoucnu budou i NPC (AI) bunkry střílet na tanky
- Bunkry a nálety přijdou v letošním roce
- NPC (AI) bunkry nejsou ted plánovány pro historické bitvy
- Storm očekává, že se bude hodně kňučet (brecet) kdyz budou mit tanky jine charakteristiky v historických bitvach , ale umožní to vývojářům implementovat bitvy ve vyšší kvalitě
- Tento historicky rebalanc (vyvážení) by neměl trvat dlouho, protože se blíží několik nových tanků (M8ii spis se asi mysli, ze je maji uz skoro hotove), takže bude čas delat na tom
- Koristni tanky nepřijdou v dohledné době protože vývojáři potřebují udelat nové HD modely taky pro ně a je tu prave ted fronta na HD modely
- Na seznamu tanku do HB se ještě stále pracuje
- Prémiovy T-54 ještě nebyl modelován, "je ještě brzy"
#637
Odesláno 26.03.2014 - 15:39

- Ve hře je gravitacni faktor (koeficient, konstanta) pro všechny tanky stejný (M8ii: artilerie maji myslim jinou gravitacni konstantu, neni to 9,81 m.s-2)
- Zavedeni respawnu není "kopírování War Thunder", podle Storma - garážove bitvy byly projednány v době kdy War Thunder jeste nebylo vydano
- Speciální "historické" vlastnosti (SS : jak bylo dnes uvedeno v předchozím postu od Storma) se nevztahuji na náhodné bitvy, stroje nebudou pro random balancovany v souvislosti s balancem HB, protože "to není potřeba"
- Nadcházející mapa Charkov nebyla nikdy určena výhradně pro historické bitvy
- Samotne Historické bitvy zabrali zhruba měsíc práce, včetně testů
- Vývojáři stále čekáji na programátory aby dokončili práci na novém mechanismu viditelnosti, takže je možné ze se zvýši množství spott cyklů (spotchecks, kontrola viditelnosti) (M8ii: Jak casto server kontroluje viditelnost tanku)
- více než 30 tanků v bitvě stále vytváří problémy se sítí
- Přednastavené setupy (nastaveni) pro historické bitvy (SS : jako Němci mají pokazde např. 1x Tiger a 4x Pz tanky) vytváři nekonečné fronty
- Podle Storma, mit několik "realistickych" režimu (modu) náhodných bitev jako maji War Thunder není životaschopný. Ríká, že ve War Thunder, první režim (Arkadova bitva) hraje 95 procent lidí, ve druhém (Realisticke bitvy) 3,5 procenta a ve třetím (Simulatorove bitvy) ostatní, takže další dva režimy jsou zbytečné
- hráčska špička (vrchol) ve WoT (a dalších on-line her) je prosinec /leden, kdy hraje nejvic hráčů
- Francouzské tanky v 9.0 maji graficke problémy s pasy - jsou příliš tmavé
- V současné době není potřeba buff (zesileni) dělostřelectva, jejich množství v bitvě je v pořádku
- Vývojáři jsou prekvapeni jak se zvýšilo nepouzivani HE nábojů, ale jeste o tom nepremysleli (M8ii: zrejme jeste nepremysleli jak je zatraktivnit)
- Storm se ještě neptal jak budou balancovany T-34 a KV z roku 1941
#638
Odesláno 26.03.2014 - 19:35

Storm udělal další příspěvek k 9.0, tentokrát, když se ptal na zpětnou vazbu na tři HD modely vydané v prvním kole testu. Co se vám líbí? Co se vám nelíbí?
Také poslal tři nové screenshoty HD modelů, které byly přepracovány (z dneška (26.3.2014) a jsou odlišné od těch, které jsou v 1. kole testu)
obrazky:



Z diskuse :
- T-54 na snímku se příliš nezměnil od prvniho testu
- Velikost (výška) veze T-54 je zřejmě správna: Storm říká, že bylo mnoho variant věží T-54 a toto je jen jedna z nich, WG speciálně zkontroloval originalni dokumenty (montážní továrni výkresy) a věž je správna
- Je možné, že bude více věží pro T-54 az budou přidány alternativní korby (M8ii: myslim, ze by to melo byt v 9.4)
- Pokud jde o maskovací nater aplikovany na kolech, Storm uvádí, že to vypadá divně, když se kola otáčejí
- Storm potvrzuje dalších 7 HD modelu ve 2. kole 9.0 (spolu 10)
- Je možné, že slabé počítače budou mít možnost nestahovat textury ve vysokém rozlišení (HD textury). S největší pravděpodobností od 9.1
- Storm uvádí, že osvětlení hangáru v 9.0 je specificke, protože jsou tam 3 světelné zdroje ( SS : ne jen 1 jako v bitvě (M8ii: Slunce)), některé modely prostě vypadají divne (zvlastne) ve světle (M8ii: osobne jsem si nevsiml nejakych podivnosti)
- V 9.0 s největší pravděpodobností nebudou fungovat staré mody hangáru, protože byl přepracován osvětlovací systém
- Zdá se, že WG jeste nevyvinul žádny (jakykoliv jiny) zpusob aby hráči "pocítili" velikost tanku. (M8ii: stacilo by prilepit pohled k tanku =))
- Tiger byl proveden mnohem svetlejsi, tato změna se objeví v příští verzi testu (M8ii: 2. kole prej 28.3 (nejakej rus to napsal do chatu na testu))
- Zatim nebudou mit bezvezove tanky žádný efekt po vybuchu munice jako u tanku s vezi (jako otevreny bojovy prostor posadky po vybuchu), ale mohlo by to přijít později
- Nečistoty na pasech budou realizovány na základě druhu mapy (podle povrchu)
- Neexistují žádné plány na přidani opotřebení pro tanky, ktere jsou používané hraci v mnoha bitvách (SS: jakoze tank bude vic opotrebovany s 3000 bitev než ten s 30)
- Nejsou žádné plány k realizaci možnosti aby si hraci samy vytvareli své vlastní maskování (maskovaci natery) (M8ii: boji se ruzovych tanku potistenych poniky a mangami, navic jaky by meli tyhle tanky camofaktor?)
- Britske HD modely v 9.0 budou: Centurion 7/1 a Tortoise, pozdeji prijde Conqueror
#639
Odesláno 26.03.2014 - 20:53

http://fastshare.cz/...nds-v1.8622.rar
#640
Odesláno 26.03.2014 - 22:17

1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních