
- cod4 obsahuje několik už udělaných flare efektů slunce :
sun_flare_rainbow
sun_flare_marksman
sun_flare_icbm
sun_flare_aftermath
sun_flare
sun
- vytvoření vlastního sun souboru
- vytvořte txt soubor ve : cod4root/raw/sun pokud složka neexistuje tak ji také vytvořit
- poté vložte informace popsané níže a přejmenujte koncovku souboru na jméno_mapy.sun
r_sunsprite_shader "sun"
r_sunsprite_size "28.8433"
r_sunflare_shader "sun_flare_icbm" //ZDE VLOŽTE POŽADOVANÝ FLARE EFEKT
r_sunflare_min_size "237.8"
r_sunflare_min_angle "40.869"
r_sunflare_max_size "669.9"
r_sunflare_max_angle "2.14669"
r_sunflare_max_alpha "0.62536"
r_sunflare_fadein "0.2604"
r_sunflare_fadeout "0.2992"
r_sunblind_min_angle "33.9543"
r_sunblind_max_angle "9.9647"
r_sunblind_max_darken "0.20934"
r_sunblind_fadein "0.5"
r_sunblind_fadeout "1"
r_sunglare_min_angle "10.6101"
r_sunglare_max_angle "48.2526"
r_sunglare_max_lighten "0.21569"
r_sunglare_fadein "2.263"
r_sunglare_fadeout "3"
r_sun_fx_position "X Y Z" //POZICE SLUNCE NA OBLOZE
- zmeňte pozici slunce ( r_sun_fx_position "X Y Z" ) podle vaší pozice slunce ve Worldspawn položka sundirection
- PŘÍKLAD : r_sun_fx_position "-43.5 25.11 0"
- přidej sun file do Zone File
rawfile,sun/mp_yourmap.sun