←  Navody na tvorbu map / Tutorials for Mapping

For Gamers Fusion

»

Alpha blending - plynulé přechody

, uživatelova fotka R3MIEN 16.04.2011

Alpha blending - plynulé přechody

  • vytvoříme obdélník ze kterého uděláme terén položka v menu Patch > Simple Terrain Patch
Přiložený soubor  0.png (424.65K)
Počet stažení: 59

  • výsledný terén duplykujeme klávesou mezerník
Přiložený soubor  1.png (607.02K)
Počet stažení: 75

  • duplykovaný terén otexturujeme DECALNÍ texturou a dáme pravou myší na 2D zvolýme položku Make Non-Colliding terén nám změní barvu
Přiložený soubor  2.png (371.62K)
Počet stažení: 71

  • přesuneme je přesně nasebe
Přiložený soubor  3.png (517.45K)
Počet stažení: 67

  • zmáčkeme klávesu Y a spustíme Advanced Patch Editing Options kde nastavýme položku Flatten a Alpha také upravýme Inner a Outer Radius změna velykosti štětce
Přiložený soubor  4.png (534.35K)
Počet stažení: 76

  • zprůhlednění provádíme ve 3D drženíma levého alt + levého tlačítka myši
Přiložený soubor  5.png (529.91K)
Počet stažení: 75

  • tím by mělo být vše hotovo
Odpovědět

, uživatelova fotka Col!ar 16.04.2011

Návod odzkoušen a je víc jak 100% funkční a hlavně pochopitelný :D Dík moc R3MIENE :ThanxSmiley:

Odpovědět