Alpha blending - plynulé přechody
R3MIEN
16.04.2011
Alpha blending - plynulé přechody
0.png (424.65K)
Počet stažení: 59
1.png (607.02K)
Počet stažení: 75
2.png (371.62K)
Počet stažení: 71
3.png (517.45K)
Počet stažení: 67
4.png (534.35K)
Počet stažení: 76
5.png (529.91K)
Počet stažení: 75
- vytvoříme obdélník ze kterého uděláme terén položka v menu Patch > Simple Terrain Patch

Počet stažení: 59
- výsledný terén duplykujeme klávesou mezerník

Počet stažení: 75
- duplykovaný terén otexturujeme DECALNÍ texturou a dáme pravou myší na 2D zvolýme položku Make Non-Colliding terén nám změní barvu

Počet stažení: 71
- přesuneme je přesně nasebe

Počet stažení: 67
- zmáčkeme klávesu Y a spustíme Advanced Patch Editing Options kde nastavýme položku Flatten a Alpha také upravýme Inner a Outer Radius změna velykosti štětce

Počet stažení: 76
- zprůhlednění provádíme ve 3D drženíma levého alt + levého tlačítka myši

Počet stažení: 75
- tím by mělo být vše hotovo
Col!ar
16.04.2011
Návod odzkoušen a je víc jak 100% funkční a hlavně pochopitelný
Dík moc R3MIENE

