- vytvoříme obdélník ze kterého uděláme terén položka v menu Patch > Simple Terrain Patch
0.png 424.65K
59 Počet stažení- výsledný terén duplykujeme klávesou mezerník
1.png 607.02K
75 Počet stažení- duplykovaný terén otexturujeme DECALNÍ texturou a dáme pravou myší na 2D zvolýme položku Make Non-Colliding terén nám změní barvu
2.png 371.62K
71 Počet stažení- přesuneme je přesně nasebe
3.png 517.45K
67 Počet stažení- zmáčkeme klávesu Y a spustíme Advanced Patch Editing Options kde nastavýme položku Flatten a Alpha také upravýme Inner a Outer Radius změna velykosti štětce
4.png 534.35K
76 Počet stažení- zprůhlednění provádíme ve 3D drženíma levého alt + levého tlačítka myši
5.png 529.91K
75 Počet stažení- tím by mělo být vše hotovo













