Mám tu další problém tak doufám že mi zas bleskově poradíte blbě se to popisuje proto sem udělal screen doufam že budete chápat co myslím :/ prosťe a jednoduše nechci aby tím bylo videt :/
Předem děkuji za odpovědi
Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#1
Odesláno 24.04.2011 - 13:28
STEAM ÚČET Col!ar full
#2
Odesláno 24.04.2011 - 13:45
Bohužel mapy dělat neumím ...já bych to něčím "zaplácla"...a nebo tam dej něco zelenýho,když jsou ty Velikonoce
#3
Odesláno 24.04.2011 - 14:04
Podle toho obrázku si nejsem jist ale tušim že chceš použít decal textury a pokud tomu tak je tak ta textura musi byt kousek od zdi tudis si dej grid 0.5 a oto odtahni od steny a podobne je to i u skla sklo nesmi byt nalepene primo na druhe testure ale musi byt tez mirne odsazene od te druhe textury
#4
Odesláno 24.04.2011 - 14:54
K4r3l01 zkusím to dát od toho ale decal to neni je to normalni sklo nepruchodny jen nechci aby tim bylo videt :/ dík za odpověd
STEAM ÚČET Col!ar full
#5
Odesláno 24.04.2011 - 14:56
tak pokud je to jen sklo tak ho trosku odsad od zdi nebo jajehokoliv brushe nesmi byt presne na sobe ci se prekrivat jinak vznika toto
#6
Odesláno 24.04.2011 - 18:00
mmmmm... s decalem to je takova vec.... COD4 mapy jsou nektere delane tak, ze udelali treba dva stejne brushe, jeden je na vsech stranach az na jednu o neco mensi, takze se schova v tom vetsim. A na nem je jen decal textura. Na tom velikem (v nem je schovan ten mensi brush) je normalne bezna textura. Pak se ten mensi brush presadi o kousek pres kraj toho vetsiho a je to. Blby postup, ale hodne COD4 prefabu je tak udelanych. Nedavno jsem chtel jeden takovy prefab vzit, ale opravit vse, co tam nadelali bylo tolik prace, ze jsem se na to vybodnul a radsi udelal vlastni. Hromada budov v stock mapach maji i vnitrni prostory, ale asi si nevedeli rady, jak resit interier v nekterych mapach, nebo nemeli cas, nebo si to ke konci rozmysleli a nakonec nejsou pristupne budovy. Backlot ma treba hromadu takovych budov....
Ale zpet k veci:
Lepsi je udelat "terrain patch" - nakreslis brush>menu>terrain patch> nejaky rozmer, celkem sumak u decalu>enter. Dokud je zvoleny, tak vyberes nejakou DECAL texturu a kdyz budes mit, tak to otocis tak, aby predni strana koukala na tebe a zadni, neviditelna/bez textury byla na zdi. Jakmile budes mit, tak posunes presne na kraj zdi, takze se bude terrain patch prekryvat se zdi (nebo jinym brushem). Pak si to roztahej do smeru jak chces a zmackni ctrl+f - tim se textura roztahne po cele plose.
EDIT PS: Nektere decaly nevadi, kdyz se prekryvaji 1:1, u nekterych to nejde, kdyz to pak vidis ve hre, tak kazdym pohybem vidis jak to podivne problikava. Vezmi nejmensi meritko a posun to kousek od zdi.
Ale zpet k veci:
Lepsi je udelat "terrain patch" - nakreslis brush>menu>terrain patch> nejaky rozmer, celkem sumak u decalu>enter. Dokud je zvoleny, tak vyberes nejakou DECAL texturu a kdyz budes mit, tak to otocis tak, aby predni strana koukala na tebe a zadni, neviditelna/bez textury byla na zdi. Jakmile budes mit, tak posunes presne na kraj zdi, takze se bude terrain patch prekryvat se zdi (nebo jinym brushem). Pak si to roztahej do smeru jak chces a zmackni ctrl+f - tim se textura roztahne po cele plose.
EDIT PS: Nektere decaly nevadi, kdyz se prekryvaji 1:1, u nekterych to nejde, kdyz to pak vidis ve hre, tak kazdym pohybem vidis jak to podivne problikava. Vezmi nejmensi meritko a posun to kousek od zdi.
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 24.04.2011 - 18:08
#7
Odesláno 24.04.2011 - 18:10
pouzij material COM_GLASS_CLEAR ten ma texturu oboustranou takze to pak je ok a nedala to tuhle chybu
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních