
poté obrázek uložte buď v TGA,JPG či DDS
(já používam DDS)
do adresáře kde máte vytvořen mod tools pro CoD ve kterém vytvořte adresář Texture_assets
sem uložte obrázek

pro ty co použijí též dds plugin pro Adobe Photoshop
nastavte viz obrázek

a dejte Save
poté můžete klidně program zavřít.
Nyní spusťte CoD4 Compile Tools
a přejděte na záložku Applications viz obrázek

Klikněte na Launch Asset Manager
spustí se nová aplikace viz obrázek

jako první klikněte na file poté na Save
nastavte cestu kam se ma uložit tak ji uložte ve stejném adresáři Texture_assets který jsme vytvořily před chvílí
a soubor pro uložení pojmenujem např. prvni_textury, dame Save
Nyní v nabídce vybereme položku Material a kliknem na ni poté klikneme na tlačítko New Entry
nazev dame například moje_textura
taď se nám v pravé části zobrazilo více nastavení
zde nastavíme položky Surface Type kde vybereme položku jak se ma materiál chovat ve hře při zásahu ja dam např. plastic.
Poté nastavíme Usage to je položka ve ktere nastavíte kde se bude vaše textura nacházet v Radiantu
Já jsem vybral Sign.
Pak v tabulce Locales vyberte jaké lokaci by textura seděla též je to jen orientace pro Radiant
já dávám většinou Generic
Tak to bychom mněli nyní už jen v tabulce Color map klikneme na 3 tečky a zejedeme do adresáře kde jsme uložily
Takže poté by mněl výsledek vypadat viz. obrázek

poté až to budete mít hotové tak zmáčkněte F10 zobrazí se okno s průběhem a pokud budete mít vše přesně dle návodu tak to projde v pořádku
Nyní můžete v klidu zavřít Asset Manager
a nyní můžeme otevřít Radiant (Launch Level Editor)
Otevřem svoji mapu kam chceme texturu vložit,
Nyní klikneme na záložku textures a vybereme buď Locale nebo Usage
Teď najdeme v pravem spodnim okně naši texturu a použijeme ji na Brush na kterém tuto texturu chceme použít
pokud ji chcete přes celý Brush tak kliknem n S zobrazí se okno ve kterém klikneme na Fit a textura se nam krásně roztáhne přes celý Brush
Viz obrázek

a nakonec až mapu zkompilujeme musíme upravit spouštěcí parametry pro run selected map
tam přidáme +set fs_game mods/modwarfare
a ještě před tím než spustime mapu musíme jit v mod toolsech do adresare raw ve kterem je adresar imades který skopírujeme do adresáře mods\modwarfare teď můžeme dát Run selected map
poté uvidite ze je textura na místě.
Poté až budete chtít mapu zveřejnit tak jděte do adresáře mods\modwarfare a zabalte adresář images např winrarem v zip formate a nazev i s priponou musi byt mp_nazevmapy.IWD pak tu mapu můžete vydat
Přeji hodně štěstí a zábavy z mapama
