poté klikneme pravym myšítkem na 2D plochu (ten Brush musí být označený)najedeme na script -> brushmodel pokud by se jednalo o model a ne brush
tak script -> model

pokud jste to udělaly zprávně tak to poznáte ve 2D v tom brushi script_brushmodel viz obrázek

poté necháme stále označený ten brush a zmackneme "N"
key dame "targetname"
value je nazev targetname tam napiseme napr trap1 tewnto nazev nesmi byt v jedne mape vicekrat takze pro kazdy script_brushmodel ci script_model
musi byt jiny nazev napr. trap1,trap2 atd.

tak ted musime udelat tlacitko ktere tento dany script_brushmodel ci script_model bude aktivovat
takze udelame brush který bude v místě aktivace najdeme texturu trigger je ve filtru textures -> locale -> tools
viz. obrazek

pote klikneme zase ve 2D pravym mysitkem a najedem na trigger->use_touch

a opet do krey napiseme "targetname"
a value zase jedinecny nazev pro danou mapu nesmi se opakovat ja zvolil trap1_aktiv pro orientaci abych vedel ze to tlacitko ma byt
pro prvni past

a pokud toto mate hotove muzete nejakemu cloveku ktery vam udela scripty poslat mapu
aby na to mohl napsat scripty.
PS. nejlepe u toho napsat popisky kde buou napsany value "hodnoty" aby se scripter lepe zorientoval
ja bych tedy napsal
past 1 posun dolu targetname pro brush ktery se ma hybat trap1 a aktivace trap1_aktiv