Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#1
Odesláno 14.08.2011 - 18:36
POPULÁRNÍ
88.86.107.135:29650 4GF.CZ #65 | S&D | Tactical | OpenWarfare | CUSTOM-MAP
server se bude ještě donastavovat tak sem pište návrhy a nápady na upravy a mozne zmeny
#2
Odesláno 14.08.2011 - 20:00
inak pekny mod :-)
#3
Odesláno 14.08.2011 - 20:02
Příspěvek upravil Bris: 14.08.2011 - 20:02
#4
Odesláno 14.08.2011 - 20:05
#5
Odesláno 14.08.2011 - 20:32
Bris dne 14.08.2011 - 20:02 napsal:
Usmívej se a pomáhej, až ti bude nejhůř pomoc a usměv oceníš také!
#6
Odesláno 14.08.2011 - 20:51
Knight St. Procedure dne 14.08.2011 - 20:32 napsal:
váha pravda až nato co nesou obyčejná vyzbroj kolem 50kg až na ten 1km to je blbost,jak kdy a jak v jakým terenu musí ujít až 5km někdy víc někdy mín
Příspěvek upravil Bris: 14.08.2011 - 20:53
#7
Odesláno 14.08.2011 - 21:15
Bris dne 14.08.2011 - 20:51 napsal:
tan 1km byl že v testech se neco dělá a nevim jak ldouho nebo jak daleko musi ubehnout ale neco tam bude a malo ne
Usmívej se a pomáhej, až ti bude nejhůř pomoc a usměv oceníš také!
#8
Odesláno 14.08.2011 - 22:33
#9
Odesláno 14.08.2011 - 23:07
DOBRA PRACE
A chce to cas na to at si lidi zvyknou na team kill a ne at tam pak breci to je fakt hrozny Team Kill ja Team kill a je to luxus !!!
#10
Odesláno 14.08.2011 - 23:53
#11
Odesláno 15.08.2011 - 06:23
2. pokud tak bych byl rad kdybyste upravili OW cod4 server list
3. chci se zeptat budou tam dratky???
4. na me mozna moc dlouhej plant i defus
a za
5. nechapu jak muze stun dat ze krvacis nejak moc to nachapu
#12
Odesláno 15.08.2011 - 07:50
Ten drátek by se hodil - je to realné.
Nervový granát : pokud tě štve, vem si masku. Ja ju mam a nemuzu si ji vynachválit :-)
CHtělo by to taky chanel na TS. Ale jinak je to uplně super mod!
#13
Odesláno 15.08.2011 - 11:16
A pár poznatků
Nervák bych zrušil... Včera to zabilo protivníka i když měl nastavenou masku. a kolikrát mi do toho vběhli i moji spoluhráči.
běh trochu prodloužil, jak bylo řečeno jsou to trénovaní vojáci kteří nějakou výdrž mít musí.
co se týče zasekávání zbraně, včera se mi to za cca 4-5h hraní nestalo ani jednou.
ale co se týče snížení damage při běhu mi přijde opravdu nesmysl.Je to v reálu nereálné. v tomhle má briky pravdu.
Ale jak si Remi říkal že desert bude odebranej??? proč? voják v reálu když bude chtít si desaerta klidně vezme. nechal bych ho, možná bych mu trochu ubral aby to nebyla tak ultimátní zbraň.
Ale v každým případě si myslím že tento mod se chytne a bude mít své příznivce. Ale myslím že bude trochu konkurovat domovské 54 :-(
A co se ts týče tak bych ho založil...dal bych tam heslo ale VOJTOVI bych ho nedal za žádnou cenu. :-)
Je potřeba slyšet co se kde děje, což přes VOJTU není reálné :-)
#14
Odesláno 15.08.2011 - 11:20
#15
Odesláno 15.08.2011 - 11:25
Player dne 15.08.2011 - 11:20 napsal:
řekl jsem trošku... kdybys včera hrál tak bys souhlasil.. po pár metrech hráč nemohl ani poskočit. jak psal Wilík nejsou to dětkové ze sanatoria ale trénovaní vojáci. Je mi jasná že s plnou polní se nedá běhat kilometr ale určřitě o něco víc než bylo včera nastaveno. a po tom unavení ještě to spomalení....
#16
Odesláno 15.08.2011 - 12:19
2. lehce prodlouzit beh... jak vcera rekl cleaner k soucasnemu stavu: takovy vojak by proverkama neprosel
3. pokud uprava deagla, lepe zrusit uplne - pokud z deagla nebude nejlepsi snipa, tak nema smysl ho pouzivat
4. moznost kratkeho defusu tzv. drat - od toho telefonku jde prece kabel (jestli ma telefonek cernobilej nebo barevnej displej bych Termixi neresil)
5. lepsi rozliseni obou tymu s cilem redukovat teamkilly - vcera vybehnu z respu, zaujimam taktickou pozici a nebyl jsem na miste ani 2s a sejme me vlastni snipa z respu - to pak cloveka ani nezajima, ze dotycny napise "sry"
6. moznost sebevrazdy - pokud ma hrac zlomeny nohy a jeho rychlost pohybu je 2cm/3dny, pak je zbytecne cekat 2 minuty na konec kola, takovy vojak pochopi, ze je to v ..piiip.. a pomuze si od trapeni sveho i spektujicich a cekajicich kolegu
#17
Odesláno 15.08.2011 - 12:31
Briki dne 15.08.2011 - 12:19 napsal:
2. lehce prodlouzit beh... jak vcera rekl cleaner k soucasnemu stavu: takovy vojak by proverkama neprosel
3. pokud uprava deagla, lepe zrusit uplne - pokud z deagla nebude nejlepsi snipa, tak nema smysl ho pouzivat
4. moznost kratkeho defusu tzv. drat - od toho telefonku jde prece kabel (jestli ma telefonek cernobilej nebo barevnej displej bych Termixi neresil)
5. lepsi rozliseni obou tymu s cilem redukovat teamkilly - vcera vybehnu z respu, zaujimam taktickou pozici a nebyl jsem na miste ani 2s a sejme me vlastni snipa z respu - to pak cloveka ani nezajima, ze dotycny napise "sry"
6. moznost sebevrazdy - pokud ma hrac zlomeny nohy a jeho rychlost pohybu je 2cm/3dny, pak je zbytecne cekat 2 minuty na konec kola, takovy vojak pochopi, ze je to v ..piiip.. a pomuze si od trapeni sveho i spektujicich a cekajicich kolegu
Stímhle jsem ochoten souhlasit.
Je fakt že rozeznat kdo je kdo je občas těžké.
No a stím deaglem bych se zamyslel. každej má možnost ho nosit, tak bych ho nechal.
Drátek je pravda že možnej je.
nervák a stun pryč 100% souhlas.
#18
Odesláno 15.08.2011 - 12:41
pak ten deagle ukazte mi nejakou armadu v reale kde nosej deagly? sami vite ze deagle je ultimatni snipa.takze zde jsem pro zruseni obou deaglu.
A osobne jsem navrhoval aby Remi zapl minimapu ale zatim bez uspechu osobne bych byl za minimapu uz jen kvuli omezeni team killu doufam ze ho ukecame
#19
Odesláno 15.08.2011 - 12:49
K4r3l01 dne 15.08.2011 - 12:41 napsal:
pak ten deagle ukazte mi nejakou armadu v reale kde nosej deagly? sami vite ze deagle je ultimatni snipa.takze zde jsem pro zruseni obou deaglu.
A osobne jsem navrhoval aby Remi zapl minimapu ale zatim bez uspechu osobne bych byl za minimapu uz jen kvuli omezeni team killu doufam ze ho ukecame
Dobrá deagla si vypněte... :-)
Ale na druhou stranu ukaž mi armádu kde má každej v kapse radar aby viděl kde má kolegy.... minimapku ano ale max planty. Přeci i v reálu máš mapu aby jsi věděl kde máš cíl.
s tou mapkou kde bys viděl své by to bylo až moc snadný...
#20
Odesláno 15.08.2011 - 12:58
rychlej defuse? jednoznacne ano, predstav si situaci: jsi sam, na plant miri 4 sniperi + v tesne blizkosti 2 vojacci se samopalama... sance nulova... ale takovy kamikadze s rychlym defusem
Příspěvek upravil Briki: 15.08.2011 - 13:00
#21
Odesláno 15.08.2011 - 12:59
Ohledně TS : je celkem nevýhoda že když se domlouváš přes TS tak tě slyší všichni včetně nepřítele. Možná by pomohl voice chat ve hře.
#22
Odesláno 15.08.2011 - 14:34
Jinak rychlej defuze stale jsem a budu proti ma to byt o tactice a ne o kamikaze nebo tam dat minimalne 8 dratu tudis 1/8 sance ze se trefis
#23
Odesláno 15.08.2011 - 14:38
Příspěvek upravil PrasoPes: 15.08.2011 - 14:39
#24
Odesláno 15.08.2011 - 15:01
#25
Odesláno 15.08.2011 - 15:18
KopA HnojE dne 15.08.2011 - 15:01 napsal:
kopo, znamena to jedine, byl jsi nahitovanej tak moc, ze bys to neprezil, i kdyby jsi mel me vedle sebe. Stejne plati o hitu s pomalym krvacenim, postupne se dostavas do tzv. hemoragickeho soku, kde ti obvaz nepomuze.
#26
Odesláno 15.08.2011 - 15:20
#65 S&D Tactical CUSTOM MAP
- Marines / S.A.S
- OpFor / Spetznaz
#27
Odesláno 15.08.2011 - 15:23
PrasoPes dne 15.08.2011 - 14:38 napsal:
Ale to musíš třeba po každé mapě shazovat hru do lišty a přepínat se na TS so správného kanálu.. Já sem rád že mi to codko vůbec jede né se každých 20-30 minut snažit dostan na plochu. Myslím že voicechat přímo ve hře je rzumější řešení.
#28
Odesláno 15.08.2011 - 16:21
Vojtaspocitac dne 15.08.2011 - 15:23 napsal:
Vojto není problém aby vyskočil do hry jeden hráč kterej popřípadě hráče přehází jak je třeba. nehledě na to že stejně budou všichni za chvíli v jednom kanálu :-)
A Karle, vím že je to na to dobrý, ale v reálu jseš někde večer se snipou a před tebe si vleze tvůj pěšák. Je mi jasný že ten dotyčnej mrtvej z tvého týmu bude prskat, ale zase je fakt že dát Esc a kouknout na mapu není zas takovej problém :-)
#29
Odesláno 15.08.2011 - 19:09
#30
Odesláno 16.08.2011 - 20:37
K rozlišeni : měli by ste znát nebo aspon umet odhadnout maskace kdo jake má a ve velace je castá vec ze se strileji navzajem .. bohužel.
Usmívej se a pomáhej, až ti bude nejhůř pomoc a usměv oceníš také!
#31
Odesláno 16.08.2011 - 21:18
Knight St. Procedure dne 16.08.2011 - 20:37 napsal:
K rozlišeni : měli by ste znát nebo aspon umet odhadnout maskace kdo jake má a ve velace je castá vec ze se strileji navzajem .. bohužel.
#32
Odesláno 16.08.2011 - 22:10
#33
Odesláno 17.08.2011 - 15:07
#34
Odesláno 17.08.2011 - 15:31
#35
Odesláno 17.08.2011 - 16:26
#36
Odesláno 17.08.2011 - 16:31
Příspěvek upravil Wiliam Wallace: 17.08.2011 - 16:32
#37
Odesláno 18.08.2011 - 17:46
#38
Odesláno 18.08.2011 - 21:47
S pozdravem preji pekný den
Usmívej se a pomáhej, až ti bude nejhůř pomoc a usměv oceníš také!
#39
Odesláno 19.08.2011 - 05:57
#40
Odesláno 19.08.2011 - 09:56
1. Přidal bych do modu možnost zavolání letecké podpory, ale naváděl bych ji pomocí mapy do nějakého kvadrantu a pro přesnější navádění (např. nějaké opevněné pozice) bych dal Laserové ozařovače cílů (postačí i nějaké laserové ukazovátko) pro lepší navádění v daném kvadrantu. Ještě jsem zapomněl napsat že tu podporu by si zavolal pouze radista.
2. Zrušil bych sklopení zbraně při výskoku ale pouze zvětšení rozptylu střelby takže by ses trefil tak na max. 5 metrů
3. Nevím jak to je ale střílení při střílení od pasu bych taky zvedl rozptyl.
4. Bylo by dobré mýt velké mapy aby si tým naplánoval trasu postupu třeba jedno kolo by trvalo třeba i 30min.
5. Nevím jestli by to šlo do hry dát, že by tým si na začátku rozdělil materiál třeba pancéřovník by vzal RPG-7 kulomet Minmi apod. Někdo ten označovač, někdo radio atd.
6. Tým by byl na TSku aby se mohl lépe koordinovat a provádět manévry ... aby třeba fungovaly jako mechanizované družstvo.
To je asi vše co jsem chtěl napsat
Příspěvek upravil Pokky: 19.08.2011 - 09:58
12 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 12 návětěvníků, 0 anonymních