Chyba při kompilování
Popoill
16.12.2011
Abych se představil jsem popoill
a v tvorbě map pro COD4 jsem začátečník oproti COD2 kde už mám jisté zkušenosti, ale teď k mému problému.
http://imageshack.us...5/10220941.png/ Zde na obrázku je vidět daná chyba, ale nwm jak ji mám vyřešit - v mé mapě je tolik věcí (převážně zkopírovaných) že se v tom pomalu nevyznám a pár kamarádů mi dalo tip co to může způsobovat ale vypadá to, že to tím nebude (př.: nesmíš mít 2 brushmodely v sobě) - mě to přide divné aby toto nemohlo platit ale zkusil jsem to a ono nic - možná se nesmí dotýkat ani na 1 mili pixel nwm mě je to divné -> každopádně se vás teďka ptám jestli jste se někteří s tím to problémem setklali nebo jestli víte co to může dělat :/ Každá nápověda je dobra
Předem děkuji a pokud by jste se ptali na bližší podrobnosti tak jsem tu

http://imageshack.us...5/10220941.png/ Zde na obrázku je vidět daná chyba, ale nwm jak ji mám vyřešit - v mé mapě je tolik věcí (převážně zkopírovaných) že se v tom pomalu nevyznám a pár kamarádů mi dalo tip co to může způsobovat ale vypadá to, že to tím nebude (př.: nesmíš mít 2 brushmodely v sobě) - mě to přide divné aby toto nemohlo platit ale zkusil jsem to a ono nic - možná se nesmí dotýkat ani na 1 mili pixel nwm mě je to divné -> každopádně se vás teďka ptám jestli jste se někteří s tím to problémem setklali nebo jestli víte co to může dělat :/ Každá nápověda je dobra

Předem děkuji a pokud by jste se ptali na bližší podrobnosti tak jsem tu

K4r3l01
17.12.2011
tuhle hlášku tam mám při každé kompilaci bylo by asi nejlepší aby jsi popsal problem primo co ti to dela nebo nejake chyby v mape atd chce to vice informaci tohle neni chyba je to standartni hlaska vazne ji tam mam pri jakekoliv kompilaci schválně jsem ted na rychlo jednu mapu prekompiloval a je tam tahle hlaska bezne
Popoill
17.12.2011
dobře tedy : vytvořil jsem mapu mám zde uměle vytvořené výlohy spolu s krabicemi apod - toto jsem nakopíroval a je to všude na mapě -> pak jsem vybral 3 z nich a změnil jsem u nich všechno na brushmodel i s kouskem podlahy - to aby se to cele pohnulo o dráze "z" níže -> dáme jsem vytvořil jakousi kovadlinu která nemá kolmou polohu ale je pomocí rotate zakřivena (taky brushmodel) -> taky jsem ke konci kvůli obrovskému měřítku objektů musel zmenšit tyto objekty pomocí jisté funkce v editoru (free scaling). Některý brushmodely jsou v sobě anebo jsou v kombinaci s triggertem (hurt) - v sobě + jsou často v normálních modelech. mohu když tak danou mapu ti poslat, aby jsi se na ni koukl a popřípadě danou chybu odstranil - vážně ale nemám ponětí co to způsobuje :/
A jenom dotaz: Ty jsi už tento problém vyřešil, a jak například ?
Předem děkuji.
A jenom dotaz: Ty jsi už tento problém vyřešil, a jak například ?
Předem děkuji.

PetX
17.12.2011
som blby? alebo si vlastne nenapisal, aky je problem?
ked skompilujes mapu ide ti normalne spustit? dostanes sa do mapy?
ked skompilujes mapu ide ti normalne spustit? dostanes sa do mapy?
Popoill
17.12.2011
myslím že obrázek v mém prvním dotazu je právě ten problém.
Takže: Nejde mi spustit mapa -> když ji ani nezkompiluji = to je ten problém = nejde zkompilovat viz obrázek výše.
A přesněji: Když kompiluju mapu dojde kompilace k tomuto bodu na obrázku: http://imageshack.us...5/10220941.png/ poté se objeví okno s tím že cod4 ... přestal pracovat a automaticky se kompilace vypne.
Takže: Nejde mi spustit mapa -> když ji ani nezkompiluji = to je ten problém = nejde zkompilovat viz obrázek výše.
A přesněji: Když kompiluju mapu dojde kompilace k tomuto bodu na obrázku: http://imageshack.us...5/10220941.png/ poté se objeví okno s tím že cod4 ... přestal pracovat a automaticky se kompilace vypne.
PetX
17.12.2011
a na ktorom riadku sa kompilacia zastavi? vypise to nejaku chybu? dostanes sa aj do kompilacie svetla?
Col!ar
17.12.2011
jestli ti padá cod4 tim že ti nedoběhne ani kompilace tak budeš mít nějakej fatal error v radiantě
udělal si vážně všechno podle návodu?

Popoill
17.12.2011
Mockrát děkuji za vyřešení ač jiného tak problému
ale teď už jsem jaksi zasvěcen a mohu přibližně tvořit jakési mapky
s maratoonem jsem ještě neskončil a rád bych si zase s vámi pokecal 
PS: Hlavně bych rád věděl kam mám vytvořit .gsc soubor :P Thx



PS: Hlavně bych rád věděl kam mám vytvořit .gsc soubor :P Thx

doDo'
26.03.2012
Ahoj all. Nebudem vytvárať nové vlákno keďže tento topic má názov, ktorý zhruba vystihuje môj problém. Začal som s tvorbou map len nedávno, tak prosím o pochopenie a toleranciu v prípade amatérskeho vyjadrovania sa ohľadom CompileTools.
Takže problém : Začal som pracovať na mape a postupne pribudli nejaké budovy, ploty atd. Chcel som mrknúť ako mapa vyzerá v real a tak som ju kompiloval, potom spustil a odskúšal. Všetko OK. Potom som už na mape len pracoval. Vždy keď bolo trošku času, tak som niečo pridal, upravil , presunul atď. A takto pomaly prešli 2 týždne a mapa sa rozrástla, zazelenala, pribudli rôzne modely, prefabs a už som bol docela aj zvedavý ako to vyzerá keď to spustím. Dal som Compile BSP, Compile Reflections, Build Fast File a potom Run Selected Map. Update Zone File som vynechal, pretože som mapu nemal ani uzatvorenú, žiadna obloha a tak. Všetko mám zatiaľ len na akoby základnej doske. Tak ďalej - ako prvé - neviem prečo my stále začne načitať tu moju mapu " farma" potom preskočí na mapu Brecout a ja musím tu svoju spustiť cez konzolu. Toto by ma ani veľmy netrápilo. Druhý problém ma ser*e viac. Spustím teda mapu "farma" a aj keď kompilácia prebehla od 0 do 100 percent v trvaní pár minút, na spustenej mape je všetko po starom. Akoby som na ňu za posledné dva týždne ani nesiahol. Ale keď mapu otvorím cez Launch Lever Editor tak na mape všetky pridané modely, prefabs a úpravy vidieť sú. Nechápem. Skúsil som zmazať všetky súbory, ktoré mali v názve "farma" okrem základného projektu. Uvažoval som, že niekde sa urobil zlý zápis a takto to pôjde všetko od znova. Ale po následnej kompilácii som mapu síce spustil, ale všetko bez zmeny. To čo som tam popridával tam nie je. Skúšal som projekt premenovať a skopmilovať takto premenovaný súbor, ale ani to nepomohlo. Už som bezradný a štve ma to, lebo voľného času ktorý mám nie je veľa a začať od znova pracovať na mape s vedomím, že sa to možno zase poser*e nie je pre mňa veľmi lákavé. Proste ma to odradilo a pritom ma to docela bavilo. Ak niekto poradí - budem vďačný.
Ďakujem za pozornosť.
Takže problém : Začal som pracovať na mape a postupne pribudli nejaké budovy, ploty atd. Chcel som mrknúť ako mapa vyzerá v real a tak som ju kompiloval, potom spustil a odskúšal. Všetko OK. Potom som už na mape len pracoval. Vždy keď bolo trošku času, tak som niečo pridal, upravil , presunul atď. A takto pomaly prešli 2 týždne a mapa sa rozrástla, zazelenala, pribudli rôzne modely, prefabs a už som bol docela aj zvedavý ako to vyzerá keď to spustím. Dal som Compile BSP, Compile Reflections, Build Fast File a potom Run Selected Map. Update Zone File som vynechal, pretože som mapu nemal ani uzatvorenú, žiadna obloha a tak. Všetko mám zatiaľ len na akoby základnej doske. Tak ďalej - ako prvé - neviem prečo my stále začne načitať tu moju mapu " farma" potom preskočí na mapu Brecout a ja musím tu svoju spustiť cez konzolu. Toto by ma ani veľmy netrápilo. Druhý problém ma ser*e viac. Spustím teda mapu "farma" a aj keď kompilácia prebehla od 0 do 100 percent v trvaní pár minút, na spustenej mape je všetko po starom. Akoby som na ňu za posledné dva týždne ani nesiahol. Ale keď mapu otvorím cez Launch Lever Editor tak na mape všetky pridané modely, prefabs a úpravy vidieť sú. Nechápem. Skúsil som zmazať všetky súbory, ktoré mali v názve "farma" okrem základného projektu. Uvažoval som, že niekde sa urobil zlý zápis a takto to pôjde všetko od znova. Ale po následnej kompilácii som mapu síce spustil, ale všetko bez zmeny. To čo som tam popridával tam nie je. Skúšal som projekt premenovať a skopmilovať takto premenovaný súbor, ale ani to nepomohlo. Už som bezradný a štve ma to, lebo voľného času ktorý mám nie je veľa a začať od znova pracovať na mape s vedomím, že sa to možno zase poser*e nie je pre mňa veľmi lákavé. Proste ma to odradilo a pritom ma to docela bavilo. Ak niekto poradí - budem vďačný.
Ďakujem za pozornosť.
Lachy
26.03.2012
Někde máš něco špatně.Při Compile BSP se Ti někde objeví error. Zkus si ho prostudovat.
doDo'
26.03.2012
Pozirem na to zajtra a hodím screen. Predpokladám že výpis, ktorý tam nabehne bude pre mňa španielska dedina.
... takže nebudem o nič chytrejší.

Col!ar
26.03.2012
máš problém v radiantu
opět nějaký fatalní bug
pokud budeš chtít pomoc tak se stav na TS
jinak neházej flintu do žita
všechno jde když se chce
problémy často bývají: překrývání textur, modeli + brushe mimo mapu, špatný skybox, špatně daný model, respawny mimo mapu a spoustu dalších věcí je toho hafo jen je potřeba hledat
vždycky se něco najde
nobody is perfect
Příspěvek upravil Col!ar: 26.03.2012 - 20:15








Příspěvek upravil Col!ar: 26.03.2012 - 20:15
doDo'
26.03.2012
Tak ty si fakt dobrý. Ja tu kolabujem a ty v príspevku hodíš osem smejúcich sa smajlov.

... v pohode - aj pomenovanie možného problému a udaný smer kde začať hľadať je dobrý začiatok ako problém vyriešiť. Dnes sa mi do toho už nechce a a zajtra ma moja stará okrúhle narodeniny a bude čas hodovania a sladkej medoviny. Somarina - šak ja pijem slivku.
... tak či tak to potom začnem riešiť a fakt by som nerád hodil flintu do žita.



... v pohode - aj pomenovanie možného problému a udaný smer kde začať hľadať je dobrý začiatok ako problém vyriešiť. Dnes sa mi do toho už nechce a a zajtra ma moja stará okrúhle narodeniny a bude čas hodovania a sladkej medoviny. Somarina - šak ja pijem slivku.

doDo'
26.03.2012
doDo'
26.03.2012
Tak som vyhodil dve budovy a už mi ten error nehádže. Napriek tomu to stále nejde. Kompilácia neprebehne pretože mi to vypisuje, že nemôže nájsť súbor mp_farma.d3dbsp v zložke raw/maps/mp.
Čo s tým?
Čo s tým?
doDo'
26.03.2012
To som už skúšal a nepomohlo. Taktiež som vytvoril úplne novú mapu, takú jednoduchú - len zem a jeden resp a správa sa to presne tak isto. Odkazuje, že nemôže nájsť ten súbor v zložke raw. Akoby ho CompileTolls zabudol vytvoriť.
doDo'
26.03.2012
To verím a viem aký máte postoj pri riešení problémov formou písania. Ono nejde ani o to, že nechcem ale proste nerád používam TS a ani iný internetový hlasový komunikačný program. Keď počujem tu spätnú väzbu v slúchadlách tak proste nemôžem. Už mi to pripomína nejakú fóbiu z TS a pritom mi mobil nevadí. Denne vybavím spústu telefonátov v práci ale z TS mám kopřivku. Prosím o trošku pochopenia a tolerancie.

Col!ar
26.03.2012
já sem ti chtěl jenom pomoc a ulehčit to tobě i mě
a s teamvieweru máš taky kopřivku? nebo aspoň to by jsi překousl?

CharlieGoodEye
26.03.2012
doDo' dne 26.03.2012 - 19:24 napsal:
....Nebudem vytvárať nové vlákno keďže tento topic má názov, ktorý zhruba vystihuje môj problém...
Tak to asi brzo bude tento toppic mit hooodne moc stran, co? To je totiz problem, co ma kde kdo

PS: Zkopiruj text z logu a hod to sem vse. Udelas tak, ze kliknes do DOS okna, vyberes zvolit vse, enter (tim se to zkopiruje) a pak jen vlozis sem.
doDo'
27.03.2012
Col!ar dne 26.03.2012 - 23:18 napsal:
já sem ti chtěl jenom pomoc a ulehčit to tobě i mě
a s teamvieweru máš taky kopřivku? nebo aspoň to by jsi překousl?



CharlieGoodEye dne 26.03.2012 - 23:20 napsal:
Tak to asi brzo bude tento toppic mit hooodne moc stran, co? To je totiz problem, co ma kde kdo
PS: Zkopiruj text z logu a hod to sem vse. Udelas tak, ze kliknes do DOS okna, vyberes zvolit vse, enter (tim se to zkopiruje) a pak jen vlozis sem.

PS: Zkopiruj text z logu a hod to sem vse. Udelas tak, ze kliknes do DOS okna, vyberes zvolit vse, enter (tim se to zkopiruje) a pak jen vlozis sem.


Podadresář nebo soubor D:\Call Of Duty 4zaloha\raw\maps\mp\ již existuje.
.
.
###########################################
COMPILE BSP
###########################################
.
.
Zkopírované soubory: 1
CoD4Map v1.1 © 2002 Id Software Inc. / Infinity Ward
---- cod2map ----
----- FS_Startup -----
Current search path:
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/main
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_13.iwd (265 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_12.iwd (33 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_11.iwd (448 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_10.iwd (230 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_09.iwd (447 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_08.iwd (66 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_07.iwd (34 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_06.iwd (416 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_05.iwd (716 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_04.iwd (765 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_03.iwd (670 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_02.iwd (1296 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_01.iwd (1456 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_00.iwd (1054 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//main
D:/Call Of Duty 4zaloha//main_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//players
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw/english
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
Loading map file D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd1.map
misc_prefab at (-1849 1467.8 16) has no model
.
.
###########################################
COMPILE LIGHT
###########################################
.
.
----- FS_Startup -----
Current search path:
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/main
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_13.iwd (265 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_12.iwd (33 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_11.iwd (448 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_10.iwd (230 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_09.iwd (447 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_08.iwd (66 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_07.iwd (34 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_06.iwd (416 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_05.iwd (716 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_04.iwd (765 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_03.iwd (670 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_02.iwd (1296 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_01.iwd (1456 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_00.iwd (1054 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//main
D:/Call Of Duty 4zaloha//main_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw/english
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
Could not load file 'D:\Call Of Duty 4zaloha\raw\maps\mp\mp_jrd1.d3dbsp'
.
.
###########################################
CONNECTING PATHS
###########################################
.
.
.
.
###########################################
DONE
###########################################
.
.
Pokračujte stisknutím libovolné klávesy...
Toť všetko čo tam bolo. Ešte raz dík za ochotu a už vážne idem chrnět. Dobrou.
PetX
27.03.2012
Citovat
misc_prefab at (-1849 1467.8 16) has no model
skús zmazať model/prefab na týchto súradnicách...
doDo'
27.03.2012
Aha!!! ... tak túto hlášku som si nevšimol.
Znie to jednoducho " nájdi a zmaž" tak dúfam, že to zvládnem. Idem na to



doDo'
27.03.2012
Pokiaľ nie som úplne blbý, tak som na daných súradniciach nič nenašiel, Je tam prázdna plocha. Pre istotu som zvolil Select All Brushes a nič. Nedáva my to zmysel, asi niekde robím chybu.

doDo'
27.03.2012
Tak sa to trošku pohlo. Našiel som pod mapou dva modely , ktoré som vytiahol hore, uložil a kompilácia nabehla. Teraz je to na nejkých 56 percentách, ale objavili sa tam zas nejaký Error, tak som zvedavý či sa mapa bude dať aj spustiť.
... ak by náhodou vadil taký dlhý výpis logu, prosím modema nech to zmázne.
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2049 at 1
161 571 193
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2047 at 1
161 571 191
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2079 at 1
602 451 193
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2077 at 1
602 451 191
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2100 at 1
602 451 61
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2099 at 1
602 451 59
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2042 at 1
161 571 61
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2040 at 1
161 571 59
assigning primary lights...
finding sun shadow casters...
splitting large windings...
merging into concave windings...
finished in 11 seconds
fixing t-junctions...
tethering holes to their concave windings...
building lightmap groups...
finished in 28 seconds
assigning lightmaps...
finding index mapping and snapping vertices...
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 302 at 16
80 -1135 282
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 376 at 16
84 -1007 80
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 376 at 19
40 -1015 92
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 347 at 16
92 -1131 129
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 348 at 16
92 -1211 76
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 372 at 19
25 -1255 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 298 at 16
92 -1135 75
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 296 at 18
16 -1255 93
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 291 at 19
35 -1255 81
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 291 at 19
60 -1260 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 386 at 19
60 -1259 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 288 at 20
72 -1255 93
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 288 at 20
88 -1260 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 366 at 20
88 -1259 60
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 368 at 20
88 -1259 116
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 367 at 20
88 -1259 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 367 at 21
88 -1255 92
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
88 -1135 130
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
96 -1263 24
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
96 -1263 88
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 249 at 27
67 96 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 281 at 27
70 514 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 221 at 27
70 129 132
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
74 133 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
75 133 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
97 129 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
97 137 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
74 257 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
75 257 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
97 253 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
97 261 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
74 385 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
75 385 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
97 381 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
97 389 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
74 511 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
75 511 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
97 507 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 28
03 133 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 28
03 257 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 28
03 385 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 28
03 511 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 233 at 28
92 519 78
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 285 at 27
67 578 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 281 at 27
94 693 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 241 at 27
67 699 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 239 at 27
67 761 137
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 279 at 28
62 805 68
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 278 at 28
62 805 156
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 285 at 27
68 688 105
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 211 at 29
09 662 185
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 229 at 29
47 519 72
triangulating all windings...
0 self-tjunctions fixed
0 degenerate tris removed
smoothing normals...
emitting triangles...
triangulating all windings...
0 self-tjunctions fixed
0 degenerate tris removed
smoothing normals...
emitting triangles...
combining layered materials...
854 vertices couldn't be merged because the textures point different ways
emitting cells and portals...
building curve/terrain collision...
Adding brush neighbor bevels...
Removing redundant brush collision planes...
removed 1598 brush sides
elapsed time 0 seconds
Finished processing world entity
Writing D:\Call Of Duty 4zaloha\raw\maps\mp\mp_jrd.d3dbsp
94 seconds elapsed
.
.
###########################################
COMPILE LIGHT
###########################################
.
.
----- FS_Startup -----
Current search path:
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/main
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_13.iwd (265 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_12.iwd (33 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_11.iwd (448 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_10.iwd (230 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_09.iwd (447 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_08.iwd (66 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_07.iwd (34 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_06.iwd (416 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_05.iwd (716 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_04.iwd (765 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_03.iwd (670 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_02.iwd (1296 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_01.iwd (1456 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_00.iwd (1054 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//main
D:/Call Of Duty 4zaloha//main_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw/english
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
using default radiosityScale 1
using default contrastGain 0.3
building collision data...
building collision took 0.6 seconds
----------------------------------------
Calculating sample areas...
Finished in 0 seconds.
----------------------------------------
Getting radiosity color for each sample...
Finished in 3 seconds.
----------------------------------------
Applying radiosity scale...
Finished in 0 seconds.
----------------------------------------
Building light transport for everything...
5.8% complete, 46 seconds done, 12:33 remaining
... ak by náhodou vadil taký dlhý výpis logu, prosím modema nech to zmázne.
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2049 at 1
161 571 193
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2047 at 1
161 571 191
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2079 at 1
602 451 193
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2077 at 1
602 451 191
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2100 at 1
602 451 61
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2099 at 1
602 451 59
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2042 at 1
161 571 61
ERROR: Texture repeats too many times.
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 2040 at 1
161 571 59
assigning primary lights...
finding sun shadow casters...
splitting large windings...
merging into concave windings...
finished in 11 seconds
fixing t-junctions...
tethering holes to their concave windings...
building lightmap groups...
finished in 28 seconds
assigning lightmaps...
finding index mapping and snapping vertices...
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 302 at 16
80 -1135 282
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 376 at 16
84 -1007 80
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 376 at 19
40 -1015 92
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 347 at 16
92 -1131 129
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 348 at 16
92 -1211 76
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 372 at 19
25 -1255 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 298 at 16
92 -1135 75
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 296 at 18
16 -1255 93
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 291 at 19
35 -1255 81
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 291 at 19
60 -1260 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 386 at 19
60 -1259 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 288 at 20
72 -1255 93
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 288 at 20
88 -1260 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 366 at 20
88 -1259 60
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 368 at 20
88 -1259 116
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 367 at 20
88 -1259 88
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 367 at 21
88 -1255 92
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
88 -1135 130
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
96 -1263 24
ERROR: surface 'ch_dec_darkstain_01' is partially floating or needs to be aligne
d
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 375 at 21
96 -1263 88
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 249 at 27
67 96 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 281 at 27
70 514 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 221 at 27
70 129 132
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
74 133 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
75 133 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
97 129 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 27
97 137 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
74 257 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
75 257 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
97 253 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 27
97 261 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
74 385 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
75 385 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
97 381 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 27
97 389 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
74 511 142
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
75 511 140
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 27
97 507 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 259 at 28
03 133 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 269 at 28
03 257 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 270 at 28
03 385 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 275 at 28
03 511 167
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 233 at 28
92 519 78
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 285 at 27
67 578 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 281 at 27
94 693 164
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 241 at 27
67 699 136
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 239 at 27
67 761 137
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 279 at 28
62 805 68
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 278 at 28
62 805 156
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 285 at 27
68 688 105
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 211 at 29
09 662 185
ERROR: surface 'com_stain_01' is partially floating or needs to be aligned
In map D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_jrd.map on entity 0 brush 229 at 29
47 519 72
triangulating all windings...
0 self-tjunctions fixed
0 degenerate tris removed
smoothing normals...
emitting triangles...
triangulating all windings...
0 self-tjunctions fixed
0 degenerate tris removed
smoothing normals...
emitting triangles...
combining layered materials...
854 vertices couldn't be merged because the textures point different ways
emitting cells and portals...
building curve/terrain collision...
Adding brush neighbor bevels...
Removing redundant brush collision planes...
removed 1598 brush sides
elapsed time 0 seconds
Finished processing world entity
Writing D:\Call Of Duty 4zaloha\raw\maps\mp\mp_jrd.d3dbsp
94 seconds elapsed
.
.
###########################################
COMPILE LIGHT
###########################################
.
.
----- FS_Startup -----
Current search path:
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/main
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_13.iwd (265 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_12.iwd (33 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_11.iwd (448 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_10.iwd (230 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_09.iwd (447 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_08.iwd (66 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_07.iwd (34 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_06.iwd (416 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_05.iwd (716 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_04.iwd (765 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_03.iwd (670 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_02.iwd (1296 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_01.iwd (1456 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\iw_00.iwd (1054 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//main
D:/Call Of Duty 4zaloha//main_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/raw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw
D:\Call Of Duty 4zaloha\bin\CoD4CompileTools/devraw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw_shared
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw
D:/Call Of Duty 4zaloha//devraw_shared
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw06.iwd (7 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw05.iwd (1338 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw04.iwd (1730 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw03.iwd (3705 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw02.iwd (3483 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw01.iwd (3181 files)
D:\Call Of Duty 4zaloha\main\localized_english_iw00.iwd (2903 files)
D:/Call Of Duty 4zaloha//raw/english
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
using default radiosityScale 1
using default contrastGain 0.3
building collision data...
building collision took 0.6 seconds
----------------------------------------
Calculating sample areas...
Finished in 0 seconds.
----------------------------------------
Getting radiosity color for each sample...
Finished in 3 seconds.
----------------------------------------
Applying radiosity scale...
Finished in 0 seconds.
----------------------------------------
Building light transport for everything...
5.8% complete, 46 seconds done, 12:33 remaining
doDo'
27.03.2012
doDo'
27.03.2012
Tomu pevne verím.
Čakám na koniec kompilácie a výsledok aj pri týchto errorov čo tam nabehlo. Potom skúsim ešte niečo iné. Momentálne len tak odskakujem ku PC z osláv tak neviem či sa mi dnes podarí na to TS doliezť.

Col!ar
27.03.2012
možná bys to neměl tak pomalý kdybys compiloval přes FAST a ne Extra v Light Options to jde nastavit jedno odškrtneš a druhý zaškrtneš
doDo'
27.03.2012
Je to niekde tu?

edit: tak to asi zase nevyšlo. Keď som nakoniec spustil Run Sel. Map tak sa mi ako vždy spustila mapa Brecout a tak ako obvykle som potom spúšťal mapu cez konzolu " /map mp_jrd" a spustila sa úplne iná mapa zo základnej ponuky máp COD4. Tak som to skúsil ešte raz cez konzolu a spustila sa ďalšia,zase iná mapa. TS to istí.
edit2: jooo a to fast som našiel. Dík - dobrá rada.

edit: tak to asi zase nevyšlo. Keď som nakoniec spustil Run Sel. Map tak sa mi ako vždy spustila mapa Brecout a tak ako obvykle som potom spúšťal mapu cez konzolu " /map mp_jrd" a spustila sa úplne iná mapa zo základnej ponuky máp COD4. Tak som to skúsil ešte raz cez konzolu a spustila sa ďalšia,zase iná mapa. TS to istí.

edit2: jooo a to fast som našiel. Dík - dobrá rada.

doDo'
27.03.2012
Col!ar
27.03.2012
nechybí ti nahodou nějakej ze základních spawnů? nebo něco takového
jj TS TO JISTí

doDo'
27.03.2012
To zrejme nie. Pre istotu som pridal ešte jeden spawn. V podstate som tam ako základ volil - mp/global_intermissions a 2x mp/dm_spawn. Ale teraz sa mi stala zaujímavá vec. Odstránil som taký malý ružový či červený štvorček, ani neviem čo to je ale predpokladal som, že to ostalo po nejakom nepridanom modely

a dal som kompilovat. šlo to ale v logu sa objavilo hafo errors presne tak ako je na logu ktorý nakopčil pár príspevkov hore. Tak som to stopol, otvoril zálohu mapy kde som si ten štvorček skopčil a vrátil ho späť do pôvodnej mapy. Dal uložiť a opätovne som spustil kompiláciu. V logu už len tá jediná blbá hláška tých súradniciach :
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
Loading map file D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_farma.map
misc_prefab at (-1849 1467.8 16) has no model
Teraz počkám na ukončenie kompilačky a som zvedavý či to konečne spustím. Začínam si liezť na nervy ešte viac ako leziem vám.

a dal som kompilovat. šlo to ale v logu sa objavilo hafo errors presne tak ako je na logu ktorý nakopčil pár príspevkov hore. Tak som to stopol, otvoril zálohu mapy kde som si ten štvorček skopčil a vrátil ho späť do pôvodnej mapy. Dal uložiť a opätovne som spustil kompiláciu. V logu už len tá jediná blbá hláška tých súradniciach :
File Handles:
----------------------
24243 files in iwd files
Loading map file D:\Call Of Duty 4zaloha\map_source\mp_farma.map
misc_prefab at (-1849 1467.8 16) has no model
Teraz počkám na ukončenie kompilačky a som zvedavý či to konečne spustím. Začínam si liezť na nervy ešte viac ako leziem vám.

mnaauuu
27.03.2012
OT: Dodo viem ze nemas rad TS-ko, ale v tomto pripade ti to mozem len doporucit. A v kombinacii s TeamViewer-om to je k nezaplateniu.