Vítejte na For Gamers Fusion
![]() |
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#1
Odesláno 7.01.2012 - 12:43

POPULÁRNÍ
#2
Odesláno 7.01.2012 - 12:47

#3
Odesláno 7.01.2012 - 12:52


#4
Odesláno 7.01.2012 - 12:52

#5
Odesláno 7.01.2012 - 12:54

#6
Odesláno 7.01.2012 - 12:58

#7
Odesláno 7.01.2012 - 12:58

#8
Odesláno 7.01.2012 - 13:00

#9
Guest_Ibiza_*
Odesláno 7.01.2012 - 13:09

TDM s bombou to je vlastně demolition ne?

Příspěvek upravil Ibiza: 7.01.2012 - 14:37
#10
Odesláno 7.01.2012 - 13:16

#11
Odesláno 7.01.2012 - 13:18


#12
Odesláno 7.01.2012 - 13:25

#13
Odesláno 7.01.2012 - 13:26

#14
Odesláno 7.01.2012 - 13:41

Severus Snape® dne 7.01.2012 - 12:47 napsal:
no a občas se takových lidí najde víc a bomba se zapomene na respu, pak se pro ní vracíme, když si toho včas všimneme

aaale®/LuciusMalfoy dne 7.01.2012 - 12:52 napsal:



TeRmIxXx dne 7.01.2012 - 12:54 napsal:

bohužel expy za "týmovou" hru jsou jen na assassination za ochranu VIP ale na SaD za ochranu plantera není nic tak proč to dělat že


týmový hře by možná pomohlo míň xp za kill ale víc xp za vyhrání kola, pokud by se týmově nekempilo aby výhra měla větší šanci..no a pokud by se to nezneužívalo, že všichni dead by pak přešli do týmu s víc živýma lidma pro expy a navíc by se takhle dalo expit. Teoretickou myšlenku řešení týmové hry bohužel takhle odsoudí vyčůranost

Medvěd dne 7.01.2012 - 13:00 napsal:
všichni tihle typy hráčů hrají týmovou hru a to že poslední typ nemá úkol co by někomu připadal dostatečný na SaD, plní jednu z nejdůležitějších rolí při SaD protože jednoduše bomba se lépe plantuje a brání při 1v5 než při 5v4 že...no a běžný lidi si o nich ale řeknou, že to je TDM hráč tak ho vyhodit. To nejde. Ano je problém, když přijde opravdovej TDM hráč, nebo když se sejde víc typů posledního popsaného stylu, ale tak už to na publicu chodí - tým při zápase většinou je vyrovnanej a má z každého "povolání" trochu...
každá hra potřebuje různorodost, ve WoW taky např. při boji potřebuješ tanka - někoho, kdo schytá ránu, nedělá velkou škodu nepříteli ale chrání křehké ale silnější spoluhráče, healera - někoho, kdo ty rány léčí a pak dmg dealery - ti kteří se starají o zabití a tím úspěch...
SaD se dá dohrát přes výbuch bomby tak i vystřílením soupeře, což je často daleko lepší a schůdnější možnost pro slabší tým nebo pro tým s méně hráči, protože pak je pro ně plantnout hlídaný plant hodně těžké, ale proto to není TDM, je to jen další z taktik hry, které se musí respektovat
OW na 4GF je hodně pro-rusherské (např. ochrana vyhazování granátů po spawnu apod), chápu, že lidi, co rádi rushují nemají rádi ty, co udělají totéž a jsou v tom lepší, nebo dělají opak a jsou v tom taky lepší...nikdo nerad umírá


TeRmIxXx dne 7.01.2012 - 13:16 napsal:
Stan při kempu je a vydrží i ještě asi tak dvě vteřinky po kempu, což je dost na varování soupeře a upozornění kde si dávat pozor, mnohdy to bezpečně stačí na průstřel & kill
už sem tu někde psal, že bránící hráč je ve výhodě, když někam zaběhne a zakempí se a útočník ho vidí, nemůže čekat až def vyjde, protože by uhořel, takže už takhle je útočník donucen se hýbat a je značně v takových situacích znevýhodněn, tohle by jim ještě přidalo - nikdy se ti nestalo, že třeba ty sám si dostal stan aniž bys kempil? jen si třeba někomu radil a bum stan, nebo si chvilku dýl mířil na někoho a bum stan...nikdy? představ si, že nejsi kempa, máš třeba nejvíc naběháno, někoho někde uvidíš, zamíříš, vystřelíš, přijde tam další, vystřelíš ale nehýbeš se u toho a najednou máš stan + zhulení - to pak si rovnou můžeš hodit granát pod nohy

PrasoPes dne 7.01.2012 - 13:26 napsal:

#15
Odesláno 7.01.2012 - 13:42

#16
Odesláno 7.01.2012 - 13:46



#17
Odesláno 7.01.2012 - 13:50

co sa tyka camperov za attack tak ano je to proti modu ale je tam nastaveny anticamp a toho cloveka to pochvilke oznaci aj ked nezhori ale superi uz vedia ze tam je neviem stale co riesite, neustale dennodenne nejake problemy uz Vám ta hra leze vela do hlavy a rozculuje Vas vsetko od hmotnosti zbrane, taky a onaky perk a mnozstvo inych somarin namiesto toho aby ste si zahrali tak ako ide zivot raz hrate so super ludmi ktory vedia ako to maju hrat a raz hrate s ludmi ktory tomu nerozumeju respektive su to spinavci ktory kazia hru ale aj taky musia byt. AGRRRRRRRRRRRRRRRRR
#18
Odesláno 7.01.2012 - 14:35


me se taky občas stane že se ukempnu


jsem zvědav co vás napadne a jak se to vyvrbí



#19
Odesláno 7.01.2012 - 14:45




#20
Odesláno 7.01.2012 - 15:30

to je ten duvod proc vam tam lezou taci lidi , ale remik ma v merku nejaky upravy , tak bych to nechal na nem
Chytání podvodníků, lhářů a hráču hrajících nefér
- Vpravdě nejste placeni za své metody, nýbrž za výsledky konání svého, což znamená, že nepřítele svého zabíti musíte dříve, než o téhož učiní vám, a to za použití veškerých prostředků.Poskytnutých hrou!!!
-Vždy si vše radší 2x přečti než budeš odpovídat - HLAVNĚ PRAVIDLA!!!
! ! ! ! Ve své duši i mysli válečnické na paměti mějte poslední a základní přikázání mé: Hrajte fér, poctivě a do nikoho nerýpejte ! ! !
#21
Odesláno 7.01.2012 - 15:33

#22
Odesláno 7.01.2012 - 16:12

#23
Odesláno 7.01.2012 - 16:19

A tu mate naozajstny nazor na tuto temu :
http://www.youtube.c...h?v=XHEFbX81XWQ
#24
Odesláno 7.01.2012 - 22:34

#25
Odesláno 7.01.2012 - 22:51


#26
Odesláno 7.01.2012 - 22:56

je to snaha o "taktickou hru" byt s megarushery a megakempery, ale aby byla alespon snaha s tou bombou neco delat...
#27
Odesláno 8.01.2012 - 10:26

#28
Odesláno 8.01.2012 - 10:47

![:smile93[1]:](http://forum.4gf.cz/public/style_emoticons/default/smile93[1].gif)


#29
Odesláno 8.01.2012 - 10:55

prisla spousta novych hracu, kteri si server pochvaluji ne kvuli expum, ale kvuli mapam a celkove zmene oproti origu...
takze zvyseni expu vedlo k oziveni 54, ale snizeni jen lehce zredukuje pocet hracu.. nebudeme uz asi hrat 13vs13 (v takovem poctu se SaD hrat neda), ale zahrajeme si...
#30
Odesláno 8.01.2012 - 11:34

Ale jinak maš naprostou pravdu !!!
Hráč vezme bombu a najednou "hraje sám",a sám to se nedá že!!
Otázka jak přesvědčit TDM hráče ke spolupráci při plantování ??
Za plant a defus dostatek bodů?
Za kill minimum !!
Příspěvek upravil Gladiator: 8.01.2012 - 11:43
#31
Odesláno 8.01.2012 - 12:02


#32
Odesláno 8.01.2012 - 12:41

Player dne 8.01.2012 - 12:02 napsal:

to je velmi zajímavý nápad

#33
Odesláno 8.01.2012 - 12:55

Na druhou stranu je nutnost rozdělit pole do všech tří cest, čili aby ne všichni šli s bomb carrierem ale někdo i jinudy, aby právě obránce se musel taky rozdělit a tihle hráči by byli mírně v nevýhodě - ale to jen za předpokladu, že by šli touto cestou dobrovolně, pokud by šli touto cestou z "TDM úmyslu" potom by byli dobře "penalizováni", každopádně by to mohlo přinést aspoň dalšího 1-2 doprovodné lidi, co by pomohli osamocenému carrierovi..ale jde i o to, kolik bodů se dá - pokud málo, nebude to motivovat a bude to jako na assassinationu (+50 za kill nic neni i přes to že je to 50% bodů za kill, nezíská to každej ale jen ten kdo nakonec zabije), kdyby se dalo moc, budou zas všichni chodit s carrierem a bude se tak moct i expit..pokud je za plant pořád 400 tak za asistování 200 by nebylo špatné, ovšem zas to nepochytí případ, kdy k carrierovi přijdeš až u plantu - takže nějaká forma pro opravdu věrné pomocníky za přídavné body za kill blízko carriera a za hlídání při plantování by nebylo od věci, dále by pak mohly být bonusové body za zabití v blízkosti plantnuté bomby jako motivace hlídat tu bombu a na druhou stranu pro obránce nějaké bonusové body za kill u plantu, aby hlídali (jinak by se všichni pořád přehazovali k attacku kterej by měl možnost získat za kolo víc bodů)
#34
Odesláno 8.01.2012 - 13:11

Player dne 8.01.2012 - 12:02 napsal:

je fakt že stím zhulením nebo označením jsem to taky moc nedomyslel. tam by to bylo dobré kdyby to šlo nastavit že by tě to zhulilo po určitém počtu stanů za mapu. že by to neodnes někdo kdo se jen zapomene, ale odnes by to ten kdo to dělá pravidelně.
Glade to že by se dalo víc xp za plant a defus, by jak se psalo vejš vedlo zase jen k bezhlavému plantu a defusu za každou cenu. Dá se říct že tady moc řešení které by náš problém vyřešily není. Asi to prostě bude chtít si obrnit nervy.
Ale nemuselo by bejt špatný kdyby šlo nastavit nějaký ty bonusový body za to když tým plantne a ubrání, tudíž vyhraje. že by dostal body za výhru teamu. samozřejmě když plantne ale neubrání tak nic. To by zase dostal body defens kterej by zase jako tým bombu zneškodnil. A taky kdyby tým vyhrál, ale nestihl plantnout tak taky žádný plus body. Potom by se mohli snížit body za kill a vyrovnávali by to tyto body za team hru. Takže hráči aby měli xp museli by se naučit hrát jako team, a ne každej na sebe.
A jesli jsem napsal nesmysl, tak to berte jako rozveselení .-)
#35
Odesláno 8.01.2012 - 16:09

TeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:
TeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:
TeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:
A jesli jsem napsal nesmysl, tak to berte jako rozveselení .-)
TeRmIxXx dne 8.01.2012 - 13:11 napsal:
#36
Odesláno 8.01.2012 - 19:25

#37
Odesláno 8.01.2012 - 20:45

Všichni tu chcete hrát, podle mě takticky dobře navrženou variantu, a dle mého tyhle věci k tomu nepasují.
#38
Odesláno 8.01.2012 - 21:32

TeRmIxXx dne 8.01.2012 - 19:25 napsal:




9mm_pastyr dne 8.01.2012 - 20:45 napsal:



#39
Odesláno 9.01.2012 - 09:49

Chce to najít kompromis, osobně hraju pro zábavu a xp a xlrstats mě nezajímají , u mě jde vyloženě o to se odreagovat, pokecat na TS, zasmát se a přijít na jiné myšlenky.
Jedna věc je obchodní hledisko a druhá hráči a jejich kvalita. Jestliže servery budou prázdné není to dobře. Cílem je ty servery naplnit. Což se asi daří a podařilo se.
Druhá věc je xlrstats , kdy tento nápis vyjede asi 100x za kolo po každým killu. To mě osobně tak štve , že jsem si omezil chat na 2řádky

Hráč ,který hraje na xp a xlrstats - vám přestřihnout drát nepůjde,

Za neplnění úkolů mapy by hráč měl dostat záporné body ,aby se mu to jeho xlrstats trochu zhoršilo

k plnění úkolů mapy.
#40
Odesláno 9.01.2012 - 10:30

1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních