Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#1
Odesláno 25.02.2012 - 14:12
Supermario Clayboy odesel do vecnych lovist, misto nej je ted 3x smoke perk. Slouzi pri SD pro maskovani plantu at pro utok nebo obranu. Ma zkraceny interval vybuchu, takze lze pripadne hodit sniperovy do prosotru a v pripade spravneho nacastovani se objevi smoke v zornem poli mezi sniperem a hracem (kdyz bouchne ve vzduchu, tak v tom miste se objevi mlha).
Clay se casto pouzival na DM mnoha lidmi a casto byl pricinou odlivu hracu jakmile se sesla skupina, co je pouzivala kde mohla.
AK47 - prevzato z 4gf OW modu, nevim jak to spravne nastavit, aby si nikdo nemusel stezovat. Upravil jsem jen palebni ucinnost, takze jako ostatni - jeden zasah = smrt.
MP5 - zvysena palebni ucinnost, casto 4-6 ran, nez clovek mel kill
A to je prozatim vse
PS: Dalsi zbrane co by kdo rad mel ucinnejsi klidne piste, vetsina (vc. me) pouziva M4, M4 sopmod a mozna jeste dve dalsi, zbytek je vicemene chaos. Maji nejake upravy, ale nikdo to uz nezkousel. Cilem je maximalni ucinnost aby jedna rana znamenala zasah, maximalne 2-3, pokud se clovek blbe trefi nebo to je zkrz zed apod.
---------
EDIT: Tak na testserveru mi to pridalo 3 smoke nady, v reale uz ale jen zase 2. Takze prozatim budou jen dva, uvidime, jak se mi to podari opravit stejne tak jako minus skore v ranktable....
Clay se casto pouzival na DM mnoha lidmi a casto byl pricinou odlivu hracu jakmile se sesla skupina, co je pouzivala kde mohla.
AK47 - prevzato z 4gf OW modu, nevim jak to spravne nastavit, aby si nikdo nemusel stezovat. Upravil jsem jen palebni ucinnost, takze jako ostatni - jeden zasah = smrt.
MP5 - zvysena palebni ucinnost, casto 4-6 ran, nez clovek mel kill
A to je prozatim vse
PS: Dalsi zbrane co by kdo rad mel ucinnejsi klidne piste, vetsina (vc. me) pouziva M4, M4 sopmod a mozna jeste dve dalsi, zbytek je vicemene chaos. Maji nejake upravy, ale nikdo to uz nezkousel. Cilem je maximalni ucinnost aby jedna rana znamenala zasah, maximalne 2-3, pokud se clovek blbe trefi nebo to je zkrz zed apod.
---------
EDIT: Tak na testserveru mi to pridalo 3 smoke nady, v reale uz ale jen zase 2. Takze prozatim budou jen dva, uvidime, jak se mi to podari opravit stejne tak jako minus skore v ranktable....
#2
Guest_Ib!za_*
Odesláno 25.02.2012 - 14:52
#3
Odesláno 10.04.2012 - 22:37
Dnes jsem zvedl top LVL na 200, od LVL99 uz bude pro vsechny stejna ikona, jen ruzna cisla. Mnozstvi XP zapotrebi se opakuje porad stejne. Kdy to hodim na server jeste nevim, pockam, jestli se nenajdou jeste dalsi duvody k upravam mod ff souboru....
Nekoho jeste neco napada, co se nedavno resilo nebo jsem kdysi slibil?
Nekoho jeste neco napada, co se nedavno resilo nebo jsem kdysi slibil?
#4
Odesláno 10.04.2012 - 23:07
neuvazoval jsi nad zmenou skinu AKu? ta cirkusova varianta se nekomu muze libit, ale me osobne to spis odrazuje.
#5
Odesláno 10.04.2012 - 23:36
hmm....cely yeddlemod je cirkus, nemyslis? Bee-nade, Carstrike, katana, nahodne zvuky vsech hracu, Clayboy (Gameboy Claymore, nedavono ostranen), barevny smoke......
#6
Odesláno 11.04.2012 - 05:41
#7
Odesláno 11.04.2012 - 08:07
#8
Odesláno 11.04.2012 - 08:15
Brokovnice už by měla být dána zpět.Zhruba když se dělal S&D server.Pro klasiku RPG bych byl taky.Ale pouze,pokud by šlo zároveň zanechat i to naváděné
#9
Odesláno 11.04.2012 - 09:09
No mozna by to slo vyhodim marty perk a bude tam bezna RPG... ale zase mit dve RPG je takovy k nicemu.... to navadeni je skript, lze vyhodit raz dva a je zpet obyc RPG. Jo a brok ma kocicak uz davno zpet, resp. oba broky, jen PrdiBrok necham dal prdet
#10
Odesláno 11.04.2012 - 09:17
Mám jednu drobnosť...po ukončení mapy a zobrazení tabuľky sa následne nezobrazuje koľko XP som dosiahol...nvm, či to tak má byť. Dá sa nastaviť zobrazovanie tejto tabuľky?
#11
Odesláno 11.04.2012 - 09:22
Obcas na yedle zajdu na dm ale i sad sem hral hlavne zasluhou komamce.Ty upravy zbrani sou perfekt
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#12
Odesláno 11.04.2012 - 09:43
CHarlie, skriptovo sa da urobit, ze sa pouziva jeden weapon file ale tvari sa to ako dve zbrane. Jedno RPG Classic a druhe RPG Guided. Staci nieco prepisat tam, nieco tu a nieco onam . Ale ak by to robilo problem, nehraj sa s tym, nechaj tam len navadzane. Huuuaaaa... 3 kusy dymu, mu-he-he. To je lepsie ako RPG :-))))
Mimochodom, co takto zmenit model AC130 na model s "hitovacim" povrchom? Aby sa dala zostrelit? Staci poziadat, dodame :-)) + dorobit skripty na kontrolu damage.
Mimochodom, co takto zmenit model AC130 na model s "hitovacim" povrchom? Aby sa dala zostrelit? Staci poziadat, dodame :-)) + dorobit skripty na kontrolu damage.
#13
Odesláno 11.04.2012 - 09:51
To by bylo hezký,sestřelit A130 Mělo by mít ale dost velkou damage. 6-8 zásahů RPG ??
Příspěvek upravil Lachy: 11.04.2012 - 09:52
#14
Odesláno 11.04.2012 - 10:47
IPSC dne 11.04.2012 - 09:17 napsal:
Mám jednu drobnosť...po ukončení mapy a zobrazení tabuľky sa následne nezobrazuje koľko XP som dosiahol...nvm, či to tak má byť. Dá sa nastaviť zobrazovanie tejto tabuľky?
mnaauuu dne 11.04.2012 - 09:43 napsal:
CHarlie, skriptovo sa da urobit, ze sa pouziva jeden weapon file ale tvari sa to ako dve zbrane. Jedno RPG Classic a druhe RPG Guided. Staci nieco prepisat tam, nieco tu a nieco onam . Ale ak by to robilo problem, nehraj sa s tym, nechaj tam len navadzane. Huuuaaaa... 3 kusy dymu, mu-he-he. To je lepsie ako RPG :-))))
Mimochodom, co takto zmenit model AC130 na model s "hitovacim" povrchom? Aby sa dala zostrelit? Staci poziadat, dodame :-)) + dorobit skripty na kontrolu damage.
Mimochodom, co takto zmenit model AC130 na model s "hitovacim" povrchom? Aby sa dala zostrelit? Staci poziadat, dodame :-)) + dorobit skripty na kontrolu damage.
A s tim AC ja nevim me se to docela zamlouva, ze nejde sejmout. Je to proste mala chvlie klidu pro toho, kdo zrovna lita. Naopak kdyz lita harier, tak ma ochranu a nelze zapnout AC.
To spis premyslim omezit AC jen na jeden typ naboje a to na stredni kanon. Tim by se z toho stala vyrovnana zbran v porovnani s ostatnima a je vystarano... to mam v planu uz dlouho, ale nejsou lidi
#15
Odesláno 11.04.2012 - 11:02
Dík za odpoveď.
Popri tom ma napadá, či môžeš urobiť prehľad aktivovania perkov po lvl a zbraní tak, ako je to na ow, lebo npr. vidim perk1= 3fragy a vrhacia katana, ale táto mi nefunguje, buď zle mačkám aktiváciu alebo nemám na ňu lvl.
Popri tom ma napadá, či môžeš urobiť prehľad aktivovania perkov po lvl a zbraní tak, ako je to na ow, lebo npr. vidim perk1= 3fragy a vrhacia katana, ale táto mi nefunguje, buď zle mačkám aktiváciu alebo nemám na ňu lvl.
#16
Odesláno 11.04.2012 - 11:41
CharlieGoodEye dne 10.04.2012 - 23:36 napsal:
hmm....cely yeddlemod je cirkus, nemyslis? Bee-nade, Carstrike, katana, nahodne zvuky vsech hracu, Clayboy (Gameboy Claymore, nedavono ostranen), barevny smoke......
jde o to, ze tu zbran mas pred ocima furt... nade je uletarna ale taky nebzuci porad, i kdyz ho mas v kapse...
nahodne zvoneni mobilu, kaslani .. to je super to me bavi...
btw. omg, omg, furt si na neco stezuju, omg...
#17
Odesláno 11.04.2012 - 12:11
CharlieGoodEye dne 11.04.2012 - 10:47 napsal:
Ten smoke perk ma bohuzel jen 2 smoke nady, nevim proc to neche dat i treti. Weaponfile mam nastaveny, takze tipuju nejaky zadrhel v loadout skriptech....
CharlieGoodEye dne 11.04.2012 - 10:47 napsal:
A s tim AC ja nevim me se to docela zamlouva, ze nejde sejmout. Je to proste mala chvlie klidu pro toho, kdo zrovna lita. Naopak kdyz lita harier, tak ma ochranu a nelze zapnout AC.
No-problemo. Uz by sa ty mody zacali podobat, co by nebolo moc dobre.
#18
Odesláno 11.04.2012 - 12:58
#19
Odesláno 11.04.2012 - 15:52
Briki dne 11.04.2012 - 11:41 napsal:
jde o to, ze tu zbran mas pred ocima furt... nade je uletarna ale taky nebzuci porad, i kdyz ho mas v kapse...
nahodne zvoneni mobilu, kaslani .. to je super to me bavi...
btw. omg, omg, furt si na neco stezuju, omg...
nahodne zvoneni mobilu, kaslani .. to je super to me bavi...
btw. omg, omg, furt si na neco stezuju, omg...
IPSC dne 11.04.2012 - 11:02 napsal:
Dík za odpoveď.
Popri tom ma napadá, či môžeš urobiť prehľad aktivovania perkov po lvl a zbraní tak, ako je to na ow, lebo npr. vidim perk1= 3fragy a vrhacia katana, ale táto mi nefunguje, buď zle mačkám aktiváciu alebo nemám na ňu lvl.
Popri tom ma napadá, či môžeš urobiť prehľad aktivovania perkov po lvl a zbraní tak, ako je to na ow, lebo npr. vidim perk1= 3fragy a vrhacia katana, ale táto mi nefunguje, buď zle mačkám aktiváciu alebo nemám na ňu lvl.
Asi bych vyhodil jeden radek na uvod modu, kde se pise za kolik bodu je jaka odmena a pridal radek jaky LVL je jaka zbran. To je za minutu hotovy....
#20
Odesláno 11.04.2012 - 15:55
#21
Odesláno 11.04.2012 - 16:02
Hele, prave jsem nasel na youtube, nekdo si nahral yeddlemod a je to docela vtipny ty komentare
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
#22
Odesláno 11.04.2012 - 16:24
sonyho znám s ním sem tam často hrávával
a k tomu křoví..BUdu tam chodit každej den tak na 15 min
a k tomu křoví..BUdu tam chodit každej den tak na 15 min
#23
Odesláno 11.04.2012 - 19:51
to byb bylo dobre upravit to ze kdyz je zacatek kola a ty si nastavujes zbran tak aby te to nekoplo to i na OW bych to bral je to docela blbe no jako jo aby sis uvedomil ze uz hrajes tak te to kopne ale tak to si musisi hlidat ja bych to zrusil to kopani kdyz je zacatek ci konec kola
#24
Odesláno 12.04.2012 - 01:15
Dneska jsem tam byl juknout a musim rict pekny hlavne ta m4 je mazecka.
Zacnu navstevovat
Zacnu navstevovat
#25
Odesláno 12.04.2012 - 06:08
ja bych se chttel zeptat jestli ten stan je nebo nenidanej na DM ze tam by to bylo dobre nic ti to neudela jen ti to da stan to bych rekl ze se to muze na Dm povolit treba kdyz tam bude fakt dlouho. A este jestli by ty zbrane nesli vratit do normalniho miritka ze se me zda ze je to priblizene ja uz sem si na to zvykl ale slo by to do normalu nwm jestli budou souhlasit i ostatni
#26
Odesláno 12.04.2012 - 09:56
Ten stan na DM je,ale musí ho aktivovat admin.Samozřejmě je nutné,aby se to nezneužívalo. Jinak ohledně zbraní Ti musí odpovědět Charlie.
#27
Odesláno 12.04.2012 - 10:37
Stan je na DM i SD, stejne tak kecalek. A to musi dat admin, protoze vetsina veci na serveru je ovladana adminem aby zustal zachovan lidsky pristup. Je to trosku pracnejsi, ale na druhou stranu kazdy si nekdy trochu kempne. Ne moc, ale treba je mraky lidi a behat krizem pres celou mapu nema moc vyznam, tak si kazdy hlida svuj kout a tam pobiha dokola. Potom jsou hraci, co naopak behaji dokola a vsechny tyto hrace kosi dokolecka dokola Nebo je naopak malo lidi a hledaji se navzajem, takze treba nekdo voli taktiku kdy se hybe jen, kdyz ma pocit, ze ho nikdo nevidi. A proto auto stan nechci delat. Je to proste FreeForAll bez limitu s jen par zakladnima pravidlama - no notorious camp, no insult, no cheats.
A co zbrane? To je takova vec.... jeden cas jsem predelal aim tak aby nezoomoval, protoze to je uz z nazvu AIM a ne ZOOM... no vysledek byl takovy, ze nekterym zbranim to neuskodilo, ale nekterym to totalne zmrsilo hratelnost, protoze model nebyl delany na to nastaveni. Takze pak aimovana zbran klidne zabrala 3/4 monitoru nebo se to protahlo na kilometr daleko. K tomu vlastni FOV a byl to most na druhy konec mapy a ne zbran. Postupne jsem zjistil, ze zrejme ne vsechny zbrane delal jeden clovek nebo skupina lidi, ale kazdy delal neco v COD4 teamu a nakonec nekdo jiny upravoval aimy tak, aby to jakztakz slo dohromady. Takze jsem to pak predelal zase jinak, aby to byl lehky zoom a stale aim a zase dalsi problemy.... a mezitim ti vzdy nekdo rekne, muze to vic zoomovat, muze to mene zoomovat, muze to delat no zoom, muze to delat tada, muze to delat tudu?
Takze suma sumarum - se zbranema budu hybat minimalne. Neni to optimalni, takze drobnosti bychom se mohli spolecne podivat a zamyslet se nad tim, ale kompletni prekopavani e-ee. To je spis takova odpoved pro vsechny dalsi, co by chteli spustit tu vlnu ja bych taky ja bych taky
Dohodneme se takto - kdyz neco bude, tak staci strucne: "typ zbrane, co je za problem a co si predstavuju ze by mohlo byt reseni". Neslibuji nic, ale podiskutujeme o tom
A co zbrane? To je takova vec.... jeden cas jsem predelal aim tak aby nezoomoval, protoze to je uz z nazvu AIM a ne ZOOM... no vysledek byl takovy, ze nekterym zbranim to neuskodilo, ale nekterym to totalne zmrsilo hratelnost, protoze model nebyl delany na to nastaveni. Takze pak aimovana zbran klidne zabrala 3/4 monitoru nebo se to protahlo na kilometr daleko. K tomu vlastni FOV a byl to most na druhy konec mapy a ne zbran. Postupne jsem zjistil, ze zrejme ne vsechny zbrane delal jeden clovek nebo skupina lidi, ale kazdy delal neco v COD4 teamu a nakonec nekdo jiny upravoval aimy tak, aby to jakztakz slo dohromady. Takze jsem to pak predelal zase jinak, aby to byl lehky zoom a stale aim a zase dalsi problemy.... a mezitim ti vzdy nekdo rekne, muze to vic zoomovat, muze to mene zoomovat, muze to delat no zoom, muze to delat tada, muze to delat tudu?
Takze suma sumarum - se zbranema budu hybat minimalne. Neni to optimalni, takze drobnosti bychom se mohli spolecne podivat a zamyslet se nad tim, ale kompletni prekopavani e-ee. To je spis takova odpoved pro vsechny dalsi, co by chteli spustit tu vlnu ja bych taky ja bych taky
Dohodneme se takto - kdyz neco bude, tak staci strucne: "typ zbrane, co je za problem a co si predstavuju ze by mohlo byt reseni". Neslibuji nic, ale podiskutujeme o tom
#28
Odesláno 12.04.2012 - 10:39
Vcera jsme tam hrali respektive dnes po pulnoci a muzu rict ze se to opravdu hodne zlepsilo zbrane atd. Zacnu navsetevovat casteji
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#29
Odesláno 12.04.2012 - 11:14
Děkujeme všem hráčum , kteří se přišli podívat na yedlemod , a zároven mám pro nás hrače přislíbeno při takoveto aktivite hráču na serveru nejake novinky ,co se tice novych map atd
#30
Odesláno 12.04.2012 - 14:51
CharlieGoodEye dne 11.04.2012 - 15:52 napsal:
Haha, tak to je docela dobrej napad, nahodny bzuceni v kapse... naskriptovat nahodny interval, ktery bude simulovat omlyem odjisteny granat a kdyz se ti to stane, tak ho musis rychle nekam zahodit jo a ten kecalek, ten je fajn to jsem namluvil ja, editoval pres Wave editor a poslal do modu prislo mi vyhodnejsi nez nejakyho takovyho kicknout tak ho zneuzit pro zabavu ostatnim, kdyz uz kazi naladu kecama.
Hele, perky jsou free for all, nic neni vazane na level, jen par zbrani a to aby to nebylo uplne vsechno zadarmo od lvl55. A prehled co je vazane na lvl je tady na fore a myslim, ze to bylo jeste nekde, uz nevim kde... ale hodit to primo do hry by asi taky nemusel byt takovy problem. Jen to je piplacka, protoze vzdy odhaduju pozici XY, pak kompilace, sup do hry a vyzkouset, pak zase posunout doleva, doprava, nahoru anebo dolu, znovu kompilovat, znovu zkusit, pak se jdes napit, najist, neco zapomenes a znovu opravit, zkompilovat, .....
Asi bych vyhodil jeden radek na uvod modu, kde se pise za kolik bodu je jaka odmena a pridal radek jaky LVL je jaka zbran. To je za minutu hotovy....
Hele, perky jsou free for all, nic neni vazane na level, jen par zbrani a to aby to nebylo uplne vsechno zadarmo od lvl55. A prehled co je vazane na lvl je tady na fore a myslim, ze to bylo jeste nekde, uz nevim kde... ale hodit to primo do hry by asi taky nemusel byt takovy problem. Jen to je piplacka, protoze vzdy odhaduju pozici XY, pak kompilace, sup do hry a vyzkouset, pak zase posunout doleva, doprava, nahoru anebo dolu, znovu kompilovat, znovu zkusit, pak se jdes napit, najist, neco zapomenes a znovu opravit, zkompilovat, .....
Asi bych vyhodil jeden radek na uvod modu, kde se pise za kolik bodu je jaka odmena a pridal radek jaky LVL je jaka zbran. To je za minutu hotovy....
ok Charlie - keď je to tak ako píšeš, potom je zbytočné sa s tým zapodievať...bolo by to málo informácii za veľa energie ... dík za odpoveď.
#31
Odesláno 14.04.2012 - 16:52
No mel sem stan a je fakt dobrej az na to kecani to bych omezil jen po nake dobe by to mluvilo vym ze je to za trest ale tak. A mozna G3 pridat dmg kdyz ma tlumic to by bylo taky dobre
#32
Odesláno 14.04.2012 - 17:15
Co se týče zbraní tak bych možná upravil fire rate u AK 47. Podle toho jak to střílí bych řek že je to MP 44
#33
Odesláno 14.04.2012 - 19:07
Brnda dne 14.04.2012 - 16:52 napsal:
No mel sem stan a je fakt dobrej az na to kecani to bych omezil jen po nake dobe by to mluvilo vym ze je to za trest ale tak. A mozna G3 pridat dmg kdyz ma tlumic to by bylo taky dobre
antifasatan dne 14.04.2012 - 17:15 napsal:
Co se týče zbraní tak bych možná upravil fire rate u AK 47. Podle toho jak to střílí bych řek že je to MP 44
#34
Odesláno 14.04.2012 - 22:09
#35
Odesláno 15.04.2012 - 15:45
Jakto? Vzdyt jsem to vytahnul z 4gf modu a zvysil damage? Mrkni prosimte na to, je mozny, ze jsem nekde udelal chybu, nestouram se v tom tak casto jako driv....
#36
Odesláno 18.12.2012 - 16:52
Bylo par veci zmeneno ci upraveno v prvni rade se nastavil antikemp( kdy hrac ktery se zdrzuje nejaky cas na jednom miste je oznacen pro zabiti)
a za druhe byla pozmenena respochrana (drive respochrana brala zbran a z kourila hrace nyni hrac co ma ochranu je chranen do te doby nez vystreli hrac ktery strily na ochranu nepritele nezasahne do te doby nez nepritel o svou ochranu nepride nebo nevystreli)
TIMTO CHCI PODEKOVAT 4GF VEDENI KTERI NA TETO UPRAVE PRACOVALI PREDEVSIM ČIČA DOBRA PRACE
a za druhe byla pozmenena respochrana (drive respochrana brala zbran a z kourila hrace nyni hrac co ma ochranu je chranen do te doby nez vystreli hrac ktery strily na ochranu nepritele nezasahne do te doby nez nepritel o svou ochranu nepride nebo nevystreli)
TIMTO CHCI PODEKOVAT 4GF VEDENI KTERI NA TETO UPRAVE PRACOVALI PREDEVSIM ČIČA DOBRA PRACE
3 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 3 návětěvníků, 0 anonymních