Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#1
Odesláno 22.06.2012 - 19:06
Děkuji
#2
Odesláno 22.06.2012 - 19:14
#3
Odesláno 22.06.2012 - 19:30
Jednou to tu bylo na 65 teď tam není nikdo,změny byly pak provedeny na 28 teď tam taky skoro nikdo není...já bych vše vrátil jak to bylo nebo pak budeme všichni hrát jen DM protože tam snad změny nebudou !
Příspěvek upravil Brown: 22.06.2012 - 19:36
#4
Odesláno 22.06.2012 - 19:32
Tak naštěstí to nefunguje jak je v návodu !!!
Příspěvek upravil Gladiator: 22.06.2012 - 19:43
#5
Odesláno 22.06.2012 - 20:43
A ja osobne bych TK nechap je to mnohem lepsi hrani a lepe se orientujes a ne ze vidis jmenovku jo muj nevidim nepratel strilim
#6
Odesláno 22.06.2012 - 21:22
to co malo byt pre zabavu sa ukazalo, ze hraci beru vazne a dva krat si rozmyslia ci hodia nad do prazdna aby nahodou nebol ich hrac, alebo to uz nie je bezrozmyslu strielanie z respu na resp...
Ma to dobre ucinky, ja by som to nechal a nech to kickuje aspon sa naucia nestrielat do svojich. Navyse mne sa zda ze to kickuje len vtedy, ak dosiahnes zaporne skore, taky reason to pise - to som videl ked niekoho kicklo, ked dal prvy kill vlastneho. Mne sa uz par krat nahodne podarilo ked mi moj vbehol do rany a nekicklo ma. Navyse nuke treba svojim ohlasit kolo dopredu, a povedat nech zostanu na respe (nikto nechce umret). Konecne treba komunikovat a hrat ako tiiiiim .
palec hore
#7
Odesláno 22.06.2012 - 21:59
#8
Odesláno 22.06.2012 - 23:07
#9
Odesláno 23.06.2012 - 00:22
Chytání podvodníků, lhářů a hráču hrajících nefér
- Vpravdě nejste placeni za své metody, nýbrž za výsledky konání svého, což znamená, že nepřítele svého zabíti musíte dříve, než o téhož učiní vám, a to za použití veškerých prostředků.Poskytnutých hrou!!!
-Vždy si vše radší 2x přečti než budeš odpovídat - HLAVNĚ PRAVIDLA!!!
! ! ! ! Ve své duši i mysli válečnické na paměti mějte poslední a základní přikázání mé: Hrajte fér, poctivě a do nikoho nerýpejte ! ! !
#10
Odesláno 23.06.2012 - 01:16
#11
Odesláno 23.06.2012 - 04:28
Kdyz sem byl na 54 asi na 10min. tak za calou hru sem tam videl jen 1 TK takze na 54 by to problem nebyl tam sou hraci docela hodne dost zvykli(z taktikalu taky dost) ale problem to bude na 26,50 tam to vypada ze tam by se to mozna nemuselo chytit to sou take servery kde se na vsechno nadava takze nwm jestli se to chyti i tam
#12
Odesláno 23.06.2012 - 05:42
#13
Odesláno 23.06.2012 - 07:35
Jen jednu výtku bych k tomu měla. To vybuchnutí bomby. Tam by TK zapnuté nemuselo být. Protože to se opravdu ovlivnit nedá. V CS:S to bylo nastavené tak, že když vybuchla bomba a byli tam vlastní, tak to body neodečítalo.
To samé tam je punish menu, jak psal výše Smoky. S tím souhlasím, ať si každý rozhodne, co s tím udělá. Já osobně jsem vždy dávala odpustit. Včera jsem hrála no řekněme hodně dlouho a jestli jsem dala tři TK? Z toho u posledního mi tam chudák vletěl přímo do rány a jednou jsem sejmula Káju na starwars mapě (ty bílý hadry mu nesedí ) a ten třetí už nevím. Takže když to zvládne taková lamka jako jsem já, tak proč by to nemohli zvládnout ostatní?
A kempení? Když je defend, tak ať si kempí ... má přece hlídat planty a ne nahánět atack po mapě! A když kempí atack? Tak co, po chvilce má stan a když nepoloží, tak nevyhrají. Jejich mínus.
Plyn a vlastní? Naučte se hrát s maskou bez DS a je to. Já hraji bez DS s maskou už dost dlouho a rozhodně se mi to vyplácí. A když dupu? No tak si čupnu na bobek a jdu jak kačenka, ne??? Za to do plynu jim klidně skočím a nadýchám se z plným plic .
Prostě nehledejte to jak to nejde, ale to jak to jde. Hrajte týmově, ne na skóre. Radši nechte toho před vámi sejmout protivníka, než abyste stříleli přes něj a dali mu TK. Jestli nechcete hrát týmově, tak táhněte na DM.
No snad jsem to napsala aspoň trochu srozumitelně.
#14
Odesláno 23.06.2012 - 08:30
s pozdravem KopA
Příspěvek upravil KopA HnojE: 23.06.2012 - 08:36
#15
Odesláno 23.06.2012 - 08:52
Ale jako admin jsem proti.
1/ resit konflikty nemusi modre hvezdy, protoze pred nimi si to malokdo dovoli
2/ s hlediska dlouhodobejsiho to dopadne stejne jako tactical... postupne zacne upadat navstevnost a server pujde ke dnu. Argumenty, ze ted je tam plno s dlouhodobeho hlediska neobstoji, nebot nyni je to novinka, kazdy si to zkusi. Navic porovnavat patecni vecer s ostatnimi dny je out.
3/ maplist vzhledem ke zmenam potrebuje poradne zredukovat, protoze nektere mapy jsou pri zapnutem friendly fire proste nehratelne. Prijdeme o mnozstvi map, ktere jsou dost oblibene. Pokud se maplist neupravi, pak nektere mapy budou duvodem k leavnuti serveru u spousty hracu.
4/ v kouri nervaku jsou videt postavy, nikoliv vsak nick. Rozeznat tymovou prislusnost je nemozne a spolehat se na minimapu v tomto pripade moc nelze (sipka na minimape porad neznamena, ze tam enemy neni)
5/ asi by bylo potreba snizit level potrebny pro masku, protoze novi hraci mnozstvi teamkillu nepobere. BB napsala, ze se ma hrat mozkem. Co si budem povidat, toho je schopna jen cast hracu, ostatni to budou dal mydlit hlava nehlava.
Ja si nemohu pomoci, ale nehodlam za 2 mesice poslouchat "jak zvedneme navstevnost serveru". Pred nejakou dobou opustilo server spousta starych hracu jeste z dob TWSE. Nejakou dobu to bylo zle, ale postupne se opet utvorila urcita parta lidi, se kterymi se dobre hraje. Aby friendly fire opet nerozhodil to, co se tu budovalo nekolik mesicu.
#16
Odesláno 23.06.2012 - 08:59
No ostatny to tak brat nemusia, podla mna TK nebude dlhodoby problem, co by potopil server, ale behanie je to, co moze potopit server, ak by bolo ako na 65, co dufam nebude.
Moj osobny nazor.
#17
Odesláno 23.06.2012 - 09:05
1/a myslím že se ani nijaké konflikty tak často řešit nebudou... hráč je potrestán 300xp dolů což pro ty co hrají na score je dost dobrej důvod si dávat pozor.
2/ nepřipadá mi že by lidi měli kvůli tomuhle utíkat, naopak si myslím že by se mohlo i pár hráčů vrátit... není takové množství atomu a ostatních sviňáren kvůli kterým někteří nerchtějí hrát.
3/ řekl bych že hrát se to dá na každé mapě, jen si člověk musí dát větší pozor.
4/ tohle ano to je problém že přes tyhle hnusy není nick videt.
5/ masku bych klidně dal taky do základu.... přijde mi že by to mohlo udržet nové hráče kterří začnou s menším lvl a po pár smrtích na nervák zhnuseni opouští naše servery v sanitním voze...
každopádně bydch nechal zapnuto a uvidíme co se z toho vyklube. Vypnout se to dá vždy.
#18
Odesláno 23.06.2012 - 09:45
#19
Odesláno 23.06.2012 - 10:14
Podle mého názoru je to krok zpět.Nezapomentě co se stalo ze serverem 65.Dříve server byl pořád plný pak se v něm začalo hrabat a teď tam nikdo ani nepáchne.To samé server 28 za chvilku bude prázdný jako 65.Jestli chcete to samé na 54 tak pokračujte!
#20
Odesláno 23.06.2012 - 10:18
Proti adminum nic nemám ale takhle jste mi zkazili chuť hrát
Příspěvek upravil Mysacek: 23.06.2012 - 10:20
#21
Odesláno 23.06.2012 - 10:23
#22
Odesláno 23.06.2012 - 10:24
#23
Odesláno 23.06.2012 - 10:26
#24
Odesláno 23.06.2012 - 10:26
#25
Odesláno 23.06.2012 - 10:28
#26
Odesláno 23.06.2012 - 10:30
TeRmIxXx dne 23.06.2012 - 10:26 napsal:
Ano hl. se nadává na mě :D Bravo Termixi ??? ulevil jsis ??? Chceš abych začal kempit ???Mě to je jedno klidně budu a pak teprve začni brečet K4rloj na TS at mě označí atd...
#27
Odesláno 23.06.2012 - 10:30
srnciMara dne 23.06.2012 - 10:26 napsal:
jo tohle je problém. Ale remík tohle bude určitě ještě trochu upravovat....
#28
Odesláno 23.06.2012 - 10:31
Brown dne 23.06.2012 - 10:30 napsal:
#29
Odesláno 23.06.2012 - 10:37
#30
Odesláno 23.06.2012 - 10:39
#31
Odesláno 23.06.2012 - 10:48
Briki dne 23.06.2012 - 08:52 napsal:
2/ s hlediska dlouhodobejsiho to dopadne stejne jako tactical... postupne zacne upadat navstevnost a server pujde ke dnu. Argumenty, ze ted je tam plno s dlouhodobeho hlediska neobstoji, nebot nyni je to novinka, kazdy si to zkusi. Navic porovnavat patecni vecer s ostatnimi dny je out.
Ja si nemohu pomoci, ale nehodlam za 2 mesice poslouchat "jak zvedneme navstevnost serveru". Pred nejakou dobou opustilo server spousta starych hracu jeste z dob TWSE. Nejakou dobu to bylo zle, ale postupne se opet utvorila urcita parta lidi, se kterymi se dobre hraje. Aby friendly fire opet nerozhodil to, co se tu budovalo nekolik mesicu.
#32
Odesláno 23.06.2012 - 10:58
#33
Odesláno 23.06.2012 - 11:02
to aleee: mluvim o dlouhodobemu vysledku.. ne o dnesku ci zitrku... kazda novinka pritahne lidi, ale jak to bude vypadat za mesic?
treba se ve svych nazorech pletu, ale co kdyz ne?
Příspěvek upravil Briki: 23.06.2012 - 11:02
#34
Odesláno 23.06.2012 - 11:02
#35
Odesláno 23.06.2012 - 11:25
To Brown jak to tak sleduji tebe hlavně sere to že nebudeš moct bezhlavě prostřelovat zdi takže upřímně pro mne je to další věc k zanechání zapnutého TK
To Briki včera jsem byl skoro celý den na 54 a mapy který chodily byli všechny v pohodě hratelné a hlavní věc je ta že to nebude hratelné jen pro hráče kteří jsou zvyklí prostřelovat a vyházet 3 granaty a zakempit
#36
Odesláno 23.06.2012 - 12:32
#37
Odesláno 23.06.2012 - 12:45
Na 54 pridavame xp za taktiku, snazime se omezovat TDM styl hry, ale pritom brecite, kdyz vam chceme
vzit moznost bezhlave prostrelovat zdi, smoke ap.
Podle me je prave aktivace TK zase o stupinek bliz k taktizovani, o ktere na 54 jde.
Na 54 chodej hraci, kteri TK zneuzivat myslim nebudou a pokud se i tak nekdo najde, tak hold budeme my admini zasahovat.
O co go? Proste klasika.
Samozrejme souhlasim s tim, ze je poreba doresit nuke ap........
Samej uplakanek tady...... Jsem ted na mobilu a budu asi cely vikend, tak to nemuzu udelat, ale zkuste pozadat MK,
at tady zalozi anketu. Uvidime
EDIT: allstars, tohle jsme si meli probrat v soukromi a ne si tu honit trika ........ :-(
#38
Odesláno 23.06.2012 - 13:47
Brnda dne 23.06.2012 - 04:28 napsal:
Souhlasím že na 26 a 50 si TK neumím představit, vzhledem k tomu jací tam jsou hráči, tam by to asi nebyl dobrý nápad dávat.
BarBie dne 23.06.2012 - 07:35 napsal:
Prostě nehledejte to jak to nejde, ale to jak to jde. Hrajte týmově, ne na skóre.
Pokud by TK zůstal zapnutý, tak určitě upravit, aby bomba nezabíjela vlastní, jinak by to mohlo vést k tomu, že ti kteří hrají na skóre a skill by nechtěli pokládat, aby se jim nezhoršili staty.
Aneb jak se říká: "Kdo chce, hledá možnosti. Kdo nechce, hledá důvody."
Briki dne 23.06.2012 - 08:52 napsal:
To je pravda, v kouři Smoke granátu a nerváku je vidět jen obrys postavy bez nicku, plus mám tušení, že v maplistu jsou mapy na kterých je mlha v té myslím také bývají vidět obrysy. A určitě se najdou hráči kteří ve vidině exp bodů budou riskovat že zabijí spoluhráče. Plus nevím jestli se vám to taky stalo, ale mě se někdy nick u spoluhráče zobrazí se spožděním. A protože i vteřina může znamenat rozdíl mezi kill/death, tak se stává že nevidí se nick a bum automaticky střílí. Jak už jsem psal, TK je dvoustranný meč a proto by to chtělo promyslet a případně otestovat déle než dva dny, jestli nechat nebo vypnout.
Brown dne 23.06.2012 - 10:14 napsal:
Jaké změny nebo hrabání myslíš? Za tu dobu co hraju na 28(Assassination) vím o dvou změnách - změna bodování a přidání map. Změna bodování sice vedla k odchodu některých hráčů, ale byly to hráči, po jejichž odchodů se na serveru hrálo lépe(aspon tedy mě a minimálně ještě dvěma lidem co jsem se tak bavil). A změna maplistu co tak pozoruji a co jsem slyšel nebyla hlavním důvodem proč je teď ten server skoro pořád prázdný. Situaci na 28 nezpůsobili admini/vedení, ale sami hráči.
#39
Odesláno 23.06.2012 - 15:50
#40
Odesláno 23.06.2012 - 15:56
Bulos123 dne 23.06.2012 - 15:50 napsal:
nieco pravdy na tom bude, ja stiham v poho sledovat maku aj hru
2 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 2 návětěvníků, 0 anonymních