Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#1
Odesláno 13.09.2012 - 09:41
dávám prostor se sem vyjadřit osobně.
Nejvýce mělo ohlasů na : ZVýŠENÍ EXPŮ na serverech-a nahrazenÍ knife mačety za klasický knife nůž.
ProsÍm hráče Yeddle Modu aby přispěly ze svými návrhy, a nebombardovaly samotné adminy otazkami na které nemohou sami odpovědět, od toho máme zde forko
#2
Odesláno 13.09.2012 - 09:56
2 - Zrušenie katany - jednoznačne - neviem s tým trafiť ani stodolu.
3 - Zrušenie + bodov za zabitie admina ... cítim sa byť diskriminovaný.
4 - Možno skrátenie času mapy z 30 na 25 alebo 20 minút ... sakra, teraz neviem či to tam máme nastavené na 30 alebo 25 minút.
#3
Odesláno 13.09.2012 - 13:00
#4
Odesláno 13.09.2012 - 13:11
#5
Odesláno 13.09.2012 - 13:25
#6
Odesláno 13.09.2012 - 13:30
#7
Odesláno 13.09.2012 - 14:53
Příspěvek upravil antifasatan: 13.09.2012 - 14:57
#8
Odesláno 13.09.2012 - 23:11
2) katana môže ísť kludne do .... preč
3) zrušenie extra points za admin kill absolútny nesúhlas!!! Len nech si to chlapci vyžerú
4) perky LS,marty a clayky nepoužívam tak mi chýbať nebudú,ale ked zostanú tak ok (nech mám výhovorku pri zlom K-D ratio)
5) čas mapy 15-20 min. úplne optimal
6) vyhodiť niektoré mapy (tie nočné)
#9
Odesláno 14.09.2012 - 06:55
Jde upravit jen to co nezasahuje do samotného modu. Jelikož Charlie, už na to nemá čas a nepředpokládám že bude chtít modifikovat mod, pro vaše změny. Tak malinko uklidněte své myšlenky a představy.
1)délka kola jde upravit
2)expy jdou, ale je to nastaveno od Charlieho
3)vyhodit nebo přidat mapy jdou už jsem něco vyhazoval
4)extra points za adminy, záměr Charlieho nebude modifikován
5)sestřelení AC úprava modu
6)katana za nůž - úprava modu
#10
Odesláno 14.09.2012 - 07:38
#11
Odesláno 14.09.2012 - 11:01
1 - časový limit kola - minimálne 20 minút. Bol tam zmienený čas 15 minút - rozhodne nie.
2 - expy - mne je to jedno ale podľa názorov vidím, že zmenu by ste prijali. Prejednám s Charliem a dám vedieť.
3 - mapy - kroky v tomto smere sa už podnikly a kto na servery bol si to mohol všimnúť. Mapy ktoré boli odstránené z rotácie nájdete tu: http://forum.4gf.cz/...du/page__st__80
Taktiež som vybral mapy, ktoré sa do rotácie pridajú, je ich cca 10. V spolupráci s Maršálem sa pridajú, odskúšajú a pokiaľ bude všetko OK, zaradia sa do rotácie. Rotáciu upravíme vo finálnej fáze aby mapy následovali v nejakom rozumnom poradí.
4 - extra body za adminov - skôr som si robil srandu s rušením. Nech tam sú aby mali hráči motiváciu.
5 - dať dole AC? - v žiadnom prípade aj keby sa nejednalo o úpravu módu. Každý má možnosť nahrať si 40 a ak sa nedarí, treba trénovať.
6 - katana - tak vadí mi ale je to súčasť módu, tak to nejako prežijeme.
7 - clay - tie tam boli ale na žiadosť niektorých hráčov boli odstránené. Preto tam stále figuruje odhaľovač claymore. Ak väčšina hráčov clay vyžadovať bude, nevidím problém to vrátiť. Aj tak cez 7 clay z 10 prebehnem, takže ma to nejak extra netrápi. V úvahu beriem len hráčov ktorý na server chodia pravidelne. Nie náhodného pocestného, ktorý bol na servery 3 x.
Z mojej strany asi všetko. Pár názorov tu už padlo, čakáme na ďalšie aby sme to vyhodnotili a čo bude ďalej - ukáže čas.
Příspěvek upravil doDo': 16.09.2012 - 10:22
#12
Odesláno 14.09.2012 - 13:26
Jinak zdrvím z GB z Oxfordu.čus!
#13
Odesláno 19.09.2012 - 19:29
Pro vsechny - mod povazujte za finalni verzi. Zdrojak nekde porad mam, ale znovu to na disk hazet nebudu. Od doby W7 samej problem a tak jsem to zahodil. Musel bych se taky znovu ucit, kde co je a jak to funguje a proc to na sebe navazuje, jak to na sebe navazuje.... moc prace. Pul roku si rikam, ze zahodim W7 a vratim se na XP... dodnes jsem to neudelal, protoze proste neni kdy. Ale to je trochu bokem. Navic i navstevnost stala za prd, takze dalsi duvod si najit jinou zabavu. Kdyz uvidim zlepseni a budu mit cas (o cem spis pochybuji) tak se treba necemu zase budu venovat kolem modu. Pokud se zastavim na hrani, tak to je asi tak vse, na co budu mit cas.
Pro adminy - pokud je nekdo extra dobry, tak neni problem mu v configu nastavit eagle status. Bude na tom jako admin s bodama za jeho zabiti... skoro Jinak mapy si delejte co Vas napadne. S tim TDM sniper serverem bych se asi prisel parkrat podivat, jelikoz jsem zacal MP hrat prave na sniperkach. A vubec je to takova klidnejsi zajmavejsi hra. Jestli to nekdo zaridi, tak mi dejte vedet, nahodil bych si zase COD kvuli tomu SD server se taky zarizoval kvuli "nekomu" a kde ti lidi jsou dneska? Takze pokud si myslite, ze sniper TDM dokazete nejak naplnit, jen do toho
A jeste jedna posledni vec - prestante resit XP body apod. Nikdy nebylo primarnim zamerem expit na Yeddle modu. Hlavnim cilem byla zabava, XP body jsou jen pro zpestreni hry, nic vic. Stejne to je vsechno casto nahoda....
cest vsem
PS: claye fakt uz nebudou, prilis snadne zabijeni hracu a pokud neco v minulosti znamenalo odliv hracu, tak to byl prave clay za kazdym rohem... a za druhym rohem kempa, co je pokladala. A ze odhalovani vybusnin je k nicemu? Co treba C4? ...pokud se to na to vztahuje, nevim, nevzpominam
#14
Odesláno 26.09.2012 - 22:40
priateľ serveru: bez zmeny
mapadmin: antifasatan, Coach
hlavný admin: doDo, Komanč, Lachy
hl. admin a daveloper: Charlie
Extra body za adminov ostávajú + do eagle statusu bol pridaný hráč sweetNIKITA ... za silného hráča si zaslúžite body extra. Je to síce o 5 menej ako za admina ale stále lepšie ako kladivom do hlavy
Expy - bez zmeny. Charlie sa k tomu už vyjadril.
Katana - bez zmeny. Dôvody boli taktiež zmienené.
Clay - bez zmeny.
Mapy - zredukované na terajší počet. Nové pribudnú hneď ako skonči guľášová sezóna.
edit:
Tak oprava: eagle ja tak isto +5 ako za admina.
Příspěvek upravil doDo': 27.09.2012 - 17:09
#15
Odesláno 30.09.2012 - 12:53
Další věc kterou jsem chtěl již kdysi připomenout,( ale bohužel se mi to vypařilo z hlavy).
Jedná se o bug mapy :mp-scapyard kdy při použití harieru , se sekne ve vzduchu a nikdo stím nic už neudělá.
Předpokládám že všici o této chybě vědí, proto nebudu více rozvádět
#16
Odesláno 30.09.2012 - 23:59
O tom čase som sa pozabudol zmieniť. Ak som sa nezmýlil tak na 4gf.cz čo sa DM serverov týka ja čas jednej mapy nastavený na 25 minút. Preto keď sme s MK upravovali tie základné veci ohľadne adminov a mapadminov sme tento čas ponechali tak ako je. Ak bude časom požiadavok od viacerých hráčov toto pozmeniť, realizovať sa to dá. Ja osobne by som čas 25 minút ponechal, ale budiš vôľa ľudu.
Čo sa týka toho bugu, tak neviem. Nie je pravidlom, že sa to bugne stále. Pamätám si, že sa to stalo asi tak 3x za tú dobu čo som na Yeddle. Vyhodíme mapu a je po bugu.
Ešte tak na záver. Chcem aby ste si uvedomili, že ja o týchto veciach nerozhodujem sám a môj názor nie je slovo božie. Nemám o nič väčšie právo rozhodovať o chode servera ako napríklad ty indiáne. Tak isto majú k týmto veciam čo povedať mapadmini a hráči. Pravidelný hráči. Možno, že som nevedomky vytvoril ilúziu o tom, že riadim tento server a mám vo všetkom posledné a rozhodujúce slovo, ale nie je tomu tak. Nikto ma tým nepoveril, len mi to akosi prischlo. Charlie čas nemá, ponúkol určité možnosti, dal súhlas k niektorým zmenám, ktoré môžeme uskutočniť a ja som sa toho ujal. Ale aby bolo jasné, nestaviam sa do role leadera. áno, chcem aby server fungoval aj naďalej a preto som sa asi angažoval viac ako ostatný. Čo je pre mňa dôležité a podstatné aby sme to urobili spoločne a preto je dobre ak budú prezentované návrhy na zmeny či už od adminov, mapadminov alebo hráčov. Ak bude väčšina za úpravu časového intervalu trvania jednej mapy z 25 na 20 minút nebudem proti a podporím to.
Příspěvek upravil doDo': 1.10.2012 - 00:12
#17
Odesláno 2.10.2012 - 08:48
tento mode na mě působí, že by měl být takový anticamp ( kašlání, mobil atd. ), proto si myslím, že by tomuto modu slušelo zrušení perku tiché chůze
#18
Odesláno 2.10.2012 - 09:52
#19
Odesláno 2.10.2012 - 11:57
#20
Odesláno 2.10.2012 - 12:43
#21
Odesláno 2.10.2012 - 12:51
#22
Odesláno 2.10.2012 - 12:56
#23
Odesláno 2.10.2012 - 13:00
PS: claye fakt uz nebudou, prilis snadne zabijeni hracu a pokud neco v minulosti znamenalo odliv hracu, tak to byl prave clay za kazdym rohem... a za druhym rohem kempa, co je pokladala. A ze odhalovani vybusnin je k nicemu? Co treba C4? ...pokud se to na to vztahuje, nevim, nevzpominam
#24
Odesláno 2.10.2012 - 13:05
#25
Odesláno 2.10.2012 - 13:31
#26
Odesláno 2.10.2012 - 14:02
#27
Odesláno 2.10.2012 - 15:07
#28
Odesláno 2.10.2012 - 15:12
#29
Odesláno 2.10.2012 - 21:59
youko Kurama dne 2.10.2012 - 08:48 napsal:
tento mode na mě působí, že by měl být takový anticamp ( kašlání, mobil atd. ), proto si myslím, že by tomuto modu slušelo zrušení perku tiché chůze
Ahoj.
youko, tento tvoj koment mi pripadá nejako zmätený. Píšeš, že mód na teba pôsobí akoby antikempovo (predpokladám, že to považuješ za pozitívum) a vzápätí navrhuješ aby runerom, ktorý nekempia a rushujú mapu bola odobraná v podstate jediná výhoda, ktorú proti kempom majú. Nedáva mi to zmysel. Dokonca aj ten tak zvaný anticamp často prezradí hráča, ktorý má maratón tak povediac bez prestávky. Od kedy hrám COD, tak som sa až na jeden server s tým nestretol aby bol DeadSilence zrušený. Mne sa myšlienka o zrušení toho perku absolútne nepáči a nestotožňujem sa s ňou.
youko Kurama dne 2.10.2012 - 13:05 napsal:
Presne ako píšeš, je to vec názoru. Ak by sme o tom uvažovali, že perk kvôli odchodu hráčov zo serveru zrušíme, tak by sme to museli nejako štatisticky dokázať. Bolo by to dosť obtiažne. Koniec koncov to robiť ani nemusíme, lebo odpoveď si nám dal sám v druhej vete. Zo siedmych hráčov odíde zo serveru len jeden, kvôli možnosti použiť v hre perk DS. štatisticky to nie až tak zlé.
S-N-D-K:GEORGE dne 2.10.2012 - 12:56 napsal:
Naprostý súhlas. Každý si musí nájsť to svoje. Mne vadí marty, lebo je to úplná hovadina. Strelíš niekoho do lebene v desatine sekundy je tuhý ale aj napriek tomu ešte stihne vytiahnuť, odistiť a šmariť tomu čo ho zabil granát pod nohy. Pripadá mi to ako úlet, ale rešpektujem to. Keď si to nastavil chalan nech to má. Ja mám DS a rýchle nohy
mr.novis84 dne 2.10.2012 - 13:31 napsal:
Rušiť marty asi nebudeme. Aj keď ho v láske nemám nie je tak nebezpečný ako kempa. Podľa príspevku vidím, že s tým skúsenosti máš. Čo sa týka stopnúť marty po 40lvl, tak to asi nepôjde. Na Yeddle máš lvl55 zdarma, takže prakticky nemožné to nastaviť tak ako navrhuješ.
S-N-D-K:GEORGE dne 2.10.2012 - 14:02 napsal:
Venco ti už odpoveď dal. Je to blbosť ale neostáva nič iné ako to akceptovať. Najhoršie to je na malých mapách ako napríklad mp_yeddlemod_prdel. Ak sa tomu chceš vyhnúť, tak to na budúce skus pustiť mimo mapu.
Příspěvek upravil doDo': 2.10.2012 - 22:01
#30
Odesláno 2.10.2012 - 22:36
Příspěvek upravil S-N-D-K:GEORGE: 2.10.2012 - 22:42
#31
Odesláno 3.10.2012 - 07:53
tento mode na mě působí, že by měl být takový anticamp ( kašlání, mobil atd. ), proto si myslím, že by tomuto modu slušelo zrušení perku tiché chůze
Ahoj.
youko, tento tvoj koment mi pripadá nejako zmätený. Píšeš, že mód na teba pôsobí akoby antikempovo (predpokladám, že to považuješ za pozitívum) a vzápätí navrhuješ aby runerom, ktorý nekempia a rushujú mapu bola odobraná v podstate jediná výhoda, ktorú proti kempom majú. Nedáva mi to zmysel. Dokonca aj ten tak zvaný anticamp často prezradí hráča, ktorý má maratón tak povediac bez prestávky. Od kedy hrám COD, tak som sa až na jeden server s tým nestretol aby bol DeadSilence zrušený. Mne sa myšlienka o zrušení toho perku absolútne nepáči a nestotožňujem sa s ňou.
jj napsal jsem to zmateně, já ti neberu DS ( je to jen můj názor a nemyslel jsem, že ho kvůli mě musíš zrušit ), já DS prostě nemusim ( to je všeobecně známo ) a přišlo mi, že by v tomto modu být nemusel. Jasné, že většině hráčů by se to nelíbilo, vždyť s tímto perkem je hraní o 70% lehčí ( opět jen můj názor, třeba se pletu, ano neumim si nastavit zvuk a po 100 pokusech jsem to vzdal ) - jen jsem vyjádřil svůj pocit z té chvíle co jsem tam hrál Jinak je mode povedený a určitě tam občas zajdu na odreagování
#32
Odesláno 3.10.2012 - 08:24
#33
Odesláno 4.10.2012 - 22:33
Nic ve zlym, ale jednoduchou hru je treba hledat na jinych serverech
#34
Odesláno 5.10.2012 - 23:58
#35
Odesláno 6.10.2012 - 00:10
doDo' dne 5.10.2012 - 23:58 napsal:
DODIKU Děkuji za poctu , ale nutno podotknout ze toto neni jen ma zasluha,nybrz vsech adminu na Yeddle tak i samotnych hracu kteri maji opravdu zajem o udrzeni tohoto skveleho modu.
TíMTO VáM VšEM ZUČASTNĚNýM DĚKUJI
#36
Odesláno 6.10.2012 - 22:22
S-N-D-K:GEORGE dne 2.10.2012 - 14:02 napsal:
Komanc dne 6.10.2012 - 00:10 napsal:
TíMTO VáM VšEM ZUČASTNĚNýM DĚKUJI
#37
Odesláno 15.10.2012 - 13:17
Trošku mi vadí ta resp ochrana protože se mi už dokrát stalo, že hodim nálet nebo prostě někoho uvidim tak po něm vystřelim a dostanu ten postich, že nemohu střílet a v podstatě se ani hnout.
Nevím jestli je to ve vašich silách, ale já bych byl pro aby se to změnilo třeba, že by byl dotyčný chvílí nezranitelný protože ten postich je docela opruz ať už po náletu nebo i střelbě protože nepoznam,
že se právě narodil - to už se mi stalo x krát s mojim běhacim stylem.
Jo a ještě jedna věc, stává se mi docela často, že mi nenaběhne kill streak - tank, nevim proč, ale to celkem pravidlem, že ho nedostanu
#38
Odesláno 15.10.2012 - 15:19
Yeddle je moc dobrej mod a troufnu si i rict ze by přerostl OW.
jenom Charlie nechápu s jakou myšlenkou jsi vytvářel tu spawn ochranu ?
Tohle jsem ne úplně pochopil ale pusobí to na mě tak že jsi byl na hranici možností:
Kdyz neco zacnes vytvaret mas milion napadu, jak to udelat a realita te vzdy vrati par kroku zpet, kdy zjistis, ze hrebiky jsou jen kovovy a mozna plastovy, ty by jsi rad plast, protoze nerezavi, ale kladivem muzes mlatit jen do kovovyho... ted si predstav, ze chces neco vytvorit v realite, ktera je uz predem definovana a musis se drzet zakladniho systemu, protoze jinak nebude fungovat nic. Najednou zjistis, ze to je otazka udelat to nebo nechat byt, zadna jina alternativa (krome vytvorit komplet novou hru podle vlastnich predstav) neni. Takze ve finale jsi s tim a mraky dalsich napadu stravil hooodne casu a uz to nechces zahazovat jako jiny veci, jen protoze by to mohlo nekoho nastvat a tak to tam pridas. Jasne, potka to casem kazdeho, ale ve finale to je prinos pro vsechny, nikdo neni rad, kdyz hned po spawnu dostane tafku.
ale i tak mi ta ochrana přijde dost nesmyslná, s tímhle nastavením.
Bez možnosti pohybu a střelby - no way, no chance.
přitom se tu nabízejí tři východiska nastavení tak "aby se vlk nažral a ovce zůstala celá" © briki
1) Omezení pohybu "tzv zhulení hráče" s možností střelby - snad je vsem jasne jak to vypadá když máte nastavenou sensitivity na např: 0.01 anebo naopak 10.5 nicmoc toho netrefíte..
2) Možnost pohybu s omezením střelby - protože když už nezabiju tak aspoň odhopsám pryč abych nebyl zabit
3) Spawn Protection nastavení kdy je spawnutý hráč pod ochranou několik sekund.. na OW klasika (zná tuším každý)
tak se ptám Charlie proč ? sakra proč jsi si vybral a spojil dvě nejhorší možnosti vůbec ? thanks for reply.
Příspěvek upravil Spajk: 15.10.2012 - 15:22
#39
Odesláno 15.10.2012 - 17:49
#40
Odesláno 27.11.2012 - 17:23
Fakt mě bavilo k vám zajít a po dlouhé době mě začal bavit DM. Ale teď když se občas připnu vždy mam smůlu na nějakou rat mapu a ty jsou pro hráče mého druhu, kteří mají rádi akci naprosto nevhodné.
Je to jen o kempení a nic víc, normálně mi tyhle mapy yeddle uplně znechutily a je mi to moc líto, ale vždy vydržím max 5 minut a musím se odpojit.
Nevadí mi nové mapy, ale tohle není pro mě. Věřím, že jsou tyto mapy u jiných hráčů oblíbené, ale u mě zálibu nenašly, škoda.
5 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 5 návětěvníků, 0 anonymních