Skočit na obsah

Sdělení! - Globální informace

Spuštěny nové servery. Více info >>ZDE<<
Sraz 2024. Více info >>ZDE<<
Po domluvě s klanem KaP jsme znovu zprovoznily společný TeamSpeak Server Připojit
4GF client >>ke stažení ZDE<<
Podpora 4GF a s tím nový účet>>více info ZDE<<

Vítejte na For Gamers Fusion

Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
  • Psát nová témata a odpovídat na ně
  • Přehled o nových tématech, která jsem nečetl(a)
  • Psaní si s přáteli na Live Chatu
  • Vytvořte si vlastní profil a spravujte nové přátelé a pište si soukromé PM
  • Stanete se členy herního portál 4GF.cz
Guest Message by DevFuse
 

mp_for_u


4 odpovědí na toto téma

#1
DevonCZ

    Private

  • Člen
  • 23 Příspěvků:
5
Offline
Zdravím.
Jakožto pravidelný hráč na deathrunu jsem chtěl také nějak přispět.. Začínám proto vytvářet mapu "mp_for_u" .. Potřeboval bych jen pár rad ohledně určitých věcí.
Obrázky budu dodávat.
Jen potřebuju vědět ( hodně důležité ) jak udělat průchozí stěnu ( jen prostě vzhled jako normal )
Prozatím díky.


Další příspěvek :

Takže jsem z5 s páru fotkama a další otázky...
Jako první vám chci ukázat spawn :
Odeslaný obrázek
FOTO UŽ JEDE ! (Díky Col!ar)
Je to podělaná textura.. Dělal jsem to podle vašeho návodu a i přes to to tam je .....
Dále pohled aktiva :
Odeslaný obrázek

A teďka 1. past která bude na 80% předělaná ( vzhled )
Odeslaný obrázek
Ty bodáky budou větší.

No a teďka bych chtěl nějaké rady...1. Prosím dopište něco k tomu obrazu.. nevím si s tím rady..
2. Nevíte jak se jmenuje textura, která při dopadu nedá žádny dmg ?? Nemůžu to vygooglit...
3. A snad ještě jak se aktivují např. portaly, miny, a všechny různé textury ... ( TRIGGER )
Díky moc a snad se vám to aspoň trochu líbí :))

Příspěvek upravil DevonCZ: 8.10.2012 - 19:04


#2
Marsal_Konev

    Zakladatel

  • V.I.P Člen
  • Others: Člen
  • 1025 Příspěvků:
2230
  • HLSW:Marsal_Konev
  • LocationPardubice
Offline
Doporučuji zajít na TS a kontaktovat mapery Colar, Petx. Jistě ti rádi poradí v tvých otázkách. Samozřejmě pokud budou mít na tebe čas :;:

#3
Col!ar

    Maper - Public Enemy

  • V.I.P Člen
  • 291 Příspěvků:
357
Offline
jak píše maršál lepší by bylo nás navštívit na ts abys vůbec pochopil ale třeba to dáš :)
Označ si v radiantě brush který chceš aby byl průchozí dále klikni v 2D pravým tlačítkem myši a dej Make Non-Colliding
dále pak zkompiluj a ve hře už by měl být brush průchozí :)

Odeslaný obrázekOdeslaný obrázek

STEAM ÚČET Col!ar full


#4
DevonCZ

    Private

  • Topic Starter
  • Člen
  • 23 Příspěvků:
5
Offline

Zobrazit příspěvekCol!ar dne 7.10.2012 - 18:43 napsal:

jak píše maršál lepší by bylo nás navštívit na ts abys vůbec pochopil ale třeba to dáš :)
Označ si v radiantě brush který chceš aby byl průchozí dále klikni v 2D pravým tlačítkem myši a dej Make Non-Colliding
dále pak zkompiluj a ve hře už by měl být brush průchozí :)
Moc díky :)) myslím že jsem to pochopil ale najednou mám problém.. Zkompilovat jsem to a když najíždí mapa tak na konci loadingu to najednou přejde na backlot.. Prosím, co s tím :))) Pokud se mi to povede rozjet tak dorazí fotky :))

#5
Col!ar

    Maper - Public Enemy

  • V.I.P Člen
  • 291 Příspěvků:
357
Offline
Textura na 0dmg je treba player dale ta bila textura ma byt asi vlastni co ale neco si musel udelat zle protoze navod je dobre co se tyka tech trigeru lepsi by bylo kdybys dorazil ts protoze je to docela slozity i rozepisovat :-)

Odeslaný obrázekOdeslaný obrázek

STEAM ÚČET Col!ar full






2 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 2 návětěvníků, 0 anonymních