Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
#81
Odesláno 10.05.2013 - 20:13
#82
Odesláno 11.05.2013 - 09:34
#83
Odesláno 13.05.2013 - 15:06
#84
Odesláno 14.05.2013 - 20:58
#85
Odesláno 16.05.2013 - 10:59
http://youtu.be/KChe0DvNtUk
http://youtu.be/LyGZlKB-lF4
http://youtu.be/G3oVnfiVhUg
http://youtu.be/CluIm9SE8XM
http://youtu.be/vnr2_hDXhuk
http://youtu.be/URSCsUbMfE8
http://youtu.be/cXppKw6WF9w
#86
Odesláno 18.05.2013 - 10:49
#87
Odesláno 21.05.2013 - 18:21
V mezinárodní sekci fóra nám Quasar přinesl informace o významných změnách herních mechanik v Update 0.8.6. Týkají se přesnosti děl, HEAT střeliva a maskování. Jsou to důležité změny a vylepšení!
Nakonec se nám podařilo překlad dokončit.
V tomto článku si představíme důležité změny herních mechanik, o které se s námi podělil herní produkční Michael Jivetc (Storm).
Poznámka: Statistická teorie, na které jsou založena některá níže uvedená vysvětlení byla zjednodušena aby byl článek přístupný všem. Pro matematiky mezi našimi čtenáři – prosím nehodnoťe nás příliš přísně.
Změny přesnosti děl
Dle našeho názoru je toto jedna z nejvýznamnějších změn uvedených do hry od 0.8.0.
Pro ty z vás které to zajímá, zde je statistická teorie využitá pro tuto mechaniku. V tuto chvíli ve hře využíváme normální (Gaussovo) rozdělení pro výpočet hodnot pro umístění střel. Ale protože musí existovat hranice kam mohou střely mířit, všechny extrémní hodnoty jsou přiřazeny okrajům zaměřovacího kruhu. Jednoduše, i limity toho nejvíce nepřesného děla jsou pořád okraje zaměřovacího kruhu.
V tuto chvíli ve verzi 8.5 máme nastaven jako limit sigma 1.3. To znamená že asi 19.4% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu.
Měli jsme dobré důvody proč byl tento limit zvolen v roce 2010, od té doby se ale hra vyvinula a my jsme připraveni postoupit dál.
Ve verzi 8.6 jsme se rozhodli změnit model rozdělení pro výpočet přesnosti a zvýšit limit na 2-sigma. To znamená že pouze 4.6% střel dopadne na okraj zaměřovacího kruhu. To je skoro čtyřikrát méně než podle starého modelu!
Také jsme se rozhodli, že už není zapotřebí aby nerovnoměrně vyšší množství střel dopadlo na okrajích, takže všechna místa dopadu budou rovnoměrně umístěna od středu k okrajům zaměřovacího kruhu. To znamená, že celkově bude mnohem méně střel dopadajících na okraj zaměřovacího kruhu. Jinými slovy, střely budou rovnoměrněji rozdělené po celém zaměřovacím kruhu.
Jak to ovlivní hratelnost?
Znamená to, že přesnost všech děl se značně zvýší. Hráči si všimnou že mnohem méně střel dopadá na okraj zaměřovacího kruhu – ve skutečnosti tyto střely se stanou opravdu vzácnými. Snižujeme tím vliv náhodného faktoru na hru, což znamená odpovídající navýšení vlivu hráčského skillu.
Rozhodli jsme se neuplatnit tyto změny ve stejné podobě u dělostřelectva, protože by to mohlo přespříliš ovlivnit hratelnost. U dělostřelectva budou tyto změny vykompenzovány změnou rozptylu střel. Pokud jste již videli informace ohledně charakteristik dělostřelectva v Update 8.6, prosím neobávejte se. Není to nerf, jsou to opatření k zabránění přílišnému posílení. Průměrná přesnost dělostřelectva bude v podstatě stejná, jen lépe předvídatelná.
Nová mechanika HEAT munice:
V tuto chvíli mechanika HEAT munice funguje tak že je sotva odlišná od normální průbojné munice. Abychom je udělali více odlišné a také abychom snížili vliv HEAT munice na hratelnost, rozhodli jsme se upravit její mechaniku ve verzi 0.8.6. a učinit ji více realistickou:
• HEAT střely se budou odrážet pokud dopadnou pod úhlem větším než 80 stupnů (každá střela ale může mít mírně jiné charakteristiky). Průbojnost pancíře zůstane po odrazu stejná.
• Po průrazu, HEAT střela se nemůže odrazit uvnitř tanku (změní se na přímý proud)
• Po průrazu, HEAT střela ztratí 5% průbojnosti za každých 10 cm uražené vzdálenosti
• Po průrazu, síla s kterou HEAT střela pokračuje uvnitř pancíře bude brát v úvahu úhel dopadu mezi pancířem a bodem průrazu
Celkově tyto změny znamenají, že HEAT střely se nyní namísto průrazů za 0 spoškození budou odrážet a budou mít snížené hodnoty průraznosti v případě zásahu představeného pancíře (řidiči Mausů toto budou milovat)
Poznámka: Pásy vozidla se v případě HEAT střeliva budou také počítat jako představný pancíř
Nová mechanika maskování:
V tuto chvíli maskování na vozidlech a maskovací sítě fungují jako násobitelé v celkovém vzorci výpočtu maskování. Tedy pokud základní hodnota maskování daného vozidla je nízká, výhoda poskytnutá těmito zařízeními se také blíží nule.
Rozhodli jsme se to změnit. Od nynějška, maskovací hodnoty vozidla a maskovacích zařízení se budou sčítat. To znamená že nyní maskovací síť a maskování na vozidle budou poskytovat pevné bonusy, které se budou lišit jen podle třídy vozidla (například TD dostanou nejvyšší bonus).
Abychom se vyhnuli vedlejším efektům jako třeba skoro neviditelným TD, bylo rozhodnuto že snížíme celkové bonusy k maskování poskytované keři a padlými stromy.
Změny v hodnotách kreditů a zkušeností obdržených za bitvy:
V tuto chvíli stíhače tanků a dělostřelectvo mají postih na množství zkušeností obdržených za bitvu – TD mají nyní o 33% méně XP, SPG mají o 50% méně než běžné tanky.
• Ve verzi 0.8.6 odstraníme tyto postihy. To znamená, TD a SPG budou dostávat mnohem více XP za bitvu
• Také přidáme bonus za asistenci – vyřazení pásů protivníka. Pokud vyřadíte pásy nepřítele a vaši spojenci ho poté poškodí nebo zničí, obdržíte odměnu v kreditech a XP. Mechanika bude podobná tomu jak momentálně funguje bonus za odhalování nepřátel.
převzato z www.wotportal.cz
#88
Odesláno 24.05.2013 - 12:49
#89
Odesláno 24.05.2013 - 15:10
#90
Odesláno 26.05.2013 - 11:41
V celem textu se budu zajimat pouze o to, jak daleko od stredu zamerovace leti strela. To jestli poleti nahoru nebo doleva resit nebudu.
Trochu matematiky nazacatek:
Presnost strelby, jak jiz bylo mnohokrat zmineno, ma gaussovo (normalni) rozdeleni. V praxi to znamena, ze vetsina strel poleti relativne blizko stredu zamerovace.
A ted trochu vice matematicky. Toto je obrazek gaussovy krivky :
Velicinu x, ktera ma gaussovo normalni rozdeleni, si muzete predstavit tak, ze v tom obrazku si uplne nahodne vyberete bod, ktery lezi pod krivkou a potom nase velicina bude x-ova souradnice toho bodu (vzdalenost od osy y). Je videt, ze bodu blizko osy y bude nejvice, narozdil od bodu hodne daleko od osy y, protoze cim dal jste od osy y, tim vice je plocha uzsi a bodu pod krivkou je tam o hodne min nez blizko stredu.
Bohuzel, aby to bylo jeste komplikovanejsi, tak gaussovo rozdeleni (gaussova funkce) ma dva parametry.
Prvni parametr je stredni hodnota. Ta je ale pro nas nedulezita, protoze ve wot pri strelbe je vzdy stredni hodnota rovna=0. (kdyby byla jina, kanon by strilel sikmo)
Druhy parametr je sigma (neboli rozptyl) Ten udava, jak moc bude gaussova krivka vysoka ci siroka. Zde je nazorny obrazek:
Je doufam z obrazku patrne, ze kdyz je sigma hodne mala, potom krivka je vysoka a uzka. To znamena, ze hodne nahodnych hodnot bude velice blizko stredu.
Naopak, kdyz bude sigma velka, krivka bude nizka a siroka. Potom relativne hodne hodnot bude dal od stredu.
(Jen pro zajimavost, plocha pod temi tremi krivkami na obrazku je vzdy stejna. Kdo neveri, muze si to spocitat)
Jedine na cem tedy zavisi presnost strelby je parametr sigma!!!!!!!
Ve wot to funguje tak, ze strelba z presnych kanonu se ridi gaussovo rozdelenim s malym sigma. Naopak nepresne kanony maji sigma velke.
Kde se ve wot bere sigma (pred patchem 8.6).
Ted (do prichodu patche 8.6) je polomer zamerovaciho kruhu=sigma*1.3. Pokud to vezmete opacne, tak pri strelbe pocitac vzdy spocte sigmu tak, ze polomer zamerovaciho kruhu vydeli cislem 1.3, a pak vygeneruje nahodnou velicinu s gaussovo rozdelenim s parametrem sigma. Muze se ale stat, ze nahodne vygeneruje extremne velkou hodnotu (vetsi nez 1.3*sigma). To by znamenalo, ze strela poleti velmi daleko od stredu zamerovace, napriklad by mohla letet klidne i opacnym smerem nez mirite. To se ale nestane, protoze tyto extremni hodnoty jsou vzdy nahrazeny hodnotou sigma*1.3. Takze strela nikdy neopusti zamerovaci kruh. Jde spocitat, ze techto extremnich hodnot je 19.4%. Takze 80.6% vsech strel je rozprostreno nekde uvnitr zamerovaciho kruhu s gaussovo rozlozenim s parametrem sigma, a zbylych 19.4% strel, je nekde na hranici kruhu.
A jak souvisi udavana presnost kanonu se sigmou ? Pokud nechate kanon uplne domerit, potom udavana presnost je presne 2*sigma. Takze napr. kdyz strilite z E50M pri uplnem zamereni, tak strely maji gaussovo rozlozeni s parametrem sigma=0.15 (udavana presnost kanonu je totiz 0.3)
Zmena v 8.6
Velikost zamerovaciho kruhu u vsech tanku a kanonu zustane stejna! Jen se zmeni sigma.
A to tak,ze polomer zamerovaciho kruhu bude roven 2*sigma. Takze pri strelbe sigmu pocitac spocte tak, ze polomer zamerovaciho kruhu vydeli cislem 2 (predtim 1.3).
A podobne jako predtim, vsechny extremni hodnoty nahodne veliciny budou nahrazeny hodnotou 2*sigma (aby strely nelitaly mimo zamerovaci kruh). Jenomze ted pravdepodobnost, ze pocitac vygeneruje hodnotu vetsi nez 2*sigma je pouze 4.6%. (Viz obrazek od Tuccyho) A pri uplnem zamereni, udavana presnost kanonu nebude 2*sigma, ale 3*sigma. Nic jineho se nemeni.
A ted nazorny priklad. Kanon 122mm D-25T (tank IS). Udavana presnost 0.46. Pri uplnem zamereni se strelba po patchi 8.6 bude ridit gaussovo rozdelenim s parametrem sigma=0.15. -- stejne jako E50M pred patchem 8.6.
Rozdil bude jen ve velikosti zamerovaciho kruhu, ktery se patchem nemeni.
- Pri strelbe po uplnem zamereni z E50M pred patchem 8.6, 80.6% vsech strel je rozprostreno nekde uvnitr zamerovaciho kruhu s gaussovo rozlozenim s parametrem sigma=0.15, a zbylych 19.4% strel, je nekde na hranici kruhu.
- Pri strelbe po uplnem zamereni z IS po patchi 8.6, 95.45% vsech strel je rozprostreno nekde uvnitr zamerovaciho kruhu s gaussovo rozlozenim s parametrem sigma=0.15, a zbylych 4.55% strel, je nekde na hranici kruhu.
Zaver: Po patchi cca 80% vsech strel bude litat o 35% presneji (blize ke stredu)
Proto take zmenili presnost artyn, aby vykompenzovali jiny vypocet sigma. Tipuju, ze u artyn po patchi bude sigma stejne (hodne podobne) jako pred patchem. Takze ve vysledku 80% strel u artyn poleti stejne jako pred i po patchi. Zbylych 20% strel pred patchem skoncilo na hranici kruhu, a po patchi poleti kousek dal, protoze zamerovaci kruh bude vetsi.
Příspěvek upravil Libunda: 30.05.2013 - 18:40
Možná by se hodilo v rámci slušnosti napsat, od koho je článek převzatý. Přece jenom si s tím dal někdo práci !!!
#91
Odesláno 26.05.2013 - 16:18
#92
Odesláno 26.05.2013 - 19:12
#93
Odesláno 27.05.2013 - 11:04
Německo http://ftr-wot.blogs...arty-stats.html
USA http://ftr-wot.blogs...arty-stats.html
Rusko http://ftr-wot.blogs...arty-stats.html
Francie http://ftr-wot.blogs...arty-stats.html
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 27.05.2013 - 11:04
#94
Odesláno 27.05.2013 - 13:44
#95
Odesláno 27.05.2013 - 14:04
#96
Odesláno 27.05.2013 - 15:20
#97
Odesláno 27.05.2013 - 19:46
Na konci druhé světové války měla sovětská armáda k dispozici několik typů těžkých tanků. Ale německé protějšky je v počtech i výkonech často překonávaly. Proto měl vzniknout supertank.
V konstrukční kanceláři SKB-2 v Čeljabinsku už od roku 1944 pracovali na několika studiích těžkého tanku, který měl překonávat vše, co se na frontách objevovalo. Nicméně pro mnohé čelní představitele armády i sovětské vlády byla prioritou výroba lehčích a zaběhnutých typů, které nesly hlavní tíhu bojů. Projekt super těžkého tanku tak prosadil až lidový komisař vnitra (tedy ministr vnitra tehdejší terminologií) a šéf NKVD obávaný Lavrentij Berija.
Na kreslicích prknech v SKB-2 vzniklo asi šest návrhů těžkého tanku, které se lišily pohonnými jednotkami, transmisemi i výzbrojí. Poslední studie dostala označení Objekt 259 a na jejím základě měl vzniknout do té doby největší, nejtěžší a nejlépe vyzbrojený sovětský tank. Mezi tím však válka v Evropě skončila, ale práce pokračovaly a projektová fáze nového tanku začala v létě 1945. Reálný tank tak dostal označení Objekt 260 a pro řadovou službu se počítalo s pojmenováním IS-7. Šlo o vskutku velkou záležitost a o tom svědčí i fakt, že na stavbě prototypů se podílelo kolem dvaceti institucí, konstrukčních oddělení a továren.
V roce 1945 vznikla dřevěná maketa ve skutečné velikosti, v září a prosinci roku následujícího pak spatřily světlo světa první dva prototypy IS-7. Šlo o monstra s vahou přesahující 60 tun, k jejich pohonu sloužil upravený letecký dieselový dvanáctiválce M-30 o výkonu více než 770 kW. Původně se plánovalo, že tank dostane kanon ráže 122 mm, ale do prvních dvou prototypů se nakonec dostaly experimentální kanony S-26 ráže 130 mm. Tanky se docela intenzivně zkoušely a poznatky z testů získané konstruktéři uplatnili při stavbě dalších čtyř prototypů.
Ty byly hotovy v roce 1948 a hlavní změny představovaly nový motor M-50T o přibližně stejném výkonu jako u M-30 a původně lodní kanon S-70 taktéž ráže 130 mm. Nesmíme zapomínat, že na konci války měly tanky běžně kanony ráže kolem 70 až 90 mm, dnešní nejmodernější západní tanky mají zbraně ráže 120 mm a ruské pak 125 mm. IS-7 tedy bylo na svou dobu opravdu monstrum se superkanonem. A to se svou hmotností 65 tun dosahoval na zpevněných cestách úctyhodné rychlosti 60 km/h, v terénu pak 30 km/h.
Jenže nevyspělé prototypy trpěly dětskými nemocemi, jeden kus dokonce při zkouškách shořel, když se mu vzňal motor. Z plánované výroby nakonec sešlo, změnily se totiž priority Sovětské armády. Ta dávala přednost středním tankům, na světě už byly prototypy perspektivnějších typů, jako byl například T-54. Později dokonce sovětská armáda od těžkých tanků upustila úplně a vydala se cestou co nejmenších a nejlehčích strojů, což trvá až do dnes.
IS-7 byl obrovský, ale klasicky uspořádaný tank. Vpředu v korbě seděl řidič, zbytek posádky byl vměstnán do rozměrné věže. Velitel seděl vpravo, střelec vlevo, za nimi pak měli své stanoviště dva nabíječi. Obě verze IS-7 s kanonem S-26 i S-70 měly poloautomatický nabíjecí mechanismus, což nabíječům usnadňovalo práci, a kadence tak činila 6 – 8 výstřelů za minutu. První dva prototypy měly navíc šest kulometů DT ráže 7,62 mm ve věži a jeden KPVT ráže 14,5 mm na věži. Prototypy z roku 1948 měly kulometů dokonce osm, dva KPVT a šest typu RP-46. Dva z nich byly umístěny nezvykle na bocích korby v zadní části a střílely směrem vpřed. Kulomety ovládali dálkově z nitra tanku nabíječi. Také jeden KPVT na věži byl ovládán dálkově a sloužil na ochranu proti letadlům.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 29.05.2013 - 16:25
#98
Odesláno 30.05.2013 - 13:25
#99
Odesláno 31.05.2013 - 18:44
Jste jeden z těch, kteří si myslí, že tank by měl vždy nést obrovské dělo a rozdávat drtivé poškození? Pokud ano, pak vás tato víkendová nabídka s dvojnásobnou porcí zkušeností pro posádku každého tanku ve hře potěší.
A pokud se o velké, extrémně výkonné zbraně nezajímáte, tak se nebojte, protože pro vás máme velkou porci zábavy, a to v jejich ničení! Pokud dokážete být efektivním spoluhráčem, chcete si na věž umístit popisky nebo přeškolit posádku, je víkendový speciál Totální zkáza navržen přímo pro vás. Podívejte se na bonusy dostupné během této akce:
Dvojnásobek zkušeností pro posádku
To znamená, že všichni členové posádky všech vozidel v garáži se budou učit rychleji.
Dobrý tým je ten, který má zkušenosti!
Hon na trofeje: Spojenec
Pokaždé, když získáte medaili Spojenec poškozením více nepřátelských vozidel, které zničí vaši spoluhráči, než jakýkoliv jiný hráč, budete okamžitě odměněni 15 000 kredity zdarma.
Buďte připraveni střílet na každý pohyb ve křoví!
50% zvýšení výdělků a 50% sleva na následující vozidla:
3. tier
SU-26 Sovětský svaz
4. tier
AMX 105AM Francie
Somua SAu-40 Francie
M7 Priest USA
T40 USA
Hetzer Německo
5. tier
AT 2 Británie
Hummel Německo
30% zvýšení výdělků a 30% sleva na následující vozidla:
6. tier
SU-100 Sovětský svaz
KV-2 Sovětský svaz
ARL 44 Francie
7. tier
T29 USA
Pz.Kpfw. VI Tiger (P) Německo
Black Prince Británie
IS-2 Čína
Získejte všechny tyto nástroje zkázy se slevou a v každé bitvě vydělávejte více kreditů. Můžete se těšit na poškození, které způsobíte tento víkend!
50% sleva na přeškolení posádky
Přeškolte vaši posádku do služby v jiném tanku za polovinu obvyklé ceny, ať už používáte zlaťáky (a ponecháte si veškeré jejich znalosti odesláním do tankové akademie) nebo kredity (a ponecháte si 75 % jejich předchozích znalostí díky škole pro regimenty).
Nepropouštějte nejlepší tankisty, místo toho je přeškolte!
Až 50% sleva na nápisy
Chcete-li říct něco navždy (za zlaťáky) nebo pouze na chvíli (za kredity), bude vás tento nápis na tanku stát podstatně méně.
Vyjádřete se!
Chcete-li se účastnit víkendu Totální zkáza, jednoduše otevřete vaši garáž od soboty 1. června 07:10 do úterý 4. června 07:00 SELČ.
Nezapomeňte na další probíhající nabídky a uvidíte, co všechno dokážete zničit.
Tank měsíce - 50% slevy a 30% příjem kreditů navíc s tanky Churchill I a Churchill VII
Velcí a těžcí - Slevy a kredity navíc u nejtěžších německých tanků.
Náhodné slosování - Slevy a zkušenosti posádky navíc u čínských tanků až po tank T-34-1.
Užijte si víkend a bojiště opouštějte jen v případě, že je pokryté kouřícími vraky nepřátel!
zdroj -
http://worldoftanks....destruction-cs/
#100
Odesláno 1.06.2013 - 12:31
Je zde pár strojů které prošly docela viditelnými změnami. Tak je tu máte a můžete je porovnávat . Gify jsou použity z portálu www.worldoftanks.eu
VK1602
AMX50B
E-100
Matilda Black Prince
T26E4 Super P.
T26E4 Super P. new glacis plate:
SU-85B
SU-26
SU-14
SU-18
#101
Odesláno 2.06.2013 - 10:29
Dobrý den,
Zakoupil jsem si prémiový tank Superpershing T26E4(dále jen produkt). Tank jsem koupil z důvodu mé hře vyhovujících jeho parametrů a charakteristiky, síla a sklon pancíře ajn. Dozvěděl jsem se v předběžné informaci,že na tomto mém produktu,který jsem si zakoupil, mají být provedeny nějaké změny. Mám to chápat tak, že to byl obchodní trik nebo spíše v tomto případě podvod jak přesvědčit zákazníka o koupi tohoto produktu a pak za nějaký čas změnit jeho parametry bez souhlasu zákazníka či zákazníků ? Upozorňuji na to,že jako majitel produktu si nepřeju žádné změny a pokud by k takovým změnám mělo dojít trvám dle VOP které platí v našem státě o internetovém obchodnictví plnohodnotné vrácení peněz. Je to stejné jako by jste si koupili nový vůz , a za půl roku k vám přišel dealer a vyměnil Vám motor – protože jezdíte moc rychle.
Pro mě jako zákazníka je jakákoliv změna na tomto zakoupeném produktu nepřípustná. Pokud by mělo bez mého souhlasu k nějaké změně na mém produktu dojít , žádám o finanční kompenzaci ,nebo jsem ochoten to dát k mezinárodnímu soudu v Haagu.
Toto už není ani obchodní trik, to je podvod na hráče,resp na zákazníka.
S úctou – hráč.
#102
Odesláno 2.06.2013 - 12:13
#103
Odesláno 2.06.2013 - 12:20
13. Změny
WN si vyhrazuje právo dle svého uvážení měnit, upravovat, přidávat, doplňovat ebo odstraňovat jakékoliv pravidlo nebo podmínku této licenční smlouvy, když WN vylepšuje herního klienta, a tyto změny jsou účinné po předchozím oznámení následovně: WN zveřejní novou verzi této licenční smlouvy na webové stránce hry World of Tanks a podle vlastního uvážení může poskytnout další oznámení. Pokud jsou jakékoliv budoucí změny této licenční smlouvy pro vás nepřijatelné nebo způsobují, že již nadále nemůžete jednat v souladu s touto licenční smlouvou, můžete tuto licenční smlouvu ukončit v souladu s odstavcem 6 této smlouvy. Instalace a používání jakýchkoliv aktualizací či modifikací hry nebo pokračování v užívání hry i po oznámení změn v této smlouvě bude znamenat, že souhlasíte s veškerými a všemi takovými změnami. WN může kdykoliv změnit, upravit, pozastavit nebo přerušit jakoukoliv část hry. WN může rovněž omezit určité funkce nebo omezit váš přistup k částem nebo celé hře bez předchozího upozornění nebo bez udání důvodu. Nemáte žádný nárok, finanční nebo jiný, na jakoukoliv funkci nebo obsah hry.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 2.06.2013 - 12:21
#104
Odesláno 2.06.2013 - 13:09
#105
Odesláno 5.06.2013 - 18:26
Sesbírali jsme ohlasy hráčů (vlákna na fórech, blogy atd.) a rozhodnutí je:
Verze SP z 8.5 bude i v 8.6. Na testu pravděpodobně zůstane "nová" verze, ale při vydání patche bude již všechno v pořádku.
Byly zde diskuze o tom, jak vyřešit historické nepřesnosti tohoto tanku, ale s jistotou můžeme říct, že nebudeme nijak znepokojovat současné nebo budoucí vlastníky tohoto tanku. A vždy budeme naslouchat.
Všem chci poděkovat za odezvu.
#106
Odesláno 7.06.2013 - 13:21
Velmi úspěšné partnerství se společností J!NX nám umožňuje v klidu spát na zasloužených vavřínech, ale to bychom nebyli my. Chceme se posunout dál a nabídnout vám ještě víc! A proto přinášíme novinku: soutěž společnosti J!NX o nejlepší vlastní design pro hru World of Tanks. Jde o zcela speciální nabídku: vy navrhnete tričko, my ho uvedeme do prodeje a ještě vás odměníme dalšími skvělými cenami, třeba hotovostí nebo dárkové poukazy J!NX. Čtěte dál. To totiž není všechno!
Soutěž začíná 1. června a vy máte celý měsíc, až do 30. června na to, abyste svůj návrh přihlásili.
Ceny
Přihlášky budou posuzovat společnosti Wargaming i J!NX. Ty, které budou schváleny, budou zveřejněny na hlasovacích stránkách J!NX.
Pět nejlepších návrhů bude vyrobeno a jejich autoři získají:
- 250 USD dárkový poukaz J!NX
- tank Type 59 + stání v garáži
- 1 rok prémiového účtu
- 5 000 herních zlaťáků
- Balíček s oblečením a doplňky hry World of Tanks
- Všech pět vítězných triček
Účastníci na dalších 10 místech získají:
- 50 USD bonusový kód pro WoT od J!NX
- tank Type 62 + stání v garáži
- 6 měsíců prémiového účtu
- 2 500 herních zlaťáků
- Nálepku Duck Crossing
- 1 vítězné tričko
Pravidla
Nezapomínejte, že pokud váš návrh nebude odpovídat pravidlům nebo tématu, nemůže se soutěže zúčastnit. Zaměřte se hlavně na:
- Používání nástroje pro odesílání.
- Musíte být jediným autorem svého příspěvku. Nejsou povoleny žádné herní screenshoty, loga, ikony, fotografie atd.
- Váš návrh musí jasně zobrazovat tank ze hry World of Tanks.
- Všechny návrhy musí být přístupné pro všechny věkové kategorie – to znamená, že nesmí obsahovat neslušné, urážlivé ani rasistické obrázky či vyjádření.
- Odeslat musíte dva obrázky: náhled o velikosti 150x150 pixelů a hlavní obrázek s přesnými rozměry 900 pixelů na šířku a 533 pixelů na výšku.
- V návrhu ponechte možnost úpravy (původní vrstvy – layers).
Zúčastnit se můžete na stránkách J!NX!
zdroj: http://worldoftanks....contest-tshirt/
#107
Odesláno 7.06.2013 - 14:34
#108
Odesláno 8.06.2013 - 11:17
Bylo rozhodnuto změnit, v současné době historicky nesprávné, úhly vrchního i spodního plátu v přední části trupu tanku. V aktualizaci 8.6 se však této změny SuperPershing nedočká a místo toho bude tank odstraněn jak z herního, tak dárkového obchodu. Ti, kteří již mají SuperPershing zaparkovaný ve své garáži, jej prozatím budou moci používat v nezměněné podobě.
V některé z nadcházejících aktualizací pak bude SuperPershing do hry opět vrácen, avšak již v upravené verzi. Náklon obou předních plátů bude snížen o 12 stupňů tak, aby tank odpovídal své historické předloze. Toto snížení odolnosti tanku bude vyváženo dalšími změnami a vylepšeními jiných charakteristik tanku. Podrobnosti o těchto změnách budou oznámeny později v separátní novince.
Vlastníci aktuálně nabízené verze SuperPershingu budou mít možnost si vybrat, zda tank prodají za plnou nákupní cenu (7200 zlaťáků), či si jej ponechají se změněnými specifikacemi.
105 leFH18B2 and Sexton
Francouzská houfnice 105 lefH18B2 bude přesunuta na tier V a tank bude odstraněn z nabídky. Ke změnnám nedojde ani v oblasti jejích charakteristik, ani v oblasti jejího současného natavení matchmakingu. Ti, kteří již tuto houfnici vlastní, si ji budou moci ponechat ve své sbírce a užívat si jí ve hře. V budoucnu bude 105 lefH18B2 nabízena jako speciální odměna při různých soutěžích či dalších akcích.
Vzhledem k zásadním změnám v oblasti dělostřelectva je také nutné odložit nasazení britské houfnice Sexton do hry. Je třeba ji nejprve věnovat dostatek času pro řádné vyvážení.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 8.06.2013 - 11:24
#109
Odesláno 8.06.2013 - 11:31
Od soboty 8. června 07:10 SELČ až do úterý 11. června 07:00 SELČ
Trojnásobek zkušeností za první vítězství
Hon na trofeje: Útočník
Během vylodění v Normandii probíhal útok tisíců vojáků, kteří se snažili vytlačit Nacisty z Francie. Inspirujte se a zatlačte nepřátelský tým z jejich vlastní základny ve hře World of Tanks. Pokud získáte medaili Útočník obsazením alespoň 80 bodů z nepřátelské základny, bude vám připsáno dalších 20 000 kreditů navíc! Jakmile tuto medaili obdržíte, bude vám bonus automaticky připsán na účet.
50% sleva a 80% zvýšení výdělků na následující vozidla:
M5 Stuart
M3 Stuart
M7 Priest
M4 Sherman
M10 Wolverine
Crusader
Pz.Kpfw. II
Pz.Kpfw. IV
Hummel
Wespe
Grille
Marder II
StuG III
30% sleva a 30% zvýšení výdělků na následující vozidla:
M4A3E2 Sherman Jumbo
M4A3E8 Sherman
M12
Cromwell
Pz.Kpfw. VI Tiger
Pz.Kpfw. V Panther
Jagdpanther
30% sleva (ve zlaťácích) na následující prémiová vozidla:
FCM36 PaK40
105 leFH18B2
Pz.Kpfw. S35 739 (f)
50% sleva na spotřební materiál
Až 50% sleva na kamufláže
Vylodění v Normandii neslo kódové označení operace Neptun a bylo součástí operace Overlord – invaze do Německem okupované Evropy. Termín D-Day odkazuje na okamžik samotného vylodění, úterý 6. června 1944 v 06:30 ráno.
Útok představoval velkou spolupráci mezi spojeneckými zeměmi, včetně partizánů v samotné Francii. Začal komplexním, ale velmi úspěšným programem klamných manévrů a špionáže proti Němcům, který se je snažil přesvědčit, že se útok odehraje dále na sever podél pobřeží Calais. A Hitler byl skutečně natolik přesvědčen, že se útok odehraje v Calais, že zatvrzele odmítal posílit pobřeží Normandie.
Vylodění v Normandii se ukázalo být největší obojživelnou invazí ve světové historii, díky vylodění více než 160 000 vojáků, hlavně z Británie, Spojených států a Kanady, v pěti sektorech podél pobřeží. 5 000 lodí s posádkou téměř 200 000 spojeneckých námořníků přepravilo vojáky, jejich vozidla a vybavení přes Lamanšský průliv. Ten den bylo zabito přibližně 12 000 spojeneckých vojáků, kteří padli při postupu proti německé obraně bez možnosti krytí na pláži.
Celkově trvala fáze vylodění operace Overlord skoro měsíc, do 30. června 1944. Velká většina bojů se však odehrála během prvního dne. Operace Overlord se ukázala jako obrovský úspěch a představuje začátek konce 2. světové války, který vedl k vítězství Spojenců v roce 1945.
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 8.06.2013 - 11:35
#110
Odesláno 9.06.2013 - 13:07
#111
Odesláno 10.06.2013 - 13:27
Příspěvek upravil Spajkz ツ: 10.06.2013 - 13:28
#112
Odesláno 18.06.2013 - 17:33
#113
Odesláno 20.06.2013 - 13:15
http://uloz.to/x8idt5Ph/res-mods-rar
a nebo postahovat tady https://code.google..../downloads/list
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 20.06.2013 - 13:22
#114
Odesláno 21.06.2013 - 07:15
#115
Odesláno 21.06.2013 - 07:19
#116
Odesláno 21.06.2013 - 08:17
http://ulozto.sk/xe8x1zTd/res-mods-rar
+to obsahuje max max zoom, posledné pozície minimap, hit log, a stav obsadzovania základne + upravene audio (hlášky posádky)
Příspěvek upravil Altik: 21.06.2013 - 08:19
#117
Odesláno 21.06.2013 - 09:41
Libunda dne 21.06.2013 - 07:15 napsal:
toto sou moje zatim tam neni max odaleni: http://ulozto.cz/xg5PtJ2G/res-mods-rar
#118
Odesláno 24.06.2013 - 11:26
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 1.07.2013 - 16:03
#119
Odesláno 24.06.2013 - 17:11
#120
Odesláno 27.06.2013 - 17:45
8 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 8 návětěvníků, 0 anonymních