Light grid - barevna mapa jak duha
CharlieGoodEye
16.04.2011
V toppicu o Reflection probes, ktere zajisti relfexe vsech predmetu aby nebyla vsude jen cervena barva, tak pomoci Light gridu zajistite, ze se v danem hracim poli zobrazuji barvy tak jak maji. Duvod proc se to nedeje automaticky je prosty - uspora vypocetniho vykonu PC. Nic vic.
V 2D poli vytvorite box (krabici, ctverec) ktery pokryje celou hraci plochu (nemusi vic nez prostor, ve kterym se hraci pohybuji) a zvednete tento box na uroven nejvyssiho bodu ve Vasi mape. Jako texturu zvolite LIGHT GRID VOLUME (takova ruzova ikona textury v Radiantu) a to je vse. Kompilator pak v celem tomto prostoru vytvori spravny odraz barev a svetla.
A co kdyz mate v mape jednu vez a ta je neskutecne vysoka? Pak udelate druhy takovy box, ktery bude pokryvat celou vez a bude presne navazovat na primarni LIGHT GRID VOLUME box. Existuje i druha moznost, napr. pro snizeni pocetniho vykonu a to je LIGHT GRID SKY (modra ikona v radiantu), muzete jej pouzit misto LIGHT GRID VOLUME, ale pokud se tak rozhodnete, tak to delejte jen pro mapy za denniho svetla, kde to je celkem jedno. V noci nebo tmavem osvetleni vznikaji "mezery" ve svetle.
Light grid muzete udelat hned, v prubehu mapovani nebo pred koncem finalni verze, zalezi na Vas. Pokud hned a bude Vam prekazet, tak si pomoci filtru zobrazovani (klavesa F) vypnete zobrazovani "LIGHTGRID". Zmizi Vam pouze z obrazovky, ale ne z mapy.
PLUS:
V priloze najdete jak vypada mapa s Light grid volume (LGV.jpg), light grid sky (LGSky1 a 2, pricemz prvni je za dne, ale v tmave mistnosti) a bez jakehokoli light gridu (noLGV1 a 2) z moji uplne prvni mapy
LGSky2.jpg je z jine mapy co jsem delal, je kompletne v noci ale tam jsem napriklad pouzil LGS zamerne, protoze jsem chtel udelat efekt nesoumerneho pruchodu svetla mesice s ohledem na design skyboxu.
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 16.04.2011 - 19:47
V 2D poli vytvorite box (krabici, ctverec) ktery pokryje celou hraci plochu (nemusi vic nez prostor, ve kterym se hraci pohybuji) a zvednete tento box na uroven nejvyssiho bodu ve Vasi mape. Jako texturu zvolite LIGHT GRID VOLUME (takova ruzova ikona textury v Radiantu) a to je vse. Kompilator pak v celem tomto prostoru vytvori spravny odraz barev a svetla.
A co kdyz mate v mape jednu vez a ta je neskutecne vysoka? Pak udelate druhy takovy box, ktery bude pokryvat celou vez a bude presne navazovat na primarni LIGHT GRID VOLUME box. Existuje i druha moznost, napr. pro snizeni pocetniho vykonu a to je LIGHT GRID SKY (modra ikona v radiantu), muzete jej pouzit misto LIGHT GRID VOLUME, ale pokud se tak rozhodnete, tak to delejte jen pro mapy za denniho svetla, kde to je celkem jedno. V noci nebo tmavem osvetleni vznikaji "mezery" ve svetle.
Light grid muzete udelat hned, v prubehu mapovani nebo pred koncem finalni verze, zalezi na Vas. Pokud hned a bude Vam prekazet, tak si pomoci filtru zobrazovani (klavesa F) vypnete zobrazovani "LIGHTGRID". Zmizi Vam pouze z obrazovky, ale ne z mapy.
PLUS:
V priloze najdete jak vypada mapa s Light grid volume (LGV.jpg), light grid sky (LGSky1 a 2, pricemz prvni je za dne, ale v tmave mistnosti) a bez jakehokoli light gridu (noLGV1 a 2) z moji uplne prvni mapy

Přiložené soubory
-
LGV.jpg (108.66K)
Počet stažení: 59 -
noLGV1.jpg (159.16K)
Počet stažení: 71 -
noLGV2.jpg (120.32K)
Počet stažení: 66 -
LGSky1.jpg (58.39K)
Počet stažení: 53 -
LGSky2.jpg (67.34K)
Počet stažení: 44
Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 16.04.2011 - 19:47
R3MIEN
16.04.2011
sřiházej mezi text jeste tyhle fota at to dava smysl a pak muj prizpěvek smaž
PS: delej to v mensich bodech podporenych fotkama ono se to lepe chape




PS: delej to v mensich bodech podporenych fotkama ono se to lepe chape






CharlieGoodEye
16.04.2011
j, mrknu zitra, az se vratim domu. Mezi text jsem zkousel ale nejak to neslo a pak jsem to uz nechtel resit. Pacman metodu jsem ani nedaval, by musel byt clovek hodne cvaklej aby behal po mape a sbiral ctverecky
dik, prihodim a upravim
