Skočit na obsah

Sdělení! - Globální informace

Spuštěny nové servery. Více info >>ZDE<<
Po domluvě s klanem KaP jsme znovu zprovoznily společný TeamSpeak Server Připojit
4GF client >>ke stažení ZDE<<
Podpora 4GF a s tím nový účet>>více info ZDE<<

Vítejte na For Gamers Fusion

Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
  • Psát nová témata a odpovídat na ně
  • Přehled o nových tématech, která jsem nečetl(a)
  • Psaní si s přáteli na Live Chatu
  • Vytvořte si vlastní profil a spravujte nové přátelé a pište si soukromé PM
  • Stanete se členy herního portál 4GF.cz
Guest Message by DevFuse
 

Light grid - barevna mapa jak duha


  • Nemůžete odpovědět na toto téma
2 odpovědí na toto téma

#1
CharlieGoodEye

    1st Lieutenant Gold

  • V.I.P Člen
  • 475 Příspěvků:
436
  • LocationPlaneta zeme
Offline
V toppicu o Reflection probes, ktere zajisti relfexe vsech predmetu aby nebyla vsude jen cervena barva, tak pomoci Light gridu zajistite, ze se v danem hracim poli zobrazuji barvy tak jak maji. Duvod proc se to nedeje automaticky je prosty - uspora vypocetniho vykonu PC. Nic vic.

V 2D poli vytvorite box (krabici, ctverec) ktery pokryje celou hraci plochu (nemusi vic nez prostor, ve kterym se hraci pohybuji) a zvednete tento box na uroven nejvyssiho bodu ve Vasi mape. Jako texturu zvolite LIGHT GRID VOLUME (takova ruzova ikona textury v Radiantu) a to je vse. Kompilator pak v celem tomto prostoru vytvori spravny odraz barev a svetla.

A co kdyz mate v mape jednu vez a ta je neskutecne vysoka? Pak udelate druhy takovy box, ktery bude pokryvat celou vez a bude presne navazovat na primarni LIGHT GRID VOLUME box. Existuje i druha moznost, napr. pro snizeni pocetniho vykonu a to je LIGHT GRID SKY (modra ikona v radiantu), muzete jej pouzit misto LIGHT GRID VOLUME, ale pokud se tak rozhodnete, tak to delejte jen pro mapy za denniho svetla, kde to je celkem jedno. V noci nebo tmavem osvetleni vznikaji "mezery" ve svetle.


Light grid muzete udelat hned, v prubehu mapovani nebo pred koncem finalni verze, zalezi na Vas. Pokud hned a bude Vam prekazet, tak si pomoci filtru zobrazovani (klavesa F) vypnete zobrazovani "LIGHTGRID". Zmizi Vam pouze z obrazovky, ale ne z mapy.



PLUS:
V priloze najdete jak vypada mapa s Light grid volume (LGV.jpg), light grid sky (LGSky1 a 2, pricemz prvni je za dne, ale v tmave mistnosti) a bez jakehokoli light gridu (noLGV1 a 2) z moji uplne prvni mapy :) LGSky2.jpg je z jine mapy co jsem delal, je kompletne v noci ale tam jsem napriklad pouzil LGS zamerne, protoze jsem chtel udelat efekt nesoumerneho pruchodu svetla mesice s ohledem na design skyboxu.

Přiložené soubory

  • Přiložený soubor  LGV.jpg   108.66K   59 Počet stažení
  • Přiložený soubor  noLGV1.jpg   159.16K   71 Počet stažení
  • Přiložený soubor  noLGV2.jpg   120.32K   66 Počet stažení
  • Přiložený soubor  LGSky1.jpg   58.39K   53 Počet stažení
  • Přiložený soubor  LGSky2.jpg   67.34K   44 Počet stažení

Příspěvek upravil CharlieGoodEye: 16.04.2011 - 19:47


#2
R3MIEN

    =/\=

  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 485 Příspěvků:
1287
  • LocationPraha
Offline
sřiházej mezi text jeste tyhle fota at to dava smysl a pak muj prizpěvek smaž
PS: delej to v mensich bodech podporenych fotkama ono se to lepe chape :)

Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek
Odeslaný obrázek

#3
CharlieGoodEye

    1st Lieutenant Gold

  • Topic Starter
  • V.I.P Člen
  • 475 Příspěvků:
436
  • LocationPlaneta zeme
Offline
j, mrknu zitra, az se vratim domu. Mezi text jsem zkousel ale nejak to neslo a pak jsem to uz nechtel resit. Pacman metodu jsem ani nedaval, by musel byt clovek hodne cvaklej aby behal po mape a sbiral ctverecky :D dik, prihodim a upravim





1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních