Chain Killing
othnielx
8.07.2014
Zdravím,
dostal jsem takový nápad jak "okořenit" střílení nepřátel. Jedná se o tzv. Chain Killing, přeloženo jako řetězové zabíjení. Jde o to že hráč zabije nepřítele a poté by během např. 2 sekund měl zvýšení expů za zabití o např. 20%. Takže když zabije nepřítele tak dostane 150 / 180 (bez / s clientem) a po zabití dalšího v určeném intervalu tak by dostal 180 / 216 (bez / s clientem) a takhle by to mohlo jít například 3x. Za mě bych to ale vypl na Granátech, Bettynách, Claymorech, Suiside vest a všech hardpointech. +bych měl návrh že když by hráči běžel interval tak by při správném drátku dostal např. +50% [750 / 900 (bez / s clientem)] - pokud je to možné.
Děkuji a přeji pěkný den
E: všechny výše uvedené expy jsou v modu S&D (#26,#50), dle mě by mohlo být povoleno na všech serverech a gametypech.
Příspěvek upravil othnielx: 8.07.2014 - 08:14
dostal jsem takový nápad jak "okořenit" střílení nepřátel. Jedná se o tzv. Chain Killing, přeloženo jako řetězové zabíjení. Jde o to že hráč zabije nepřítele a poté by během např. 2 sekund měl zvýšení expů za zabití o např. 20%. Takže když zabije nepřítele tak dostane 150 / 180 (bez / s clientem) a po zabití dalšího v určeném intervalu tak by dostal 180 / 216 (bez / s clientem) a takhle by to mohlo jít například 3x. Za mě bych to ale vypl na Granátech, Bettynách, Claymorech, Suiside vest a všech hardpointech. +bych měl návrh že když by hráči běžel interval tak by při správném drátku dostal např. +50% [750 / 900 (bez / s clientem)] - pokud je to možné.
Děkuji a přeji pěkný den
E: všechny výše uvedené expy jsou v modu S&D (#26,#50), dle mě by mohlo být povoleno na všech serverech a gametypech.
Příspěvek upravil othnielx: 8.07.2014 - 08:14
Smoky®
8.07.2014
mě osobně se to líbí, ale nevím jak na tom teď budou kluci s časem. chystají malé překvápko
#ayd.
9.07.2014
Otíku tak isto ťa vtomto podporím docela skvelí nápad ale či to bude aj možné zrealizovať ?
smudla
11.07.2014
..dobrý nápad, ale musí se myslet taky na druhou stránku věci.
1) Hráč který bude mít za sebou 4 nebo killů za sebou těžko pujde defuzovat, nebo se někam vystavovat a to i za attack.
2) Svádí to ke kempingu.
Možnost by byla při každém novém kole by se CHK musel přerušit.
1) Hráč který bude mít za sebou 4 nebo killů za sebou těžko pujde defuzovat, nebo se někam vystavovat a to i za attack.
2) Svádí to ke kempingu.
Možnost by byla při každém novém kole by se CHK musel přerušit.
othnielx
5.08.2014
Ahoj, chtěl bych se jen zeptat jestli z toho něco bude, po revizi to vypadalo že tam "něco" funguje ale bylo to tam jen chvilinku (den-2?).
othnielx
13.04.2017
Ahojte, chtěl bych se jen zeptat, jestli by byla možnost přidat tento podle mě schvalovaný nápad minulosti zrealizovat.
Děkuji předem za odpověď.
Děkuji předem za odpověď.


