dostal jsem takový nápad jak "okořenit" střílení nepřátel. Jedná se o tzv. Chain Killing, přeloženo jako řetězové zabíjení. Jde o to že hráč zabije nepřítele a poté by během např. 2 sekund měl zvýšení expů za zabití o např. 20%. Takže když zabije nepřítele tak dostane 150 / 180 (bez / s clientem) a po zabití dalšího v určeném intervalu tak by dostal 180 / 216 (bez / s clientem) a takhle by to mohlo jít například 3x. Za mě bych to ale vypl na Granátech, Bettynách, Claymorech, Suiside vest a všech hardpointech. +bych měl návrh že když by hráči běžel interval tak by při správném drátku dostal např. +50% [750 / 900 (bez / s clientem)] - pokud je to možné.
Děkuji a přeji pěkný den
E: všechny výše uvedené expy jsou v modu S&D (#26,#50), dle mě by mohlo být povoleno na všech serverech a gametypech.
Příspěvek upravil othnielx: 8.07.2014 - 08:14