Vítejte na For Gamers Fusion
![]() |
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#1
Odesláno 26.06.2011 - 16:26

Tak vyjádřete vaše přání ... Přihlédneme k vašemu hlasování...
#2
Odesláno 26.06.2011 - 19:13

#3
Odesláno 26.06.2011 - 20:29

I když to nemá žádnej vyznám tak nesouhlasím. Hraje se tady bez toho už dost dlouho a ještě jsem ve hře neviděl, že by to někomu vadilo. Tak proč měnit to co funguje.

#4
Odesláno 26.06.2011 - 22:16

rozhodne neni pravdou Made, ze bys nikdy nevidel nekoho stezovat si na vase prustrely... prave kvuli mnozicim se stiznostem se toto rozjelo.
za mne ANO
za mne ANO
#5
Odesláno 26.06.2011 - 22:21

Jednoznačné ANO myslím že SaD není o tom kdo se líp zorientuje a průstřelem zabijí hráče jak utíkají z respu. to si myslím není účel SaDka. udělat tři kroky a propalovat to na resp sem prostě nepatří !!!
#6
Odesláno 26.06.2011 - 22:22

tak ono taky zalezi na te dobe jak dlouho ta ochrana potrva
ja bych to nechal tak jak to je, myslim ze se hraci dokazou prizpusobit nez aby se neco upravovalo. takze za me NE



#7
Odesláno 26.06.2011 - 22:26

ty jsi zrovna jeden znich postavit se a pálit v prvních 2vteřinách na respy.... na sad to prostě nepatří.
Příspěvek upravil Libunda: 26.06.2011 - 22:28
#8
Odesláno 26.06.2011 - 22:27

Tak jasně že jsem někdy někoho viděl, to jsem asi přehnal. Ale když myslíte, že to hře pomůže, tak máte asi pravdu.


#9
Odesláno 26.06.2011 - 22:30

#10
Odesláno 26.06.2011 - 22:36

Termixi jiste ze knim patrím
kdyz me takhle nekdo zabije dve kola tak proc bych mu to neoplatil vid, je to jen vymluva ale to je vedlejsi to sem ted nepletme
já si to klidne odpustim me to problem nedela je mi jedno jestly ho zabiju 5s od startu kola nebo v pulce kola.. ale myslel jsem to spis tak ze kdyz vim ze tam od startu kola miri nejakej hnup snipou tak ze si pockam a az potom vybehnu z respu
podle me je tato uprava zbytecna a myslim si ze hraci se dokazou zaridit aby k tomu nedochazelo pokud maji IQ alespon 80






#11
Odesláno 26.06.2011 - 22:46

ale jsou případy že se zrodíš a jen se otočíš a hned jí držíš v první vteřině, aniž by jsi tomu mohl jakkoliv zabránit. myslím že 3-4 vteřiny na zorientování stačí a pak ať se střílí jak oživot. Je pak na prd když se probereš v druhý vteřině dostaneš kill a 2minuty někoho spectuješ než je konec kola.
#12
Odesláno 27.06.2011 - 01:35

Bez resp ochrany podle me ani nema cenu se hybat.Je to to same jako kdybych se nekomu postavil a rekl mu at me v klidu zastreli.
takze za me ANO resp ochranu zapnout.
takze za me ANO resp ochranu zapnout.
#13
Odesláno 27.06.2011 - 14:43

ok dame si shipmentax2 a budeme tam behat s ochranou trochu nedomyslene ne????????????????????????????????!!!!!!!!!!!
#14
Odesláno 27.06.2011 - 15:13

#15
Odesláno 27.06.2011 - 15:22

pre upresnenie trvanie ochrany:
- max 3 (pripadne 4) sekundy, podla nastavenia
- pripadne sa zrusi ak hrac vystreli
Moj nazor? Mne je to jedno. Aj tak umriem do 10 sekund
EDIT: nechcete to ako perk?
- max 3 (pripadne 4) sekundy, podla nastavenia
- pripadne sa zrusi ak hrac vystreli
Moj nazor? Mne je to jedno. Aj tak umriem do 10 sekund

EDIT: nechcete to ako perk?




#16
Odesláno 27.06.2011 - 15:41

nektere komentare zde jsou fakt uchvatne... a co ja? jsem psychicky vyrovnany clovek s IQ pod 80 (jak jsem se zde docetl), takze radeji reagovat nebudu...



#17
Odesláno 27.06.2011 - 16:23

ja som proti lebo mapy su väčsinou robene tak ze maju repsi daleko od seba ale su aj take, kde sa pohnes par metrov je sice vidiet na spawn ale predsa vsetci sa narodili naraz (nie ako na DM alebo TDM) tak sa mozu aj branit podla mna je to uplna blbost davat resp orchanu na S&D
#18
Odesláno 27.06.2011 - 16:39

Tak pokud vím, na SaD to je vyřešené, že nelze hned házet granáty-to beru také jako takovou částeč. resp ochranu. A jinak na ostatních servrech bych to nechala, jak to je = nezapínala, je fakt že na takový mapě jako je shipment,by to bylo až komický

#19
Odesláno 27.06.2011 - 17:14

na shipmentu jsem snad ještě sadko nehrál.... . a myslím že 3vt jsou akorát.... je pár map kde se to dělá a povede se že je na resp vidět kolikrát i po narození... třeba ta mapa stím mostem jak jsaou ty podzemní šachty se to dá pálit hned po narození a dají se v první až druhé vteřine trefit klidně i 2 lidi. Kolikrát hraje někdo novej nebo někdo kdu tu mapu nezná a neví že jsou tam takovýhle průstřeli na resp. a je hned mrtvej. A jako perk??? to snad neee :-)
Příspěvek upravil TeRmIxXx: 27.06.2011 - 17:29
#20
Odesláno 27.06.2011 - 17:20

#21
Odesláno 27.06.2011 - 18:41

TeRmIxXx dne 27.06.2011 - 17:14 napsal:
na shipmentu jsem snad ještě sadko nehrál.... . a myslím že 3vt jsou akorát.... je pár map kde se to dělá a povede se že je na resp vidět kolikrát i po narození... třeba ta mapa stím mostem jak jsaou ty podzemní šachty se to dá pálit hned po narození a dají se v první až druhé vteřine trefit klidně i 2 lidi. Kolikrát hraje někdo novej nebo někdo kdu tu mapu nezná a neví že jsou tam takovýhle průstřeli na resp. a je hned mrtvej. A jako perk??? to snad neee :-)

#22
Odesláno 27.06.2011 - 18:47

sry spajku, ale musel... sam jsi mi psal, ze prustrelama - to znamena: ani nemusim na resp soupere videt a strilim casto i skrze budovy - hrajes velmi rad... takze tvoje reci o tom, ze te nekdo timto zpusobem zabije, takze tak hrajes taky, jsou OUT, to sam moc dobre vis. Mohu pripomenout votekick tve osoby...
Tim chci poucit zde reagujici, ze se na nekterych mapach proste utyct neda... Takovy respkiller pak kazi hru vsem ostatnim. Dovolim si pripomenout, ze hrajeme na publicu, nikoliv na zapasovem promodu. Ja osobne pak budu votovat kazdeho, kdo bude timto zpusobem kazit hru ostatnim hracum, ac tim budu riskovat Remienem pridelene VIP, ktereho si nesmirne vazim.
Tim chci poucit zde reagujici, ze se na nekterych mapach proste utyct neda... Takovy respkiller pak kazi hru vsem ostatnim. Dovolim si pripomenout, ze hrajeme na publicu, nikoliv na zapasovem promodu. Ja osobne pak budu votovat kazdeho, kdo bude timto zpusobem kazit hru ostatnim hracum, ac tim budu riskovat Remienem pridelene VIP, ktereho si nesmirne vazim.
#23
Odesláno 27.06.2011 - 18:50

Briki dodal jsem za to ze je to jen vedlejsi vymluva.. priznavam to ze takhle hraju ale taky rikam ze si to dokazu odpustit tou tvoji odpovedi pred tim si znehodnotil muj prispevek.


#24
Odesláno 27.06.2011 - 18:58

#25
Odesláno 27.06.2011 - 19:00

Votovat za toto se NEBUDE!
Od toho tu máte anketu, kde se ukáže co si většina z vás přeje. Je uplně zbytečné se tady dohadovat, když je jasné, že na toto téma tu jsou dva tábory s rozdílným názorem.
Děkuji
Od toho tu máte anketu, kde se ukáže co si většina z vás přeje. Je uplně zbytečné se tady dohadovat, když je jasné, že na toto téma tu jsou dva tábory s rozdílným názorem.
Děkuji

#26
Odesláno 27.06.2011 - 19:04

#27
Odesláno 27.06.2011 - 19:10

Marsale, ve vsi ucte k tve osobe, pokud nekdo vybehne 5metru z respu a zacne strilet skrz budovu, kde absolutne videt nemuze.. to mi pripada na public server unfair.
#28
Odesláno 27.06.2011 - 19:21

#29
Odesláno 27.06.2011 - 19:26

#30
Odesláno 27.06.2011 - 19:28

A co takhle, když měkdo vystřelí v prvních 3-4vteřinách, tak mu z pistole vyroluje praporek z logem 4GF

#31
Odesláno 27.06.2011 - 19:30

#32
Odesláno 27.06.2011 - 19:35

#33
Odesláno 28.06.2011 - 10:18

#34
Odesláno 28.06.2011 - 15:18

Jsem proti ochrane, protoze jsi myslim, ze kdyz uz je moznost nekde strilet z respu na resp, tak je tam urcite moznost bezet nekudy jinudy a navic si myslim ze tvurce te urcite mapy to tak treba chtel aby se to dalo takhle prostrelovat (viz bog,city)...
#35
Odesláno 28.06.2011 - 19:22

Jo, mechu, spravnej nazor.. ovsem pokud strilis a v zamerovaci jasne vidis souperovu hlavu.
Urcite jsou mapy, kde to bylo jasne zamysleno (Bog je typickou ukazkou, kde vidis na soupere, naopak District je strileni na nahodu). Ale tvurci mapy nemaji OW
My mame diky hlasovani moznost menit mod dle vlastnich potreb, abychom hrali "v klidu"
Pro upresneni meho postoje, vyse uvedene bylo reakci na spajkzuv post, resp. tu pasaz .... vsichni vite kterou.
Urcite jsou mapy, kde to bylo jasne zamysleno (Bog je typickou ukazkou, kde vidis na soupere, naopak District je strileni na nahodu). Ale tvurci mapy nemaji OW

Pro upresneni meho postoje, vyse uvedene bylo reakci na spajkzuv post, resp. tu pasaz .... vsichni vite kterou.
#36
Odesláno 28.06.2011 - 19:27

jsem proti ochrane.. ze nekdo vi jak strilet na resp tak je to jeho vyhoda ,navic je z respu vic zpusobu jak z nej odejit (nebo chytri proste pockaj) a vzdy se na resp strelec netrefi a nebo jsou hraci davno fuc

#37
Odesláno 28.06.2011 - 19:49

myslím že polovička lidí to pořád nechápe.... Jak je způsob odejít v první vteřině jinudy???????????? Narodíš se uděláš krok a dostaneš ránu...... je jasný že po pár vteřinách si můžeš vybrat kudy poběžíš (už jsi zorientovaný) A výhoda... jak se to vezme. TDM ano. a A zase se budu opakovat Ale SaD není o tom kolik killů dáš v první vteřině... jde o týmovou hru kde jde spíše o taktiku. V průstřelu na resp žádnou taktiku nevidím. Znovu dodám v prvních 3vtěřinách hry. Aby zase někdo nepsal o tom že můžeš běžet jinudy !!! A třeba tvůrce mapy tohle zamýšlel, ale asi je to taky kvůli tomu že se tam hrají i jiné mody než jen SaD !
A vtěch to nevadí.

#38
Odesláno 29.06.2011 - 09:32

Nu to mi teda rekni nakou mapu kde se da strilet z respu na resp hned v prvni vterine?
#39
Odesláno 29.06.2011 - 10:55

#40
Odesláno 29.06.2011 - 12:19

presne mechu rekni mi termix vj ake mape se strili v 1 sekunde hry ......

1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních