otevřeme Adobe Photoshop
vytvoříme si nový soubor či použijem nějaky stávající ktery chceme upravit aby byl z části průhledny
ja použiju již vytvořený obrázek.
Hlavně co nás zajímá je v pravo dole tabulka ze třema záložkama mezi kterými nás hlavně
zajímá záložka kanály viz obrázek

ve kterém méme čtyři položky RGB,Červená,Zelená a Modrá.
Tak klikneme například na modrou pravym myšítkem

nazev dáme alfa 1
pak klikneme na okenko barva ve ktere nastavime černou barvu
až to vytvoříme tak na něj klikneme (Pro informaci čim víc černá tim víc průhledná)
takže dle obrázku uvidíte co je černé tak bude v CoD průhledné
a co je bíéle tak je neprůhledne tak čim tmavší odstín tím průhlednější
viz. obrázek

až to budeme mít hotové tak klikneme na uložit jako a uložíme v TGA
nastavíme 32bitů a dáme ok
do adresáře Texture_assets
poté jak to uložíme můžeme Adobe Photoshop zavřít a nyní si otevřeme námi již známý Compile Tools
najedeme na applications a dáme Launch Asset Manager
klikneme na file ve kterém by mnělo být dole soubor který jsme již udělaly při tvorbě první custom textury.
Ten otevřeme kliknutim na něj a uvidíte tam nazev textury kterou jste dělali minulea opět najedem na material
a opět klikneme na New Entry nazev dame napr pruhledna
poté vše nastavíme jako minule vybereme surface type a usage co jsou veci ktere se nejcasteji mneni jinak vse nechte
stejne až na položku blendfunc kde musite vybrat položku blend pote už jen najedem na danou texturu kterou jsme si uložily
opšt v adresáři Texture_assets
takže to bude vypadat viz obrázek

pak můžeme opět kliknout na F10 a pokud jste postupovaly správně tak to nevyhodí žádnou chybu
ted můžeme Asset Manager zase v klidu zavřít a vrátíme se do Compile Tools a dáme opět Launch Level editor
opět si najdem naši texturu kterou jsme před chvilkou vytvořily a aplikujeme ji na námi požadovaný Brush
pokud jste udělali vše jak je zde napsáno mněl by být výsledek vidět již v radiantu
viz. obrázek

zbylí postup je stejny jako při tvorbě vlastní textury