Pro tvorbu průhledných textur potřebujeme Adobe Photoshop
otevřeme Adobe Photoshop
vytvoříme si nový soubor či použijem nějaky stávající ktery chceme upravit aby byl z části průhledny
ja použiju již vytvořený obrázek.
Hlavně co nás zajímá je v pravo dole tabulka ze třema záložkama mezi kterými nás hlavně
zajímá záložka kanály viz obrázek
adobe_1.png 217.03K
45 Počet stažení
ve kterém méme čtyři položky RGB,Červená,Zelená a Modrá.
Tak klikneme například na modrou pravym myšítkem a dáme duplikovat kanál
nazev dáme alfa 1
pak klikneme na okenko barva ve ktere nastavime černou barvu
až to vytvoříme tak na něj klikneme (Pro informaci čim víc černá tim víc průhledná)
takže dle obrázku uvidíte co je černé tak bude v CoD průhledné
a co je bíéle tak je neprůhledne tak čim tmavší odstín tím průhlednější
viz. obrázek
adobe_2.png 209.62K
59 Počet stažení
až to budeme mít hotové tak klikneme na uložit jako a uložíme v TGA
nastavíme 32bitů a dáme ok
do adresáře Texture_assets
poté jak to uložíme můžeme Adobe Photoshop zavřít a nyní si otevřeme námi již známý Compile Tools
najedeme na applications a dáme Launch Asset Manager
klikneme na file ve kterém by mnělo být dole soubor který jsme již udělaly při tvorbě první custom textury.
Ten otevřeme kliknutim na něj a uvidíte tam nazev textury kterou jste dělali minulea opět najedem na material
a opět klikneme na New Entry nazev dame napr pruhledna
poté vše nastavíme jako minule vybereme surface type a usage co jsou veci ktere se nejcasteji mneni jinak vse nechte
stejne až na položku blendfunc kde musite vybrat položku blend pote už jen najedem na danou texturu kterou jsme si uložily
opšt v adresáři Texture_assets
takže to bude vypadat viz obrázek
asset.png 194.52K
59 Počet stažení
pak můžeme opět kliknout na F10 a pokud jste postupovaly správně tak to nevyhodí žádnou chybu
ted můžeme Asset Manager zase v klidu zavřít a vrátíme se do Compile Tools a dáme opět Launch Level editor
opět si najdem naši texturu kterou jsme před chvilkou vytvořily a aplikujeme ji na námi požadovaný Brush
pokud jste udělali vše jak je zde napsáno mněl by být výsledek vidět již v radiantu
viz. obrázek
radiant.png 209.04K
48 Počet stažení
zbylí postup je stejny jako při tvorbě vlastní textury
Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#1
Odesláno 27.07.2011 - 17:17
#2
Odesláno 27.07.2011 - 17:19
Ahoj umíš vytvořít i neviditelnou neprůstřelnou texturu jestli ano tak jak?
#3
Odesláno 27.07.2011 - 17:20
tato textura je přímo v cod jen to chce číst dokonce to tu v nějakem članku psal Petx
#4
Odesláno 27.07.2011 - 17:23
Jméno prosím?
#5
Odesláno 27.07.2011 - 18:43
hledej trosku prosimte snaz se
#6
Odesláno 27.07.2011 - 18:50
Snažíím ale nevidím.Anglicky moc neumím ( němčina ve škole )
#7
Odesláno 27.07.2011 - 18:53
2 textury, clip_full a caulk, v caulku je problem ten, ze ked ho das k nejakej inej texture tak to do nej "urobi dieru", to som pisal aj v tom mojom navode :-)
Příspěvek upravil PetX: 27.07.2011 - 18:53
#8
Odesláno 27.07.2011 - 18:53
a ten je kde prosímtě? jinak díky
#9
Odesláno 27.07.2011 - 19:13
Já bych spíš potřeboval vysvětlit jak udělám takto průhlednou texturu (myslim ten zelený nebo modrý pruh) jestli to má být nějaká speciální textura nebo jak to mám nastavit abych zní pak udělal takto podobnou texturu pokud tedy existuje způsob jak :/
STEAM ÚČET Col!ar full
#10
Odesláno 27.07.2011 - 19:15
Mysli tim ako kovertovat obycajnu texturu(modro-biely) pruh ako "decal" texturu, a potom nasledne v radiante upravit aplha kanaly textury(u obycajnej sa alpha kanaly editovat nedaju) :-)
Příspěvek upravil PetX: 27.07.2011 - 19:15
#11
Odesláno 27.07.2011 - 19:15
Colare takovej hard to nevim xD ale pruhlednost volis tmavosti lafa kanalu pokud bude sedej tak to bude tak napul pruhledne
#12
Odesláno 27.07.2011 - 19:30
ale ja nechci sedej :DD chci modrej,zelenej,cervenej,oranzovej,ruzovej a bilej tot vse
Příspěvek upravil Col!ar: 27.07.2011 - 19:30
STEAM ÚČET Col!ar full
#13
Odesláno 27.07.2011 - 19:53
Karle jak to ze nevis? si robil decal texturu do atlantis, R3mien ma aj v zero...
#14
Odesláno 27.07.2011 - 19:57
tu barevnost definuje v normalnim obrazku ale v lafa kanalu definuje pruhlednost
#15
Odesláno 27.07.2011 - 20:01
Petxi zminujes tady Atlantis ano tady dam obrazky jak to vypada
RGB
vypada u toho takhle
atlantisglasscolor.png 101.2K 30 Počet stažení
a alfa kanal vypada takto
atlantisglassalfa.png 118.41K 27 Počet stažení
RGB
vypada u toho takhle
atlantisglasscolor.png 101.2K 30 Počet stažení
a alfa kanal vypada takto
atlantisglassalfa.png 118.41K 27 Počet stažení
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních