Skočit na obsah

Sdělení! - Globální informace

Spuštěny nové servery. Více info >>ZDE<<
Sraz 2024. Více info >>ZDE<<
Po domluvě s klanem KaP jsme znovu zprovoznily společný TeamSpeak Server Připojit
4GF client >>ke stažení ZDE<<
Podpora 4GF a s tím nový účet>>více info ZDE<<

Vítejte na For Gamers Fusion

Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
  • Psát nová témata a odpovídat na ně
  • Přehled o nových tématech, která jsem nečetl(a)
  • Psaní si s přáteli na Live Chatu
  • Vytvořte si vlastní profil a spravujte nové přátelé a pište si soukromé PM
  • Stanete se členy herního portál 4GF.cz
Guest Message by DevFuse
 

Tvorba částečně průhledné textury


14 odpovědí na toto téma

#1
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
Pro tvorbu průhledných textur potřebujeme Adobe Photoshop
otevřeme Adobe Photoshop
vytvoříme si nový soubor či použijem nějaky stávající ktery chceme upravit aby byl z části průhledny
ja použiju již vytvořený obrázek.
Hlavně co nás zajímá je v pravo dole tabulka ze třema záložkama mezi kterými nás hlavně
zajímá záložka kanály viz obrázek

Přiložený soubor  adobe_1.png   217.03K   45 Počet stažení

ve kterém méme čtyři položky RGB,Červená,Zelená a Modrá.
Tak klikneme například na modrou pravym myšítkem :) a dáme duplikovat kanál
nazev dáme alfa 1
pak klikneme na okenko barva ve ktere nastavime černou barvu
až to vytvoříme tak na něj klikneme (Pro informaci čim víc černá tim víc průhledná)
takže dle obrázku uvidíte co je černé tak bude v CoD průhledné
a co je bíéle tak je neprůhledne tak čim tmavší odstín tím průhlednější
viz. obrázek

Přiložený soubor  adobe_2.png   209.62K   59 Počet stažení

až to budeme mít hotové tak klikneme na uložit jako a uložíme v TGA
nastavíme 32bitů a dáme ok
do adresáře Texture_assets



poté jak to uložíme můžeme Adobe Photoshop zavřít a nyní si otevřeme námi již známý Compile Tools
najedeme na applications a dáme Launch Asset Manager
klikneme na file ve kterém by mnělo být dole soubor který jsme již udělaly při tvorbě první custom textury.
Ten otevřeme kliknutim na něj a uvidíte tam nazev textury kterou jste dělali minulea opět najedem na material
a opět klikneme na New Entry nazev dame napr pruhledna
poté vše nastavíme jako minule vybereme surface type a usage co jsou veci ktere se nejcasteji mneni jinak vse nechte
stejne až na položku blendfunc kde musite vybrat položku blend pote už jen najedem na danou texturu kterou jsme si uložily
opšt v adresáři Texture_assets
takže to bude vypadat viz obrázek

Přiložený soubor  asset.png   194.52K   59 Počet stažení

pak můžeme opět kliknout na F10 a pokud jste postupovaly správně tak to nevyhodí žádnou chybu
ted můžeme Asset Manager zase v klidu zavřít a vrátíme se do Compile Tools a dáme opět Launch Level editor
opět si najdem naši texturu kterou jsme před chvilkou vytvořily a aplikujeme ji na námi požadovaný Brush
pokud jste udělali vše jak je zde napsáno mněl by být výsledek vidět již v radiantu
viz. obrázek

Přiložený soubor  radiant.png   209.04K   48 Počet stažení

zbylí postup je stejny jako při tvorbě vlastní textury

#2
Magr

    Private 1st Class

  • Člen
  • 46 Příspěvků:
1
Offline
Ahoj umíš vytvořít i neviditelnou neprůstřelnou texturu jestli ano tak jak?

#3
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
tato textura je přímo v cod jen to chce číst dokonce to tu v nějakem članku psal Petx

#4
Magr

    Private 1st Class

  • Člen
  • 46 Příspěvků:
1
Offline
Jméno prosím? :)

#5
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
hledej trosku prosimte snaz se

#6
Magr

    Private 1st Class

  • Člen
  • 46 Příspěvků:
1
Offline
Snažíím :D ale nevidím.Anglicky moc neumím ( němčina ve škole )

#7
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
2 textury, clip_full a caulk, v caulku je problem ten, ze ked ho das k nejakej inej texture tak to do nej "urobi dieru", to som pisal aj v tom mojom navode :-)

Příspěvek upravil PetX: 27.07.2011 - 18:53


#8
Magr

    Private 1st Class

  • Člen
  • 46 Příspěvků:
1
Offline
a ten je kde prosímtě? jinak díky :)

#9
Col!ar

    Maper - Public Enemy

  • V.I.P Člen
  • 291 Příspěvků:
357
Offline
Já bych spíš potřeboval vysvětlit jak udělám takto průhlednou texturu Odeslaný obrázek(myslim ten zelený nebo modrý pruh) jestli to má být nějaká speciální textura nebo jak to mám nastavit abych zní pak udělal takto podobnou texturu pokud tedy existuje způsob jak :/

Odeslaný obrázekOdeslaný obrázek

STEAM ÚČET Col!ar full


#10
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
Mysli tim ako kovertovat obycajnu texturu(modro-biely) pruh ako "decal" texturu, a potom nasledne v radiante upravit aplha kanaly textury(u obycajnej sa alpha kanaly editovat nedaju) :-)

Příspěvek upravil PetX: 27.07.2011 - 19:15


#11
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
Colare takovej hard to nevim xD ale pruhlednost volis tmavosti lafa kanalu pokud bude sedej tak to bude tak napul pruhledne

#12
Col!ar

    Maper - Public Enemy

  • V.I.P Člen
  • 291 Příspěvků:
357
Offline
ale ja nechci sedej :DD chci modrej,zelenej,cervenej,oranzovej,ruzovej a bilej :D tot vse :D

Příspěvek upravil Col!ar: 27.07.2011 - 19:30

Odeslaný obrázekOdeslaný obrázek

STEAM ÚČET Col!ar full


#13
PetX

    Notepad rat

  • V.I.P Člen
  • 394 Příspěvků:
741
  • LocationSlovakia
Offline
Karle jak to ze nevis? si robil decal texturu do atlantis, R3mien ma aj v zero...

#14
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
tu barevnost definuje v normalnim obrazku ale v lafa kanalu definuje pruhlednost

#15
K4r3l01

    STAR PLAYER

  • Topic Starter
  • Founder
  • Others: ARK: Survival Evolved
  • 3632 Příspěvků:
5031
Offline
Petxi zminujes tady Atlantis ano tady dam obrazky jak to vypada
RGB
vypada u toho takhle
Přiložený soubor  atlantisglasscolor.png   101.2K   30 Počet stažení

a alfa kanal vypada takto

Přiložený soubor  atlantisglassalfa.png   118.41K   27 Počet stažení





1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních