27.5.
-Storm potvrdzuje, ze zmena panciera Valentine II v 9.1 je opravou, pancier bude rovnaky ako v 8.11 (SS:toto asi Rusov z nejakeho dovodu nastvalo)
-ziadne HD modely v 9.1
-Kampania a Velky Park sa neobjavia v bitkach na vyssich tieroch, su velmi male
-nove zvuky boli vlozene do testu 9.1 na zbieranie odozvy, nieje iste, ci sa objavia na live servri tak ako su
-obe zvuk aj grafika koresponduju s plnou redukciou zameriavacieho kruhu (SS:akoze obe zvuk aj graficky kruh by mali znacit, ze kruh je uplne zamerany)
-WT E-100 150mm delo nieje prenerfovane
-v buducnosti budu historicke bitky kompletne rebalancovane, teraz je bezvyznamne davat navrhy, ktory tank pridat alebo odobrat
-spolocnost Mail.ru (Armored Warfare) spolupracuje s firmou UVZ (D:UralVagonZavod-T-72, T-90)? "Bez komentara, sorry"
-Storm sa vyjadril uz predtym, ze realne top tier tanky a premiaky by mali mat len dela ktorymi boli vybavene v skutocnosti. Su pripady, kedy to nieje pravda-IS4, FV4202, Batchat atd.-Storm dodava, ze o nich vie, ale to su vynimky a WG ich uz viac pridavat nechce
-Storm vysetri, ci fakt, ze ma T23E3 rozlicny DMG s normalnym a goldovym granatom je zamerny
-bude druhe kolo testu
-moznost (ne)stiahnut HD obsah pride v 9.2
-vyvojari opravia problem s vertikalnou stabilizaciou zameriavacieho kruhu (tak, ako je to teraz so zamnutou dynamickou kamerou), ked bude vlozena nova fyzika. Nova fyzika pohybu bude znamenat, ze "hojdanie" tanku bude pocitane celkom servrovo. Storm hovori, ze WG najpravdepodobnejsie zapne vertikalnu stabilizaciu kazdemu ako standart.
-nateraz (pred fyzikou pohybu), vertikalna stabilizacia bez dynamickej kamery nebude zapnuta
-ohladom zvukov v 9.1:vyvojari sa rozhodli vlozit zvuk veze, zvuk nabijania ("pad granatu"-to zahrkanie po vystrele) a zvysit dosah zvuku z 300 na 600m na live server. Nove zvuky diel a motorov Hellcata/Jacksna v 9.1 nepridu.
-teoreticky je mozne skopirovat zvuky zo zlozky testu 9.1 do live hry 9.1 a ponechat si tak zvuky (SS:ale niesom si isty, ktore subory)
-pravdepodobne bude Komarin v 9.1 znova prekontrolovany, pretoze sposobuje nizky vykon
28.5.
-Storm potvrdzuje, ze slub o buffe DPM IS-7 v 9.2 je len photosopovany fake
-odozva hracov na zvuky motorov Hellcata a Jacksona je velmi dobra
-300 metrovy radius zvuku (v 9.1 zvacseny na 600m) nemoze byt nastaveny cez upravy suborov XML
-XP udelovane za "tanking" (za potencialne poskodenie?) "Niesu to len dohady, ale nemozem vam poskytnut ziadne detaily."
Storm vysvetluje neslavne zname video s 28 botmi: "Bola to usporiadana bitka po restarte servra, ked je prakticky 0 hracov online. Zohnali zopar ludi, zapli klientov s botmi a vstupili do bitky na tri. (D:"Háčkovanie", odpocet) Tak dosiahli takehoto efektu. Experimentatorov sme zabanovali."
29.5.
-vymena FV4202 za Chieftaina? Co sa stane s FV4202? Storm:"Nateraz bez komentara"
-"vsetko je okej" s udajnym anti-botovym programom Wargamingu
Storm o optimalizacii v 9.1:
"Hlavne optimalizacie boli zamerane na odstranenie zamrznuti a FPS dropov na slabych konfiguraciach. Celkovy herny vykon by sa pre drtivu vacsinu hracov nemal zmenit. V druhom kole testu pridu dalsie opravy:oprava FPS dropu pri prepnuti do sniper modu na nizkom a strednom nastaveni terenu, oprava vykonu pri strelbe s automatickymi kanonmi (toto bolo pridane do patchnotes 1. testu omylom, zmeni sa to len v 2.)".
-v 9.1 nebudu ziadne opravy "noveho mrznutia v arkadovom mode" (SS:teraz pravdepodobne niesu "nove mrznutia v arkadovom mode")
-este nije rozhodnute, ako vyvojari nalozia s pancierom Typu 59
Storm vysvetlujuc postoj k staznostiam na FPS dropy:
"Naozaj spolahlive su len porovnania s rovnakym grafickym nastavenim na rovnakych pocitacoch s rovnakym sposobom nahravania (napr. Fraps) a ich dalsie porovnania. Vsetko ostatne su len reci. My sme napriklad porovnali vykony pocitacov hracov z Minsku, ktori ich poskytli za ucelom vyskumu problemu. Ohlasy pri tom boli ako "mne FPS dropli asi 2-3krat". Po vyskume, drop bol v priemere na menej ako 10% pocitacov. Toto moze platit pre vsetkych."
-problem s tripple bufferingom nebol nateraz opraveny
-podla Storma, problem s tripple bufferingom nema skoro ziaden vyplyv na FPS, prisli nato po dlhom testovani
-mod Konfrontacia sa vrati potom, co bude MM opraveny
30.5.
-podla Storma ma vyuzite enginu BigWorld velku buducnost (SS:v hrach od WG)
-je mozne, ze pridu vacsie mapy, ale "ziadne sluby"
-vyvojari neuvazuju nad zmenou enginu, ale o modernizovani terajsieho
-Storm potvrdzuje, ze frekvencia patchov je jeden za 1,5 mesiaca
-vznikne video ukazujuce ako tim WG nahraval realne zvuky tankov
-pravdepodobne nebude treti hangar pre WoT
31.5.
-Storm hovori, ze koruny stojacich stromov poskytuju camo bonus tak, ako to robia uz 4 roky
-IS-3 sa neobjavi v historickych bitkach
-9.2 NEPRINESIE Havok, ale prinesie nove HD modely
-niesu plany na urobenie z T-50-2 premiovy tank
-mapa Stalingrad ma 900x900m, pride "az bude"
-niesu plany na buff IS-6
-nieje mozne nezavisle stiahnut zvuky z testu 9.1 a vlozit ich do hry
-niesu plany na buff DPM IS-7
-Ruski hraci najpravdepodobnejsie nedostanu misie o goldy, ake boli na EU servri
-video 9.1 ASAP ma zastarane info? Storm: "Bohuzial zan nezodpovedam"
-rozhodnutie, ze odrazene strely nemozu poskodit dalsi tank (teraz mozu poskodit len tank, ktory ich vystrelil) bolo pravdepodobne lubovolne, teraz je tomu tak, pretoze sa o tom jednoducho nikdy neuvazovalo
-dela niesu pevne objekty, pretoze ak by boli pevne, nic by to do hry nepridalo a len by to stazovalo hracom zivot v mestach a lesoch (D:a samozrejme facehug)
-Storm potvrdzuje, ze DMG z ramovania objektov (domy, skaly atd.) bolo z hry odstranene kvoli zlepseniu komfortu pri hrani v hre
-pred 8.6 sa dal efekt HDR/bloom vypnut cez vypnutie post-efektov, teraz je to mozne znizenim kvality osvetlenia
-momentalne niesu zaznamenane bugy, ktore by sposobovaly lagy/nizke FPS na strane WoT servrov
-optimalizacia pokracuje, ako mozu hraci vidiet v 9.1
-neprebehla zmena velkosti paketov medzi 8.11 a 9.0, je mozne, ze sa velkost paketov zmenila v 8.11 sama, s novou verziou BigWorldu
1.6.
-pravdepodobne existuje nahodny bug, kedy ak nastavite tempomat plnou parou vpred sa vas tank zacne pohybovat dozadu, Storm hovori, ze o tom este nepocul
-ziadne plany na prerobenie systemu udelovania DMG (SS:hrac sa stazoval na plny DMG cez kupolu a pod.)
-komplexnejsi (iny?) DMG system by sa mohol objavit v nejakej forme hardcore modu, ale Storm sa vyjadril, ze interne vo WG nepotvrdili takyto mod (SS:takze zatial ziadne plany na nieco take)
-MM tankov 8. tieru nebude zmeneny (SS:nejaky hrac sa stazoval na prilis vela bitiek s tierom 10 a tak)
-niesu plany buffnut T28 a T95
-fakt, ze Sovietske dela S-54, S-54S a niekolko US 76mm diel maju inym DMG s AP a goldom je chyba, bude to opravene
-potom, co sa odstranil BT 12, Storm teraz povazuje situaciu okolo MM za normalnu (SS:isty hrac chcel, aby sa odstanil aj BT 11, to sa ale nestane)
-zvuky v 2. teste 9.1 budu rovnake ako v 9.0
-Storm hovori, ze prepad v zakladni hracov online na RU servri je rovnaky ako minuly rok, je to ovplyvnene zaciatkom prazdnin a dobrym pocasim (SS:v tom zmysle, ze nieje prepad kvoli War Thunderu)
-Q:"Co planujete urobit s privelkym poctom TD na tiere 10?" A:"Nic. Niektore pripady (SS:hrac ukazal screen s 8 TD na kazdej strane) niesu systematicke. (SS:prilis caste) Kazdy tank vybalancujeme individualne."
-nebude "globalny rebalanc vsetkych vozidiel" - nastanu zmeny, ale nie "globalne"
-rebalanc tankov pride "ked to bude, tak to bude" a "ziadne sluby"
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 9.06.2014 - 07:41