Vítejte na For Gamers Fusion
Vítejte na For Gamers Fusion, stejně jako většina on-line komunit, se musíte zaregistrovat pro přispívání nových témat, ale nebojte se je to jednoduchý proces, který vyžaduje od Vás minimální informace. Využijte okamžitě, Registrovat nebo Přihlásit.
|
Guest Message by DevFuse
#881
Odesláno 4.05.2014 - 08:26
Nejde smudlo.
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#882
Odesláno 4.05.2014 - 08:40
#883
Odesláno 4.05.2014 - 08:54
Nejde to smudlo zpet to nejde nikdy.
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#884
Odesláno 4.05.2014 - 08:54
3.5.
Pozrite si Chieftainov clanok [ENG] http://worldoftanks...._Hatch_Ronsons/ o horiacich Shermanoch a zapalovacoch Ronson - dost zaujimave.
-vyvojari uz vedia o probleme s pancierom Pz 38(t) http://ftr.wot-news....-got-niced-up/ (D:na mnohych (v clanku cez gamemodels bielych a TI zelenych) miestach ma teraz 0 pancier) (D:prelozil by som, keby bolo kde)
Pozrite si Chieftainov clanok [ENG] http://worldoftanks...._Hatch_Ronsons/ o horiacich Shermanoch a zapalovacoch Ronson - dost zaujimave.
-vyvojari uz vedia o probleme s pancierom Pz 38(t) http://ftr.wot-news....-got-niced-up/ (D:na mnohych (v clanku cez gamemodels bielych a TI zelenych) miestach ma teraz 0 pancier) (D:prelozil by som, keby bolo kde)
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#885
Odesláno 4.05.2014 - 11:22
#886
Odesláno 4.05.2014 - 14:00
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#887
Odesláno 5.05.2014 - 10:38
Speciální mise: Operace SuperPershing
Tankisté,
venku je stále tepleji a pomalu i když jistě se nám blíží léto. My však nejsme s tím tempem úplně spokojeni a tak jsme se rozhodli vás trošku zahřát speciálními misemi, které vám pořádně rozproudí krev v žilách! Nebudeme si nic nalhávat, mise to budou těžké, odměna co vás za ně čeká ale stojí za to se trošku spálit!
Pokud splníte mise všechny, vyhrajete odolný americký prémiový tank 8. úrovně T26E4 SuperPershing! A navíc, po celou dobu trvání těchto misí můžete využít velké slevy na místa v garáži. Také je ale můžete získat zdarma splněním další mise! Přečtěte si více a nepropásněte tuto unikátní šanci si pořádně a snadno rozšířit garáž!
Tyto mise budou dostupné od 5. května, 07:10 do 2. června, 07:00 SELČ (GMT+2).
Sleva: Místa v garáži
Každé místo v garáži nyní stojí pouze 100 – no není to pecka?!
Operace SuperPershing
Operace SuperPershing: SSSR
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní sovětská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: U.S.A.
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní americká vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Čína
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní čínská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Japonsko
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní japonská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
OperaceSuperPershing: Německo
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní německá vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Velká Británie
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní britská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Francie
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní francouzská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: 2. fáze*
Odměna
T26E4 SuperPershing
1 místo v garáži
Požadavky
Jednou na účet
Podmínky
Získejte splněním mise Operace SuperPershing za každý národ dohromady 7 prémiových žetonů
*Prosím pamatujte, pokud již máte toto vozidlo v garáži, splněním mise získáte zlaťáky v jeho hodnotě a místo v garáži.
Zaslužte si své místo
Odměna
1 místo v garáži
Požadavky
Náhodné bitvy, týmové bitvy, klanové bitvy a historické bitvy
Všechna vozidla 4. - 8. úrovně
Pětkrát na účet
Podmínky
Vybojujte celkem 100 bitev
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Je to tank? Je to vlak? Je to SuperPershing!
zdroj: http://worldoftanks....-superpershing/
Tankisté,
venku je stále tepleji a pomalu i když jistě se nám blíží léto. My však nejsme s tím tempem úplně spokojeni a tak jsme se rozhodli vás trošku zahřát speciálními misemi, které vám pořádně rozproudí krev v žilách! Nebudeme si nic nalhávat, mise to budou těžké, odměna co vás za ně čeká ale stojí za to se trošku spálit!
Pokud splníte mise všechny, vyhrajete odolný americký prémiový tank 8. úrovně T26E4 SuperPershing! A navíc, po celou dobu trvání těchto misí můžete využít velké slevy na místa v garáži. Také je ale můžete získat zdarma splněním další mise! Přečtěte si více a nepropásněte tuto unikátní šanci si pořádně a snadno rozšířit garáž!
Tyto mise budou dostupné od 5. května, 07:10 do 2. června, 07:00 SELČ (GMT+2).
Sleva: Místa v garáži
Každé místo v garáži nyní stojí pouze 100 – no není to pecka?!
Operace SuperPershing
Operace SuperPershing: SSSR
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní sovětská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: U.S.A.
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní americká vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Čína
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní čínská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Japonsko
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní japonská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
OperaceSuperPershing: Německo
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní německá vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Velká Británie
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní britská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: Francie
Odměna
Prémiový účet: 2 dny
1 prémium žeton
Požadavky
Pouze standardní francouzská vozidla 4. - 8. úrovně (nikoliv prémiová)
Pouze náhodné a týmové bitvy
Jednou na účet
Podmínky
Získejte v jakémkoli počtu bitev celkem 75 000 zkušeností
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Operace SuperPershing: 2. fáze*
Odměna
T26E4 SuperPershing
1 místo v garáži
Požadavky
Jednou na účet
Podmínky
Získejte splněním mise Operace SuperPershing za každý národ dohromady 7 prémiových žetonů
*Prosím pamatujte, pokud již máte toto vozidlo v garáži, splněním mise získáte zlaťáky v jeho hodnotě a místo v garáži.
Zaslužte si své místo
Odměna
1 místo v garáži
Požadavky
Náhodné bitvy, týmové bitvy, klanové bitvy a historické bitvy
Všechna vozidla 4. - 8. úrovně
Pětkrát na účet
Podmínky
Vybojujte celkem 100 bitev
Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítězství, prémiový účet atd. se do určení pořadí nezapočítávají)
Je to tank? Je to vlak? Je to SuperPershing!
zdroj: http://worldoftanks....-superpershing/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 5.05.2014 - 11:04
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#888
Odesláno 5.05.2014 - 11:15
Já si pojedu svoji vlastní speciální misi "WG hážu vám na to bobek". Odměna: ušetřené nervy + více volného času
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#889
Odesláno 5.05.2014 - 16:36
Teoretická větev nových Britských medium tanků.
Tier 6 – Firefly
Tier 7 – Avenger/Challenger
Tier 8 – Charioteer
Tier 9 – FV4004 “Conway”
Tier 10 – FV4005 Stage 2
Více info (v angličtině) zde: http://ftr.wot-news....e-firefly-line/
Tier 6 – Firefly
Tier 7 – Avenger/Challenger
Tier 8 – Charioteer
Tier 9 – FV4004 “Conway”
Tier 10 – FV4005 Stage 2
Více info (v angličtině) zde: http://ftr.wot-news....e-firefly-line/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 5.05.2014 - 16:37
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#890
Odesláno 5.05.2014 - 18:13
Nazzdár tvl je to normálne že mám tank 4 a stále ma priradzujem k 7 alebo 6kám ? Dokonco aj k 8kám
Příspěvek upravil J@SON: 5.05.2014 - 18:13
#891
Odesláno 5.05.2014 - 18:14
#892
Odesláno 5.05.2014 - 18:16
#893
Odesláno 5.05.2014 - 18:17
jj, to je scout (: taady máš kdyžtak celej list (:
The following vehicles are marked as Scouts:
USSR: T-50, MT-25
Germany: Pz.Kpfw. 38 (t) n.A., Pz.Kpfw. II Luchs, VK 16.02 Leopard, VK 28.01, Aufklärungspanzer Panther
United States: M24 Chaffee, T21, T71
France: ELC AMX, AMX 12 t, AMX 13 75, AMX 13 90
China: M5A1 Stuart, 59-16, WZ-131, WZ-132
The following vehicles are marked as Scouts:
USSR: T-50, MT-25
Germany: Pz.Kpfw. 38 (t) n.A., Pz.Kpfw. II Luchs, VK 16.02 Leopard, VK 28.01, Aufklärungspanzer Panther
United States: M24 Chaffee, T21, T71
France: ELC AMX, AMX 12 t, AMX 13 75, AMX 13 90
China: M5A1 Stuart, 59-16, WZ-131, WZ-132
#894
Odesláno 5.05.2014 - 18:19
#895
Odesláno 6.05.2014 - 08:06
5.5.
Nanestastie, dnes toho zase nie je vela... Overlord ohlasil spustenie WoT Blitz v dalsich krajinach-Finsko, Dansko, Norsko, Svedsko, Island. http://overlord-wot....vice-ready.html
-WoT Blitz bude celosvetovo dostupny "coskoro"
-budu dve odmeny za ucast v bete (D:ako stoji v clanku Medailu betatestera tried IV- 1 III- 10 II- 100 I-500 za ten pocet bitiek, a Pz. IV Hydro za viac ako 1 bitku)
-od teraz sa nic nebude mazat
-Vypustenie verzie na Android? "Pracujeme na tom"
Nanestastie, dnes toho zase nie je vela... Overlord ohlasil spustenie WoT Blitz v dalsich krajinach-Finsko, Dansko, Norsko, Svedsko, Island. http://overlord-wot....vice-ready.html
-WoT Blitz bude celosvetovo dostupny "coskoro"
-budu dve odmeny za ucast v bete (D:ako stoji v clanku Medailu betatestera tried IV- 1 III- 10 II- 100 I-500 za ten pocet bitiek, a Pz. IV Hydro za viac ako 1 bitku)
-od teraz sa nic nebude mazat
-Vypustenie verzie na Android? "Pracujeme na tom"
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#896
Odesláno 7.05.2014 - 08:42
6.5.
-Storm potvrdzuje, ze Tiger I bude urcite nerfnuty
-zmeny velkosti tankov v 9.0 (SS:HD Panther sa trosku zvacsil) neovplyvnuju camo faktor
-Storm potvrzduje, ze tanky budu mat urcite specialne sety "historickych" charakteristik len pre HB (D:ak som to spravne pochopil, rozdielne HP a tak)
-Storm tvrdi, ze pancier na kupoli Tigra II je spravny, pretoze zdroje si protirecia
-Svirinove data o bocnom pancieri nadstavby 85mm Ferdinanda su nespravne (SS:je to 80mm)
-rozdelenie roznych tankov (SS:ako Pz IV, Stug) bolo potrebne pre historicke bitky, neznamena to, ze "menej historicke" tanky budu odstranene
-Storm potvrdzuje, ze Tiger I bude urcite nerfnuty
-zmeny velkosti tankov v 9.0 (SS:HD Panther sa trosku zvacsil) neovplyvnuju camo faktor
-Storm potvrzduje, ze tanky budu mat urcite specialne sety "historickych" charakteristik len pre HB (D:ak som to spravne pochopil, rozdielne HP a tak)
-Storm tvrdi, ze pancier na kupoli Tigra II je spravny, pretoze zdroje si protirecia
-Svirinove data o bocnom pancieri nadstavby 85mm Ferdinanda su nespravne (SS:je to 80mm)
-rozdelenie roznych tankov (SS:ako Pz IV, Stug) bolo potrebne pre historicke bitky, neznamena to, ze "menej historicke" tanky budu odstranene
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#897
Odesláno 7.05.2014 - 20:52
Speciální nabídka: Vojenská přehlídka
připomeňme si na našich bojištích 8. květen 1945, konec druhé světové války v Evropě.
Od čtvrtka 8. května, 07:10 do pondělí 12. května, 07:00 SELČ budete moci využít ve hře následující bonusy:
5x zkušeností za první vítězství dne*
*Aby se tento bonus uplatnil, musíte se ve vašem týmu umístit mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za prémiový účet, první vítězství atd. se do učení pořadí nezapočítávají).
30% sleva na všechna prémiová vozidla 6. - 7. úrovně*
Pořiďte si prémiové tanky střední úrovně právě teď a ušetřete!
15% sleva na všechna prémiová vozidla 8. úrovně*
Potřebujete kredity? Pořiďte si jednoho z nejlepších "vydělávačů" ve hře s 15% slevou!
*Berte prosím na vědomí, že zlevněná prémiová vozidla v této akci budou až do konce akce také dostupná v Prémiovém obchodě ve speciálních balíčcích. Všechny aktivní slevy budou v těchto balíčcích platit jak pro samotná vozidla, tak i pro další příslušné zboží, na které se zároveň vztahují slevy.
30% sleva na všechna standardní vozidla 6. - 7. úrovně
Vyšplhejte na technologickém stromu výše za nižší cenu!
Slevy na prémiový účet:Prémiový účet Cena
Prémiový účet: 1 rok 15% sleva
Prémiový účet: půl roku 15% sleva
Prémiový účet: 7 dní 680 zlaťáků (původně 1 250)
Prémiový účet: 3 dny 350 zlaťáků (původně 650)
50% sleva na vybavení
Zvedněte výkon svého tanku za poloviční cenu!
50% sleva na všechno spotřební zboží
Doplňte si své zásoby spotřebáků!
50% sleva na zapomenutí schopností
Změňte si schopnosti posádky s 50% slevou!
50% sleva na přeškolení posádky
Pořiďte si novou posádku nebo ji přeškolte na nové stroje za poloviční cenu!
Až 50% sleva na maskovací vzory a emblémy
Přízpůsobte si vozidlo za nižší cenu!
MiseDárky na oslavu
Odměna
Odměna 80 000 stříbrných
Podmínky
Tankisté, vyražte na přehlídku!
zdroj: http://worldoftanks....ry-parade-2014/
Tankisté,
připomeňme si na našich bojištích 8. květen 1945, konec druhé světové války v Evropě.
Od čtvrtka 8. května, 07:10 do pondělí 12. května, 07:00 SELČ budete moci využít ve hře následující bonusy:
5x zkušeností za první vítězství dne*
*Aby se tento bonus uplatnil, musíte se ve vašem týmu umístit mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za prémiový účet, první vítězství atd. se do učení pořadí nezapočítávají).
30% sleva na všechna prémiová vozidla 6. - 7. úrovně*
Pořiďte si prémiové tanky střední úrovně právě teď a ušetřete!
15% sleva na všechna prémiová vozidla 8. úrovně*
Potřebujete kredity? Pořiďte si jednoho z nejlepších "vydělávačů" ve hře s 15% slevou!
*Berte prosím na vědomí, že zlevněná prémiová vozidla v této akci budou až do konce akce také dostupná v Prémiovém obchodě ve speciálních balíčcích. Všechny aktivní slevy budou v těchto balíčcích platit jak pro samotná vozidla, tak i pro další příslušné zboží, na které se zároveň vztahují slevy.
30% sleva na všechna standardní vozidla 6. - 7. úrovně
Vyšplhejte na technologickém stromu výše za nižší cenu!
Slevy na prémiový účet:Prémiový účet Cena
Prémiový účet: 1 rok 15% sleva
Prémiový účet: půl roku 15% sleva
Prémiový účet: 7 dní 680 zlaťáků (původně 1 250)
Prémiový účet: 3 dny 350 zlaťáků (původně 650)
50% sleva na vybavení
Zvedněte výkon svého tanku za poloviční cenu!
50% sleva na všechno spotřební zboží
Doplňte si své zásoby spotřebáků!
50% sleva na zapomenutí schopností
Změňte si schopnosti posádky s 50% slevou!
50% sleva na přeškolení posádky
Pořiďte si novou posádku nebo ji přeškolte na nové stroje za poloviční cenu!
Až 50% sleva na maskovací vzory a emblémy
Přízpůsobte si vozidlo za nižší cenu!
MiseDárky na oslavu
Odměna
- 5 x Velká sada nářadí
- 5 x Velká lékárnička
- 5 x Automatický hasicí přístroj
- Jednou na účet
- Přihlaste se do hry během této akce
Odměna 80 000 stříbrných
Podmínky
- Pouze vozidla 4. a vyšší úrovně
- Pouze náhodné, týmové a historické bitvy
- Třikrát denně
- Vyhrajte celkem 5 bitev
Tankisté, vyražte na přehlídku!
zdroj: http://worldoftanks....ry-parade-2014/
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#898
Odesláno 8.05.2014 - 17:45
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#899
Odesláno 9.05.2014 - 09:52
7.5.
-Storm priznava, ze su problemy s miestom zvuku zniceneho tanku
-Storm teraz prispieva menej, pretoze je zaneprazdneny robotou
-pracuje sa na novych zvukoch, pravdepodobne budu super
-nove info o 9.1 pridu od teraz hocikedy, supertest pride coskoro (SS:testserver zvycajne zacina 2 tyzdne po zacati supertestu)
-viacvezovy mechanizmus urcite nepride tento rok
Zhrnutie WG RU CW Streamu
-len 15k T23E3 bude na RU servri (lebo "Svet v ohni" je kratka sutaz)
-T23E3 ma status premioveho tanku, podla "orc"-a (D:streamer) ma naozaj dobru rychlost strelby a nie zlu penetraciu, T-34-85 bola dole naozaj rychlo, je to nieco ako E-25
-T23E3 bude dosazitelna aj pre ne-hracov CW, bud bude predavana, alebo ako odmena
-padol napad, ze top 30k hracov (na RU servri), co nedostanu T23E3 dostanu kredity v pocte svojich bodov slavy, ale rozhodlo sa ze nie
-stale sa pracuje na Chate 2.0, moznost citat veci od priatelov v bitke pride vo velmi vzdialenej buducnosti
-WG ma teraz system, ktory automaticky detekuje zmanipulovane bitky
-ziadny presny datum na buduce herne udalosti (SS:asi ako teraz na SP), ale su v plane
-vyvija sa uplne novy format turnajov
-pracuje sa na Clanwars 2.0, vela zdrojov sa presunulu na vyvoj modu Pevnosti, ale prace neprestali
-mod Pevnosti bude dostupny pre klany s aspon 15-20 hracmi. Bude mozne stavat rozne typy budov, ktore prinesu rozne bonusy (XP a kredity). Budete schopni vstupit do modu podobneho rotach (vola sa to "dolovanie"), v ktorych "dolujete" zdroje , ktore potom pouzijete na vystavbu budov. V dalsej faze budu klany schopne "dolovat" jeden od druheho a vykradat si zakladne
-WG ma specialne oddelenie ktore ma na praci udrziavanie hracov pri hre (a vracat ich ku nej). Su velmi dobri.
-moznost pouzivat zoldnierov v CW je stale vyvijana, este nepadlo posledne rozhodnutie, asi nebude implementovane
-mod Pevnosti sposobi narast formatu boja rot, pretoze sa bude pouzivat na "dolovanie", takze este menej hracov bude hrat klasicke roty, mozno sa cele roty zrusia a vlozia sa do modu Pevnosti
-teraz sa WG sustredi na odozvu na Pevnosti, ta ovplyvni mnohe rozhodnutia, planovane aj pre CW
-mapa Horsky priesmyk bude prerobena
-Wargaming pravdepodobne POCUVA na kazdu normalne formulovanu peticiu, obzvlast peticie od klanov a klanovych aliancii, na ne je extra doraz
-SerB sa teraz silno sustredi na studio Lesta (World of Warships)
-hraci vedia ovplyvnit, kde na CW mape bude aka mapa, AK poskytnu data a spravne to odovodnia
-mnohe statistiky (napriklad "top 15 hracov podla bodov slavy v klane") nieje mozne vytvorit a vlozit, lebo mnozstvo dat by zrusilo celu databazu
-porozovatelsky mod pre CW/randomky nebude vlozeny, lebo by to robilo problemy s vyuzivanim na odhalovanie
-Type 59 sa NIKDY nevrati do obchodu
-CW medzi servrami (RU/EU/US) NEBUDU kominovane, najvacsi problem su casove pasma
Z druheho streamu ("Galaxy TV")
-3. kampan bola posunuta kvoli majovym prazdninam, dovolenkam atd. takze by CW hralo velmi malo ludi
-Pevnosti pridu bud v 9.1. alebo 9.2.
-T23E3 moze byt vybavena stabilizatorom
-prepracuvava sa mapa Komarin
-je napad skombinovat CW a historicke bitky, ale sustredi sa hlavne na Pevnosti
-je plan na CW event zalozeny na Spanielskej obcianskej vojne
-momentalne sa rozhoduje o odmene za 3. kampan:T95E6 alebo Object 907
-3. kampan pride po vlozeni modu Pevnosti
-nebude mozne uplne znicit nepriatelsku pevnost
-WG je specificky proti modulu statistik v XVM ("noobmeter"), nie proti ostatnym (minimapa atd.)
-3. kampan bude asi ako terajsi event "Svet v ohni"-body budu len za bojovanie
-WG vyvija specialny klanovy rating ktory bude v mode Pevnosti
-CW 2.0 nepridu nijak skoro
-ucty zamestnancov WG si nemozu vyberat mapy, ucty pre tlac vedia
-ked sa klan nackov zabanuje kvoli nazvu, nazov sa zabanuje, takze ho uz nikto nepouzije znovu
-WG klan sa nezucastni modu Pevnosti
-Storm priznava, ze su problemy s miestom zvuku zniceneho tanku
-Storm teraz prispieva menej, pretoze je zaneprazdneny robotou
-pracuje sa na novych zvukoch, pravdepodobne budu super
-nove info o 9.1 pridu od teraz hocikedy, supertest pride coskoro (SS:testserver zvycajne zacina 2 tyzdne po zacati supertestu)
-viacvezovy mechanizmus urcite nepride tento rok
Zhrnutie WG RU CW Streamu
-len 15k T23E3 bude na RU servri (lebo "Svet v ohni" je kratka sutaz)
-T23E3 ma status premioveho tanku, podla "orc"-a (D:streamer) ma naozaj dobru rychlost strelby a nie zlu penetraciu, T-34-85 bola dole naozaj rychlo, je to nieco ako E-25
-T23E3 bude dosazitelna aj pre ne-hracov CW, bud bude predavana, alebo ako odmena
-padol napad, ze top 30k hracov (na RU servri), co nedostanu T23E3 dostanu kredity v pocte svojich bodov slavy, ale rozhodlo sa ze nie
-stale sa pracuje na Chate 2.0, moznost citat veci od priatelov v bitke pride vo velmi vzdialenej buducnosti
-WG ma teraz system, ktory automaticky detekuje zmanipulovane bitky
-ziadny presny datum na buduce herne udalosti (SS:asi ako teraz na SP), ale su v plane
-vyvija sa uplne novy format turnajov
-pracuje sa na Clanwars 2.0, vela zdrojov sa presunulu na vyvoj modu Pevnosti, ale prace neprestali
-mod Pevnosti bude dostupny pre klany s aspon 15-20 hracmi. Bude mozne stavat rozne typy budov, ktore prinesu rozne bonusy (XP a kredity). Budete schopni vstupit do modu podobneho rotach (vola sa to "dolovanie"), v ktorych "dolujete" zdroje , ktore potom pouzijete na vystavbu budov. V dalsej faze budu klany schopne "dolovat" jeden od druheho a vykradat si zakladne
-WG ma specialne oddelenie ktore ma na praci udrziavanie hracov pri hre (a vracat ich ku nej). Su velmi dobri.
-moznost pouzivat zoldnierov v CW je stale vyvijana, este nepadlo posledne rozhodnutie, asi nebude implementovane
-mod Pevnosti sposobi narast formatu boja rot, pretoze sa bude pouzivat na "dolovanie", takze este menej hracov bude hrat klasicke roty, mozno sa cele roty zrusia a vlozia sa do modu Pevnosti
-teraz sa WG sustredi na odozvu na Pevnosti, ta ovplyvni mnohe rozhodnutia, planovane aj pre CW
-mapa Horsky priesmyk bude prerobena
-Wargaming pravdepodobne POCUVA na kazdu normalne formulovanu peticiu, obzvlast peticie od klanov a klanovych aliancii, na ne je extra doraz
-SerB sa teraz silno sustredi na studio Lesta (World of Warships)
-hraci vedia ovplyvnit, kde na CW mape bude aka mapa, AK poskytnu data a spravne to odovodnia
-mnohe statistiky (napriklad "top 15 hracov podla bodov slavy v klane") nieje mozne vytvorit a vlozit, lebo mnozstvo dat by zrusilo celu databazu
-porozovatelsky mod pre CW/randomky nebude vlozeny, lebo by to robilo problemy s vyuzivanim na odhalovanie
-Type 59 sa NIKDY nevrati do obchodu
-CW medzi servrami (RU/EU/US) NEBUDU kominovane, najvacsi problem su casove pasma
Z druheho streamu ("Galaxy TV")
-3. kampan bola posunuta kvoli majovym prazdninam, dovolenkam atd. takze by CW hralo velmi malo ludi
-Pevnosti pridu bud v 9.1. alebo 9.2.
-T23E3 moze byt vybavena stabilizatorom
-prepracuvava sa mapa Komarin
-je napad skombinovat CW a historicke bitky, ale sustredi sa hlavne na Pevnosti
-je plan na CW event zalozeny na Spanielskej obcianskej vojne
-momentalne sa rozhoduje o odmene za 3. kampan:T95E6 alebo Object 907
-3. kampan pride po vlozeni modu Pevnosti
-nebude mozne uplne znicit nepriatelsku pevnost
-WG je specificky proti modulu statistik v XVM ("noobmeter"), nie proti ostatnym (minimapa atd.)
-3. kampan bude asi ako terajsi event "Svet v ohni"-body budu len za bojovanie
-WG vyvija specialny klanovy rating ktory bude v mode Pevnosti
-CW 2.0 nepridu nijak skoro
-ucty zamestnancov WG si nemozu vyberat mapy, ucty pre tlac vedia
-ked sa klan nackov zabanuje kvoli nazvu, nazov sa zabanuje, takze ho uz nikto nepouzije znovu
-WG klan sa nezucastni modu Pevnosti
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#900
Odesláno 9.05.2014 - 10:08
#901
Odesláno 9.05.2014 - 17:05
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 9.05.2014 - 17:12
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#902
Odesláno 9.05.2014 - 21:35
Na konvertovanie zkušeností je potreba premium účet ?
Příspěvek upravil J@SON: 9.05.2014 - 21:35
#903
Odesláno 9.05.2014 - 21:37
Ne neni treba hlavne kdyz mas zlataky, na premium ucet se to nevaze.
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#904
Odesláno 10.05.2014 - 08:25
9.1 predbezne Patchnotes
Predbezne patchnotes, este NIESU finalne, Storm hovori, ze este budu opravy a dodatky
-pridana nova mapa "Kharkov"
-opravy a zlepsenia na mapach Arktida, Tundra, Komarin, Vichrica, Severozapad
-odstraneny mod Utok na Pustnej rieke
-zlepseny vykon na mape Skryta vesnice
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na velkom pocte tankov
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na niektorych objektoch na mapach
-prepracovany efekt vyfukovych plynov pre vsetky tanky
-prepracovany efekt vybuchu tanku
-pridane vizualne znacky na hlaven za DMG udeleny v bitke
-pridany mechanizmus, kde sa utrhnuta veza sklzne dole
-typ povrchu teraz vplyva na spravanie sa utrhnutej veze
-pridanych 5 novych medaili pre arty:"Monolit", "Za protiartilersku palbu", "Medaila Horus"?, "Chladnokrvny" (D:ano,po cesky to v hre je, ale v ENG je to "Cool-headed", toto je doslova "Cool-blooded") "Starkova medaila"
-pridane ocenenia za tymove bitky: "Zoceleny v bitke", "Sniperska rezerva", "Pyromaniak", "Slubujuci bojovnik", "Boj do posledneho dychu"
-Billoteova, Brunova a Tarzayho medaile maju prepracovany popis kvoli nejasnostiam
-medaila "Operacia Nostalgia" sa presunula do medaili inej kategorie
-opravene udelovanie medaile "Ocelova past", kedy za niektorych okolnosti
-updateovana zvukova kniznica FMOD
-prepracovane zvuky strelby
-online/offline status hraca bude zobrazovany spravne bez rozdielu na ktorom servri je hrac
-limit symbolov v chate zvyseny na 512
-pridana ikona klanu do tabulky oceneni, kde hraci mozu vidiet datum vstupu do klanu
.pridanych par oprav a vylepseni do okna tymovych bitiek
-pridany ukazovatel casu v historickych bitkach
-zmenene dialogove okienko, ktore sa ukazuje pri zmene grafickych nastaveni
-roty:odstranena moznost zacat bitku bez velitela
-zmenene usporiadanie oceneni v zalozke Shrnuti
-nastavenie "Vibro-nieco Gametrix" presunute do dalsej zalozky nastaveni
-licencne podmienky sa teraz zobrazuju az v hangari
-pridane nastavenie dynamickeho zorneho pola
-zmeneny cas, kedy sa zacne stopa (D:trasirka) zobrazovat
-odstraneny limit skillov a perkov pre tankistu poskodeneho tanku
-opravene nespravne zapinanie vlastnosti EnableBalanceCPU pre niektore procesory, ktore mohlo viest k castym odpojeniam a chybam pri prihlasovani sa
-opravene nespravne zobrazovanie stromov a krikov, kedy sa nemenili na polo-viditelne pre niektore konfiguracie
-opravene uniky pamate vyskytujuce sa s vysokymi detailmi tankov
-opraveny bug, kedy sa mena na kupu goldov zmenila z kreditov na zlataky
-opravene niektore mrznutia a pady klienta
-opravene "natriasanie" pasov pri zapnuti vysokych detailov v hangari
-opravene niektore chyby a problemy v okne grafickych nastaveni
-opraveny bug, kedy hra zrala GPU aj ked bol klient minimalizovany
-opravene niektore chyby v nahravani zaznamov
-opravene niektore chyby v tabulke misii
-opraveny bug, kedy sa efekt odrazenej strely objavil aj po penetracii
-zvacseny pocet emblemov narodnych vlajok
8.5.
-Tiger P prilis onerfovany? "Jak strasne"
-Storm pridava, ze nasledujuci buff LT bude na teste:
tier 4 LT - min. 4 a max.7 battle tier
tier 5 LT - min. 6 a max.8 battle tier
tier 6 LT - min. 7 a max.9 battle tier
tier 7 LT - min. 8 a max.10 battle tier
Chaffee si ponecha jeho specialny MM.
-Storm nevie, ci IS- dostane svoju historicku rychlost 40kmh (teraz 38 kmh), ale hovori, ze je mozne, ze ine zdroja hovoria nieco ine a rozdiel je aj tak maly
-tankom sa prepracovali ich spodky, toto je spojene s buducim vlozenim tankov otacajucich sa na strechu (SS:a ja si stale myslim, ze je to retardovany napad)
-na teraz, nic nemoze byt povedane o novom sposobe pohybu tankov, ale buduci tyzden uz bude pracovat prva verzia
-Storm tvrdi, ze mapa Vichrice nevykazuje znizeny vykon
-celkovo, FPS dropy ako celok nebudu opravene v 9.1 (SS:ako oprava jednej chyby), budu tam mnozstva mensich oprav ("nieco tu, nieco tam")
-hlavny prblem Wargamingu s FPS dropmi je ten, ze si ich nedokazu zreprodukovat na ich pocitacoch, dokonca zasli tak daleko, ze zacali pozyvat hracov s problemami, ale zistili len, ze tito hraci mali taketo problemy uz v 8.11 (SS:no, ja som ich sakra nemal, Himmelsdorf na 16 FPS je strasna sranda)
-v 9.1 nepridu nove HD modely
-lagy v sniper mode neboli opravene
Taktiez tu bola chyba prekladu z mojej strany s vecou o znackach na hlavni (nebolo z textu zrejme, co bolo myslene). V podstate, tanky budu dostavat znacky (prstence, Sovietske hviezdy) na hlavne za DMG udeleny v serii bitiek. Viac bude odhalene neskor.
-Sherman a Tiger I boli nerfnute kvoli ich tierom, su nevybalancovane
-VK4502B s vezou vzadu bude buffnuta, buffy v 9.1 niesu jedine naplanovane
-patch 9.2 prinesie buff mnohym tankom
-Veider o nerfe Hellcata a T18:takze si pedobeari mozu vy*****
-zvuky diel v 9.1.budu prepracovane do realistickej podoby, nie "Hollywoodskej"
-vyvojari robia na probleme s dlhym nacitavanim bitiek, ale doteraz nenasli ziadne riesenie
-dovod na buffy tankov na spodnych tieroch: "Novacikovia pridu, hraju s dobrym tankom, ostanu pri hre" (SS:namiesto odchodu z hry)
-zoznam tankov na nerf a buff v 9.1 je kompletny
-Storm uznava, ze v hre moze byt bug, ktory spodobuje, ze aj na vysokych detailoch sa modely tankov otacaju naozaj hnusne na vacsie vzdialenosti. Vysetri to
-MT-25 neziska delo S-54
-nerf KV1S a buff AMX50B? "Bude vsetko, len nie naraz"
-priorita zmien tankov sa nezaklada len na tom, ako je tanko OP (D:ak som to spravne pochopil), ale aj na lahkosti, s akou sa tank rebalancuje, to je dovod, preco bol Tiger I opraveny prvy, bolo to relativne jednoduche. Storm vysvetluje:
"Vozidla tazke na opravu potrebuju dlhsie prepracovanie a testovanie. Dostaneme sa k nim. Aspon v lete."
-mod Utok na Pustnej rieke sa odstranuje, lebo je nevyvazeny
-Storm potvrdzuje, ze KV1S nebude v 9.1 nerfnuta, lebo bude rozdelena na dva rozdielne tanky a tieto tanky sa musia modelovat. A robenie novych modelov je komplikovane, kvoli pripravam na system masovej produkcie HD modelov.
-momentalne sa Veider pozera po T57 a AMX50B, chce ich zrovnat tak, aby si boli viacmenej rovne
-A-32 nedostane silnejsiu goldovu municiu
-napad, kde si hraci v Tymovkach vyberu mapu nebol zahodeny
-nateraz nebudu v Tymovkach nove mapy
-rody ako mod hry nebude teraz odstraneny
-buff LT je "prvy krok"
-nerf WT E-100:"Uvidime, nechceli sme ho nerfnut k smrti, ale chceli sme urobit bojaschopne vozidlo."
-dohlad T40 sa nerfol, pretoze nebol vyvazeny a vyuzival sa
-Storm potvrdzuje, ze XP udelovane za "tanking" (pohlcovanie DMG svojim pancierom, ochrana spojencov) moze prist v 9.1, alebo 9.2
-"lahka T-54" bude vlozena
-Q:Potrebujeme mapu "Krym"! (D:ked bude v TV Ulanbatar, budeme urcite potrebovat aj ten!) A:Juzne pobrezie. Jej technicke meno je "39_Crimea"
-vyvojari dlhsie prisli nato, ze SU-101 je v boji schopna, len sa s nou zle hra
-SU-101 nedostane vacsiu depresiu
-nove Americke lighty urcite nepridu v 9.1
9.5.
Otazky o WoT Blitz? Overlord zbiera odozvu. http://overlord-wot....edback-and.html
-nejake vynimky v 9.1 MM LT:A-20 bude ako T-80 (Battletier 4-6), SU-26 a T-127 batlletiere 3-4
-WoT Blitz betatesteri dostanu odmenu-Rusi Rusky, Europania Europsky a Americania Americky tank (vsetko tier 5)
-v Severnej Amerike sa WoT Blitz mozno spusti o par tyzdnov
-podpora ovladaca Mad Catz C.T.R.L. pre WoT Blitz? "Urobili sme zakladnu podporu, ale este to nieje vychytane uplne"
-Chieftain o restauracii Mausa:
"Tolko, kolko mozem povedat, cielom je urobit ho rincajucim za pouzitia akehokolvek motora a prevodovky co najdeme. Mantlet bude urcite upevneny."
-Chieftain o multivezovom mechanizme:
"Moj nazor je, ze programatori, ktori by na tom mohli robit, mozu robit aj na inych veciach a aj ich robia a maju len tolko hodin cez den kolko maju. V porovnani s hocicim inym, na com pracuju, je to vazne priorita?"
Predbezne patchnotes, este NIESU finalne, Storm hovori, ze este budu opravy a dodatky
-pridana nova mapa "Kharkov"
-opravy a zlepsenia na mapach Arktida, Tundra, Komarin, Vichrica, Severozapad
-odstraneny mod Utok na Pustnej rieke
-zlepseny vykon na mape Skryta vesnice
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na velkom pocte tankov
-opravene male vizualne problemy s texturami a modelmi na niektorych objektoch na mapach
-prepracovany efekt vyfukovych plynov pre vsetky tanky
-prepracovany efekt vybuchu tanku
-pridane vizualne znacky na hlaven za DMG udeleny v bitke
-pridany mechanizmus, kde sa utrhnuta veza sklzne dole
-typ povrchu teraz vplyva na spravanie sa utrhnutej veze
-pridanych 5 novych medaili pre arty:"Monolit", "Za protiartilersku palbu", "Medaila Horus"?, "Chladnokrvny" (D:ano,po cesky to v hre je, ale v ENG je to "Cool-headed", toto je doslova "Cool-blooded") "Starkova medaila"
-pridane ocenenia za tymove bitky: "Zoceleny v bitke", "Sniperska rezerva", "Pyromaniak", "Slubujuci bojovnik", "Boj do posledneho dychu"
-Billoteova, Brunova a Tarzayho medaile maju prepracovany popis kvoli nejasnostiam
-medaila "Operacia Nostalgia" sa presunula do medaili inej kategorie
-opravene udelovanie medaile "Ocelova past", kedy za niektorych okolnosti
-updateovana zvukova kniznica FMOD
-prepracovane zvuky strelby
-online/offline status hraca bude zobrazovany spravne bez rozdielu na ktorom servri je hrac
-limit symbolov v chate zvyseny na 512
-pridana ikona klanu do tabulky oceneni, kde hraci mozu vidiet datum vstupu do klanu
.pridanych par oprav a vylepseni do okna tymovych bitiek
-pridany ukazovatel casu v historickych bitkach
-zmenene dialogove okienko, ktore sa ukazuje pri zmene grafickych nastaveni
-roty:odstranena moznost zacat bitku bez velitela
-zmenene usporiadanie oceneni v zalozke Shrnuti
-nastavenie "Vibro-nieco Gametrix" presunute do dalsej zalozky nastaveni
-licencne podmienky sa teraz zobrazuju az v hangari
-pridane nastavenie dynamickeho zorneho pola
-zmeneny cas, kedy sa zacne stopa (D:trasirka) zobrazovat
-odstraneny limit skillov a perkov pre tankistu poskodeneho tanku
-opravene nespravne zapinanie vlastnosti EnableBalanceCPU pre niektore procesory, ktore mohlo viest k castym odpojeniam a chybam pri prihlasovani sa
-opravene nespravne zobrazovanie stromov a krikov, kedy sa nemenili na polo-viditelne pre niektore konfiguracie
-opravene uniky pamate vyskytujuce sa s vysokymi detailmi tankov
-opraveny bug, kedy sa mena na kupu goldov zmenila z kreditov na zlataky
-opravene niektore mrznutia a pady klienta
-opravene "natriasanie" pasov pri zapnuti vysokych detailov v hangari
-opravene niektore chyby a problemy v okne grafickych nastaveni
-opraveny bug, kedy hra zrala GPU aj ked bol klient minimalizovany
-opravene niektore chyby v nahravani zaznamov
-opravene niektore chyby v tabulke misii
-opraveny bug, kedy sa efekt odrazenej strely objavil aj po penetracii
-zvacseny pocet emblemov narodnych vlajok
8.5.
-Tiger P prilis onerfovany? "Jak strasne"
-Storm pridava, ze nasledujuci buff LT bude na teste:
tier 4 LT - min. 4 a max.7 battle tier
tier 5 LT - min. 6 a max.8 battle tier
tier 6 LT - min. 7 a max.9 battle tier
tier 7 LT - min. 8 a max.10 battle tier
Chaffee si ponecha jeho specialny MM.
-Storm nevie, ci IS- dostane svoju historicku rychlost 40kmh (teraz 38 kmh), ale hovori, ze je mozne, ze ine zdroja hovoria nieco ine a rozdiel je aj tak maly
-tankom sa prepracovali ich spodky, toto je spojene s buducim vlozenim tankov otacajucich sa na strechu (SS:a ja si stale myslim, ze je to retardovany napad)
-na teraz, nic nemoze byt povedane o novom sposobe pohybu tankov, ale buduci tyzden uz bude pracovat prva verzia
-Storm tvrdi, ze mapa Vichrice nevykazuje znizeny vykon
-celkovo, FPS dropy ako celok nebudu opravene v 9.1 (SS:ako oprava jednej chyby), budu tam mnozstva mensich oprav ("nieco tu, nieco tam")
-hlavny prblem Wargamingu s FPS dropmi je ten, ze si ich nedokazu zreprodukovat na ich pocitacoch, dokonca zasli tak daleko, ze zacali pozyvat hracov s problemami, ale zistili len, ze tito hraci mali taketo problemy uz v 8.11 (SS:no, ja som ich sakra nemal, Himmelsdorf na 16 FPS je strasna sranda)
-v 9.1 nepridu nove HD modely
-lagy v sniper mode neboli opravene
Taktiez tu bola chyba prekladu z mojej strany s vecou o znackach na hlavni (nebolo z textu zrejme, co bolo myslene). V podstate, tanky budu dostavat znacky (prstence, Sovietske hviezdy) na hlavne za DMG udeleny v serii bitiek. Viac bude odhalene neskor.
-Sherman a Tiger I boli nerfnute kvoli ich tierom, su nevybalancovane
-VK4502B s vezou vzadu bude buffnuta, buffy v 9.1 niesu jedine naplanovane
-patch 9.2 prinesie buff mnohym tankom
-Veider o nerfe Hellcata a T18:takze si pedobeari mozu vy*****
-zvuky diel v 9.1.budu prepracovane do realistickej podoby, nie "Hollywoodskej"
-vyvojari robia na probleme s dlhym nacitavanim bitiek, ale doteraz nenasli ziadne riesenie
-dovod na buffy tankov na spodnych tieroch: "Novacikovia pridu, hraju s dobrym tankom, ostanu pri hre" (SS:namiesto odchodu z hry)
-zoznam tankov na nerf a buff v 9.1 je kompletny
-Storm uznava, ze v hre moze byt bug, ktory spodobuje, ze aj na vysokych detailoch sa modely tankov otacaju naozaj hnusne na vacsie vzdialenosti. Vysetri to
-MT-25 neziska delo S-54
-nerf KV1S a buff AMX50B? "Bude vsetko, len nie naraz"
-priorita zmien tankov sa nezaklada len na tom, ako je tanko OP (D:ak som to spravne pochopil), ale aj na lahkosti, s akou sa tank rebalancuje, to je dovod, preco bol Tiger I opraveny prvy, bolo to relativne jednoduche. Storm vysvetluje:
"Vozidla tazke na opravu potrebuju dlhsie prepracovanie a testovanie. Dostaneme sa k nim. Aspon v lete."
-mod Utok na Pustnej rieke sa odstranuje, lebo je nevyvazeny
-Storm potvrdzuje, ze KV1S nebude v 9.1 nerfnuta, lebo bude rozdelena na dva rozdielne tanky a tieto tanky sa musia modelovat. A robenie novych modelov je komplikovane, kvoli pripravam na system masovej produkcie HD modelov.
-momentalne sa Veider pozera po T57 a AMX50B, chce ich zrovnat tak, aby si boli viacmenej rovne
-A-32 nedostane silnejsiu goldovu municiu
-napad, kde si hraci v Tymovkach vyberu mapu nebol zahodeny
-nateraz nebudu v Tymovkach nove mapy
-rody ako mod hry nebude teraz odstraneny
-buff LT je "prvy krok"
-nerf WT E-100:"Uvidime, nechceli sme ho nerfnut k smrti, ale chceli sme urobit bojaschopne vozidlo."
-dohlad T40 sa nerfol, pretoze nebol vyvazeny a vyuzival sa
-Storm potvrdzuje, ze XP udelovane za "tanking" (pohlcovanie DMG svojim pancierom, ochrana spojencov) moze prist v 9.1, alebo 9.2
-"lahka T-54" bude vlozena
-Q:Potrebujeme mapu "Krym"! (D:ked bude v TV Ulanbatar, budeme urcite potrebovat aj ten!) A:Juzne pobrezie. Jej technicke meno je "39_Crimea"
-vyvojari dlhsie prisli nato, ze SU-101 je v boji schopna, len sa s nou zle hra
-SU-101 nedostane vacsiu depresiu
-nove Americke lighty urcite nepridu v 9.1
9.5.
Otazky o WoT Blitz? Overlord zbiera odozvu. http://overlord-wot....edback-and.html
-nejake vynimky v 9.1 MM LT:A-20 bude ako T-80 (Battletier 4-6), SU-26 a T-127 batlletiere 3-4
-WoT Blitz betatesteri dostanu odmenu-Rusi Rusky, Europania Europsky a Americania Americky tank (vsetko tier 5)
-v Severnej Amerike sa WoT Blitz mozno spusti o par tyzdnov
-podpora ovladaca Mad Catz C.T.R.L. pre WoT Blitz? "Urobili sme zakladnu podporu, ale este to nieje vychytane uplne"
-Chieftain o restauracii Mausa:
"Tolko, kolko mozem povedat, cielom je urobit ho rincajucim za pouzitia akehokolvek motora a prevodovky co najdeme. Mantlet bude urcite upevneny."
-Chieftain o multivezovom mechanizme:
"Moj nazor je, ze programatori, ktori by na tom mohli robit, mozu robit aj na inych veciach a aj ich robia a maju len tolko hodin cez den kolko maju. V porovnani s hocicim inym, na com pracuju, je to vazne priorita?"
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#905
Odesláno 10.05.2014 - 11:31
Dobry tuning.
#906
Odesláno 10.05.2014 - 15:35
Storm hovorí trochu viac o zmenách v 9.1
O buffoch a nerfoch sa bude diskutovat v Pondelok. (D:Na ruskom foru)
-pravdepodobne, na rozdiel od EU a US, RU server nema moznost vratenia premioveho tanku, stale sa testuje
-nizky vykon na mape Skryta Vesnice je spojeny s velkym poctom malych objektov
-vyvojari uvadzaju "HD konverter" (masovu produkciu HD modelov) do pohybu
-vyvojari robia na multicore podpore CPU, ako aj GPU (render)
-Storm uznava, ze patch 9.0 bol velmi komplikovany a po jeho vydani sa pridalo len malo z toho, co bolo slubovane (celkovo)
-vyvojari robia na celkovej oprave farieb tankov
-"Xboxove" efekty pocasia neprisli do PC verzie, pretoze "na PC su s tym uplne ine problemy s ktorymi sa musime vysporiadat pred tym, nez sa do toho pustime"
-nateraz niesu planovane nove tvare Sovietskych tankistov
-pravdepodobne sa bude o buffoch/nerfoch este diskutovat, Storm mal napad, ako hracom nimi tak neublizit
-vyvojari uz zmenili vzdialenost vykreslovania (D:meh, vzdialenost, na ktoru uz vidite tanky nielen na mape) na kruh, prave teraz tento mechanizmus testuju, aby nesposoboval problemy, ale to nepride v 9.1
-Pevnosti v 9.1? "Teraz bez komentara"
-mapa Kharkov nepride v HD
-"dynamicke zorne pole" (D:FOV) znamena, ze sa bude zorne pole menit podla zoomu od tanku
-nateraz sa nazor vyvojarov o nevideni, toho kto nieje v chate nezmenil
-len vysoky WR vozidla nije dovod na nerf-treba zvazit aj DMG, DMG udeleny tanku, priemerne XP, scouting, skill hracov (SS:ako kolko noobov/fialiek hra ten tank) atd.
-ohladom dalsich ziadosti o nerf:Foch je uz teraz znerfovany "na [edited]", T57 nevycnieva prakticky v nicom (je mozne s tym nieco robit, ale ma to nizku prioritu), KV-1S bude rozdelena na dva tanky, ktore pridu v HD
-Tiger P bol nerfnuty, pretoze mal na jeho tiere 55% WR. Argument, ze je to kvoli skillerov hrajucim ho je loz, WG ma statistiky hracov hrajucich s tankami, a Tiger P sa nelisi od inych. A su tiez dalsie statistiky, preco bol nerfnuty, nieje to len kvoli WR
-Storm uznava, ze oddelenie balancu urobilo v minulosti zopar chyb, ako napriklad prebuffovanie Tigra, alebo "neviditelny Borsig"
-nejaky hrac stonal o tom, ze balanceri nehraju svoju vlastnu hru, Storm postol ucet http://worldoftanks....ziggy_stardust/ jedneho z nich, dodava, ze vsetci su ako on-skuseni hraci s vysokym poctom bitiek
O buffoch a nerfoch sa bude diskutovat v Pondelok. (D:Na ruskom foru)
-pravdepodobne, na rozdiel od EU a US, RU server nema moznost vratenia premioveho tanku, stale sa testuje
-nizky vykon na mape Skryta Vesnice je spojeny s velkym poctom malych objektov
-vyvojari uvadzaju "HD konverter" (masovu produkciu HD modelov) do pohybu
-vyvojari robia na multicore podpore CPU, ako aj GPU (render)
-Storm uznava, ze patch 9.0 bol velmi komplikovany a po jeho vydani sa pridalo len malo z toho, co bolo slubovane (celkovo)
-vyvojari robia na celkovej oprave farieb tankov
-"Xboxove" efekty pocasia neprisli do PC verzie, pretoze "na PC su s tym uplne ine problemy s ktorymi sa musime vysporiadat pred tym, nez sa do toho pustime"
-nateraz niesu planovane nove tvare Sovietskych tankistov
-pravdepodobne sa bude o buffoch/nerfoch este diskutovat, Storm mal napad, ako hracom nimi tak neublizit
-vyvojari uz zmenili vzdialenost vykreslovania (D:meh, vzdialenost, na ktoru uz vidite tanky nielen na mape) na kruh, prave teraz tento mechanizmus testuju, aby nesposoboval problemy, ale to nepride v 9.1
-Pevnosti v 9.1? "Teraz bez komentara"
-mapa Kharkov nepride v HD
-"dynamicke zorne pole" (D:FOV) znamena, ze sa bude zorne pole menit podla zoomu od tanku
-nateraz sa nazor vyvojarov o nevideni, toho kto nieje v chate nezmenil
-len vysoky WR vozidla nije dovod na nerf-treba zvazit aj DMG, DMG udeleny tanku, priemerne XP, scouting, skill hracov (SS:ako kolko noobov/fialiek hra ten tank) atd.
-ohladom dalsich ziadosti o nerf:Foch je uz teraz znerfovany "na [edited]", T57 nevycnieva prakticky v nicom (je mozne s tym nieco robit, ale ma to nizku prioritu), KV-1S bude rozdelena na dva tanky, ktore pridu v HD
-Tiger P bol nerfnuty, pretoze mal na jeho tiere 55% WR. Argument, ze je to kvoli skillerov hrajucim ho je loz, WG ma statistiky hracov hrajucich s tankami, a Tiger P sa nelisi od inych. A su tiez dalsie statistiky, preco bol nerfnuty, nieje to len kvoli WR
-Storm uznava, ze oddelenie balancu urobilo v minulosti zopar chyb, ako napriklad prebuffovanie Tigra, alebo "neviditelny Borsig"
-nejaky hrac stonal o tom, ze balanceri nehraju svoju vlastnu hru, Storm postol ucet http://worldoftanks....ziggy_stardust/ jedneho z nich, dodava, ze vsetci su ako on-skuseni hraci s vysokym poctom bitiek
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#907
Odesláno 10.05.2014 - 17:29
kecy kecy a zase jenom kecy, kdy už hráčům dojde, že diletanti z WG na hráče zvysoka kálí !!! nejde o hru, nebo lepší hratelnost, jde o goldíky a tak blbečci plaťte !!!!
#908
Odesláno 10.05.2014 - 18:36
#909
Odesláno 10.05.2014 - 19:07
#910
Odesláno 10.05.2014 - 20:39
-Storm potvrdzuje, ze Tiger I bude urcite nerfnuty
uz teď se toho nikdo nebojí....nebýt toho děla, tak je to nehratelný tank....
uz teď se toho nikdo nebojí....nebýt toho děla, tak je to nehratelný tank....
______________________________ _____________________________________
#911
Odesláno 12.05.2014 - 19:11
10.5.
-Storm tvrdi, ze viacjadrova podpora velmi neovplyvni vykon
-Storm hohovri, ze patchnotes na superteste niesu finalne:"k vydaniu patchu live vedie este dlha cesta"
-ohladne "skryteho nerfu Shermana" bol zamyslany v 9.0, ale Storm hovori, ze fakt, ze sa to neobjavilo v patchnotes je chyba programu, ktory generuje zoznam tankov pre patchnotes. Opravili to, a Storm dufa, ze sa to nezopakuje
-hrac sa pytal ohladne fam o mode, ktory zobrazuje siluety tankov za oficialnou vzdialenostou rendru, Storm odpoveda, ze to je mozne jedine ak mod cerpa data o polohe tanku z mapy, takze nemoze zobrazovat orientaciu tanku ani veze
-ohladom prudkych FPS dropov so zapnutymi tienmi:"Tiene zeru zdroje a to je nieco, s cim sa neda nic robit"
-Storm potvrdzuje, ze su problemy s prudkymi FPS dropmi (mrznutia) po tom, co je objaveny tank (SS:rozsvieti sa-pravdepodobne myslene akoze je objaveny), pracuje sa na naprave
-Yurko2F tvrdi, ze nieje dovod byt hystericky ohladom nerfov, hraci by si mali nerfnute tanky najprv vyskusat na teste, vela parametrov sa nezmenilo
- statisticky sa pri upravach tanku-buff/nerf beru hraci s WR od 45% do 65%, tento rozsah sa tiez este interne deli kvoli statistikam
-pri balanci tankov su najdolezitejsou kategoriou hracov na ktoru je WG zamerani "tatkovia" (SS:Rusky pojem pre chlapov, ktori pridu z prace a daju si par bitiek vo WoT-ku, takze nie deti alebo studenti)
-Storm tvrdi, ze okolo 10-20% vypalenych striel su goldy , tieto statistiky sa lisia podla tankov a mozu sa velmi lisit tank od tanku
-Borsig dostane nerf
-pravdepodobne je planovana nejaka forma treningu (tutorial?)
-ked mierite na velke vzdialenosti cez sniper mod, tanky obcas "hopsaju" a "skacu" (SS:akoby sa teleportovali na kratke vzdialenosti), toto podla Storma nieje chyba, na take velke vzdialenosti sa koordinaty tankov prenasaju menej casto za ucelom setrit siet, ostane to tak (nieje to problem klienta, ale datacentra WG by vacsiu zataz neuniesli)
-Storm osobne vybral modru farbu pre teamkillerov
-pravdepodobne niesu plany na nove tier 8 premiaky v 9.1
-viacvezovy mechanizmus-tento rok nie, ma naozaj nizku prioritu
-statistika "poskodenie blokovane pancierom" je bugnuta (specificky sa do nej nepocita spaced armor (D:predstavny pancier), bude to opravene
-vyvojari zvazovali prepracovanie zameriavacieho kruhu tak, aby zahrnal (D:ako fyzicku prekazku) aj delo tanku (D:ak som to spravne pochopil)
-9.1 prinesie vela malych oprav, ziadne velke
-RU251, Nemecky LT8 pride tento rok v patchi s Americkymi lightmi
-tier 8 LT budu buffnute
-Storm hohori, ze odhliadnuc od zrusenia camo bonusu po vystrele pre TD (SS:napr. 128mm L/55 odoberie rovnaky pocet kamuflaze ako na E-75, tak aj na Borsigovi), stale bude tazsie spotnut Borsiga, pretoze je mensi
-T-35 pride vo velmi vzdialenej buducnosti, ked pride viacvezovy mechanizmus
-nepridu ziadne velke veci v 9.1, WG stale robi na problemoch z 9.0, ale budu nove zvuky strelby (D:Takze mod Pevnosti predpokladam v 9.2)
-Storm tvrdi, ze viacjadrova podpora velmi neovplyvni vykon
-Storm hohovri, ze patchnotes na superteste niesu finalne:"k vydaniu patchu live vedie este dlha cesta"
-ohladne "skryteho nerfu Shermana" bol zamyslany v 9.0, ale Storm hovori, ze fakt, ze sa to neobjavilo v patchnotes je chyba programu, ktory generuje zoznam tankov pre patchnotes. Opravili to, a Storm dufa, ze sa to nezopakuje
-hrac sa pytal ohladne fam o mode, ktory zobrazuje siluety tankov za oficialnou vzdialenostou rendru, Storm odpoveda, ze to je mozne jedine ak mod cerpa data o polohe tanku z mapy, takze nemoze zobrazovat orientaciu tanku ani veze
-ohladom prudkych FPS dropov so zapnutymi tienmi:"Tiene zeru zdroje a to je nieco, s cim sa neda nic robit"
-Storm potvrdzuje, ze su problemy s prudkymi FPS dropmi (mrznutia) po tom, co je objaveny tank (SS:rozsvieti sa-pravdepodobne myslene akoze je objaveny), pracuje sa na naprave
-Yurko2F tvrdi, ze nieje dovod byt hystericky ohladom nerfov, hraci by si mali nerfnute tanky najprv vyskusat na teste, vela parametrov sa nezmenilo
- statisticky sa pri upravach tanku-buff/nerf beru hraci s WR od 45% do 65%, tento rozsah sa tiez este interne deli kvoli statistikam
-pri balanci tankov su najdolezitejsou kategoriou hracov na ktoru je WG zamerani "tatkovia" (SS:Rusky pojem pre chlapov, ktori pridu z prace a daju si par bitiek vo WoT-ku, takze nie deti alebo studenti)
-Storm tvrdi, ze okolo 10-20% vypalenych striel su goldy , tieto statistiky sa lisia podla tankov a mozu sa velmi lisit tank od tanku
-Borsig dostane nerf
-pravdepodobne je planovana nejaka forma treningu (tutorial?)
-ked mierite na velke vzdialenosti cez sniper mod, tanky obcas "hopsaju" a "skacu" (SS:akoby sa teleportovali na kratke vzdialenosti), toto podla Storma nieje chyba, na take velke vzdialenosti sa koordinaty tankov prenasaju menej casto za ucelom setrit siet, ostane to tak (nieje to problem klienta, ale datacentra WG by vacsiu zataz neuniesli)
-Storm osobne vybral modru farbu pre teamkillerov
-pravdepodobne niesu plany na nove tier 8 premiaky v 9.1
-viacvezovy mechanizmus-tento rok nie, ma naozaj nizku prioritu
-statistika "poskodenie blokovane pancierom" je bugnuta (specificky sa do nej nepocita spaced armor (D:predstavny pancier), bude to opravene
-vyvojari zvazovali prepracovanie zameriavacieho kruhu tak, aby zahrnal (D:ako fyzicku prekazku) aj delo tanku (D:ak som to spravne pochopil)
-9.1 prinesie vela malych oprav, ziadne velke
-RU251, Nemecky LT8 pride tento rok v patchi s Americkymi lightmi
-tier 8 LT budu buffnute
-Storm hohori, ze odhliadnuc od zrusenia camo bonusu po vystrele pre TD (SS:napr. 128mm L/55 odoberie rovnaky pocet kamuflaze ako na E-75, tak aj na Borsigovi), stale bude tazsie spotnut Borsiga, pretoze je mensi
-T-35 pride vo velmi vzdialenej buducnosti, ked pride viacvezovy mechanizmus
-nepridu ziadne velke veci v 9.1, WG stale robi na problemoch z 9.0, ale budu nove zvuky strelby (D:Takze mod Pevnosti predpokladam v 9.2)
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#912
Odesláno 13.05.2014 - 10:12
11.5.
-pri vytvarani World of Tanks bol BigWorld jedina moznost ktorou sa vydat, bol to jediny engine s vyhovujucim vyuzitim siete
-Flash vo World of Tanks sluzi na nieco, co sa vola "Scaleform" (SS:pardon, vobec neviem, co to znamena)
-IS7 a E50 nebudu buffnute tak skoro
-RU251 a nove US lighty? "Stredne tak skoro ako je mozne" (SS:Ako "az to bude, tak to bude", ma to strednu prioritu, povedal by som 3-6 mesiacov)
-tiene znizuju FPS ovela, lebo su spojene s mnohymi vecami, napriklad HBAO (SS:nemam potuchy co to je, prepacte)
-v 9.1 je to uz po druhykrat co sa prepracuvaju zvuky strelby
-mapa Kharkov je "cool"
-ako je mozne, ze Wargaming sluboval viacvezovy mechanizmus, War Thunder ho uz ma a WoT stale nie? Budeme musiet slubit viac bezvyznamnych a zbytocnych veci, aby ich dostal War Thunder.
-Storm podporuje riesenie zobrat KV1S 122mm delo
-momentalne je nejake graficke nastavenie, ktore robi bordel s dynamickymi pasmi, vyvojari sa na to pozru
-mechanizmus penetracie predstavneho panciera a kupole nebude prepracovany. Hrac navrhol moznost, ze zasah (a penetracia) kupoly by mohla fungovat ako kritik dela:zniceny modul (v tomto pripade mrtvy velitel), ale tank by nedostal DMG. Storm odpovedal, ze takyto mechanizmus by priniesol este viac nedorozumeni medzi hracov s hitmi za 0 (penetroval som kupolu, preco som nedal DMG??)
-pri vytvarani World of Tanks bol BigWorld jedina moznost ktorou sa vydat, bol to jediny engine s vyhovujucim vyuzitim siete
-Flash vo World of Tanks sluzi na nieco, co sa vola "Scaleform" (SS:pardon, vobec neviem, co to znamena)
-IS7 a E50 nebudu buffnute tak skoro
-RU251 a nove US lighty? "Stredne tak skoro ako je mozne" (SS:Ako "az to bude, tak to bude", ma to strednu prioritu, povedal by som 3-6 mesiacov)
-tiene znizuju FPS ovela, lebo su spojene s mnohymi vecami, napriklad HBAO (SS:nemam potuchy co to je, prepacte)
-v 9.1 je to uz po druhykrat co sa prepracuvaju zvuky strelby
-mapa Kharkov je "cool"
-ako je mozne, ze Wargaming sluboval viacvezovy mechanizmus, War Thunder ho uz ma a WoT stale nie? Budeme musiet slubit viac bezvyznamnych a zbytocnych veci, aby ich dostal War Thunder.
-Storm podporuje riesenie zobrat KV1S 122mm delo
-momentalne je nejake graficke nastavenie, ktore robi bordel s dynamickymi pasmi, vyvojari sa na to pozru
-mechanizmus penetracie predstavneho panciera a kupole nebude prepracovany. Hrac navrhol moznost, ze zasah (a penetracia) kupoly by mohla fungovat ako kritik dela:zniceny modul (v tomto pripade mrtvy velitel), ale tank by nedostal DMG. Storm odpovedal, ze takyto mechanizmus by priniesol este viac nedorozumeni medzi hracov s hitmi za 0 (penetroval som kupolu, preco som nedal DMG??)
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#913
Odesláno 14.05.2014 - 07:34
QA z Ruského streamu "Svet v plameňoch"
-nominalna cena T23E3 je 7000 goldov
-body Slavy sa udeluju bez ohladu na eventy, premiovy ucet atd., nebude mozne ziskat tank bez jedineho odohraneho dna
-"vzbury" sa objavia takmer vsade, priemerne kazdu 1-2 mapy
-MM T23E3 je taky, ze je skoro stale na vrchu tabulky
-odmenou za 3. Kampan bude Objekt 907
-T95E6 bude odovzdavana za klanove aktivity, ale nieje iste ake, mozno dokonca bude dostupna za nieco ine ako CW
-mechanizmus na odmenu bodov Slavy:sucet vsetkych hracov sa spocita a vydeli 15, kazdy hrac dostane rovnaky pocet bodov, toto plati pre hocijaky pocet hracov, aj keby hral len jeden (kvoli ochrane pred velmi rychlym rastom bodov Slavy)
-zmanipulovane bitky su automaticky zaznamenane roznymi filtrami, v pripade podozrenia rozhodcovia prezru vsetkych 30 replayov
-na ucinkovanie v mode Pevnosti klan potrebuje aspon 20 hracov
-mod Pevnosti prinesie vela neuverejnenych bonusov, bude sa to pacit mnohym hracom
-mod Pevnosti bude mat od Farmvillu daleko, konstrukcia bude priamo zalezat od bitiek
-"produkcne body" zdrojov nebudu kupitelne za goldy, vlastne sa za ne nebude dat kupit nic
-Pevnosti nebudu spate s CW oblastami, bude to kompletne novy mod, nieco ako prechod ("stred") medzi randomom a CW
-bude implementovany klanovy rating, nieco na sposob Elo-ratingu http://en.m.wikipedi...o_rating_system
-cim lepsi klan porazite, tym lepsie bude vase hodnotenie, ak porazite slaby klan, vas rating nebude velmi dobry, malo by to prist coskoro
-CW v klientovi nepride, ostane to v internetovom prehliadaci ako doteraz
-niesu plany na zvysenie poctu hracov v klane, ale niektori vyvojari snivaju o "klanovych rezervach", z ktorych by velitelia mohli povolavat hracov do klanu a naspat, ale platili by rovnake pravdila ako pri prestupe z klanov (vychladnutie) (D:dva dni, kedy nieje mozne vstupit do klanu)
-vyvija sa koncept aliancii v CW v 2 fazach:1. (Rozhranie-vserci jasne vidia, kto je nepriatel a kto spojenec) a 2. (Spolocne boje dvoch aliancii), je mozne, ze 1. faza pride velmi skoro
-nepridu ziadne nove provincie, spomalovalo by to cakacie doby a vypocty, CW budu zalezat na tom, ako sa bude vyvijat mod Pevnosti
-vyvojari sa pravdepodobne budu rozhodovat, ci vlozit CW tutorial do hry
-odmrazovanie vozidiel za goldy nepride
-CW sa nerozdelia na ligy/tiere podla skillu
-v blizkej buducnosti budu prepracovane hodnosti v klane, pridu aj nove, a stare budu optimalizovane, budu schopnosti pre kazdeho
-bude nova odstupnovana medaila "Rotmistrova medaila"-bude odmenovana za ucast v CW
-neplanuje sa moznost nezobrazovat nenaspotovane tanky v CW ako sucast Vojnovej hmly, ale tento napad nieje zruseny
-WG experimentuje s limitmi na tymy v CW, napr. 3x HT, 3x zasobnik a tak...
-WG experimentuje aj s dalsimi moznostami turnajovych tymov, napriklad 7/70 s limitmi (napr. kazdy tym musi mat aspon 1 arty)
-nominalna cena T23E3 je 7000 goldov
-body Slavy sa udeluju bez ohladu na eventy, premiovy ucet atd., nebude mozne ziskat tank bez jedineho odohraneho dna
-"vzbury" sa objavia takmer vsade, priemerne kazdu 1-2 mapy
-MM T23E3 je taky, ze je skoro stale na vrchu tabulky
-odmenou za 3. Kampan bude Objekt 907
-T95E6 bude odovzdavana za klanove aktivity, ale nieje iste ake, mozno dokonca bude dostupna za nieco ine ako CW
-mechanizmus na odmenu bodov Slavy:sucet vsetkych hracov sa spocita a vydeli 15, kazdy hrac dostane rovnaky pocet bodov, toto plati pre hocijaky pocet hracov, aj keby hral len jeden (kvoli ochrane pred velmi rychlym rastom bodov Slavy)
-zmanipulovane bitky su automaticky zaznamenane roznymi filtrami, v pripade podozrenia rozhodcovia prezru vsetkych 30 replayov
-na ucinkovanie v mode Pevnosti klan potrebuje aspon 20 hracov
-mod Pevnosti prinesie vela neuverejnenych bonusov, bude sa to pacit mnohym hracom
-mod Pevnosti bude mat od Farmvillu daleko, konstrukcia bude priamo zalezat od bitiek
-"produkcne body" zdrojov nebudu kupitelne za goldy, vlastne sa za ne nebude dat kupit nic
-Pevnosti nebudu spate s CW oblastami, bude to kompletne novy mod, nieco ako prechod ("stred") medzi randomom a CW
-bude implementovany klanovy rating, nieco na sposob Elo-ratingu http://en.m.wikipedi...o_rating_system
-cim lepsi klan porazite, tym lepsie bude vase hodnotenie, ak porazite slaby klan, vas rating nebude velmi dobry, malo by to prist coskoro
-CW v klientovi nepride, ostane to v internetovom prehliadaci ako doteraz
-niesu plany na zvysenie poctu hracov v klane, ale niektori vyvojari snivaju o "klanovych rezervach", z ktorych by velitelia mohli povolavat hracov do klanu a naspat, ale platili by rovnake pravdila ako pri prestupe z klanov (vychladnutie) (D:dva dni, kedy nieje mozne vstupit do klanu)
-vyvija sa koncept aliancii v CW v 2 fazach:1. (Rozhranie-vserci jasne vidia, kto je nepriatel a kto spojenec) a 2. (Spolocne boje dvoch aliancii), je mozne, ze 1. faza pride velmi skoro
-nepridu ziadne nove provincie, spomalovalo by to cakacie doby a vypocty, CW budu zalezat na tom, ako sa bude vyvijat mod Pevnosti
-vyvojari sa pravdepodobne budu rozhodovat, ci vlozit CW tutorial do hry
-odmrazovanie vozidiel za goldy nepride
-CW sa nerozdelia na ligy/tiere podla skillu
-v blizkej buducnosti budu prepracovane hodnosti v klane, pridu aj nove, a stare budu optimalizovane, budu schopnosti pre kazdeho
-bude nova odstupnovana medaila "Rotmistrova medaila"-bude odmenovana za ucast v CW
-neplanuje sa moznost nezobrazovat nenaspotovane tanky v CW ako sucast Vojnovej hmly, ale tento napad nieje zruseny
-WG experimentuje s limitmi na tymy v CW, napr. 3x HT, 3x zasobnik a tak...
-WG experimentuje aj s dalsimi moznostami turnajovych tymov, napriklad 7/70 s limitmi (napr. kazdy tym musi mat aspon 1 arty)
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#914
Odesláno 14.05.2014 - 11:28
Micropatch 9.0.4 - 15.05.2014
Ve čtvrtek 15.05.2014 od 06:00 CEST budou nedostupné oba evropské servery. Důvodem je krátký restart serverů a nahrání nového micropatche, který bude opravovat několik problémů. Restart serveru by měl trvat přibližně hodinu.
Micropatch obsahuje následující:
Opravení několika potíží s minimální vzdáleností vykreslování.
Opravení nižších FPS při střílení z automatických kanónů.
Opravení špatného výkonu hry na mapě Skrytá vesnice.
Opraveny problémy s artefakty na některých grafických kartách (čtverce na stromech).
Opraveny pády s AMD FX a AMD Phenom procesory.
Opravena chyba, která způsobovala automatické účtování zlaťáků v případě změny kanónu na tanku.
Opraveny některé chyby s pamětí a pády.
Ve čtvrtek 15.05.2014 od 06:00 CEST budou nedostupné oba evropské servery. Důvodem je krátký restart serverů a nahrání nového micropatche, který bude opravovat několik problémů. Restart serveru by měl trvat přibližně hodinu.
Micropatch obsahuje následující:
Opravení několika potíží s minimální vzdáleností vykreslování.
Opravení nižších FPS při střílení z automatických kanónů.
Opravení špatného výkonu hry na mapě Skrytá vesnice.
Opraveny problémy s artefakty na některých grafických kartách (čtverce na stromech).
Opraveny pády s AMD FX a AMD Phenom procesory.
Opravena chyba, která způsobovala automatické účtování zlaťáků v případě změny kanónu na tanku.
Opraveny některé chyby s pamětí a pády.
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#915
Odesláno 14.05.2014 - 21:25
12.5.
-DMG "zozraty" pasmi, ktory nepenetroval tank sa bude pocitat do "poskodenia zastaveneho pancierom", ale LEN ak by granat trajektoriou aj tak zasiahol tank
-dvom tankom sa zmenia motory v teste 9.1 - Hellcat a Jackson (D:SS sa potom opravil, len sa im zmenia zvuky)
-+-1MM nebude vlozeny
-ziadne plany vratit grafiku 8.11 a urobit HD volitelne cez nastavienia
-ziadny navrat na patch 8.11
-ziadne plany na vytvorenie specialneho servru bez x2/x5 eventov
-pridu vylepsenia na vratenie vykonu z 8.11, klient bude optimalizovany
-vyvojari budu uvazovat o nerfnuti moznosti FV 215b (183) davat tanky na ranu
-v novej fyzike pohybu stale nebude mozne prejst cez male tanky vacsimi a znicit ich
-vyvojari urobia historicke bitky blizsie realite (SS:vlozenim specialnych charakteristik pre ne)
-pride moznost pouzit modely nizsej kvality (nie stare 8.11 ne-HD modely, ale HD modely s nizsim rozlisenim)
-nebudu dva oddelene (HD a ne-HD) klienty (D:prekladat to nesmiem nebudem, ale na FTR sa prave objavil tento clanok s moznostou volby medzi HD a ne-HD http://ftr.wot-news....client-choice/)
-pravdepodobne bude WT E-100 "prepracovany" (SS:nerfnuty)
-Storm potvrdzuje, ze Britske hightier HT/MT budu "opravene/vymenene"-ako presne bude jasne, ked to bude aktualne
-bug so "strelami lietajucimi mimo kruhu" sa neda opravit, je sposobeny desynchronizaciou medzi klientom a servrom, moze to byt ovplyvnene kvalitou pripojenia, Storm povedal, ze tuto informaciu nemoze potvrdit
-Veider vysvetluje situaciu, kedy sa arty ocita ako toptier, je to povolene-vyvojari urobili kroky na zredukovanie, ale nikdy neslubovali, ze to bude kompletne odstranene, alebo je to bug MM
-DMG "zozraty" pasmi, ktory nepenetroval tank sa bude pocitat do "poskodenia zastaveneho pancierom", ale LEN ak by granat trajektoriou aj tak zasiahol tank
-dvom tankom sa zmenia motory v teste 9.1 - Hellcat a Jackson (D:SS sa potom opravil, len sa im zmenia zvuky)
-+-1MM nebude vlozeny
-ziadne plany vratit grafiku 8.11 a urobit HD volitelne cez nastavienia
-ziadny navrat na patch 8.11
-ziadne plany na vytvorenie specialneho servru bez x2/x5 eventov
-pridu vylepsenia na vratenie vykonu z 8.11, klient bude optimalizovany
-vyvojari budu uvazovat o nerfnuti moznosti FV 215b (183) davat tanky na ranu
-v novej fyzike pohybu stale nebude mozne prejst cez male tanky vacsimi a znicit ich
-vyvojari urobia historicke bitky blizsie realite (SS:vlozenim specialnych charakteristik pre ne)
-pride moznost pouzit modely nizsej kvality (nie stare 8.11 ne-HD modely, ale HD modely s nizsim rozlisenim)
-nebudu dva oddelene (HD a ne-HD) klienty (D:prekladat to nesmiem nebudem, ale na FTR sa prave objavil tento clanok s moznostou volby medzi HD a ne-HD http://ftr.wot-news....client-choice/)
-pravdepodobne bude WT E-100 "prepracovany" (SS:nerfnuty)
-Storm potvrdzuje, ze Britske hightier HT/MT budu "opravene/vymenene"-ako presne bude jasne, ked to bude aktualne
-bug so "strelami lietajucimi mimo kruhu" sa neda opravit, je sposobeny desynchronizaciou medzi klientom a servrom, moze to byt ovplyvnene kvalitou pripojenia, Storm povedal, ze tuto informaciu nemoze potvrdit
-Veider vysvetluje situaciu, kedy sa arty ocita ako toptier, je to povolene-vyvojari urobili kroky na zredukovanie, ale nikdy neslubovali, ze to bude kompletne odstranene, alebo je to bug MM
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#916
Odesláno 15.05.2014 - 05:33
Vypadá pěkně, ještě aby se dala hrát
http://ftr.wot-news....kov/#more-11893
http://www.youtube.c...h?v=L_JsXElFxYw
http://ftr.wot-news....kov/#more-11893
http://www.youtube.c...h?v=L_JsXElFxYw
Příspěvek upravil spjkzrkツ: 15.05.2014 - 05:38
#917
Odesláno 15.05.2014 - 08:10
Storm: zmeny v 9.1 zrušené
Storm hovori, ze list zmien je nie vzdy systematicky a pochopitelny pre hracov-nieje jasne, preco bol tank X buffnuty, a tank Y nie. Vyvojari suhlasili s tym, ze nerfy a buffy budu systematickejsie a uvedie sa lepsie vysvetlenie, preco bol tank X buffnuty alebo nerfnuty.
Preto su planovane buffy/nerfy ZRUSENE. Jedine, ktore OSTANU v 9.1 su nasledujuce (pozor,na EU fore http://forum.worldof...ed-do-verze-91/ to maju nespravne, tieto zmeny ostavaju):
-nerf camo bonusu TD pri strelbe
-redukcia battletierov LT
-buff VK2801 a MT-25
-nerf ROF stockovej veze Shermana (planovane uz v 9.0)
-buff DMG Sovietskeho UBR-354KA 76 mm granatu o 5 (tiez bug, AP ma teraz 105 a gold 110)
Hellcat a Tiger budu rebalancovane, ale ako sucast komplexneho riesenia, v tomto pripade riesenia situacie "midtierov"). Storm sa tiez vyjadril, ze vyvojari vzdy uvedu komplexnejsie a sofistikovanejsie vysvetlenie na kazdu zmenu.
Storm hovori, ze list zmien je nie vzdy systematicky a pochopitelny pre hracov-nieje jasne, preco bol tank X buffnuty, a tank Y nie. Vyvojari suhlasili s tym, ze nerfy a buffy budu systematickejsie a uvedie sa lepsie vysvetlenie, preco bol tank X buffnuty alebo nerfnuty.
Preto su planovane buffy/nerfy ZRUSENE. Jedine, ktore OSTANU v 9.1 su nasledujuce (pozor,na EU fore http://forum.worldof...ed-do-verze-91/ to maju nespravne, tieto zmeny ostavaju):
-nerf camo bonusu TD pri strelbe
-redukcia battletierov LT
-buff VK2801 a MT-25
-nerf ROF stockovej veze Shermana (planovane uz v 9.0)
-buff DMG Sovietskeho UBR-354KA 76 mm granatu o 5 (tiez bug, AP ma teraz 105 a gold 110)
Hellcat a Tiger budu rebalancovane, ale ako sucast komplexneho riesenia, v tomto pripade riesenia situacie "midtierov"). Storm sa tiez vyjadril, ze vyvojari vzdy uvedu komplexnejsie a sofistikovanejsie vysvetlenie na kazdu zmenu.
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#918
Odesláno 15.05.2014 - 19:35
Speciální nabídka: Bouřlivý májový den
Tankisté,
mnoho sluníčka si tento víkend neužijeme, zastíní ho příval střel!
Od soboty 17. května 07:10 do úterý 20. května 07:00 SELČ si můžete užít následující bonusy:
Dvojnásobek zkušeností pro posádku za každou bitvu
Trénujte posádku dvakrát tak rychle!
50% bonus na příjem kreditů se vším standardním dělostřelectvem 2. - 5. úrovně
Nažeňte nepříteli strach a zasypte jej palbou, čeká Vás pořádná odměna!
30% sleva na všechno standardní dělostřelectvo 6. - 7. úrovně
Pořiďte si dalekonosné dělo a budete se cítit jako bůh blesku!
50% sleva na přeškolení posádky
Vycvičte novou posádku nebo ji přeřaďte na nová vozidla za poloviční cenu, ať už za zlaťáky nebo kredity.
Mise
Bouřlivý májový den
Odměna 50 000 stříbrných
Požadavky
Odměna: 3 x Velká sada nářadí
Požadavky
Tankisté, sledujte oblohu a vyhněte se bleskům!
zdroj: http://worldoftanks....stormy-may-day/
Tankisté,
mnoho sluníčka si tento víkend neužijeme, zastíní ho příval střel!
Od soboty 17. května 07:10 do úterý 20. května 07:00 SELČ si můžete užít následující bonusy:
Dvojnásobek zkušeností pro posádku za každou bitvu
Trénujte posádku dvakrát tak rychle!
50% bonus na příjem kreditů se vším standardním dělostřelectvem 2. - 5. úrovně
Nažeňte nepříteli strach a zasypte jej palbou, čeká Vás pořádná odměna!
30% sleva na všechno standardní dělostřelectvo 6. - 7. úrovně
Pořiďte si dalekonosné dělo a budete se cítit jako bůh blesku!
50% sleva na přeškolení posádky
Vycvičte novou posádku nebo ji přeřaďte na nová vozidla za poloviční cenu, ať už za zlaťáky nebo kredity.
Mise
Bouřlivý májový den
Odměna 50 000 stříbrných
Požadavky
- Dělostřeností
- Až třikrát denně
- Umístěte se v žebříčku vašeho týmu mezi 10 nejlepšími hráči podle počtu získaných základních zkušeností (bonusy za první vítěPouze vozidla 4. a vyšší úrovně
- Pouze náhodné a týmové electva
- Maximálně třikrát denně
Odměna: 3 x Velká sada nářadí
Požadavky
- Pouze náhodné a týmové bitvy
- Získejte detekováním nepřátel v jakémkoli počtu bitev celkem 5 000 asistenčních bodů
- Až třikrát denně
Tankisté, sledujte oblohu a vyhněte se bleskům!
zdroj: http://worldoftanks....stormy-may-day/
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 15.05.2014 - 19:37
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
#919
Odesláno 16.05.2014 - 18:12
Na konci Dj Maus
http://www.youtube.c...h?v=qL7-rW1Sw4I
http://www.youtube.c...h?v=qL7-rW1Sw4I
Příspěvek upravil spjkzrkツ: 16.05.2014 - 18:13
#920
Odesláno 20.05.2014 - 11:33
Zvláštní styl hry (Side, reverze sdescrap) s IS-3
http://www.youtube.c...gtU&app=desktop
http://www.youtube.c...gtU&app=desktop
Příspěvek upravil GEORGE.cz: 20.05.2014 - 11:37
Kdo se umí smát sám sobě, má právo se smát všemu, co mu k smíchu připadá. Jan Werich
17 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 17 návětěvníků, 0 anonymních